ASYSTENT DYREKTORA Przemyśl oferta pracy Mytelecom Spółka z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT DYREKTORA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora. Sporządzanie projektów pism i przygotowanie korespondencji. Zapewnienie i koordynacja przepływu informacji pomiędzy dyrektorem, a klientami.
Data publikacji: 2016-12-01
Lokalizacja: Przemyśl (podkarpackie)
Pracodawca: Mytelecom Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Generała Jakuba Jasińskiego 58, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora. Sporządzanie projektów pism i przygotowanie korespondencji. Zapewnienie i koordynacja przepływu informacji pomiędzy dyrektorem, a klientami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DYREKTORA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przemyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Przemyśl
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przemyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent dyrektora
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.12.2016
Data zakończenia pracy: 04.02.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent dyrektora
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rosyjski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: ukraiński, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa sprzętu biurowego
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość pakietu MS Office. Znajomość języka rosyjskiego lub ukraińskiego w stopniu komunikatywnym.
Nazwa pracodawcy: Mytelecom Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Adres pracodawcy:
Generała Jakuba Jasińskiego 58, 37-700 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Przemyśl
Gmina pracodawcy: Przemyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Przemyśl
Ulica pracodawcy: Generała Jakuba Jasińskiego
Numer budynku pracodawcy: 58
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora
Data dodania oferty pracy: 01.12.2016
Oferta pracy ważna do: 30.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
czynności związane z asystowaniem stomatologowi
Gabinet Stomatologiczny Anna Piątek - 2017-02-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
asytent ds księgowości
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Warszawa (mazowieckie)
Asystent prezesa
Aero AT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2015-12-11 - Mielec (podkarpackie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Opole (opolskie)
wsparcie prawidłowego funkcjonowania firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakty z kontrahentami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Praca z dziećmi także niepełnosprawnymi. Praca 22/40 etatuE-mail: domaniowzs (at) o2.pl
Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Domaniowie - 2017-08-29 - Domaniów (dolnośląskie)
asystowanie przedstawicielowi handlowemu, sporządzanie raportów, kontakt z klientem zagranicznym głównie z krajów z Bliskiego Wschodu, utrzymywanie kontaktu z magazynierami. Praca na 1/2 etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 7-11; 12-16
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Janki (mazowieckie)
1.opracowanie i realizacja planu pracy zrodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym;2.opracowanie planu pracy z rodziną3.prowadzenie dokumentacji4. dokonywanie okresowej oceny rodziny;5. monitorowniefunkcjonowania rodziny;6. współpraca z jednostkami administracji7. sprawozdania z pracy
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ STARE KUROWO - 2017-12-06 - Stare Kurowo (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Zabrze (śląskie)
Wykonywanie robót w zakresie montażu instalacji sanitarnych, oraz montaż urządzeń sanitarnych.
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Żagań (lubuskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, kontrola oczekiwań klientów, przygotowywanie zamówień towaru, koordynowanie sprzedaży, obsługa klienta i kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Piaseczno (mazowieckie)
wprowadzanie danych, analizowanie danych, obsługa klientów, przyjmowanie dokumentów
KANCELARIA FINANSOWO-KSIĘGOWA LUCYNA - 2017-02-22 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pomoc stomatologiczna, obsługa recepcji, umawianie wizyt
Amber s.c. Agnieszka Bednarz, Paweł Bednarz - 2018-04-13 - Mielec (podkarpackie)
aktywny udział w projektach realizowanych w firmie, prowadzenie spraw administracyjnych oraz organizacyjnych, przygotowanie materiałów, dokumentów, informacji na zlecenie Zarządu, opracowywanie raportów, zestawień i prezentacji, prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu, dbanie o prawidłowy obieg informacji i dokumentów wewnątrz firmy,dbanie o właściwe reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i kontrahentami
EMAKS spółka z o.o. spółka komandytowa - 2016-05-11 - Zielona Góra (lubuskie)
Pomoc przy przygotowywaniu posiłków .Praca dwuzmianowa, I zmiana : 7:00-15:00; II zmiana: 11:00-19:00.
"Astoria" s.c. K. Baran, L. Załucka, Ł. Baran - 2017-08-25 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Prowadzenie dokumentacji dostaw i sprzedaży, zawieranie umów z kontrahentami, zabezpieczenie optymalnego zaopatrzenia działu w towary, kontrola cen i jakości, rozliczanie dostaw, zarządzanie pracownikami.
Zamośćdis Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Zamość (lubelskie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży budowlanej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Znajomość j. angielskiego, mile widziana znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Kontakt telefoniczny (7:00-15:00) (32-705-57-00) lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)
Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej, obsługa firmowej poczty elektronicznej, redagowanie pism, drukowanie, kopiowanie i kompletowanie dokumentów, sporządzanie różnego rodzaju protokołów i dokumentów, przyjmowanie interesantów.
TEXO Wojciech Błachnia - 2018-03-14 - Legnica (dolnośląskie)
Pomoc w księgowości
Przedsiębiorstwo Produkcyjne i Usługowo-Handlowe ,,AVENA" Sp. z o. o. Piaseczno - 2016-06-20 - Piaseczno (zachodniopomorskie)
wykonywanie badań w Pracowni Schorzeń Jelitowych, przygotowywanie pożywek mikrobiologicznych, przyjmowanie próbek diagnostycznych, prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA Z ODDZIAŁEM INTEGRACYJNYM IM. JANA BRZECHWY W NIETKOWICACH - 2016-09-15 - Nietkowice (lubuskie)
Wykonywanie dokumentacji konserwatorskich z prowadzonych prac,sporządzanie opinii konserwatorskich,wykonywanie przegladów konserwatorskich w magazynach i salach ekspozycyjnychudział w inwentaryzacjach.
Muzeum Narodowe w Gdańsku - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
przeprowadzenie ankiet badających poziom satysfakcji klientów wśród osób odwiedzających supermarket
kontakt przez OHP - 2016-06-01 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta
Poczta Polska S.A. - 2017-04-10 - Cybinka (lubuskie)
planowanie, koordynacja, organizowanie czasu pracy
METEC Sp. z o.o. Miłomłyn - 2016-11-08 - Miłomłyn (warmińsko-mazurskie)
Przedstawiciel handlowy
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie zapytań ofertowych i nawiązywanie kontaktu z nowymi dostawcami, również w j.angielskim; współpraca z działami sprzedaży i marketingu, z działem logistyki i zakupów, odpowiadanie na e-maile, telefony; udzielanie informacji klientom, sporządzanie raportów na potrzeby przełożonegopraca od 8.00 do 16.00
SAMDEX sp z o.o. - 2017-08-24 - Mielec (podkarpackie)