ASYSTENTKA KSIĘGOWEJ Toruń oferta pracy KANCELARIA FINANSOWO-KSIĘGOWA LUCYNA
Stanowisko: ASYSTENTKA KSIĘGOWEJ
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: wprowadzanie danych, analizowanie danych, obsługa klientów, przyjmowanie dokumentów
Data publikacji: 2017-02-22
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: KANCELARIA FINANSOWO-KSIĘGOWA LUCYNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szosa Chełmińska 221b/4, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wprowadzanie danych, analizowanie danych, obsługa klientów, przyjmowanie dokumentów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA KSIĘGOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik ekonomista*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie (Pracodawca przyuczy do pracy)
Nazwa pracodawcy: KANCELARIA FINANSOWO-KSIĘGOWA LUCYNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Szosa Chełmińska 221b/4, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Szosa Chełmińska
Numer budynku pracodawcy: 221b/4
Profil działalności pracodawcy: agboc 19.01.2011
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik ekonomista*
Data dodania oferty pracy: 22.02.2017
Oferta pracy ważna do: 22.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- wyceny zamówień oraz wykonywania rysunków do zleceń-przygotowywanie raportów- wystawianie i ewidencjonowanie kart przekazania odpadów oraz FV za złom- ewidencja i kontrola przeprowadzonych serwisów
Akrostal Produkcja Sp. z o. o. Sp.k. - 2017-02-17 - Garbatka (wielkopolskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi , obsluga kasy fiskalnej , , planowanie , rozliczanie , raportowanie
JIE SHUN Sp. z o. o. - 2016-09-01 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
Obsługa zleceń tłumaczeń, korespondencji mailowej z kontrahentami. Obsługa urządzeń biurowych, pomoc jako asystentka dla dyrektora biura tłumaczeń.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Pruszków (mazowieckie)
wykonywanie prac będących w zakresie bieżącej obsługi, przeglodów i napraw układów elektrycznych i automatyki maszyn i urzadzeń produkcyjnych, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napieciu nie wyższym niz 1 kV, sieci elektrycznego oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego
Zakład Usług Technicznych "SERWIS" - 2016-01-26 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
pakowanie i kompletowanie zamówień do wysyłki, malowanie (woskowanie) skrzynek woskiem meblarskim, czyszczenie skrzynek przy użyciu szczotki mechanicznej
kontakt przez OHP - 2016-09-05 - Krosno (podkarpackie)
Osługa komputera, obsługa urzadzeń biurowych, obsługa programu SQL, branża prawnicza
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Łódź (łódzkie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Biały Bór (kujawsko-pomorskie)
Inwentaryzacja instalacji istniejących, rysowanie w Autocadzie tych instalacji w 3D.
DPS-INŻYNIER STUDIO KROCZAK CZESŁAW - 2017-08-21 - Oleśnica (dolnośląskie)
zakres czynności asystentów sędziów określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z 8 listopada 2012r.w sprawie czynności asystentów sędziów (Dz.U. z 2012r., poz.1270)
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2017-08-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Kierowanie zespołem pracowników
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Wołowice (małopolskie)
- Obsługa recepcji i centrali telefonicznej oraz urządzeń biurowych, zarządzaniem obiegiem dokumentów oraz informacji wewnątrz firmy, prowadzenie kalendarza spotkań, współpracę z wszytskimi działami oraz wspieranie zespołu w codziennych obowiązkach (tj. m.in. redagowanie pism, wypełnianie wniosków itp.), zamawianie artykułów biurowych, organizacja podróży służbowych, koordynacja i wykonywanie działań w zakresie PR - dbanie o wizerunek firmy, zarządzanie treścią strony internetowej, monitorowanie kontrola nad realizacją umów z dostawcami, umów handlowych oraz umów współpracy. - Wynagrodzenie: 1850-3500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieoznaczony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wynagrodzenie wykształcenie wyższe min. licencjat. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność pisania i redagowania oficjalnych dokumentów, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, umiejętność ustalania priorytetów w odniesieniu do pracy własnej oraz pracy zespołu, elastyczność i umiejętność radzenia sobie w dynamicznym środowisku zawodowym. Znajomość języka niemieckiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 32-381-95-20) w godz.: 9:00-17:00 lub e-mail: office (at) sigmagroup.pl
SIGMA GROUP DK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-25 - Katowice (śląskie)
OFERTA STAŻU - WG PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Dzierżążno Wielkie (wielkopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie danych ze źródeł informacji na rynku chińskim, obsługa relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
praca z rodzinami z problemami opiekuńczo-wychowawczymi z terenu gminy Krzymów
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-01-24 - Krzymów (wielkopolskie)
Administracja dokumentów zakupowych. Planowanie zakupów. Obsługa zleceń produkcyjnych. Negocjacje z dostawcami. Obsługa zamówień publicznych.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Łajski (mazowieckie)
wsparcie działu sprzedaży, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
dbanie o relacje z klientami indyjskimi, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Asystent osoby niepełnosprawnej
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
dbanie o telefoniczne relacje z klientami z Indii, wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń indyjskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wspomaganie pracy bengalskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami bengalskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Jabłonowo (mazowieckie)
1. Kształtowanie wizerunku i marki miasta Kołobrzeg, zgodnie ze strategią promocji i strategią rozwoju Miasta Kołobrzeg, współpraca nad strategią promocji i rozwoju.2. Koordynacja działań promocyjnych, monitorowanie, opiniowanie i nadzór merytoryczny nad realizacją tych działań.3. Koordynowanie i promocja imprez prezentujących miasto, nadzór i koordynacja działań związanych z udziałem miasta w imprezach promocyjnych i targach. 4. Opracowywanie i wdrażanie systemów identyfikacji graficznej, wydawnictw miejskich oraz linii graficznej materiałów promocyjnych.5. Realizacja projektów, konkursów oraz przedsięwzięć z udziałem organów miasta.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.plPraca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko - ds. promocji miasta.
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-06-13 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie klientów; nawiązywanie i podtrzymywanie biznesowych relacji z klientami krajowymi i zagranicznymi
POLBILDING Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-01-19 - Zielona Góra (lubuskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Zabrze (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Warszawa (mazowieckie)
Ustalenie i opracowanie wspólnie planu działań na czas trwania projektu; pomoc w wykonywaniu podstawowych czynności; pomoc w razie potrzeby, podczas snu; pomoc w dojeździe do pracy/szkoły; pomoc podczas podróży środkami komunikacji; pomoc w uzyskaniu właściwego poradnictwa; pomoc i wsparcie w podstawowej reintegracji społecznej; wspomaganie uczestników projektu w pełnieniu ról życiowych, społecznych,zawodowych i rodzinnych; udzielanie pomocy w korzystaniu z różnych form kompleksowej rehabilitacji i rekreacji; zgłaszanie zapotrzebowania na sprzęt rehabilitacyjny; monitoring i sprawozdawczość z wykonywanych zadan
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE SZAMOTUŁY - 2017-04-13 - Szamotuły (wielkopolskie)
opracowanie niezbędnych wskaźników i analiz, współpraca z innymi działami, tworzenie dokumentówdla produkowanych elementów
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2017-01-17 - Mława (mazowieckie)
przygotowanie okołooperacyjne zwierząt, porządkowanie magazynu leków
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Poznań (wielkopolskie)
-
Pracownia Audytorska Spólka z o.o. - 2017-05-08 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Wiewiec (łódzkie)