ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY Wólka Kosowska oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 100 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym indyjskimi lub nepalskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
Data publikacji: 2018-04-19
Lokalizacja: Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wólka Kosowska, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym indyjskimi lub nepalskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wólka Kosowska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.05.2018
Data zakończenia pracy: 20.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: hindi, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 3
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 19.04.2018
Oferta pracy ważna do: 02.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Asystent prawny
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
- nadzór nad warunkami higieny pracy w zakładach pracy- prowadzenie postępowania administracyjnego w związku z podejrzeniem choroby zawodowej - uczestniczenie w akcjach sanitarnych ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji kryzysowych - sprawowanie kontroli sanitarnej na granicy państwa ze szczególnym uwzględnieniem działań mających na celu zapobieganie występowania masowych zachorowań na choroby zakaźne - pełnienie 12 godzinnych dyżurów w obszarze przejścia granicznego
GRANICZNA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W WARSZAWIE - 2019-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach I Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów. Praca w równoważnym systemie czasu pracy od godz.: 7:30. - Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1. pełna zdolność do czynności prawnych,2. posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwa innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach,3. nieposzlakowana opinia,4. nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,5. nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty, 7. ukończone wyższe studia z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytułu magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej,8. co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnią praktykę kliniczną.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-12-06 - Katowice (śląskie)
Sporządzanie projektów budowlanych.
Pracownia Audytorska Spólka z o.o. - 2018-10-02 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
1.Prowadzenie obsługi sekretarskiej Dyrektora w szczególności: prowadzenie kalendarza Dyrektora BWA oraz logistyczne i administracyjne wsparcie Dyrektora w codziennych obowiązkach; przyjmowanie i łączenie telefonów i faksów; przygotowanie i redagowanie pism; przygotowanie i organizacja poczęstunku lub cateringu w BWA dla gości Dyrektora.2. Wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami wewnętrznymi BWA.3.Nadzór nad zakładową składnicą akt oraz koordynacja i prowadzeni spraw związanych z przyjmowaniem dokumentów do Składnicy Akt BWA od pracowników kancelaryjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami wewnętrznymi.4.Przygotowanie zapytań ofertowych i kontakty z wykonawcami na potrzeby wyboru i udzielania wszystkich zamówień w BWA.5. Sporządzanie sprawozdań z kontroli zarządczej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6. Prowadzenie rejestrów wydawanych przez Dyrektora regulaminów, instrukcji i zarządzeń oraz przygotowanie zarządzeń według dyspozycji Dyrektora i Głównego Księgowego. 7. Obsługa BIP-u BWA w ramach zakresu czynności umieszczanie i aktualizacja danych i informacji z zakresu wykonywanej pracy.8. Pomoc w organizacji i obsłudze wystaw i imprez organizowanych przez BWA oraz w miarę potrzeby opieka nad wystawami.
Biuro Wystaw Artystycznych w Tarnowie - 2019-02-04 - Tarnów (małopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Lublin (lubelskie)
wg syanowiska
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Ząbki (mazowieckie)
obsługa programów: Płatnik, Gang, WF-MAG, utrzymanie kontaktów z Urzędem Skarbowym i ZUS, wypełnianie deklaracji do ZUS i US
kontakt przez PUP - 2019-09-11 - Łuków (lubelskie)
wszystkie informacje na temat rekrutacji na stonie http://www.gops.augustow.pl/zapytanie-ofertowe-specjalistyczne-uslugi-opiekuncze-dla-osob-z-zaburzeniami-psychicznymi
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Augustowie - 2016-07-27 - Augustów (podlaskie)
Kontrola techniczna wyrobów, odbiory jakościowe, prowadzenie dokumentacji, nadzór nad przyrządami pomiarowymi
METAL-GUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Zielona Góra (lubuskie)
Praca z rodzinami z terenu Gminy Poddębice mającymi problemy opiekuńczo-wychowawcze
Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Poddębicach - 2018-08-16 - Poddębice (łódzkie)
dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji w firmie,obsługę sekretariatu,dostarczanie dokumentów do firm i instytucji współpracujących,kontakt z urzedami i bankiem,prowadzenie gospodarki magazynowej,zaopatrzenie w materiały biurowe,kontrolę i bieżące odnawianie polis ubezpieczeniowych,dbanie o aktualność zaświadczeń z ZUS i US,weryfikację zgodności i dokumentów przyjęć materiałów z wystawionymi fakturami od dostawców,kompletację dokumentów formalnych wymaganych do ofert przetargowych
Przedsiębiorstwo Inżynieryjno-Budowlane "SANBUD" Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Zadania : Wsparcie Kierownika w zadaniach związanych z koordynacją prowadzonych projektów, tworzenie analiz oraz instrukcji użytkownika realizowanych projektów informatycznych, wykonywanie i przygotowywanie testów konfiguracyjnych oprogramowania, prowadzenie szkoleń dla użytkowników systemu eDokumenty, pomoc w organizowaniu realizacji projektów, rozliczanie projektów, Prowadzenie harmonogramu oraz analiza postępu realizacji projektów, udział w przygotowaniu wszelkiej dokumentacji wymaganej od prawidłowej realizacji projektu, prowadzenie korespondencji z klientami, bieżąca realizacja zadań zleconych przez Kierownika Projektów. - Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pracę w firmie informatycznej o stabilnej pozycji rynkowej, istotny udział w tworzeniu ambitnych projektów o zasięgu ogólnopolskim, dostęp do zaawansowanych technologii, możliwość podnoszenia kwalifikacji. - Wynagrodzenie: 2000 - 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie, mile wdziane wyższe. Wymagane: samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność pisania lekkie pióro, chęć ciągłego rozwijania swoich umiejętności, umiejętność obsługi programów komputerowych z pakietu MS Office, doskonała organizacja pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) edokumenty.eu
EDOKUMENTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-17 - Katowice (śląskie)
realizacja zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, ustawy o pomocy społecznej, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, metodyka pracy z rodziną.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OŚWIĘCIMIU - 2018-10-16 - Grojec (małopolskie)
Miejsce pracy: Olsztyn, oraz gminy: Barczewo, Gietrzwałd, Jonkowo i Stawiguda. Weryfikacja preferencji zawodowych uczestników projektu; Pomoc uczestnikom w poszukiwaniu pracy; Włączanie w proces zmiany uczestników projektu: budowanie i praca na mocnych stronach, niwelowaniesłabych stron; Wsparcie uczestników projektu przy wyborze miejsca odbywania stażu; Pomoc uczestnikom projektu w załatwieniu formalności, związanych ze skierowaniem na staż; Wspieranie uczestników projektu przy formalnościach związanych z organizacją praktyki zawodowej, stażu zawodowego lub zatrudnieniem; Aktywne wyszukiwanie miejsc i ofert pracy oraz dostosowywanie ich do potrzeb i możliwości uczestników projektu; Analiza istniejących stanowisk pracy; Kontakty z potencjalnymi pracodawcami uczestników projektu prowadzenie rozmów, negocjacji, ustalanie warunków zatrudnienia, zakresów obowiązków oraz wszelkichformalności dotyczących zatrudnienia; Dopasowanie miejsca pracy do preferencji i predyspozycji uczestników projektu; Wsparcie uczestników projektu na stanowisku pracy do momentu uzyskania samodzielności; Budowanie współpracy międzyinstytucjonalnej na rzecz zatrudnienia uczestników kontakt z urzędami, instytucjami rynku pracy oraz pracodawcami; Współpraca z innymi specjalistami w ramach projektu; Prowadzenie dokumentacji udzielonegowsparcia.
Bank Żywności w Olsztynie - 2017-07-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Oferowanie i sprzedaż produktów bankowych, realizacja wyznaczonych zadań sprzedażowych, realizacja transakcji gotówkowych i bezgotówkowych, zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi klienta, kształtowanie pozytywnego wizerunku banku, praca w zespole.
Rejonowy Bank Spółdzielczy Lututów - 2019-05-09 - Kraszewice (wielkopolskie)
Sprzedaż artykułów spożywczych i przemysłowych
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Żary (lubuskie)
Zapozanie sie ze strukturą organizacyjną banku, z obiegiem dokumentów, ogólne zasady kredytowania, dotyczące otwierania i prowadzenia oraz zamykania rachunków bankowych, rejestracja dokumentów wpływowych do banku, sekretariat obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
organizacja transportu dla klientów i stała kontrola nad ich realizacją,• utrzymywanie kontaktu i dobrych relacji z klientami i podwykonawcami,• aktywne poszukiwanie nowych klientów.Wymagamy:• zaangażowania i profesjonalnego podejścia do powierzanych zadań,• znajomości języka obcego (angielski, niemiecki lub inne), mile widziana znajomość drugiego języka,• umiejętności pracy w zespole, pewności siebie, otwartości, umiejętności negocjacyjnych,• dobrej organizacji pracy własnej,• kreatywności i łatwości uczenia, umiejętności zmiany dotychczasowych zachowań / przyzwyczajeń,• ambicji w dążeniu do celu, um
Gosped Adamscy Sp. J. - 2019-06-21 - Kościerzyna (pomorskie)
Pomoc nauczycielaOferta stanowi realizację zobowiązania pracodawcy do zatrudnienia osoby po stażu. W pierwszej kolejności zostanie skierowana osoba odbywająca staż u tego pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Laskownica (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie pism procesowych,
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Koło (wielkopolskie)
praca biurowa, w programie Speed TSL, praca na giełdach transportowych, organizacja transportów międzynarodowych, nawiązywanie kont.z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Poznań (wielkopolskie)
Zarządzanie administracją biura i korespondencjąKompleksowe wsparcie Zarządu w kwestiach organizacyjnych i administracyjnychKoordynowanie obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji między Zarządem a pozostałymi pracownikamiWspółudział w przygotowywaniu prezentacji, raportów, zestawieńOrganizowanie spotkań biznesowych i podróży służbowychAktywny udział w projektach realizowanych w ramach organizacji
Przedsiębiorstwo Budowy Pieców Przemysłowych PIEC-BUD Sp. z o.o. - 2019-10-17 - Legnica (dolnośląskie)
OBSŁUGA AUTOMATU DO LODÓW, DBANIE I CZYSTOŚĆ I PORZĄDEK MIEJSCA PRACY, SPRZEDAŻ LODÓW
P.P.H.U. Tomasz Kocieniewski - 2016-06-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe lub studenci ostatnich lat studiów, kierunek administracja, zarządzanie, znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodna komunikację, znajomość pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem Excel). Przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentów, nadzorowanie prawidłowego obiegu informacji i korespondencji, organizacja podróży służbowych pracowników, rezerwacja biletów lotniczych, kolejowych oraz hoteli, zamawianie materiałów biurowych, realizowanie innych zadań zleconych przez przełożonego. Kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny.
NIFCO KOREA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Żory (śląskie)
czynności zwiazane z marketingiem i handlem
SHARJEEL AHSAN TRADERS - 2016-03-04 - Malbork (pomorskie)
Lakierowanie proszkowe
LAKIERNIA PROSZKOWA Izabella Zakrzewska - 2019-05-31 - Józefów (mazowieckie)
produkcja twarogu, serów, masła, śmietany, obsługa magazynu nabiałowego, dojrzewalni serów, aparatowni
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Drzycim (kujawsko-pomorskie)
Asystent zarządu
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Zawada (świętokrzyskie)
Projektowanie budynków mieszkalnych, jednorodzinnych, wizualizacje
DOM to DOM - 2019-01-14 - Kielce (świętokrzyskie)