ASYSTENT DS. PROTETYKI SŁUCHU Ozimek oferta pracy ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z O.O
Stanowisko: ASYSTENT DS. PROTETYKI SŁUCHU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu; rejestracja pacjentów; pomoc protetykowi w doborze i sprzedaży aparatów słuchowych; informowanie o ofercie firmy. Praca w Ozimku i Niemodlinie, praca w godz. 8-16/9-17
Data publikacji: 2017-01-20
Lokalizacja: Ozimek (opolskie)
Pracodawca: ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z O.O
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 46-040 Ozimek, powiat: opolski, woj: opolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu; rejestracja pacjentów; pomoc protetykowi w doborze i sprzedaży aparatów słuchowych; informowanie o ofercie firmy. Praca w Ozimku i Niemodlinie, praca w godz. 8-16/9-17
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: premia po okresie próbnym
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. PROTETYKI SŁUCHU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ozimek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ozimek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: protetyk słuchu*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, handlowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie średnie typ handlowe lub wyższe typ ekonomiczne, handlowe, pokrewne; mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, miła aparycja; komunikatywność.
Nazwa pracodawcy: ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z O.O
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Orla 5, 20-023 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefoniczny 8-16, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Orla
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: protetyk słuchu*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.01.2017
Data dodania oferty pracy: 19.01.2017
Oferta pracy ważna do: 28.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
fakturowanie sprzedaży krajowej, przyjmowanie, ewidencja, rozpatrywanie reklamacji, bieżąca współpraca z firmami spedycyjnymi, ewidencja zamówień klientów krajowych, prace recepcyjne, praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku, wynagrodzenie od 1850 zł do ustalenia
COMENSAL SP. Z O. O. - 2016-01-19 - Janki (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-11-20 - Warszawa (mazowieckie)
POMOC W OPIECE NAD DZIEĆMI NAUCZYCIELOWI PRZEDSZKOLA
kontakt przez PUP - 2018-08-17 - Gubin (lubuskie)
Pomoc nauczycielowi przedszkola, pomoc dzieciom przy spożywaniu posiłków oraz sprzątaniu po zajęciach.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Lubomino (warmińsko-mazurskie)
- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym - wprowadzenie dokumentów do systemów finansowo - księgowego, wprowadzenie formularzy podatkowych, sprawdzanie poprawności wydruków ewidencji VAT- numeracja dokumentów księgowych- podstawowe czynności kadrowo -płacowe
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Mielec (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu zgodnie z wewnętrznymi regulacjami, opieka nad obiegiem i archiwizacją dokumentów, weryfikacja nieprawidłowości, uzgadnianie kont, wsparcie zespołu w realizacji procesów księgowych, aktywny udział w zadaniach cyklicznych i pozostałych czynnościach administracyjno-księgowych.
NEOTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-30 - Tułowice (opolskie)
Praca na sprzęcie
Prywatne Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "HAWI" - 2017-02-10 - Opole (opolskie)
Wprowadzanie faktur do systemu księgowego, sprawdzanie poprawności wystawionych faktur sprzedaży oraz otrzymanych faktur zakupu, opisywanie dokumentów, księgowego, rozliczanie rozrachunków, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-05-19 - Gorlice (małopolskie)
Biegła obsługa komputera, obsługa urządzeń telefonu, fax, ksero, skaner, rozmowy z klientami ( krajowymi, obcojęzycznymi np .w j. angielskm), Wykonywanie zadań księgowych, rachunkowych, administracyjnych i biurowych, wystawianie faktursprzedażowych, księgowanie akt kosztowych, kompletowanie akt osobowych, obsługa programutranssped, Excel, Subiekt,word, obsługa poczty elektronicznej, prowadzenie książki nadawczej, nadawanie i dobiór korespondencji, obsługa klientów krajowyh i zagranicznych
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Wójcin (łódzkie)
1.Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym. 2.Opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej. 3.Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi, rozpoznanie i diagnoza potrzeb itp. 4.Wspieranie aktywności społecznej rodzin. 5.Udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych. 6.Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci. 7.Opracowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, dokonywanie okresowych ocen. 8.Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach. 9.Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Koszalinie - 2015-12-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)
pomoc przy bieżącej obsłudze klientów, obsługa posprzedażowa, koordyanowanie kontaktów z klientami (obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, obsługa centrali telefonicznej), koordynowanie obiegu dokumentów, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
TAXENBACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
księgowanie i weryfikacja dokumentów księgowych, sporządzanie zestawień do płatności
Fine Altech Mława Sp. z o.o. - 2018-06-27 - Mława (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Bielsko-Biała (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Olkusz (małopolskie)
wprowadzanie danych do programu księgowego, porządkowanie dokumentów księgowych, pomocnicze prace księgowe i administracyjne, obsługa urządzeń biurowych, księgowanie wyciągów bankowych, sporządzanie raportów i zestawień,
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Żywiec (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- Konserwacje instalacji elektrycznych. Ocena sprawności instalacji. Prace rzemieślnicze, stolarsko-ciesielskie. Drobne naprawy dachów. Praca w Katowicach oraz na terenie woj. śląskiego i woj. opolskiego.- Wynagrodzeenie: 3000-3200zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku. Uprawnienia: SEP E gr. 1 do 1kV. Umiejętności "złotej rączki". Mobilność. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:30-16:00) (Tel. 22-345-66-45) lub e-mail: beata.pawlaczyk (at) wadwicz.pl
"ABIO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-07 - Katowice (śląskie)
sporządzanie odpowiednich dokumentów sprzedażowych,transportowych, magazynowych, przyjmowanie i kontrola ilościowatowaru oraz prawidłowość dokumentów, obsługa klienta, udział winwentaryzacji magazynu.
OPIŁKA ROBERT FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA "ANMAR" - 2017-02-21 - Żory (śląskie)
realizacja zadań administracyjno - biurowych (prowadzenie i archiwizacja dokumentacji, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, obsługa rozmów telefonicznych, samodzielne przygotowanie pism zgodnie z poleceniami przełożonego), przygotowywanie raportów i analiz, dbanie o prawidłowe i terminowy obieg dokumentacji, kompleksowe wsparcie przełożonego i współpracowników z innych działów w codziennych zadaniach, organizowanie spotkań biznesowych, wyjazdów służbowych krajowych (w tym rezerwacja lotów, hoteli), zaopatrzenie biura (art. biurowe, spożywcze itp.), godne reprezentowanie firmy i dbanie o jej pozytywny wizerunek, dbanie o dobrą komunikację w biurze i na zewnątrz organizacji
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Zabrze (śląskie)
Wprowadzanie i księgowanie dokumentów w biurze rachunkowym.
Joanna Pajda BIURO RACHUNKOWE "ABAKUS" - 2018-04-20 - Olkusz (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
- załadunek oraz rozładunek towaru,- skanowanie przesyłek kurierskich skanerem magazynowym,- przekazywanie przesyłek w kierunku dalszej wysyłki,- przyjmowanie transportów.Praca w godzinach 16.30 - 23.30.
Agencja Pracy Czasowej Tempus A - 2016-08-30 - Łódź (łódzkie)
wg programu stazu, Fundusz Pracy
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Stare Kozuby (łódzkie)
- udzielanie pomocy dzieciom, pod kierunkiem nauczyciela podczas prowadzenia zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych,- obsługiwanie sprzętu audiowizualnego i urządzeń technicznych, porządkowanie pomocy dydaktycznych i zabawek,- pomoc w prowadzeniu dokumentacji dydaktycznej,- zapewnienie poczucia bezpieczeństwa dzieciom, - opiekowanie się dziećmi podczas lekcji, przerw, w trakcie zabaw, spacerów i wycieczek,- budowanie dobrego kontaktu dzieci z rówieśnikami oraz między rodzicami uczniów a szkołą,- informowanie rodziców o przebiegu pobytu dziecka w szkole, o brakach edukacyjnych itp.,- zapewnienie pomocy uczniom ze słabszymi osiągnięciami,- dbałość o właściwe warunki BHP w miejscu pracy,- współdziałanie z dyrekcją szkoły, pedagogiem, nauczycielami, wychowawcami.
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Szymbark (małopolskie)
obsługa klienta w recepcjii siłowni, przygotowywanie napojów, sprzątanie. Praca w godzinach 7.00-23.00 (wg grafiku).
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Zabrze (śląskie)
wspieranie podopiecznych Stowarzyszenia w podstawowych czynnościach życiowych, w podnoszeniu sprawności oraz aktywizowaniu do wykonywania samodzielnie różnych czynności.
POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ KOŁO W OLSZTYNIE - 2018-04-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Obsługa bieżących zapytań leasingowych (leadów handlowych). Wprowadzanie wniosków leasingowych do systemu transakcyjnego. Prowadzenie procesu sprzedaży (kontakt z klientem). Kompletowanie niezbędnej dokumentacji. Obsługa infolinii sprzedażowej. Archiwizacja dokumentów. Udział w szkoleniach przed-sprzedażowych i produktowych. - Praca na terenie Katowic (Józefowiec).- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto na okresie próbnym. Po okresie próbnym wynagrodzenie 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie (wyższe będzie dodatkowym atutem). Doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutem. Prawo jazdy kat. B będzie dodatkowym atutem. Wymagana umiejętność obsługi programów biurowych, otwartość na ludzi. Wymagana niekaralność. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) breweleasing.pl
"BREWE LEASING" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-23 - Katowice (śląskie)