ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Lidzbark Warmiński oferta pracy kontakt przez PUP

fundacja dzieciom zdążyć z pomocą

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem

Data publikacji: 2015-12-30

Lokalizacja: Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: zgodnie ze stanowiskiem

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lidzbark Warmiński

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lidzbarski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2016

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie w zawodzie min. 6 miesięcy

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim

Adres pracodawcy:
Dębowa 8, 11-100 Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP (po odbytym stażu)

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: lidzbarski

Gmina pracodawcy: Lidzbark Warmiński

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lidzbark Warmiński

Ulica pracodawcy: Dębowa

Numer budynku pracodawcy: 8

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Data dodania oferty pracy: 30.12.2015

Oferta pracy ważna do: 30.01.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 30.12.2015

Data przyjęcia oferty pracy: 30.12.2015

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT KIEROWNIKA PRODUKCJI -OFERTA STAŻU DLA OSOBY BEZROBOTNEJ/ OPAKMET SP. Z O.O. (NR 0992) - 997,4 PLN

analiza zleceń produkcyjnych,sporządzanie wizualizacji,przygotowywanie raportów
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

- Czynna asysta stomatologa. Obsługa programu M-MEDICA. Rejestracja pacjentów. Sterylizacja instrumentów stomatologicznych. Sprzątanie gabinetu.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00 lub 12:00-20:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Doświadczenie nie jest wymagane -> Istnieje możliwość przyuczenia. Wymagane uprawnienia asystentki stomatologicznej lub higienistki stomatologicznej. Wymagane umiejętnośći manualne w celu asysty przy zabiegach. Kontakt telefoniczny (609-458-820) (8:00-16:00) lub e-mail: dentalmed (at) interia.pl
DENTAL-MED PRZYCHODNIA STOMATOLOGICZNA NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ EWA RIPPEL-ROGALA - 2017-10-11 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW STATYSTYKI - od 2 500 PLN

analiza baz danych w języku angielskim przy zastosowaniu SQL, VBA, QHU sauce
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Stężyca (lubelskie)

ASYSTENT INSPEKTORA BRANŻY KONSTRUKCYJNO - BUDOWLANEJ, DROGOWEJ, MOSTOWEJ, SANITARNEJ - od 2 000 PLN

1. Współpraca z Inspektorem Nadzoru,2. Analizowanie i opiniowanie dokumentacji projektowej, 3. Monitorowanie postępu prac, 4. Kompletowanie dokumentacji,5. Sporządzanie raportów.Miejsce wykonywania pracy: Biuro Inżyniera Kontraktu, ul. 1 Maja 10, 05-340 Kołbiel.
MGGP SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-07 - Kołbiel (mazowieckie)

ASYSTENT KSIĘGOWEGO (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - do 2 000 PLN

Bieżąca obsługa sekretariatu Spółki,ewidencja korespondencji, faktur kosztowych i sprzedażowych itp.obsługa gości Spółki,wykonywanie innych prac biurowych zleconych przez przełożonego.
DIGICOS-ERPOL Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

ASYSTENTKA BIURA - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Głogów (dolnośląskie)

ASYSTENT DYREKTORA GENERALNEGO - od 2 000 PLN

aktywny udział we wdrażaniu nowych klientów, organizacja spotkań, przygotowywanie raportów, odpowiedzialność za komunikację zespołu, prowadzenie korespondencji, dbanie o obieg dokumentów, opracowanie tłumaczeń, organizacja i planowanie wyjazdów służbowych
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2016-09-08 - Zielona Góra (lubuskie)

OPERATOR FREZAREK CNC - 2 800 - 3 900 PLN

obsługa , programowanie frezarek sterowanych numerycznie, samodzielne wykonywanie detali na podstawie dostarczonych rysunków technicznych
"Mechatronic Engineering" Sp. z o.o. - 2016-08-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

WOŹNA ODDZIAŁOWA - 997,4 PLN

współpraca z nauczycielem w zakresie prowadzenia procesu edukacyjnego, wychowawczo - opiekuńczego, przygotowania i prowadzenia spotkań z rodzicami, zapewnienie w pomieszczeniach warunków higieniczno - sanitarnych, przygotowanie pomocy dydaktycznych, pomoc przy zajęciach edukacyjnych, wychowawczych i opiekuńczych, estetyczne i higieniczne podawanie posiłków, dbałość o przestrzeganie obowiązujących regulaminów
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Świecie (kujawsko-pomorskie)

POMOCNIK BUDOWLANY - do 3 000 PLN

WYKONYWANIE PRAC BUDOWLANYCH
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Sierakowice Prawe (łódzkie)

ASYSTENT/KA ZARZĄDU, SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - 2 500 - 3 500 PLN

- Prowadzenie kompleksowe kadr i płac, - Rozliczanie pracowników pod względem płac oraz ZUS, US, - Prowadzenie sekretariatu, - Bieżące sprawy finansowo-księgowe. Praca w godz.: 8-16. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 352 82 90 w. 14.
JM AUTA Sp. z o.o. - 2017-11-14 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

Wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego Optima
WORLDPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-23 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 100 PLN

docieplanie budynków,elewacje
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Zgierz (łódzkie)

MURARZ DO CEGŁY KLINKIEROWEJ (TEREN NIEMIEC) - od 60 PLN

- Murowanie cegły klinkierowej.- Miejsce wykonywania pracy: Teren NIEMIEC (Hamburg). Pracodawca zapewnia zakwaterowanie na terenie NIEMIEC.- Wynagrodzenie: 60 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na min. 1 rok, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Zlecenie wykonywane min. 200 godzin miesięcznie.- Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata. Wymagane uprawnienia do spawania PP, PE, PVC. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-258-01-80) lub e-mail: iwona.deptula (at) pmgconcept.pl
PMG CONCEPT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-26 - Niemcy (Niemcy)

ASYSTENT DS. FINANSOWYCH (NR 1351) - od 2 000 PLN

- deretowanie i ewidencja dokumentów księgowych- przygotowanie rozliczeń - księgowanie dokumentów kasowych i bankowych- pomoc w sprawozdaniach miesięcznych- przygotowywanie raportów- bierząca obsługa biura- nadzór nad dokumentami
MERALLIANCE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-23 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT PRAWNY - od 2 100 PLN

windykowanie dłużników, sporządzanie projektów pism procesowych, opinii prawnych, kontakt z sądami i innymi instytucjami.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT SPECJALISTY DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKTU - 997,4 PLN

tworzenie dokumentacji technicznej produktów
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Słotwiny (lubelskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - do 1 170 PLN

pomoc nauczycielowi w opiece nad dziecmi
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Olkusz (małopolskie)

ASYSTENT MUZEALNY - od 1 900 PLN

prowadzenie działalności edukacyjnej, udział w organizacji imprezkulturalnych i wystaw, prace biurowe.
MUZEUM NADWIŚLAŃSKIE W KAZIMIERZU DOLNYM - 2016-08-25 - Kazimierz Dolny (lubelskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; sprawdzanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym; przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych;sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami; wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów;kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących; przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami: wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych;
Impact Sp.zo.o - 2016-07-08 - Kozłów Biskupi (mazowieckie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI I KSIĘGOWOŚCI - 2 000 - 2 500 PLN

- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-07-27 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT/KA NOTARIUSZA - od 3 000 PLN

asystent/ka notariusza
KANCELARIA NOTARIALNA NOTARIUSZ PAWEŁ GRUCHOT - 2017-08-03 - Suchy Las (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - do 1 850 PLN

Pomoc przy prowadzeniu zajęć lekcyjnych
Zespół Szkolno -Gimnazjalny nr 3 w Radomsku - 2016-08-31 - Radomsko (łódzkie)

ASYSTENT DS. PRAWNYCH - od 2 000 PLN

organizowanie spotkań, umawianie klientów, obsługa sekretariatu, przygotowywanie i konstruowanie pism, w tym procesowych. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Zabrze (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Układanie segregowanie dokumentów, księgowanie i archiwizacja
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Jasieniec (mazowieckie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - 997,4 PLN

tworzenie materiałów marketingowychorganizacja targów i imprez wystaiwenniczychpraca na stronie www
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat