ASYSTENT DS. ORGANIZACJI SZKOLEŃ Gdańsk oferta pracy Akademia Kształcenia Zawodowego Sp z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT DS. ORGANIZACJI SZKOLEŃ
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentów szkoleniowych, poradnictwa, spotkań, wizyt studyjnych, i wyjazdów edukacyjnych. Kontakt z trenerami i specjalistami. Organizacja poradnictwa specjalistycznego, wizyt studyjnych, wyjazdów edukacyjnych, spotkań i szkoleń. Sporządzanie wykazów danych, obsługa kursantów, przygotowywanie matrialów szkoleniowych.
Data publikacji: 2020-02-14
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: Akademia Kształcenia Zawodowego Sp z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Straganiarska 20/22, 80-837 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie dokumentów szkoleniowych, poradnictwa, spotkań, wizyt studyjnych, i wyjazdów edukacyjnych. Kontakt z trenerami i specjalistami. Organizacja poradnictwa specjalistycznego, wizyt studyjnych, wyjazdów edukacyjnych, spotkań i szkoleń. Sporządzanie wykazów danych, obsługa kursantów, przygotowywanie matrialów szkoleniowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wymiar czasu pracy od 1/8 do pełnego etatu.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. ORGANIZACJI SZKOLEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu: Pakiet MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: dobra organizacja pracy, terminowość
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Akademia Kształcenia Zawodowego Sp z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Straganiarska 20/22, 80-837 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: .
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Straganiarska
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 14.02.2020
Oferta pracy ważna do: 13.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d02c281dbfe11255b5650971fba4cf8d
Podobne oferty pracy
Wymagane wykształcenie kierunkowe. Wynagrodzenia do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: d.modzelewski (at) stomadental.pl.
Laboratorium Inżynierii Dentystycznej CAD/CAM Yellow - Med Gabriela Kamińska; STOMA-DENTAL, Wspólnik Spółki Cywilnej Yel - 2017-05-29 - Rybnik (śląskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Szycie odzieży damskiej elementami (stębnówka) lub szycie wyłącznie ma overlocku. Praca w godz. 7-15. Mile widziane osoby niepełnosprawne.
FIRMA ODZIEŻOWA PRESTIGE S.C. STANISŁAWA KUCHNO,MARTA KUCHNO - 2019-11-08 - Kraków (małopolskie)
Zapoznanie się z przepisami BHP i p.poż oraz ze zbiorem przepsów regulujących działalność Banku, zapoznanie sie ze standardowymi produktami i usługami Banku, obserwowanie i przyswajanie czynności związanych z codzienną pracą doradców klienta Banku, pomoc w pracach administracyjno- biurowych, zajmowanie się korespondencją, uaktalnianie kursów walut na tablicy walut.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Gdynia (pomorskie)
wykonywanie zabiegów profilaktycznych we wspólpracy ze stomatologiem, instruktaż higieny jamy ustnej, przygotowanie miejsca pracy, sterylizacja narzędzi
kontakt przez PUP - 2019-08-28 - Opoczno (łódzkie)
Obsługa i doradztwo klienta
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "AGMAT" S.C. Marzena Ćwiek, Krzysztof Ćwiek - 2016-05-18 - Biłgoraj (lubelskie)
x
ARGEO USŁUGI GEODEZYJNO-KARTOGRAFICZNE PIOTR CZARNIECKI - 2019-07-15 - Białystok (podlaskie)
Według programu stażu.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Asystent do spraw księgowości przyjmuje, gromadzi i segreguje dokumenty pod względem ich rodzaju. Weryfikuje poprawność wystawionych dokumentów. Przygotowuje dowody księgowe do zapłaty oraz wykonuje proste, powtarzalne czynności ujmowania dowodów w księgach rachunkowych. Wprowadza zadekretowane dowody księgowe do systemu finansowo - księgowego. manosi numer dowodu księgowego potwierdzający kolejność ujęcia w księgach rachunkowych. Sporządza - przy użyciu programów finansowo - księgowych i arkuszy kalkulacyjnych - raporty zestawienia oraz wypełnia formularze na podstawie informacji pochodzących z ksiąg rachunkowych. Przygotowuje dokumentację miezbędną do prowadzenia z kontrahentami, urzędami i bankami w zakresie uzgadniania rozrachunków i innych czynności księgowych.
Florand s.c. Monika i Andrzej Dąbrowscy - 2017-12-04 - Bożejowice (dolnośląskie)
zg
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Łysomice (kujawsko-pomorskie)
Opieka nad dziećmi w wieku od 3 do 5 lat- grupa liczy ok. 15 dzieci
SZKOŁA PODSTAWOWA w ŁUBKACH - 2016-08-25 - Łubki (lubelskie)
Prowadzenie harmonogramu spotkań. Pomoc księgowej. Korespondencja. Prace organizacyjno-biurowe.
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu, pomoc protetyka przy doborze i sprzedaży aparatów słuchowych, zapisywanie spotkań w kalendarzu wizyt umawianie wizyt, udzielanie informacji pacjentom
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Żyrardów (mazowieckie)
- Pozyskiwanie nowych klientów z Filipin oraz innych krajów Azji Południowo-Wschodniej. Obsługa klientów z Republiki Filipin. Utrzymywanie stałych relacji i regularnej komunikacji z kluczowymi partnerami w Republice Filipin. Przygotowywanie analiz rynku filipińskiego z uwzględnieniem specyfiki działalności spółki. Ocena rynku i warunków sprzedaży na rynku Republiki Filipin ze szczególnym uwzględnieniem aspektów kulturowych, finansowych i prawnych. Wykonywanie niezbędnych analiz finansowych dla celów rynku Republiki Filipin. Utworzenie stałego biura w Bacolod City w Republice Filipin, rekrutacja i zatrudnienie odpowiedniego personelu.- Miejsce wykonywania pracy: Katowice, bądź inne miejsce wskazane przez pracodawcę (teren woj. śląskiego).- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony na 12 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 1:00-9:00. Wymagane wykształcenie wyższe: kierunek: ekonomia lub bankowość. Wymagane co najmniej 2-letnie doświadczenie w obsłudze rachunkowo-księgowej podmiotów prywatnych, minimum pół roku doświadczenia w obsłudze kadrowej, znajomość i doświadczenie praktyczne w obsłudze podmiotów z obszaru Republiki Filipin. Wymagana umiejętność obsługi komputera w szczególności w zakresie pakietu MS OFFICE, praktyczna znajomość przepisów prawa w tym w szczególności prawa pracy Republiki Filipin.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Katowice (śląskie)
prowadzenie korespondencji z klientami zagranicznymi, umawianie spotkań, załatwianie spraw urzędowych i HR
GREEN ENERGY WOJCIECH TALKOWSKI - 2019-11-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Tłuchowo (kujawsko-pomorskie)
- przygotowywanie gabinetu stomatologicznego i stanowiska lekarza do pracy;- przygotowywanie pacjenta do zabiegu;- czynne asystowanie podczas zabiegu, przygotowywanie oraz podawanie narzędzi i leków, nie wchodzących w skład podstawowych zestawów lub wyposażenia stolika lekarskiego;- przygotowywanie potrzebnych do zabiegu materiałów (w zależności od typu zabiegu stomatologicznego) i mas wyciskowych w przypadku zabiegów protetycznych;
kontakt przez PUP - 2020-02-24 - Kraków (małopolskie)
oferta stażu: czynności związane z pracami działu administracyjnego.
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Warszawa (mazowieckie)
w/z
kontakt przez PUP - 2019-09-13 - Lubin (dolnośląskie)
Opieka nad osobami niepełnosprawnymi
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Sieradz (łódzkie)
- Wykonywanie prac związanych z montażem kluczy, wiertarek elektrycznych, pneumatycznych i hydraulicznych, obsługa wiertarek i frezarek konwencjonalnych. - Wynagrodzenie: 2400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony do 1 roku. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00. Wymagane wykształcenie średnie zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku ślusarza produkcyjnego. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 666-080-316) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Tokarska 6, 40-859 Katowice).
MOJ SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-05 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie ewidencji faktur do celów VAT i rozliczania kosztów; dekretacja kosztów na poszczególne konta; wyliczanie należnych podatków PIT, CIT, VAT; kontrola dokumentacji sklepowej w zakresie rozliczeń księgowych; rozliczanie produkcji pod względem ilościowo - wartościowym
kontakt przez PUP - 2020-01-10 - Lipinki (małopolskie)
Praca z rodziną przeżywającą trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo wychowawczych.
Ośrodek Pomocy Społecznej Opalenica - 2016-12-21 - Opalenica (wielkopolskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Białobrzegi (mazowieckie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Brzozów (podkarpackie)
Prace biurowe-organizacja administracyjna pracy kancelarii
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Krapkowice (opolskie)
Udzielanie pomocy nauczycielom prowadzącym zajęcia edukacyjne w doborze metod pracy z uczniem niepełnosprawnym lub niedostosowanym społecznie. Prowadzenie lub organizowanie różnego rodzaju form pomocy pedagogicznej i psychologicznej dla dzieci i ich rodziców.
Zespół Szkół w Legionowie - 2016-10-03 - Legionowo (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Głogów (dolnośląskie)
wykonywanie czynności wspomagających pracę księgowego, sprawdzanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu, weryfikacja rozrachunków
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Łuków (lubelskie)
TŁUMACZENIE, PRACE BIUROWE ITP
ALEMANNIA CENTRUM TŁUMACZEŃ ALEKSANDRA KUŁAK - 2017-02-28 - Dębica (podkarpackie)