ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Białobrzegi oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z programem
Data publikacji: 2019-03-25
Lokalizacja: Białobrzegi (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Białobrzegi, powiat: białobrzeski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: zgodnie z programem
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białobrzegi
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: białobrzeski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 23.04.2019
Data zakończenia pracy: 22.10.2019
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białobrzegach
Adres pracodawcy:
Składowa 5, 26-800 Białobrzegi, powiat: białobrzeski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: białobrzeski
Gmina pracodawcy: Białobrzegi
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białobrzegi
Ulica pracodawcy: Składowa
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy:
kierowanie podstawowymi rodzajami działalności publicznej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białobrzegach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 01.04.2019
Oferta pracy ważna do: 19.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.03.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie spraw związanych z organizacją oddziału, obsługa urządzeń biurowych.
"LINGA STOCZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA" - 2017-07-20 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Obsługa cenowa w sklepie, identyfikacja cenowa, obsługa skanera, komputera, praca na 1/2 etatu z możliwością zwiększenia etatu i dopracowania do pełnego, praca także w soboty i niedziele; godziny pracy (głównie 6.00-16.00)
TESCO (POLSKA) SP. Z O.O - 2016-10-11 - Bogatynia (dolnośląskie)
-
MERKUR 09 SP. Z O.O. - 2015-11-30 - Kościerzyna (pomorskie)
szkolenie z zakresu fryzjerstwa, dostosowanie produktów do potrzeb klienta, metody koloryzacji oraz techniki wykonywania trwałych odulacji
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Łódź (łódzkie)
- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,- opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,- udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;- wspieranie aktywności społecznej rodzin;- motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;- udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;- motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dlarodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;- udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;- podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych wsytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;- prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;- realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem (Dz.U. z 2016r. Poz. 1860);- prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;- dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niżco pół roku;- monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;- sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;- współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;- współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chybiu - 2019-01-31 - Chybie (śląskie)
- obsługa wewnętrznego systemu sprzedaży i ewidencji, - przygotowywanie dokumentów wysyłkowych, - pomoc w realizacji zawartych kontraktów, - organizacja transportów i nadzór nad ich realizacją, - przygotowywanie zestawień dla celów analitycznych
PFF Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-07-05 - Modlnica (małopolskie)
oferta stażu do 30 r. ż. obsługa kasy fiskalnej, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie witryny internetowej, przygotowywanie raportów związanych z działalnością placówki
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
asystent stomatologa
kontakt przez PUP - 2019-03-15 - Kroczewo (mazowieckie)
koordynacja pracy działu technicznego, drobne prace biurowe
"ASPEKT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-09 - Radzionków (śląskie)
POMOC PRZY ZARZĄDZANIU GRUPĄ POJAZDÓW DO 3,5 T . OBSŁUGA PROGRAMÓW TRANSPORTOWYCH, FAKTUROWANIE, MONITOROWANIE PŁATNOŚCI.
PPHU VERSO Przebięda-Ćwik Jolanta - 2017-12-11 - Dębica (podkarpackie)
Prowadzenie rejestru VAT.Prowadzenie książki przychodów i rozchodów.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)
prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy;przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz; organizowanie i obsługiwanie spotkań i konferencji; organizowanie podróży służbowych; sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej; przyjmowanie, segregowanie, rozdzielanie, powielanie i archiwizowanie korespondencji przychodzącej; przyjmowaniei przekierowywanie rozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych;organizowanie pracy biura w zakresie zaopatrzenia w artykuły spożywcze, materiały biurowe, reklamowe oraz sprawności urządzeń biurowych; praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17
MBE ENGINEERING Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Pruszków (mazowieckie)
Przewóz towarów
WOK sp. z o.o. sp.k. - 2017-02-17 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie działań marketingowych,- działania na rzecz pozyskiwania nowych klientów,- prowadzenie rozmów i korespondencji z klientami,- sporządzanie dokumentacji w tym umów i kalkulacji,- przyjmowanie i zarządzanie rezerwacjami,- współpraca przy organizacji wystaw, imprez, koncertów.Staż odbywać się będzie w gminie Dąbrowa Chełmińska
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
wsparcie działu wycen i administracji; udział w wycenach i zleceniach produkcyjnych; odpowiedzialność za korespondencję; przygotowywanie i archiwizowanie dokumentów; przygotowywanie i zamawianie przesyłek krajowych i zagranicznych; pomoc w obsłudze recepcji
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Otrębusy (mazowieckie)
Wyszukiwanie Klientów na terenie krajów UE, przeprowadzanie negocjacji w sprawie dostaw surowców wtórnych na terytorium Ukrainy, udział w targach i wystawach. Praca w ramach umowy zlecenie (ok. 90 godzin miesięcznie - elastyczny czas pracy) we własnym domu oraz na terenie całego kraju. Proponowane wynagrodzenie 13,70 zł brutto na godzinę.
EUROSNAB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-02 - Bielsko-Biała (śląskie)
Poza typowymi obowiązkami związanymi z call-center, odpowiedzialny jest za monitorowanie przychodzących zapytań (mail, chat, telefon) i zadań oraz ich rozdysponowanie do doradców/starszych doradców, jest zaznajomiony z działaniami rynku i strategią firmy, przygotowuje lub bierze udział w przygotowaniu planu działań i spotkan z pracownikami, współuczestniczy w rozwiązywaniu sytuacji konfliktowych, monitoruje nieobecności zespołu i stanowi najmocniejsze wsparcie dla kierownika
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Kraków (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta zagranicznego (od zamówienia, wystawianie zleceń itp.), organizacja transportu zagranicznego i częściowo krajowego, realizacja zamówień od Klientów oraz kontrola ich terminów, wysyłek, Kontakt z producentem w sprawach zgłaszanych przez Klienta.
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Osiecznica (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
PRZYGOTOWANIE DO WYSYŁKI TOWARÓW, ZAŁADUNEK, PRACA W ZESPOLE
ZAKŁAD MIĘSNY SMAK-GÓRNO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-27 - Górno (podkarpackie)
wykonywanie rysunków budowlanych w systemie AUTOCAD
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Biała Podlaska (lubelskie)
Wsparcie w rekrutacji pracowników, doradców klienta, stażystów - wsparcie przy otwarciu filii oddziału, realizacja celów marketingowych, rozwój zespołu, optymalizacja kosztów, raportowanie. Wykształcenie wyższe sportowe, biegła obsługa programu Excel, znajomość obszaru social-media, swobodne poruszanie się w Internecie, pozytywna zaangażowana postawa, odwaga w działaniu, ambicja - chęć bycia najlepszym, mile widziane prawo jazdy, dyspozycyjność, biegła znajomość języka angielskiego. Pracodawca prosi o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres ewelina.poltorak (at) franczyza.eurobank.pl.
CBP Ewelina Półtorak - 2016-04-08 - Reda (pomorskie)
Terminowe i prawidłowe wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego w oparciu o dokumenty źródłowe (faktury zakupu, sprzedaży, wyciągi bankowe i inne) bieżące wsparcie zespołu finansowo - księgowego
BIURO RACHUNKOWE - KWAPISZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Szczerców (łódzkie)
współpraca ze spedytorem w procesie przyjmowania zleceń spedycyjnych, dobór odpowiednich dozleceń środków i metod transportu, prowadzenie
Polfrost Terminal Sp. z o.o. Siedlisko 4 - 2016-11-09 - Siedlisko (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje cen, kontakt z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Przechowywanie dokumentów jawnych i niejawnych oraz prowadzenie ich ewidencji- Bieżące wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem korespondencji wchodzącej i wychodzącej- Sprawowanie nadzoru merytorycznego oraz prowadzenie kontroli w zakresie prawidłowego wykonywania i przechowywania dokumentów przez poszczególnych wykonawców- Udział w pracach komisji zajmującej się brakowaniem dokumentacji służbowej,- Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji- Prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz szkoleniowej- Przeprowadzanie szkoleń w ramach doskonalenia lokalnego w zakresie ochrony informacji jawnych i niejawnych oraz ochrony danych osobowych
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-03-17 - Chełm (lubelskie)
zapoznanie się z zakresem obowiązków i zadań działu, zapoznanie się z dokumnetacją, obsługa sprzętu biurowego, telefonu, szukanie i porównywanie ofert dostawców, kontakt z klientem, obsługa służbowych spotkań, porządkowanie i segregowanie dokumnetów
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Pszczyna (śląskie)
- obsługa połączeń telefonicznych oraz firmowego konta mailowego- zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą- generowanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, cywilnoprawne)- wsparcie procesów rekrutacyjnych- odbieranie oświadczeń z urzędów- wykonywanie bieżących prac administracyjnych (m.in. przygotowywanie dokumentów, opisywanie faktur kosztowych, zakup materiałów biurowych etc.)- pozyskiwanie i obsługiwanie nowych Kontrahentów- wykonywanie prac biurowych zleconych przez przełożonego
Spółka BELOSREVEL Sp. z o.o. - 2018-10-17 - Białystok (podlaskie)
Wykonywanie prac budowlanych - wykończeniowych (malowanie, gładzie, płytki, regipsy), elewacje
Barbara Frącala - PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWO - USŁUGOWE ROMEK-REM - 2019-01-15 - Zator (małopolskie)