ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH PLACÓWKI SG W SKRYHICZYNIE Chełm oferta pracy Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Stanowisko: ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH PLACÓWKI SG W SKRYHICZYNIE

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: - Przechowywanie dokumentów jawnych i niejawnych oraz prowadzenie ich ewidencji- Bieżące wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem korespondencji wchodzącej i wychodzącej- Sprawowanie nadzoru merytorycznego oraz prowadzenie kontroli w zakresie prawidłowego wykonywania i przechowywania dokumentów przez poszczególnych wykonawców- Udział w pracach komisji zajmującej się brakowaniem dokumentacji służbowej,- Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji- Prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz szkoleniowej- Przeprowadzanie szkoleń w ramach doskonalenia lokalnego w zakresie ochrony informacji jawnych i niejawnych oraz ochrony danych osobowych

Data publikacji: 2017-03-17

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Przechowywanie dokumentów jawnych i niejawnych oraz prowadzenie ich ewidencji- Bieżące wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem korespondencji wchodzącej i wychodzącej- Sprawowanie nadzoru merytorycznego oraz prowadzenie kontroli w zakresie prawidłowego wykonywania i przechowywania dokumentów przez poszczególnych wykonawców- Udział w pracach komisji zajmującej się brakowaniem dokumentacji służbowej,- Przygotowywanie dokumentów do archiwizacji- Prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz szkoleniowej- Przeprowadzanie szkoleń w ramach doskonalenia lokalnego w zakresie ochrony informacji jawnych i niejawnych oraz ochrony danych osobowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH PLACÓWKI SG W SKRYHICZYNIE

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera-pakiet office

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Pozostali pracownicy obsługi biurowej

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:- Wykształcenie średnie- Znajomość przepisów z zakresu ochrony informacji niejawnych- Znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych- Znajomość przepisów z zakresu prawa pracy- Umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietów biurowych- Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji- Umiejętność samodzielnej organizacji pracy- Zdolność szybkiego przyswojenia szerokiego i zróżnicowanego zakresu wiedzy- Umiejętność szukania i zastosowania alternatywnych rozwiązań w sytuacjach problematycznych- Posiadanie obywatelstwa polskiego- Korzystanie z pełni praw publicznych- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE:- Wykształcenie wyższe prawnicze, administracyjne- Przeszkolenie w zakresie wykonywania czynności kancelaryjnych- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych- Co najmniej 6-miesięczne doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków lub w administracji publicznejTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:Dokumenty należy złożyć do: 28 marca 2017 r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 ChełmINNE INFORMACJE:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze.Proponowane wynagrodzenie brutto: 2000,- zł Planowana data zatrudnienia: ok. 01.08.2017 r.Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Złożonych dokumentów nie odsyłamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: adres e-mail i nr telefonu. Osoby zostaną powiadomione telefonicznie/mailowo o wyniku weryfikacji formalnej aplikacji oraz o terminie kolejnych etapów postępowania kwalifikacyjnego.Techniki/metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, test merytoryczny (wiedzy), rozmowa kwalifikacyjna.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (82) 568-50-91.Dane osobowe zawarte w ofertach będą gromadzone wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji. Osoby aplikujące mają prawo dostępu do treści swoich danych i możliwości ich poprawiania.Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ NADBUŻAŃSKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ: http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/nos/komenda/praca-w-nosg/pracownicy-cywilni/21366,asystent-ds-administracyjno-biurowych-Placowki-Strazy-Granicznej-w-Skryhiczynie.html

Nazwa pracodawcy:
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:- Życiorys/CV i list motywacyjny- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia-Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia wyższego prawniczego, administracyjnego- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego dot. odbycia przeszkolenie w zakresie wykonywania czynności kancelaryjnych- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ŚCIŚLE TAJNE lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Trubakowska

Numer budynku pracodawcy: 2

Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 17.03.2017

Oferta pracy ważna do: 28.03.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 17.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 17.03.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Zapoznanie z programem księgowym "CZYNSZE", księgowanie wpłat czynszowych wpłacanych przez mieszkańców, księgowanie wpłat czynszowych, analiza kont (kartotek) mieszkańców, wysyłanie wezwań do zapłaty, wygenerowanie z programu F-r sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Gostynin (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)

ASYSTENT SĘDZIEGO - od 1 550 PLN

Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. Nr K-110-12/16 zamieszczonym na stronie www.koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2016-09-20 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 100 PLN

Pomoc w realizacji zadań wychowawczo - opiekuńczych i edukacyjnych, prowadzenie zajęć edukacyjnych, sprzątanie, pomoc przy posiłkach i czynnościach samoobsługowych dzieci.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Kożuchów (lubuskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - 997,4 PLN

1. Prowadzenie biura i bieżącej dokumentacji.2. Prowadzenie strony internetowej.3. Organizacja spotkań, konferencji, szkoleń.4. Pozyskiwanie informacji o przetargach, przygotowywanie zestawień dla firm.5. Przegląd i analiza zamówień publicznych w regionie.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 13,7 PLN

- przygotowanie zajęć objętych planem pracy- pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków, rozbieraniu i ubieraniu się- nadzorowanie dzieci podczas odpoczynku
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Góra (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: profesjonalną, zgodną ze standardami obsługę klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci , czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Gorlice (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW HANDLOWYCH - 2 500 - 2 700 PLN

Tworzenie zapytań ofertowych i nawiązywanie kontaktu z nowymi dostawcami, również w j.angielskim; współpraca z działami sprzedaży i marketingu, z działem logistyki i zakupów, odpowiadanie na e-maile, telefony; udzielanie informacji klientom, sporządzanie raportów na potrzeby przełożonego
SAMDEX sp z o.o. - 2017-02-28 - Mielec (podkarpackie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 1 850 PLN

Pomoc w realizacji Podstway programowe.Wykształcenie wyższe pedagogiczne bądź w trakcie nauki.Umowa na okres próbny z możliwościa pracy na stałe.
Przedszkole Niepubliczne Bajkowy Domek - 2016-05-19 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA - 1 017,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Ścinawka Średnia (dolnośląskie)

KIEROWCA KAT. B - od 14,65 PLN

Kierowanie samochodem dostawczym.
Firma Handlowo-Usługowa Marcin Trawka - 2017-08-23 - Strzyżów (podkarpackie)

KELNER/KELNERKA - od 1 850 PLN

Obsługa gości.Wynagrodzenie uzależnione od stanowiska od 8 zł netto za 1 godz.
"LOCARIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-08 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY-OPTYK(NR 4521) - od 2 150 PLN

• rzetelna i profesjonalna obsługa klienta zgodnie zprzyjętymi standardami firmy• profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanychproduktów i usług• dbałość o estetyczny wygląd i ekspozycję towarów• współpraca ze specjalistami• obsługa kasy fiskalnej i urządzeń biurowych• prowadzenie dokumentacji sprzedażowej firmy.Zapewniamy:• umowę o pracę na cały etat• stabilne warunki zatrudnienia• profesjonalne szkolenia niezbędne do podjęcia pracyna ww stanowisku• możliwość rozwoju w nowoczesnej sieci na polskimrynku optycznym• atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy.
CENTRUM OPTYCZNO - OKULISTYCZNE GOLLUS SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-10 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DOMOWY - od 1 850 PLN

pielęgnacja osoby niesamodzielnej, sprzątanie, przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Łobżenica (wielkopolskie)

INSTRUKTOR REINTEGRACJI ZAWODOWEJ W PRACOWNI KONSERWACJI I PIELĘGNACJI TERENÓW ZIELONYCH - od 2 750 PLN

prowadzenie instruktaży stanowiskowych dla uczestników, dbanie o bezpieczeństwo uczestników w trakcie praktyki i wykonywania pracy, przydzielanie uczestnikom zadań w ramach praktyki zawodowej; nadzór przebiegu praktyk zawodowych uczestników
Centrum Integracji Społecznej w Bytomiu - 2018-03-22 - Bytom (śląskie)

ASYSTENT BIURA - od 2 500 PLN

obsługa komputera, znajomość programu MS-OFFICE
kontakt przez OHP - 2018-08-16 - Człuchów (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KLIENTÓW KRAJÓW WSCHODNICH - od 925 PLN

Kontakt z klientem - telefoniczny i mailowy, odpowiedzi na zapytania ofertowe, tłumaczenie dokumentacji
TOOBEECO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-04 - Marki (mazowieckie)

ASYSTENT DS. HANDLOWYCH - od 1 100 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym indyjskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT RADCY PRAWNEGO - od 1 850 PLN

obsługa sekretariatu kancelarii, sporządzanie pism, wezwań, oświadczeń oraz pozwów, czynności pomocnicze przy sporządzaniu pism procesowych, opinii oraz umów, w tym analiza zagadnień prawnych istotnych dla przygotowywanych pism i proponowanie rozwiązań, prowadzenie akt spraw klientówkancelarii i ich archiwizacja, prowadzenie rejestru spraw, pozyskiwanie informacji o stanie spraw w sądach, koordynacja korespondencji wychodzącej i przychodzącej, prowadzenie rejestru korespondencji, prowadzenie kalendarza spotkań i rozpraw sądowych
Kancelaria Prawna Magdalena Gromaszek - 2016-09-02 - Koszalin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT KONTROLERA JAKOŚCI - od 2 000 PLN

asysta przy kontroli jakości produktów
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

- proste czynności księgowe i kadrowe;- praca w systemie IBIZNES;- nadzór nad prawidłowością wystawianych dokumentów;- współpraca z biurem księgowym;- zarządzanie stanami magazynowymi
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Starogard Gdański (pomorskie)

ASYSTENT SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Oferta dla osób do 30 roku życia:- Bezpośrednia obsługa klienta serwisu- Nadzorowanie zleceń blacharsko-lakierniczych- Planowanie napraw pojazdów- Nadzorowanie przebiegu napraw i terminów
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT KIEROWNIKA - 54 - od 2 000 PLN

obsługa bieżąca klienta, wykonywanie powierzonych obowiązków, dbanie o wizerunek firmy
CENTRUM KREDYTOWO-UBEZPIECZENIOWE ANNA DREJ - 2017-01-10 - Świdnica (dolnośląskie)

ŻAŁOBNIK - od 2 000 PLN

zgodny
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT OBSŁUGI BIURA - od 2 000 PLN

w/g stanowiska
Call&More sp zo.o. - 2017-07-04 - Kielce (świętokrzyskie)

ASYSTENT DYREKTORA(NR 0440) - od 2 600 PLN

Weryfikacja i zarządzanie korespondencją;Sporządzanie projektów prostych pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej, w tym w sprawach urzędowych;Zapewnianie obiegu dokumentów zgodnego z procedurami;Organizowanie podróży służbowych zarządu;Wsparcie organizacyjne zarządu;Wprowadzanie danych małej księgowości oraz kadr i płac;Napisanie kontentu dla webstrony firmy.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-22 - Miastko (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

- wprowadzanie dokumentów księgowych,dekretowanie faktur,- pomoc przy generowaniu spawozdań finansowych,- generowanie rejestrów VAT,- naliczanie wynagrodzeń, generowanie umów o pracę
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Police (zachodniopomorskie)