ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Bożejowice oferta pracy Florand s.c. Monika i Andrzej Dąbrowscy
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Asystent do spraw księgowości przyjmuje, gromadzi i segreguje dokumenty pod względem ich rodzaju. Weryfikuje poprawność wystawionych dokumentów. Przygotowuje dowody księgowe do zapłaty oraz wykonuje proste, powtarzalne czynności ujmowania dowodów w księgach rachunkowych. Wprowadza zadekretowane dowody księgowe do systemu finansowo - księgowego. manosi numer dowodu księgowego potwierdzający kolejność ujęcia w księgach rachunkowych. Sporządza - przy użyciu programów finansowo - księgowych i arkuszy kalkulacyjnych - raporty zestawienia oraz wypełnia formularze na podstawie informacji pochodzących z ksiąg rachunkowych. Przygotowuje dokumentację miezbędną do prowadzenia z kontrahentami, urzędami i bankami w zakresie uzgadniania rozrachunków i innych czynności księgowych.
Data publikacji: 2017-12-04
Lokalizacja: Bożejowice (dolnośląskie)
Pracodawca: Florand s.c. Monika i Andrzej Dąbrowscy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:59-700 Bożejowice 1c, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Asystent do spraw księgowości przyjmuje, gromadzi i segreguje dokumenty pod względem ich rodzaju. Weryfikuje poprawność wystawionych dokumentów. Przygotowuje dowody księgowe do zapłaty oraz wykonuje proste, powtarzalne czynności ujmowania dowodów w księgach rachunkowych. Wprowadza zadekretowane dowody księgowe do systemu finansowo - księgowego. manosi numer dowodu księgowego potwierdzający kolejność ujęcia w księgach rachunkowych. Sporządza - przy użyciu programów finansowo - księgowych i arkuszy kalkulacyjnych - raporty zestawienia oraz wypełnia formularze na podstawie informacji pochodzących z ksiąg rachunkowych. Przygotowuje dokumentację miezbędną do prowadzenia z kontrahentami, urzędami i bankami w zakresie uzgadniania rozrachunków i innych czynności księgowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bożejowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, znajomość języka angielskiego.
Nazwa pracodawcy: Florand s.c. Monika i Andrzej Dąbrowscy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
59-700 Bożejowice 1c, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą osobisty, tel. 601375900, e-mail a.dabrowski (at) florand.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bożejowice
Numer budynku pracodawcy: 1c
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 04.12.2017
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wprowadzanie danych do systemów informatycznych INFOLEWIATAN, pomoc w zakresie analiz cen oraz sprzedażowych ; etc.
STOWARZYSZENIE KUPCÓW I PRZEDSIĘBIORCÓW POLSKICH RAZEM - 2016-06-10 - Lublin (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
- ustawianie maszyn,- kontrola realizacji produkcji,- programowanie maszyn dla nowych zleceń,- planowanie i kontrola dzialań z zakresu usuwania awarii.
MYRRA POWER Sp. z o.o. - 2018-01-25 - Kałuszyn (mazowieckie)
udział w realizowanych projektach, raportowanie wskaźników i prowadzenie analiz, przygotowanie standardów obowiązujących na maszynach, pomoc w przeprowadzaniu audytów
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Warszowice (śląskie)
Ewidencja listów, przesyłek pocztowych, awizowanie, zwroty, obsługa klienta w ramach zakresu prac asystenta pocztowego, wprowadzanie pakietów do komputera, porządkowanie.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Oleśnica (dolnośląskie)
oferta stażu do 30rż.: Obsługa urzadzeń biurowych, przygotowywanie dokumentacji firmowej, wprowadzanie danych do systemu informatycznego.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Pogorzel (mazowieckie)
Oferta z programu zatrudnienie osób do 30 roku życia. Pomoc nauczycielowi przedszkola i współpraca z nim w zakresie sprawowania własnej opieki nad dziećmi przebywającymiw przedszkolu. Pomaganie dzieciom przy spożywaniu posiłków a także w sprzątaniu po zajeciach. Czynne uczestniczenie w ubieraniu i rozbieraniu dzieci w szatni oraz przed i po leżakowaniu. Opiekowanie się dziećmi podczas spacerów, wycieczek, zajęć i zabaw na powietrzu. Wspieranie dzieci w czynnościach higieniczno- sanitarnych. Wspólne z nauczycielami uczenie dzieci dbałosci o higienę osobistą, czystość i porządek. Uczestniczenie w przygotowaniu zajęć objętych planem pracy przedszkola i wraz z nauczycielem koordynowanie ich właściwą realizację.
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE WESOŁE SMYKI WERONIKA DEHLING - 2017-06-02 - Reda (pomorskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami rosyjskojęzycznymi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; wykształcenie średnie, doświadczenie w pracy na produkcji 1 rok; obsługa maszyn półautomatycznych, dodawanie i nadzorowanie surowców, kontrola wyrobów, dbanie o porządek na stanowisku pracy;
MEDI-SEPT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-07-29 - Lublin (lubelskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Lubin (dolnośląskie)
do uzgodnienia z pracodawcą
KONSORCJUM STALI" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-06 - Rzeszów (podkarpackie)
pomoc nauczycielowi
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Komorowo (mazowieckie)
wsparcie kierownika w zadaniach związanych z koordynacją prowadzonych projektów, administrowanie dokumentacji, sporządzanie zapytań ofertowych, kontakt z inwestorami, generalnymi wykonawcami, biurami projektowymi, prowadzenie korespondencji z klientami, kompletowanie dokumentacji, sporządzanie notatek z narad, przygotowywanie raportów, pism, protokołów dla kierownika projektu, zapenienie kompletnej informacji o działaniach we wszystkich elementach projektu
Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu Sp. z o.o. - 2018-02-22 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa biura, archiwizacja, obieg dokumentów
BRITTANI NETWORK GROUP SP. Z O.O. - 2016-06-07 - Stargard (zachodniopomorskie)
Zakres zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,tj. m.in.: opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznychi wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku i przekazywanie tej oceny przełożonemu; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą bądź innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.Zakres obowiązków m.in.: sporządzenie diagnozy sytuacji rodzinnej; ustalenie potrzeb i zakresu pomocy rodzinie; prowadzenie działań pedagogicznych w rodzinie; prowadzenie Indywidualnego treningu kompetencji i umiejętności społecznych; realizacja usług zgodnie z ustalonym harmonogramem; prowadzenie odpowiedniej dokumentacji;
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Zalewo - 2017-01-12 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
opracowywanie dokumentacji projektowych
Grzegorz Gordziejowski Pracownia Projektowa Konstrukcji Budowlanych PRO-CAD - 2017-02-17 - Tarnów (małopolskie)
obsługa biura Zarządu, wsparcie Zarządu firmy, obsługa kontrahentów, gości, współpracowników w tym zagranicznych, zarządzanie dokumentacją firmy, zarządzanie wyjazdami służbowymi, salami konferencyjnymi, telefonami służbowymi, dbanie o pozytywny wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Lewickie (podlaskie)
wprowadzanie dokumentów księgowych do programu Optima, księgowanie zdarzeń gospodarczych, księgowanie dokumentów, uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej, potwierdzenie i uzupełnianie sald z kontrahentami, sprawdzanie poprawności rachunkowej przygotowywanych deklaracji i sprawozdań.Oferta stażu przeznaczona dla osób do 30 roku życia, zarejestrowanych w PUP Oświęcim, z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Chełmek (małopolskie)
praca w szkole, nauczanie klas I-III, pomoc nauczyciela
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Ślesin (kujawsko-pomorskie)
asystowanie przy czynnościach w kancelarii i poza, przygotowywanie dokumentów, projektów,pism
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Zgierz (łódzkie)
Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, implantologicznych, profilaktyka, skaling, piaskowanie
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Nowa Brzeźnica (łódzkie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Skawina (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m.in. z Chin
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wsparcie i aktywizacja rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ CHRZANÓW - 2018-01-10 - Chrzanów (małopolskie)
wykonywanie czynności asystentki stomatologicznej
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Oleśnica (dolnośląskie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami firmy z Wietnamu. redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku wietnamskim. odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności.
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Jabłonowo (mazowieckie)
transport miedzynarodowy
EURO-TRANSPORT TADEUSZ KRYSA GRYFICE - 2016-10-07 - Gryfice (zachodniopomorskie)
pomoc nauczyciela
Szkoła Podstawowa nr 13 z Oddziałami Integracyjnymi i Oddziałami Sportowymi im.Arkadego Fiedlera - 2018-01-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Asystowanie i wspieranie nauczyciela przedszkola w organizacji klasy, uzupełnianiu dokumentacji w języku angielskim i w swoim języku ojczystym, dbanie o higienę i bezpieczeństwo w klasie i dzieci. Komunikacja z rodzicami dzieci w języku angielskim. 40 godzin pracy tygodniowo, 160 godzin pracy miesięcznie.
Minakshi Sharma American School of Wroclaw - 2016-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)