ASYSTENT DS. OBSŁUGI SKLEPU Malbork oferta pracy KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: ASYSTENT DS. OBSŁUGI SKLEPU
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardamiTworzenie i realizacja zamówień w systemie informatycznym e-sklepu Obsługa posprzedażna- zwroty, wymiany, reklamacjeUdział w kreowaniu oferty e-sklepu- opis produktów, ocena zdjęć, uczestniczenie w akcjach marketingowych Współodpowiedzialność za realizację planów sprzedażowychRaportowanie wyników realizowanych działań do przełożonego oraz współpraca z Centralą firmy
Data publikacji: 2018-10-12
Lokalizacja: Malbork (pomorskie)
Pracodawca: KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Targowa 17, 82-200 Malbork, powiat: malborski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardamiTworzenie i realizacja zamówień w systemie informatycznym e-sklepu Obsługa posprzedażna- zwroty, wymiany, reklamacjeUdział w kreowaniu oferty e-sklepu- opis produktów, ocena zdjęć, uczestniczenie w akcjach marketingowych Współodpowiedzialność za realizację planów sprzedażowychRaportowanie wyników realizowanych działań do przełożonego oraz współpraca z Centralą firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. OBSŁUGI SKLEPU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Malbork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: malborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Malbork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.10.2018
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta , komunikatywność, wysoka kultura osobistaopanowanie i odporność na stresumiejętność redagowania tekstów reklamowychdobra organizacja pracy, (mile widziana znajomość HTML, CSS)
Nazwa pracodawcy: KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku
Adres pracodawcy:
Targowa 17, 82-200 Malbork, powiat: malborski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: malborski
Gmina pracodawcy: Malbork
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Malbork
Ulica pracodawcy: Targowa
Numer budynku pracodawcy: 17
Profil działalności pracodawcy: handel
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy sprzedaży i pokrewni gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 12.10.2018
Oferta pracy ważna do: 11.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta podczas przyjęć okolicznościowych, dbanie o porządek w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Gorzyczki (śląskie)
telefoniczna i dokumentowa obsługa oraz administrowanie sekretariatufirmy - sporządzanie pism, przygotowywanie raportów, zestawień, analizoraz prezentacji - organizacja pracy zarządu spółki - szeroko pojętawewnętrzna- i zewnętrzna komunikacja ustna i pisemna, równieżobcojęzyczna (tworzenie maili, rozmowy, przekazywanie/zdobywanieinformacji, tłumaczenia językowe, nadzór nad wewnętrznymi danymikontaktowymi) - wykonywanie podstawowych czynności biurowych(segregowanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu) -budowa pozytywnego wizerunku firmy - realizacja innych zadańwyznaczonych przez kierownictwo firmy - ścisła współpraca z działami:finansowym, księgowym i personalnym oraz kooperacja z pozostałymidziałami firmy, praca w godz. 7-15
PROTEC SP. Z O.O. - 2016-11-03 - Chróścice (opolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Błotka (kujawsko-pomorskie)
asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, przygotowywanie stanowiska pracy, zarządzanie procesami sterylizacji.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej DENTATOR Piotr Borowski Sp. z o.o. - 2017-03-30 - Starachowice (świętokrzyskie)
Zapoznanie z zasadami wysyłania korespondencji i inne
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
tworzenie raportów sprzedaży, obsługa klienta, wspieranie działu handlowego w codziennych działaniach, budowanie pozytywnego wizerunku marki, prowadzenie bazy klientów, realizowanie zadań delegowanych przez dyrektora sprzedaży
EGGS PRODUCT GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH zoo - 2016-03-21 - Żylice (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
kolportowanie ulotek
kontakt przez OHP - 2018-07-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Staż dla os. niepełnosprawnych poszukujących pracy.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Monter ociepleń budynków
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Nowa Sarzyna (podkarpackie)
- Sprzedaż artykułów ogólnospożywczych i alkoholu.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Doświadczenie NIE jest wymagane -> istnieje możliwość przyuczenia. Wymagana książeczka sanepidu (może być nieaktualna). Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-18:00) (Tel. 606-829-565) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Strzelców Bytomskich 17 m. 1, 40-308 Katowice).
FHU SŁONKO TOMALSKI ARKADIUSZ - 2017-02-01 - Katowice (śląskie)
Dekretacja dokumentów księgowych zgodnie z planem kontroli. Kontrola dokumentów księgowych (sprzedaży i zakupu) pod względem merytorycznym. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów księgowych w firmie. Sporządzanie not korygujących. Przekazywanie dokumentacji księgowych w firmie. Przekazywanie dokumentacji księgowej do archiwum i pilnowanie chronologii ich ułożenia.
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "MONA" W. Kusiak - 2018-01-26 - Bełchatów (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie biura, umawianie spotkań, prowadzenie korespodencji, uczestniczenie w spotkaniach i sporządzanie notatek, koordynacja biura,
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Sady (wielkopolskie)
prowadzenie działalności handlowej, uzgadnianie specyfikacji dostaw, współpraca z działem eksportu producenta, kontakty z klientami chińskojęzycznymi, monitorowanie wysyłki na terenie Chin
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Wola Mrokowska (mazowieckie)
roznoszenie ulotek
kontakt przez OHP - 2018-03-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zapewnienie zgodnych deklaracji, podatkowych dla obsługiwanych podmiotów w celu spełnienia wymogów prawnych i podatkowych oraz optymalizacji struktury transakcji biznesowych. Przygotowywanie na czas zgodnych raportów podatkowych dla obsługiwanych podmiotów prawnych;przekazanych zgłoszeń podatkowych zgodnie z najlepszą praktyką; wykonywanie miesięcznych / kwartalnych opinii ewidencji podatkowej; pogodzenie kont podatkowych; eskalacji procesów niespełniających wymagań. Utrzymanie relacji z Partnerami zlokalizowanych w regionie dedykowanym do zapewnienia właściwej komunikacji. Szkolenie innych pracowników.
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie bieżących czynności nadzoru nad dochodzeniemprzeprowadzanie w toku postępowania czynności procesowych,wykonywanie samodzielnie czynności admin istracyjnych związanych z prowadzeniem i nadzorowaniem postępowań przygotowawczych oraz przygotowanie decyzji kończących postępowaniegodz. pracy 7.30-15.30oferta pracy ma charakter konkursu
Prokuratura Okręgowa w Elblągu - 2018-03-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Asysta w gabinecie stomatologicznym, pomoc lekarzowi
RA-med MEDYCYNA I STOMATOLOGIA ESTETYCZNA Anna Wojszko - 2018-06-01 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
przygotowanie korespondencji, przygotowanie list płac, rejestracja dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Mysłowice (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Pozezdrze (warmińsko-mazurskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc handlowcom w bieżącej pracy, obsługa klientów detalicznych i hurtowych, utrzymywanie kontaktow z obecnymi klientami, współpraca z innymi działami w firmie oraz koordynacja działań logistycznych.
INTAR Sp. z o.o. - 2017-04-20 - Kalisz (wielkopolskie)
obsługa urządzen do formowania wyrobów z tworzyw sztucznych oraz kontrola jakości partii produktu, przygotowanie produkcji, pakowanie oraz wydawanie towaru
PRESCAN Kacper Kędzierski - 2017-03-21 - Zawiercie (śląskie)
Przygotowanie elementów do montażu konstrukcji stalowej, wykonywanie połączeń elementów stalowych poprzez skręcanie, nitowanie, kotwienie, pomoc przy pracach ślusarskich
Wojciech Pierzga Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe STEEL PIERZGA - 2018-09-13 - Jazowsko (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Nowy Sącz (małopolskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Mielec (podkarpackie)
WG STANOWISKA
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Kamieniec (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Otmuchów (opolskie)
obsługa klienta kluczowego,poszukiwanie miejsc na nowych obiektach,sporządzanie umów , koordynacja zleceń,stały kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientem
Signum Pracownia Reklamy S.C. Tomasz Michno, Sebastian Wacławek - 2016-03-25 - Rzeszów (podkarpackie)