ASYSTENT DO SPRAW KLUCZOWEGO KLIENTA Rzeszów oferta pracy Signum Pracownia Reklamy S.C. Tomasz Michno, Sebastian Wacławek

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KLUCZOWEGO KLIENTA
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta kluczowego,poszukiwanie miejsc na nowych obiektach,sporządzanie umów , koordynacja zleceń,stały kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientem
Data publikacji: 2016-03-25
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: Signum Pracownia Reklamy S.C. Tomasz Michno, Sebastian Wacławek
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:35-105 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta kluczowego,poszukiwanie miejsc na nowych obiektach,sporządzanie umów , koordynacja zleceń,stały kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientem
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KLUCZOWEGO KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
komunikatywność, samodzielność w działaniu , obsługa komputera ( pakiet Office)
Nazwa pracodawcy:
Signum Pracownia Reklamy S.C. Tomasz Michno, Sebastian Wacławek
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
BOYA ŻELEŃSKIEGO 2, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: BOYA ŻELEŃSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 25.03.2016
Oferta pracy ważna do: 05.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie rejestru korespondencji firmowej oraz rejestru płatności , kontakt telefoniczny i mailowy z klientami i kontrahentami w Chinach, obsługa urządzeń biurowych, organizacja spotkań z klientami, wykonywanie innych poleceń przełożonych
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa osób niedosłyszących, pomoc protetykowi w doborze oraz sprzedaży aparatów słuchowych, uzupełnianie kalendarza - kandydaci przesyłają CV na adres: rekrutacja (at) sluchmed.pl
ACS SŁUCHMED Sp. z o. o. - 2016-06-03 - Łosice (mazowieckie)
Praca w zawodzie w szkole podstawowej (Nowa Huta)
MARTA BUCHACZ FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA DOBRA KUCHNIA - 2016-03-14 - Kraków (małopolskie)
j.w.
INSTYTUT REUMATOLOGII IM. PROF. DR HAB. MED. ELEONORY REICHER - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
segregowanie dokumentow, sprawdzanie dokumentow, wprowadzanie danych z dokumentów do systemu finansowo-ksiegowego, kompletowanie dowodów ksiegowych, przygotowywanie korespondencji, wypełnianie formularzy podatkowych, sporzadzanie zestawień finansowych, archiwizowanie dowodow ksiegowych, sporządzanie deklaracji podatkowych, prowadzenie księgowoscipodmiotow gospodarczych, ksiegowanie faktur, sporzadzanie list płac
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Łuków (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem; wykształcenie średnie/wyższe medyczne: asystentka stomatologiczna/higienistka/pielęgniarka, j.angielski komunikatywny; przygotowanie gabinetu do pracy, asystowanie lekarzowi dentyście, sterylizacja narzędzi;
"DENTAL" BOŻENA DĄBAŁA, JACEK DĄBAŁA S.C. - 2016-01-20 - Lublin (lubelskie)
Księgowość, zarządzanie dokumentacją księgową.
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie pism procesowych, analiza akt spraw prowadzonych przez kancelarię, odbiór korespondencji.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Lublin (lubelskie)
tłumaczenie rozmów z klientami z Pakistanu, obsługa poczty w języku urdu, dbanie o relacje z klientami
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc nauczycielowi w klasie II
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Bolesława Chrobrego w Zarębach - 2018-01-12 - Zaręby (mazowieckie)
uczestnictwo w tworzeniu dokumentacji budowlanej
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Piła (wielkopolskie)
Segregowanie dokumentów, sprwadzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym. wprowadzanie do systemu finansowo -księgowego zadekretowanych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Wyszków (mazowieckie)
Pisanie pism prawniczych, pilnowanie obiegu dokumentów
Kancelaria Prawna WINDEXOR Radca Prawny Andrzej Żuk - 2018-04-18 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
społeczna i zawodowa aktywiuzacja osób niepełnosprawnych umożliwiająca jej aktywne uczestnicytwo w życiu społecznym
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Kalety - 2016-02-29 - Kalety (śląskie)
zgodny z charakterystyką pracy
Usługi Geodezyjne-Kartograficzne Wyduba Ryszard - 2017-08-10 - Pleszew (wielkopolskie)
księgowanie dokumentów, weryfikacja ich pod względem prawidłowości i zgodności z obowiązującymi przepisami
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Łosice (mazowieckie)
prowadzenie rozliczeń i analiz finansowych, przygotowywanie raportów, prowadzenie dokumentacji księgowej, bieżąca weryfikacja poprawności dokumentacji, współpraca z innymi komórkami firmy i jednostkami zewnętrznymi: ZUS, US, GUS.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Kokotów (małopolskie)
Sprzedaż towarów w sklepie
SKLEP SPOŻYWCZO-MONOPOLOWY FAJNY ŻANETA SZABLOWSKA - 2016-03-25 - Prudnik (opolskie)
Praca polega na wprowadzaniu danych do komputera. Tworzeniu dokumentacji technologicznej, umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2017-06-12 - Słupsk (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu przez telefon, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za porządek w biurze, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
Opieka nad uczniem w trakcie zajęć oraz przerw śródlekcyjnych i pobytu w swietlicy szkolnej, pomoc w czynnościach samoobsługowych ucznia (ubieranie sie, korzystanie z posiłków).
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Czeladź (śląskie)
Wykształcenie zawodowe, staż pracy 1 rok. Praca od poniedziałku do piątku, transport odpadów w kontenerach, współpraca z firmą o ugruntowanej pozycji na rynku, możliwość wypracowania dużej ilości godzin w miesiącu. Kontakt osobisty z pracodawcą.
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Rybnik (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Siemiatycze (podlaskie)
- kontakt z dostawcami/klientami poprzez telefon i pocztę elektroniczną,- przygotowywanie ofert dla klientów. Praca w ramach umowy zlecenia ze składkiami ZUS, w przedziale czasowy, 08:00-16:00.
Agencja Pracy Czasowej Tempus A - 2016-08-29 - Łódź (łódzkie)
- Obsługa komputera. Podstawowa obsługa finansowa lub złożenie deklaracji przyswojenia ich. Obsługa biura Zarządu.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Prowadzenie dokumentacji biura, systematyczność w działaniu, sprawność w posługiwaniu się komputerem (MS Office) i Internetem, łatwość prowadzenia rozmów telefonicznych, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów, dobra organizacja pracy Zarządu. Znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu: dobrym. Kontakt e-mail: sekretariat.fundacja (at) gmail.com
Centrum Innowacji, Transferu Technologii i Rozwoju Fundacja Uniwersytetu Śląskie - 2017-09-28 - Katowice (śląskie)
prace biurowe związane z pośrednictem pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Zgorzelec (dolnośląskie)
obsługa magazynu
NATURE GREEN PRODUCTION RADZIKÓW SP. Z O.O. - 2017-05-22 - Radzików (lubuskie)
Nadzór nad technologią mrożonych wyrobów lodowych i mrożonych wyrobów kulinarnych.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCJI CHŁODNICZEJ I PRZETWÓRSTWA ROLNO-SPOŻYWCZEGO "ANITA" GRZEGORZ MORDALSKI - 2016-08-04 - Działoszyn (łódzkie)