ASYSTENT PROKURATORA Elbląg oferta pracy Prokuratura Okręgowa w Elblągu
Stanowisko: ASYSTENT PROKURATORA
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 200 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie bieżących czynności nadzoru nad dochodzeniemprzeprowadzanie w toku postępowania czynności procesowych,wykonywanie samodzielnie czynności admin istracyjnych związanych z prowadzeniem i nadzorowaniem postępowań przygotowawczych oraz przygotowanie decyzji kończących postępowaniegodz. pracy 7.30-15.30oferta pracy ma charakter konkursu
Data publikacji: 2018-03-22
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Prokuratura Okręgowa w Elblągu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bulwar Zygmunta Augusta 13, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie bieżących czynności nadzoru nad dochodzeniemprzeprowadzanie w toku postępowania czynności procesowych,wykonywanie samodzielnie czynności admin istracyjnych związanych z prowadzeniem i nadzorowaniem postępowań przygotowawczych oraz przygotowanie decyzji kończących postępowaniegodz. pracy 7.30-15.30oferta pracy ma charakter konkursu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROKURATORA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent prokuratora
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
ukończone wyższe studia i uzyskany tytuł magistra lub zagraniczne studia uznane w Polscewymagania - zgodnie z wymogami określonymi w Ustawie Prawo o prokuraturze
Nazwa pracodawcy: Prokuratura Okręgowa w Elblągu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Bulwar Zygmunta Augusta 13, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczegółowe informacje dotyczące wymagań oraz dokumenty aplikacyjne są dostępne na stronie internetowej: www.elblag.po.gov.pl w dziale "praca"Termin składania dokumentów - 25 kwietnia 2018 r.kontakt osobisty w godz. 7.30-15.30
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
Ulica pracodawcy: Bulwar Zygmunta Augusta
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent prokuratora
Data dodania oferty pracy: 22.03.2018
Oferta pracy ważna do: 25.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 22.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 22.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Udział w projektowaniu, inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2017-11-10 - Zgierz (łódzkie)
Pomoc w realizacji zadań wychowawczo - opiekuńczych i edukacyjnych, prowadzenie zajęć edukacyjnych, sprzątanie, pomoc przy posiłkach i czynnościach samoobsługowych dzieci.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kożuchów (lubuskie)
Sporządzanie projektów technicznych sieci energetycznych. Komunikacja z urzędami i gminami.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Komorów (mazowieckie)
Pomoc przy organizacji eventów, wyszukiwanie hoteli, restauracji, itp do ofert, tworzenie korespondencji z klientami, partnerami, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa klienta, tankowanie pojazdów, sprzedaż artykułów będącychw asortymencie stacji paliw
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Świerzawa (dolnośląskie)
planowanie przestrzenne
Projektowania Urbanistyczne mgr Fabian Jaskólski - 2018-01-29 - Świdnica (dolnośląskie)
prace budowlane, zbrojarskie, betoniarskie, ciesielskie, porządkowe
Moskała Krzysztof "Maxbud" - Firma Budowlana - 2017-01-17 - Wadowice (małopolskie)
-obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym poczty elektronicznej-udzielanie informacji na temat oferty i przedmiotu działalności firmy potencjalnym klientom,-skanowanie, segrowanie, archiwizacja faktur i innych dokumentów księgowych- księgowanie faktur,- pomoc w sporządzaniu dokumentów urzędowych-deklaracji VAT, PIT, ZUS< JPK
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Piaseczno (mazowieckie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Pobiedziska (wielkopolskie)
Praca w wymiarze 1/2 etatu - obsługa skarbca, rozliczanie gotówki, przygotowywanie wysyłki do banku ( kontakt z pracodawcą tel : 797009640, e-mail: 31096hr (at) pl.tesco-europe.co )
TESCO (POLSKA ) SP. Z O.O. - 2016-06-02 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
wprowadzanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Niepołomice (małopolskie)
- praca w biurze z dokumentami w związku z prowadzonymi budowami
PPHU Instach - 2017-11-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Udział w projektowaniu; inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2018-06-07 - Zgierz (łódzkie)
wg progarmu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Kochanówka (mazowieckie)
wystawianie faktur i paragonów - obsługa klienta
AUTO LIDER Helena Gadomska - 2018-06-22 - Lubasz (wielkopolskie)
-
EUROCONSULT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-25 - Kościan (wielkopolskie)
-obsługa i kontrola bieżącej korespondencji, -odpowiedzialność za administrowanie i właściwy obieg dokumentów w firmie, -prowadzenie i zarządzanie ,,Kalendarzem firmy", -przygotowanie niezbędnych dokumentów, -pisanie ofert handlowych, -telefoniczna opieka posprzedażowa nad Klientami, -przygotowywanie (w tym tłumaczenie) niezbędnych materiałów marketingowych (np.folder, ulotki) i reklamowych (gadżety - współpraca z firmą reklamową), -sporządzanie niezbędnych raportów, statystyk, analiz, -dokonywanie zakupów na potrzeby biura
DIAHEM DIAGNOSTIC PRODUCTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-08 - Kraków (małopolskie)
Brak danych
GEORES SP. Z O.O. - 2018-03-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Rokiciny Podhalańskie (małopolskie)
student 4 lub 5 roku prawa1/2 etatupraca w godzinach od 8-16 (do uzgodnienia)wynagrodzenie: 1050,00 zł brutto
ADW.AGNIESZKA JĘDRZEJEWSKA-JAKUBOWSKA KANCELARIA ADWOKACKA - 2018-08-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wspomaganie organizacji pracy Prezesa Zarządu, prowadzenie sekretariatu firmy, obsługa kalendarza spotkań Prezesa Zarządu, organizacja wyjazdów służbowych, organizowanie konferencji i spotkań biznesowych, zarządzanie przepływem informacji w firmie, nadzór nad obiegiem dokumentów, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami, klientami i partnerami firmy, sporządzanie notatek ze spotkań, tworzenie pism, raportów.
PARK NAUKOWO-TECHNOLOGICZNY UNIWERSYTETU ZIELONOGÓRSKIEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-26 - Zielona Góra (lubuskie)
Wspieranie bieżących czynności działu księgowego tj. m.in.: - sprawdzanie poprawności przyjmowanych dokumentów- archiwizacja i porządkowanie dokumentów księgowych- kontakt z kontrahentami w wybranych kwestiach księgowych- księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Tarnów (małopolskie)
x
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Sieniawa (podkarpackie)
przygotowanie elementów drewnianych do produkcji palet i skrzyniopalet
PPHU "KAMBUT" Mieczysław Wojdyna - 2017-03-27 - Lipa (świętokrzyskie)
asysteowanie przy zabiegach stomatologicznych
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Lubin (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji logistycznej, opracowanie dokumentów eksportowych, kontrola poprawności oraz zgodności z kontrahentami
KASKAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-05 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu, pomoc protetykowi przy doborze i sprzedaży aparatów słuchowych, zapisywanie spotkań, udzielanie informacki
ACS SŁUCHMED Sp. z o.o. - 2018-03-13 - Wschowa (lubuskie)
- przyjmowanie korespondencji przychodzącej (tradycyjnej oraz e-maile),
- obsługa urządzeń biurowych,
- przygotowywanie raportów i zestawień dla innych działów ( rekrutacji, kadr i płac)
- przygotowywanie korespondencji wychodzącej
- obsługa sali konferencyjnej
- wsparcie działu rekrutacji (umawianie spotkań z kandydatami)
payroll360 sp. z o.o. - 2016-05-25 - Kraków (małopolskie)
Asysta w przygotowywaniu, podawaniu potraw, napoi i deserów z zakresu kuchni bengalskiej i hinduskiej.Osoby zainteresowane i spełniające wymagania zawarte w ofercie proszone są kontakt z Urzędem Pracy.
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Płońsk (mazowieckie)