ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA Dębno oferta pracy Poczta Polska S.A Ośrodek PKL w Szczecinie Dział Rekrutacji, Ocen i Rozwoju

Stanowisko: ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA

Wynagrodzenie: od 1 991,85 PLN

Zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaz towarów handlowych w urzędzie pocztowym, bieżąca rejestracja danych w systemie operacyjnym, sporzadzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży

Data publikacji: 2019-06-07

Lokalizacja: Dębno (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Poczta Polska S.A Ośrodek PKL w Szczecinie Dział Rekrutacji, Ocen i Rozwoju

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Armii Krajowej 6, 74-400 Dębno, powiat: myśliborski, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaz towarów handlowych w urzędzie pocztowym, bieżąca rejestracja danych w systemie operacyjnym, sporzadzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 0.81

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 0.32

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 991,85 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: premia zadaniowa - 181,29

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dębno

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: myśliborski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dębno

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent usług pocztowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 991,85 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 07.06.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Bez zawodu

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera

Nazwa pracodawcy:
Poczta Polska S.A Ośrodek PKL w Szczecinie Dział Rekrutacji, Ocen i Rozwoju

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu

Adres pracodawcy:
Niepodległości 41/42, 70-949 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i lista motywacyjny na adre e-mail

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Szczecin

Gmina pracodawcy: Szczecin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Szczecin

Ulica pracodawcy: Niepodległości

Numer budynku pracodawcy: 41

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent usług pocztowych

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.06.2019

Data dodania oferty pracy: 07.06.2019

Oferta pracy ważna do: 06.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 07.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 07.06.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0cbd0ff0f948d8d035cb1766b2ab75a7

Podobne oferty pracy

ROBOTNIK GOSPODARCZY - do 1 850 PLN

prace porządkowe w OBI w Bytomiu, zamiatanie terenów zielonych, sprzątanie pomieszczeń socjalnych
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Bytom (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - od 2 000 PLN

nauczyciel - edukacja wczesnoszkolna z przygotowaniem pedagogicznymmile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, ale nie koniecznieumowa w ramach kodeksu pracy - pełen etat (8 godzin/dzień) na czas określony od września 2017 do czerwca 2018wynagrodzenie: 2000 zł brutto
Szkoła Podstawowa Nr 6 - 2017-08-04 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. SEKCJI ZAPOBIEGAWCZEGO NADZORU SANITARNEGO - do 2 300 PLN

Uzgadnianie miejsc planów zagospodarowania przestrzennego, opiniowanie, uzgadnianie pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych, dokumentacji projektowych, inwestycji i obiektów dotyczących mista Gdańska, wydawanie opinii, postanowień o spełnieniu wymagań sanitarnych jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia Zakładu Opieki Zdrowotnej,opiniowanie programów dostosowania ZOZ do wymagań obowiązujących przepisów, wydawanie opinii o warunakch higieny w obiektach oświatowych, placówkach opiekuńczo-wychowawczych, wydawanie decyzji, dotyczących wyrażania zgody na odstępstwa od przepisów, wydawanie ocen higienicznych na zastosowanie materiałów lub wyrobów używanych do uzdatniania i dystrybucji wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku - 2017-06-05 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

AKTUALIZACJA STANÓW RACHUNKÓW BANKOWYCH, DEKRETACJA I KSIĘGOWANIE WYCIĄGÓW BANKOWYCH, RAPORTÓW KASOWYCH, DOKUMENTÓW SPRZEDAŻY I KOSZTOWYCH, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW , DRUKÓW ORAZ ICH WYPEŁNIANIE, USTALANIE KURSÓW, FAKTUROWANIE, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW KADROWO-PŁACOWYCH, PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH, EWIDENCJI CZASU PRACY, NALICZANIE PŁAC I ZGŁASZANIE UBEZPIECZONYCHWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE KIERUNKOWE LUB W TRAKCIE NAUKI W KIERUNKU FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ I PROCESÓW KSIĘGOWYCH ORAZ OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓWWYNAGRODZENIE DO USTALENIA , OD 2100,00 ZŁ
FIN-KADR CONSULTING MAŁGORZATA KOMAR - 2018-01-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENTKA/ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

CZYNNOŚCI AGENCYJNE AGENTA UBEZPIECZENIOWEGO, ADMINISTROWANIE DOKUMENTAMI WEWNĄTRZ FIRMY, OGÓLNE PRACE BIUROWE ZWIĄZANE Z ADMINISTROWANIEM SPRZEDAŻY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, CHĘĆ DO PRACY I NAUKI, PRAWO JAZDY KAT.B, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE, MILE WIDZIANA DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO
HANMON SŁAWOMIR BABIŃSKI - 2016-07-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT BRYGADZISTY PRODUKCJI (NR 7877) - od 2 000 PLN

tłumaczenie zadań produkcyjnych, instruktaży obsługi maszyn i urządzeń, spraw bieżących z języka polskiego na ukraiński i odwrotnie
SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT HANDLOWCA - od 2 000 PLN

praca
KONSORCJUM STALI S.A. - 2016-01-14 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENT DS. ZAOPATRZENIA - 2 300 - 2 500 PLN

.
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Karolew (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. PROTETYKI SŁUCHU - od 2 200 PLN

Obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu, pomoc protetykowi przy doborze i sprzedaży aparatów słuchowych, zapisywanie spotkań w kalendarzu wizyt, udzielanie informacji pacjentom
ACS Słuchmed Sp. z o.o. - 2018-03-28 - Wodzisław Śląski (śląskie)

ASYSTENT W DZIALE HANDLOWYM - od 3 000 PLN

- Tłumaczenie dokumentacji firmowej w tym technicznej. Wsparcie językowe innych działów firmy. Współpraca z niemieckim kontrahentem. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia do 50% wynagrodzenia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Biegła znajomość w mowie i piśmie j. niemieckiego. Kontakt wyłącznie e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 250 PLN

Zakres zadań asystenta rodziny :1.Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym lub koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej;2.Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;3.Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznychi wychowawczych z dziećmi;4.Wspieranie aktywności społecznej rodzin;5.Motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz udziału w zajęciach grupowych dla rodziców;6.Udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;7.Udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;8.Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dziecii rodzin;9. Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;10. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;11. Dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny; 12. Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;13. Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;14. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dzieckai rodziny.Wymagane dokumenty:1.List motywacyjny z przedstawieniem motywacji do podjęcia pracy na stanowisku asystent rodziny;2.Życiorys (CV), 3.Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i przebieg zatrudnienia,4.Kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje zawodowe i umiejętności,5.Oświadczenie o niekaralności , 6. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku asystent rodziny, 7. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz posiadaniu pełni praw publicznych, 8. Oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona,9.Oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny w przypadku, gdy taki obowiązek został na niego nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,10.Oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sztutowie, zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity : Dz. U. z 2018 r., poz. 1000, z późn. zm.). Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów bezpośrednio w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sztutowie , ul. Gdańska 55 terminie do 18.12.2018 r. z dopiskiem ASYSTENT RODZINY .Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (55) 247-71-09.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sztutowie - 2018-11-20 - Sztutowo (pomorskie)

SPRZEDAWCA-BUKIECIARKA - od 2 200 PLN

Wykonywanie bukietów, stroików, sprzedaż towaru w kwaiaciarni, porządkowanie lokalu.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Mikołów (AUCHAN)PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-ndz w godz. 9-21 wg. grafiku system pracy równoważny
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "KWIATY" MAŁGORZATA ŚCIGAŁA - 2018-10-02 - Mikołów (śląskie)

STAŻ - ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

pon- pt 8-16
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Opole (opolskie)

ASYSTENT PRAWNY - od 2 000 PLN

Praca w kancelarii adwokackiej, pisanie pism procesowych, udzielanie konsultacji, kontakt z klientem
Kancelaria Prawna "PARAGRAF" Tomasz Wyleżoł - 2018-12-20 - Babiak (wielkopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA (S) - 1 017,4 PLN

1. Projektowanie architektoniczno-urbanistyczne, budynki, wnętrza, ogrody, wizualizacje.2. Wykonywanie planów, opisów.3. Obsługa programów graficznych 2D i 3D.
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Tarnów (małopolskie)

PRACOWNIK SOCJALNY - od 2 250 PLN

Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w celu przyznania świadczeń, działania dotyczące przemocy w rodzinie.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ GŁUBCZYCE - 2019-05-13 - Głubczyce (opolskie)

ASYSTENT WIZAŻYSTKA / STYLISTKA - od 2 000 PLN

asystowanie przy doborze i zakupach, odzieży w sklepach wybranych galerii handlowych, asystowanie w kompletowaniu zestawów ubraniowych do sesji fotograficznych, przygotowywanie elementów ubioru i nadzór nad estetyką stroju w czasie trwania sesji fotograficznej.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT PRAWNY - od 2 000 PLN

1) tworzenie, aktualizacja, archiwizacja aktów normatywnych grupy kapitałowej METRON2) prowadzenie rejestrów, aktualizacja, archiwizacja dokumentów, umów itp.3) sporządzanie projektów umów handlowych i cywilno prawnych4) sprawdzanie projektów pism procesowych
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2017-06-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

ASYSTENT DS. IMPORTU/EXPORTU - od 15 PLN

odpowiedzialność za współpracę między Prezesem, a klientami i kontrahentami firmy z Bangladeszu, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku bengalskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Józefosław (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

Pomoc księgowego, osbługa urządzeń biurowych, przyjmowanie, segregowanie i przekazywanie korespondencji, weryfikacja pod względem formalno-prawnym faktur, skanowanie dokumentów księgowych, poznanie rodzajów dokumentacji księgowej, księgowanie faktur, nauka obsługi programu Ognik, Skp
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Zakopane (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Łask (łódzkie)

ASYSTENT - od 2 600 PLN

-udzielanie świadczeń zdrowotnych pacjentom OLU, przewidzianych odpowiednimi przepisamiMinistra Zdrowia i NFZ-prowadzenie leczenia uzależnień w terapii indywidualnej dla pacjentów-prowadzenie i dokumentowanie procesu terapiizgodnie z planem leczenia i przepisami i ustaleniami obowiązującymi w OLU oraz przestrzeganie zasad jej przechowywania i udostępniania-właściwe, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa i warunkami określonymi przez płatników dokumentowanie udzielonych świadczeń zdrowotnych-współpraca z kuratorami sądowymi i pracownikami socjalnymi w zakresie wyznaczonym przez dyrektora Ośrodka-współpraca z pozostałymi członkami zespołu terapeutycznegopozostałe informacje dostępne pod adresem :https://biuletyn.lublin.eu/olu/praca/2018/ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-lekarza-specjalisty-w-zakresie-psychiatrii,4,13403,1.html
OŚRODEK LECZENIA UZALEŻNIEŃ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2018-11-02 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

wystawianie faktur, wprowadzanie wyciągów bankowych, kontakty z kontrahentami, wizytacje nieruchomości, sporządzanie zestawień, monitoring płatności, obsługa biura, prowadzenie terminarza
Miłe Mieszkanie Dariusz Cichoń - 2018-11-07 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT WSPARCIA W PROJEKCIE "RAZEM MOŻNA WIĘCEJ" - od 2 100 PLN

1. przygotowanie Programu Wsparcia i prowadzenie warsztatów grupowych oraz konsultacji inwywidualnych z uczestnikami projektu, 2. koordynacja realizacji Programów Wsparcia przez uczestników projektu,3. organizacja wydarzeń kulturalnych i integracyjnych w ramach projektu,4. prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami (listy obecności, dzienniki zajęć), 5. przygotowanie informacji do sprawozdań okresowych, 6. ścisła współpraca z kadrą projektu, 7. wypracowanie rezultatów projektu w zakresie reintegracji społecznej,8. archiwizacja dokumentów. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Asystent Wsparcia w Projekcie "RAZEM można więcej" w terminie do dnia 7 listopada 2018r. do godziny 16:00. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej WCI. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Oferta dostępna w sali E, C.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-10-25 - Wrocław (dolnośląskie)


Wybierz powiat