ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA Dębno oferta pracy Poczta Polska S.A Ośrodek PKL w Szczecinie Dział Rekrutacji, Ocen i Rozwoju
Stanowisko: ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 1 991,85 PLN
Zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaz towarów handlowych w urzędzie pocztowym, bieżąca rejestracja danych w systemie operacyjnym, sporzadzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży
Data publikacji: 2019-06-07
Lokalizacja: Dębno (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Poczta Polska S.A Ośrodek PKL w Szczecinie Dział Rekrutacji, Ocen i Rozwoju
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Armii Krajowej 6, 74-400 Dębno, powiat: myśliborski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaz towarów handlowych w urzędzie pocztowym, bieżąca rejestracja danych w systemie operacyjnym, sporzadzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.81
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0.32
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 991,85 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: premia zadaniowa - 181,29
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dębno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: myśliborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dębno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent usług pocztowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 991,85 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.06.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Bez zawodu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy:
Poczta Polska S.A Ośrodek PKL w Szczecinie Dział Rekrutacji, Ocen i Rozwoju
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu
Adres pracodawcy:
Niepodległości 41/42, 70-949 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i lista motywacyjny na adre e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Szczecin
Gmina pracodawcy: Szczecin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szczecin
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 41
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Myśliborzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent usług pocztowych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.06.2019
Data dodania oferty pracy: 07.06.2019
Oferta pracy ważna do: 06.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0cbd0ff0f948d8d035cb1766b2ab75a7
Podobne oferty pracy
prace porządkowe w OBI w Bytomiu, zamiatanie terenów zielonych, sprzątanie pomieszczeń socjalnych
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Bytom (śląskie)
nauczyciel - edukacja wczesnoszkolna z przygotowaniem pedagogicznymmile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, ale nie koniecznieumowa w ramach kodeksu pracy - pełen etat (8 godzin/dzień) na czas określony od września 2017 do czerwca 2018wynagrodzenie: 2000 zł brutto
Szkoła Podstawowa Nr 6 - 2017-08-04 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Uzgadnianie miejsc planów zagospodarowania przestrzennego, opiniowanie, uzgadnianie pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych, dokumentacji projektowych, inwestycji i obiektów dotyczących mista Gdańska, wydawanie opinii, postanowień o spełnieniu wymagań sanitarnych jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia Zakładu Opieki Zdrowotnej,opiniowanie programów dostosowania ZOZ do wymagań obowiązujących przepisów, wydawanie opinii o warunakch higieny w obiektach oświatowych, placówkach opiekuńczo-wychowawczych, wydawanie decyzji, dotyczących wyrażania zgody na odstępstwa od przepisów, wydawanie ocen higienicznych na zastosowanie materiałów lub wyrobów używanych do uzdatniania i dystrybucji wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Gdańsku - 2017-06-05 - Gdańsk (pomorskie)
AKTUALIZACJA STANÓW RACHUNKÓW BANKOWYCH, DEKRETACJA I KSIĘGOWANIE WYCIĄGÓW BANKOWYCH, RAPORTÓW KASOWYCH, DOKUMENTÓW SPRZEDAŻY I KOSZTOWYCH, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW , DRUKÓW ORAZ ICH WYPEŁNIANIE, USTALANIE KURSÓW, FAKTUROWANIE, PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW KADROWO-PŁACOWYCH, PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH, EWIDENCJI CZASU PRACY, NALICZANIE PŁAC I ZGŁASZANIE UBEZPIECZONYCHWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE KIERUNKOWE LUB W TRAKCIE NAUKI W KIERUNKU FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ I PROCESÓW KSIĘGOWYCH ORAZ OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓWWYNAGRODZENIE DO USTALENIA , OD 2100,00 ZŁ
FIN-KADR CONSULTING MAŁGORZATA KOMAR - 2018-01-24 - Szczecin (zachodniopomorskie)
CZYNNOŚCI AGENCYJNE AGENTA UBEZPIECZENIOWEGO, ADMINISTROWANIE DOKUMENTAMI WEWNĄTRZ FIRMY, OGÓLNE PRACE BIUROWE ZWIĄZANE Z ADMINISTROWANIEM SPRZEDAŻY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, CHĘĆ DO PRACY I NAUKI, PRAWO JAZDY KAT.B, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE, MILE WIDZIANA DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO
HANMON SŁAWOMIR BABIŃSKI - 2016-07-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Gdańsk (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Marki (mazowieckie)
tłumaczenie zadań produkcyjnych, instruktaży obsługi maszyn i urządzeń, spraw bieżących z języka polskiego na ukraiński i odwrotnie
SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca
KONSORCJUM STALI S.A. - 2016-01-14 - Rzeszów (podkarpackie)
.
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Karolew (wielkopolskie)
Obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuchu, pomoc protetykowi przy doborze i sprzedaży aparatów słuchowych, zapisywanie spotkań w kalendarzu wizyt, udzielanie informacji pacjentom
ACS Słuchmed Sp. z o.o. - 2018-03-28 - Wodzisław Śląski (śląskie)
- Tłumaczenie dokumentacji firmowej w tym technicznej. Wsparcie językowe innych działów firmy. Współpraca z niemieckim kontrahentem. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia do 50% wynagrodzenia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Biegła znajomość w mowie i piśmie j. niemieckiego. Kontakt wyłącznie e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań asystenta rodziny :1.Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym lub koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej;2.Udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;3.Udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznychi wychowawczych z dziećmi;4.Wspieranie aktywności społecznej rodzin;5.Motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz udziału w zajęciach grupowych dla rodziców;6.Udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;7.Udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;8.Podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dziecii rodzin;9. Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;10. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;11. Dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny; 12. Monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;13. Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;14. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dzieckai rodziny.Wymagane dokumenty:1.List motywacyjny z przedstawieniem motywacji do podjęcia pracy na stanowisku asystent rodziny;2.Życiorys (CV), 3.Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i przebieg zatrudnienia,4.Kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje zawodowe i umiejętności,5.Oświadczenie o niekaralności , 6. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku asystent rodziny, 7. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz posiadaniu pełni praw publicznych, 8. Oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest mu zawieszona ani ograniczona,9.Oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny w przypadku, gdy taki obowiązek został na niego nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,10.Oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sztutowie, zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2018r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity : Dz. U. z 2018 r., poz. 1000, z późn. zm.). Osoby zainteresowane prosimy o złożenie kompletu dokumentów bezpośrednio w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sztutowie , ul. Gdańska 55 terminie do 18.12.2018 r. z dopiskiem ASYSTENT RODZINY .Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (55) 247-71-09.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Sztutowie - 2018-11-20 - Sztutowo (pomorskie)
Wykonywanie bukietów, stroików, sprzedaż towaru w kwaiaciarni, porządkowanie lokalu.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Mikołów (AUCHAN)PRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-ndz w godz. 9-21 wg. grafiku system pracy równoważny
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "KWIATY" MAŁGORZATA ŚCIGAŁA - 2018-10-02 - Mikołów (śląskie)
pon- pt 8-16
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Opole (opolskie)
x
FADBET Spółka Akcyjna - 2016-12-14 - Białystok (podlaskie)
Praca w kancelarii adwokackiej, pisanie pism procesowych, udzielanie konsultacji, kontakt z klientem
Kancelaria Prawna "PARAGRAF" Tomasz Wyleżoł - 2018-12-20 - Babiak (wielkopolskie)
1. Projektowanie architektoniczno-urbanistyczne, budynki, wnętrza, ogrody, wizualizacje.2. Wykonywanie planów, opisów.3. Obsługa programów graficznych 2D i 3D.
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Tarnów (małopolskie)
Przeprowadzanie wywiadów środowiskowych w celu przyznania świadczeń, działania dotyczące przemocy w rodzinie.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ GŁUBCZYCE - 2019-05-13 - Głubczyce (opolskie)
asystowanie przy doborze i zakupach, odzieży w sklepach wybranych galerii handlowych, asystowanie w kompletowaniu zestawów ubraniowych do sesji fotograficznych, przygotowywanie elementów ubioru i nadzór nad estetyką stroju w czasie trwania sesji fotograficznej.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Poznań (wielkopolskie)
1) tworzenie, aktualizacja, archiwizacja aktów normatywnych grupy kapitałowej METRON2) prowadzenie rejestrów, aktualizacja, archiwizacja dokumentów, umów itp.3) sporządzanie projektów umów handlowych i cywilno prawnych4) sprawdzanie projektów pism procesowych
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2017-06-12 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)
sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
odpowiedzialność za współpracę między Prezesem, a klientami i kontrahentami firmy z Bangladeszu, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku bengalskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Józefosław (mazowieckie)
Pomoc księgowego, osbługa urządzeń biurowych, przyjmowanie, segregowanie i przekazywanie korespondencji, weryfikacja pod względem formalno-prawnym faktur, skanowanie dokumentów księgowych, poznanie rodzajów dokumentacji księgowej, księgowanie faktur, nauka obsługi programu Ognik, Skp
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Zakopane (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Łask (łódzkie)
-udzielanie świadczeń zdrowotnych pacjentom OLU, przewidzianych odpowiednimi przepisamiMinistra Zdrowia i NFZ-prowadzenie leczenia uzależnień w terapii indywidualnej dla pacjentów-prowadzenie i dokumentowanie procesu terapiizgodnie z planem leczenia i przepisami i ustaleniami obowiązującymi w OLU oraz przestrzeganie zasad jej przechowywania i udostępniania-właściwe, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa i warunkami określonymi przez płatników dokumentowanie udzielonych świadczeń zdrowotnych-współpraca z kuratorami sądowymi i pracownikami socjalnymi w zakresie wyznaczonym przez dyrektora Ośrodka-współpraca z pozostałymi członkami zespołu terapeutycznegopozostałe informacje dostępne pod adresem :https://biuletyn.lublin.eu/olu/praca/2018/ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-lekarza-specjalisty-w-zakresie-psychiatrii,4,13403,1.html
OŚRODEK LECZENIA UZALEŻNIEŃ SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2018-11-02 - Lublin (lubelskie)
wystawianie faktur, wprowadzanie wyciągów bankowych, kontakty z kontrahentami, wizytacje nieruchomości, sporządzanie zestawień, monitoring płatności, obsługa biura, prowadzenie terminarza
Miłe Mieszkanie Dariusz Cichoń - 2018-11-07 - Kraków (małopolskie)
1. przygotowanie Programu Wsparcia i prowadzenie warsztatów grupowych oraz konsultacji inwywidualnych z uczestnikami projektu, 2. koordynacja realizacji Programów Wsparcia przez uczestników projektu,3. organizacja wydarzeń kulturalnych i integracyjnych w ramach projektu,4. prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami (listy obecności, dzienniki zajęć), 5. przygotowanie informacji do sprawozdań okresowych, 6. ścisła współpraca z kadrą projektu, 7. wypracowanie rezultatów projektu w zakresie reintegracji społecznej,8. archiwizacja dokumentów. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Asystent Wsparcia w Projekcie "RAZEM można więcej" w terminie do dnia 7 listopada 2018r. do godziny 16:00. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej WCI. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Oferta dostępna w sali E, C.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-10-25 - Wrocław (dolnośląskie)