ASYSTENT BRYGADZISTY PRODUKCJI (NR 7877) Bydgoszcz oferta pracy SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT BRYGADZISTY PRODUKCJI (NR 7877)
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: tłumaczenie zadań produkcyjnych, instruktaży obsługi maszyn i urządzeń, spraw bieżących z języka polskiego na ukraiński i odwrotnie
Data publikacji: 2016-11-03
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Witebska 63, 85-778 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
tłumaczenie zadań produkcyjnych, instruktaży obsługi maszyn i urządzeń, spraw bieżących z języka polskiego na ukraiński i odwrotnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy jest to praca tymczasowa?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT BRYGADZISTY PRODUKCJI (NR 7877)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali mistrzowie produkcji w przemyśle przetwórczym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
zdolności organizacyjne, dobra znajomość języka ukraińskiego, znajomość gospodarki magazynowej, gotowość do delegacji
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Królowej Jadwigi 18 lok.313, 85-959 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
SERWIS-PERSONEL Sp. z o.o. ul. Królowej Jadwigi 18 lok.313, 85-959 BydgoszczCV należy przesłać na adres e-mail: biuro (at) serwis-personel.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Królowej Jadwigi
Numer budynku pracodawcy: 18 lok.313
danePracodawcy_nrKraz: 9775
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 15
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali mistrzowie produkcji w przemyśle przetwórczym
Data dodania oferty pracy: 04.11.2016
Oferta pracy ważna do: 17.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
OBSŁUGA KORESPONDENCJI, PROWADZENIE KALENDARZA SPOTKAŃ, PRZYGOTOWYWANIE PROJEKTÓW PISM PROCESOWYCH
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
wspóldziałanie z nauczycielem w realizacji procesu wychowawczego
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Annopol (lubelskie)
- Weryfikacja dokumentacji sprzedażowej i jej zgodności z SIWZ pod względem formalnym oraz merytorycznym. Wsparcie handlowców w ich codziennej pracy - zdobywanie i przekazywanie im potrzebnych informacji. Posprzedażowa obsługa klienta telefoniczna i e-mailowa, tworzenie raportów, badanie rynku konkurencyjnego. Analiza dokumentacji technicznych oraz pozyskanych z niej informacji. - Wynagrodzenie: 2500 zł brutto + premia. Praca na umowę o pracę na poczatek na okres probny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie - mile widziany technik administracji. Prawo jazdy kat. B. Ogólna wiedza na temat przetargów, administracji mile widziana, zdolności techniczne (praca z dokumentacją techniczną), osoba skrupulatna, dokładna. Kontakt e-mail: anna (at) talentselect.pl
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Chorzów (śląskie)
Doręczanie korespondencji. Do wynagrodzenia doliczana jest premia.
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-12-01 - Reda (pomorskie)
pomoc w czynnościach i zadaniach realizowanych przez dział księgowo-kadrowy -pomoc w wypełnianiu sprawozdań finansowych
Federacja Organizacji Socjalnych Województwa Warmińsko-Mazurskiego FOSA - 2017-10-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
segregoanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprzwdzanie dokumentow pod względem formalno - rachunkowym, sprwdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgaldnianie sald
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Sopel (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Kąpiele Wielkie (małopolskie)
współpraca z kierowcami, obliczanie czasu pracy, znalezienie właściwej drogi
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Ząbki (mazowieckie)
wykonywanie odwiertów w terenie oraz badań geotechnicznych; sporządzanie opracowań tych badań
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Poznań (wielkopolskie)
Projektowanie sieci i przyłączy gazowych, wodnych, kanalizacyjnych. Projektowanie sieci i przyłączy gazowych, wodnych, kanalizacyjnych, czynności administracyjne związane z prawem budowniczym, kontakty z klientami.Jedna zmiana: od 7-15.Praca na terenie Mielca i okolic.
Zakład Usługowy INS-GAZ Spółka Cywilna - 2016-08-11 - Mielec (podkarpackie)
Do głównego obowiązku asystenta rodziny należeć będzie wykonywanie zadań zgodnie z art. 15 ustawy o wspieraniu rodziny i pieczy zastępczej, w szczególności: prowadzenie poradnictwa i edukacji, wsparcia oraz aktywizacji rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz kierowanie procesem zmiany postaw życiowych członków rodziny.W tym celu asystent rodziny m. in. będzie:a) diagnozował sytuację rodziny,b) opracowywał i realizował plan pracy z rodziną,c) współpracował z instytucjami takimi jak szkoła, przedszkole, sąd, urząd pracy, urząd gminy, itp.,d) pomagał w wypełnianiu zadań opiekuńczo- wychowawczych,e) pomagał i uczył oszczędnego zarządzania budżetem domowym,f) merytorycznie pomagał w prowadzeniu gospodarstwa domowego,g) pomagał w rozwiązywaniu podstawowych problemów socjalnych rodziny, wspierał jej aktywność społeczną,h) motywował do podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez poszczególnych członków rodziny,i) pomagał w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi,j) pomagał w rozwiązywaniu problemów psychologicznych w rodzinie,k) pomagał i motywował w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymaniu pracy,l) prowadził dokumentację dotyczącą pracy z rodziną, w tym sprawozdania z realizacji i metod pracy,m) inne zadania określone w ustawie o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.Praca na umowę o pracę w godz. 7-22 w systemie zadaniowym na terenie gminy Dygowo.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Dygowie - 2017-11-20 - Dygowo (zachodniopomorskie)
Obsługa i utrzymanie prawidłowego stanu technicznego maszyn i urzadzeń; Diagnozowanie oraz naprawa usterek z zakresu automatyki, elektryki i pokrewnych;Wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji urządzeń; Usuwanie awarii i wykonywanie napraw na urządzeniach;Poszukiwanie potencjalnych mozliwości usprawniania i optymalizacji przy obsługiwanych urządzeniach. Miejsce pracy Wrocłąw + cała Polska ( praca w delegacji, pracodawca zapewnia diety+ zakwaterowanie)Kontakt kandydatów z pracodawca 722-226-059Oferta pracy zgłoszona przez Agencję Pośrednictwa Pracy ( umowa o pracę tymczasową)Cv n a adres info (at) ektinstal.comOferta znajduje się w sali: BB, BA
EKT INSTAL SP. Z O.O. - 2015-12-31 - Wrocław (dolnośląskie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2100 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta Ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-01 - Katowice (śląskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
do uzgodneinia
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Rzeszów (podkarpackie)
Brak danych
ADS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-12-07 - Radomsko (łódzkie)
pomoc nauczycielowi w opiece nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wolbrom (małopolskie)
Staż dla osoby bezrobotnej do 30 roku życia zarejestrowanej w tut. Urzędzie posiadającej II profil pomocy realizowany w ramach projektu "Aktywizacja osób młodych pozostającycj bez pracy w powiecie kolbuszowskim (III)" PO WER.Praca w godz od 7:30 -15:30.Nauka sporządzania dokumentów księgowych. tj. faktur sprzedaży, zakupu, dowodów wewnętrznych, poznanie obsługi programów księgowych: mała księgowość, Płatnik, zaznajomienie się z prowadzeniem podatkowej księgi przychodów i rozchodów, karty podatkowej, ryczałtu ewidencjonowanego, rejestrowanie dokumentów księgowych, zapoznanie się ze sposobem kontroli rejestrów VAT, przygotowywaniem deklaracji VAT-7.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Kolbuszowa (podkarpackie)
asystent nauczyciela przedszkola (pomoc nauczycierla)
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Śrem (wielkopolskie)
Kompleksowa obsługa biura
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp.zoo - 2016-01-19 - Sady (wielkopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: kontrola produkowanych części, pakowanie części i przygotowywanie do wysyłki; WYMAGANIA: doświadczenie w kontroli jakości
"METEC" Sp. z o.o. - 2016-09-22 - Kochcice (śląskie)
utrzymanie czystości w obiekcie
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Asystentowanie lekarzowi, sterylizacja narzędzi, praca na recepcji.
LUX-OKULISTYKA - 2016-07-29 - Przeworsk (podkarpackie)
-realizacja indywidualnych planów sprzedażowych;- obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy;- montaż mebli na ekspozycje
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
OBOWIĄZKI:• NAPRAWA URZĄDZEŃ • WYKONYWANIE AKCJI SERWISOWYCH• REALIZACJA ZLECEŃ TERENOWYCH• WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM OBSŁUGI KLIENTA
COFFEE CONA MARCIN OSTRÓWKA - 2017-08-09 - Rzeszów (podkarpackie)
Układanie segregowanie dokumentów, księgowanie i archiwizacja
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Jasieniec (mazowieckie)
- wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Czerwonak (wielkopolskie)
Do głównych obowiązków należeć będzie m. in. :prowadzenie sprzedaży w salonie,doradztwo w zakresie doboru opraw,współpraca ze specjalistami i lekarzami,prowadzenie dokumentacji sprzedażowej firmy.
CENTRUM OPTYCZNO - OKULISTYCZNE GOLLUS SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-20 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie sekretariatu, przygotowywanie dla biura zewnętrznego spraw księgowych i kadrowych. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce. Zatrudnienie od grudnia 2016r.
MEDASEPT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-25 - Piła (wielkopolskie)
Udzielanie pomocy rodzinom przeżywającym
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Jasło (podkarpackie)