ASYSTENT WSPARCIA W PROJEKCIE "RAZEM MOŻNA WIĘCEJ" Wrocław oferta pracy Wrocławskie Centrum Integracji
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: ASYSTENT WSPARCIA W PROJEKCIE "RAZEM MOŻNA WIĘCEJ"
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: 1. przygotowanie Programu Wsparcia i prowadzenie warsztatów grupowych oraz konsultacji inwywidualnych z uczestnikami projektu, 2. koordynacja realizacji Programów Wsparcia przez uczestników projektu,3. organizacja wydarzeń kulturalnych i integracyjnych w ramach projektu,4. prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami (listy obecności, dzienniki zajęć), 5. przygotowanie informacji do sprawozdań okresowych, 6. ścisła współpraca z kadrą projektu, 7. wypracowanie rezultatów projektu w zakresie reintegracji społecznej,8. archiwizacja dokumentów. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Asystent Wsparcia w Projekcie "RAZEM można więcej" w terminie do dnia 7 listopada 2018r. do godziny 16:00. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej WCI. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Oferta dostępna w sali E, C.
Data publikacji: 2018-10-25
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Wrocławskie Centrum Integracji
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. przygotowanie Programu Wsparcia i prowadzenie warsztatów grupowych oraz konsultacji inwywidualnych z uczestnikami projektu, 2. koordynacja realizacji Programów Wsparcia przez uczestników projektu,3. organizacja wydarzeń kulturalnych i integracyjnych w ramach projektu,4. prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami (listy obecności, dzienniki zajęć), 5. przygotowanie informacji do sprawozdań okresowych, 6. ścisła współpraca z kadrą projektu, 7. wypracowanie rezultatów projektu w zakresie reintegracji społecznej,8. archiwizacja dokumentów. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Asystent Wsparcia w Projekcie "RAZEM można więcej" w terminie do dnia 7 listopada 2018r. do godziny 16:00. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej WCI. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Oferta dostępna w sali E, C.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zgodnie z Regulaminem Wynagradzania WCI
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT WSPARCIA W PROJEKCIE "RAZEM MOŻNA WIĘCEJ"
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw szkoleń zawodowych i rozwoju kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw szkoleń zawodowych i rozwoju kadr
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: 1. Obywatelstwo państwa członkowskiego UE lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie RP, 2. Nieposzlakowana opinia,3. Wykształcenie minimum średnie, preferowane kierunkowe,4. Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego,5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,6. Osoba kandydująca nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe; Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: 1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą, a szczególnie: Ustawy o ochronie danych osobowych i RODO, Ustawy o zatrudnieniu socjalnym, 2. Mile widziane doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, 3. Dobra znajomość obsługi komputera i programów (m.in. systemy operacyjne MS Windows, pakiet MS Office, Internet),4. Kreatywność, samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji,5. Umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne), sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy.
Nazwa pracodawcy: Wrocławskie Centrum Integracji
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia na stanowisku objętym naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie wymaganego stażu pracy na stanowisku objętym naborem, - Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, - Oświadczenie o niekaralności,- Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku. Dodatkowo: - Inne dokumenty potwierdzające posiadanie doświadczenia w prowadzeniu szkoleń,- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy na stanowisku objętym naborem
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Strzegomska
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw szkoleń zawodowych i rozwoju kadr
Data dodania oferty pracy: 26.10.2018
Oferta pracy ważna do: 07.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nabycie umiejętności komunikacyjnach; poznanie specyfiki rynku usług finansowych, w szczególności leasingu. Poznanie systemów informatycznych. Nabycie umiejętności sprzedażowych, technik sprzedaży, przygotowania ofert sprzedaży, kompletacji dokumentów, wprowadzania danych do systemów informatycznych, procesowania wniosku, przygotowanie i obsługa wniosku w trakcie analizy.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pr.interw
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie projektów budowlanych
ALPI-PROJEKT PIOTR ZIEMIŃSKI - 2017-09-08 - Chojnice (pomorskie)
Ksiegowanie dokumentów, dekratacja dokumentów ksiegowych, pomoc i asysta księgowej.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Łódź (łódzkie)
praca jako samodzielny brukarz, potrafiący określić wysokość, układać kostkę i oporniki
FIRMA REMONTOWO- BUDOWLANA DOMIBRUK DOMINIK KUSTOŃ - 2016-12-07 - Poznań (wielkopolskie)
Praca na stanowisku Asystent ds. Administracji (Administration Assistant) wymagana dobrej znajomości języka angielskiego, a także biegłej znajomości języka koreańskiego, w celu kontaktowania się z zagranicznymi a szczególnie koreańskimi klientami spółki.Osoba zatrudniona na stanowisku Asystent ds. Administracji (Administration Assistant) ma za zadanie m.in.:- wspierać bieżące sprawy administracyjne- nawiązywać kontakt z międzynarodowymi klientami, w tym szczególnie z kontrahentami z Korei;- wprowadzać dane do komputera, przygotowywać zestawienia i prezentacje.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony 1 rok.Sala E
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Opracowywanie dokumentacji projektowej w budownictwie kubaturowej
Biuro Usług Projektowych TOM-ARCH Tomasz Nitka - 2018-07-02 - Zarszyn (podkarpackie)
prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy Dyrektora, przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby Dyrektora, organizowanie i obsługa spotkań oraz konferencji, organizowanie podróży służbowych Dyrektora, sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej, zapewnianie obiegu dokumentów zgodnie z procedurami i dekretacją, przyjmowanie, segregowanie, rozdzielanie, powielanie archiwizowanie korespondencji przychodzącej, przyjmowanie i przekierowywanie rozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wypiek pieczywa, praca po 8-10 godzin od godz. 18.00 lub 20.00 lub 21.00
PIEKARNIA ROGALIK - 2016-05-31 - Pruszków (mazowieckie)
podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Indii, przygotowywanie ofert handlowych w języku hindi, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów w programach komputerowych, sporządzanie i wysyłanie dokumentacji do urzędu skarbowego.
Biuro Podatkowe Grażyna Dziąbor - 2017-12-07 - Częstochowa (śląskie)
oferta stażu w ramach bonu stażowego: sterylizacja narzędzi stomatologicznych
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Wysoka (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Poznań (wielkopolskie)
Pomoc nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Gościeszyn (kujawsko-pomorskie)
Organizacja, uczestnictwo wraz z posłem, bądź reprezentowanie posła na spotkaniach z wyborcami, przygotowywanie materiałów merytorycznych do wystąpień poselskich. Współpraca z przedstawicielami mediów. Prowadzenie strony poselskiej oraz konta posła na posrtalach społecznościowych, prowadzenie korespondencji poselskiej.
Biuro Poselskie Posła Na Sejm Anny Nemś - 2017-01-13 - Zawiercie (śląskie)
projektowanie i nadzór na projektami prowadzonymi, nadzór w zakresie branżowym (koordynacja branż), nadzór nad pracami wykonywanymi w pracowni (oprawa prac itp.), nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem Działu, dyscypliną i wykorzystaniem czasu pracy oraz przestrzeganiem przepisów wewnętrznych, nadzór nad prowadzeniem archiwum dokumentacji technicznej, optymalizacja kosztów eksploatacyjnych, współpraca z Pionem Organizacyjnym w zakresie przedstawiania spraw lub składania wniosków, bieżące gromadzenie i aktualizowanie przepisów prawnych dotyczących zakresu działania Działu oraz podnoszenie kwalifikacji i aktualizowanie wiedzy fachowej, współpraca z innym jednostkami organizacyjnymi, nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentacji wewnętrznej, dbanie o dobre imię i wizerunek firmy, przygotowywanie warunków dla opracowania i opiniowania wszelkiego rodzaju dokumentacji, inne zadania zlecone przez przełożonego, nie objęte niniejszym zakresem, a wchodzące w zakres działania Pracownik. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
PAS PROJETK ARCHI STUDIO GOLENKO SŁAWOMIR - 2016-11-28 - Nadarzyn (mazowieckie)
Asystent do spraw księgowości -
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie mile widziane; obsługa komputera; zakres obowiązków: prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji przychodzącej, kontakty z kontrahentami i klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Toszek;
PRZEDSIĘBIORSTWO GUMITEX SP. Z O.O. - 2018-04-04 - Toszek (śląskie)
Obsługa maszyn wycinających, ustawianie nadruku, wycinanie itp., znajomość rodzajów opakowań, specyfika ich wycinania, bieżąca kontrola jakości wycinania. Praca na pełny etat, 5 dni w tygodniu w godzianach 8-16.
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Parzniew (mazowieckie)
praca na stanowisku asystenta konstruktora
Biuro Projektowe KONSTRUKTOR - 2018-01-29 - Chrzanów (małopolskie)
Realizacja czynności związanych z obsługą zamówienia publicznego. Oferta dostępna w sali C, E.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Asystent osoby niepełnosprawnej / dziecka
Niepubliczne Przedszkole POD KASZTANAMI w Zbylitowskiej Górze - 2017-01-05 - Zbylitowska Góra (małopolskie)
Ścisła współpraca z prezesem, zarządzanie kalendarzem zarządu, , hierarchią informacji przypływających do przełożonego, obsługa zagadnień administracyjnych związanych z prowadzeniem biura, zapewnienie prawidłowego i sprawnego obiegu korespondencji, dokumentów i informacji, administrowanie korespondencją, organizowanie wyjazdów służbowych, organizowanie i wsparcie asystenckie spotkań biznesowych i narad, reprezentowanie zarządu przed instytucjami zewnętrznymi w zakresie wypełnienia powierzonych obowiązków, współpraca z innymi działami w firmie, dbanie o pozytywny wizerunek spółki
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Gdańsk (pomorskie)
prace kadrowo - księgowe; fakturowanie; przygotowywanie dokumentów dla biura rachunkowego; kontrolowanie należności; przygotowywanie płatności
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Gdynia (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraszewo (mazowieckie)
Kontakt z klientami, przygotowywanie porozumień promocyjnych, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Nysa (opolskie)
Opracowywanie projektów budowlanych i wykonawczych sieci elektroenergetycznych oraz stacji transformatorowych SN/nN, opracowywanie projektów instalacji elektrycznych budynkowych, przygotowywanie dokumentacji technicznej i formalno-prawnej, prowadzenie uzgodnień oraz pozyskiwanie decycji administracyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej
PROENERG Łukasz Kaczyński - 2018-01-24 - Brzeziny (łódzkie)