ASYSTENT WSPARCIA W PROJEKCIE "RAZEM MOŻNA WIĘCEJ" Wrocław oferta pracy Wrocławskie Centrum Integracji


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT WSPARCIA W PROJEKCIE "RAZEM MOŻNA WIĘCEJ"

Wynagrodzenie: od 2 100 PLN

Zakres obowiązków: 1. przygotowanie Programu Wsparcia i prowadzenie warsztatów grupowych oraz konsultacji inwywidualnych z uczestnikami projektu, 2. koordynacja realizacji Programów Wsparcia przez uczestników projektu,3. organizacja wydarzeń kulturalnych i integracyjnych w ramach projektu,4. prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami (listy obecności, dzienniki zajęć), 5. przygotowanie informacji do sprawozdań okresowych, 6. ścisła współpraca z kadrą projektu, 7. wypracowanie rezultatów projektu w zakresie reintegracji społecznej,8. archiwizacja dokumentów. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Asystent Wsparcia w Projekcie "RAZEM można więcej" w terminie do dnia 7 listopada 2018r. do godziny 16:00. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej WCI. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Oferta dostępna w sali E, C.

Data publikacji: 2018-10-25

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Wrocławskie Centrum Integracji

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. przygotowanie Programu Wsparcia i prowadzenie warsztatów grupowych oraz konsultacji inwywidualnych z uczestnikami projektu, 2. koordynacja realizacji Programów Wsparcia przez uczestników projektu,3. organizacja wydarzeń kulturalnych i integracyjnych w ramach projektu,4. prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami (listy obecności, dzienniki zajęć), 5. przygotowanie informacji do sprawozdań okresowych, 6. ścisła współpraca z kadrą projektu, 7. wypracowanie rezultatów projektu w zakresie reintegracji społecznej,8. archiwizacja dokumentów. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Asystent Wsparcia w Projekcie "RAZEM można więcej" w terminie do dnia 7 listopada 2018r. do godziny 16:00. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej WCI. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Oferta dostępna w sali E, C.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zgodnie z Regulaminem Wynagradzania WCI

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
ASYSTENT WSPARCIA W PROJEKCIE "RAZEM MOŻNA WIĘCEJ"

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw szkoleń zawodowych i rozwoju kadr

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw szkoleń zawodowych i rozwoju kadr

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: 1. Obywatelstwo państwa członkowskiego UE lub innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie RP, 2. Nieposzlakowana opinia,3. Wykształcenie minimum średnie, preferowane kierunkowe,4. Minimum 1 rok doświadczenia zawodowego,5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,6. Osoba kandydująca nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe; Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem: 1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą, a szczególnie: Ustawy o ochronie danych osobowych i RODO, Ustawy o zatrudnieniu socjalnym, 2. Mile widziane doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym, 3. Dobra znajomość obsługi komputera i programów (m.in. systemy operacyjne MS Windows, pakiet MS Office, Internet),4. Kreatywność, samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji,5. Umiejętność pracy w zespole (zdolności interpersonalne), sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy.

Nazwa pracodawcy: Wrocławskie Centrum Integracji

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia na stanowisku objętym naborem,- Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie wymaganego stażu pracy na stanowisku objętym naborem, - Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE, - Oświadczenie o niekaralności,- Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, - Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku. Dodatkowo: - Inne dokumenty potwierdzające posiadanie doświadczenia w prowadzeniu szkoleń,- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy na stanowisku objętym naborem

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Strzegomska

Numer budynku pracodawcy: 49

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw szkoleń zawodowych i rozwoju kadr

Data dodania oferty pracy: 26.10.2018

Oferta pracy ważna do: 07.11.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 26.10.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DORADCY FINANSOWEGO - 997,4 PLN

Nabycie umiejętności komunikacyjnach; poznanie specyfiki rynku usług finansowych, w szczególności leasingu. Poznanie systemów informatycznych. Nabycie umiejętności sprzedażowych, technik sprzedaży, przygotowania ofert sprzedaży, kompletacji dokumentów, wprowadzania danych do systemów informatycznych, procesowania wniosku, przygotowanie i obsługa wniosku w trakcie analizy.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 400 PLN

sporządzanie projektów budowlanych
ALPI-PROJEKT PIOTR ZIEMIŃSKI - 2017-09-08 - Chojnice (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

Ksiegowanie dokumentów, dekratacja dokumentów ksiegowych, pomoc i asysta księgowej.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Łódź (łódzkie)

BRUKARZ - od 2 200 PLN

praca jako samodzielny brukarz, potrafiący określić wysokość, układać kostkę i oporniki
FIRMA REMONTOWO- BUDOWLANA DOMIBRUK DOMINIK KUSTOŃ - 2016-12-07 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACJI(ADMINISTRATION ASSISTANT) - od 3 800 PLN

Praca na stanowisku Asystent ds. Administracji (Administration Assistant) wymagana dobrej znajomości języka angielskiego, a także biegłej znajomości języka koreańskiego, w celu kontaktowania się z zagranicznymi a szczególnie koreańskimi klientami spółki.Osoba zatrudniona na stanowisku Asystent ds. Administracji (Administration Assistant) ma za zadanie m.in.:- wspierać bieżące sprawy administracyjne- nawiązywać kontakt z międzynarodowymi klientami, w tym szczególnie z kontrahentami z Korei;- wprowadzać dane do komputera, przygotowywać zestawienia i prezentacje.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony 1 rok.Sala E
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 500 PLN

Opracowywanie dokumentacji projektowej w budownictwie kubaturowej
Biuro Usług Projektowych TOM-ARCH Tomasz Nitka - 2018-07-02 - Zarszyn (podkarpackie)

ASYSTENT DYREKTORA - od 4 100 PLN

prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy Dyrektora, przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby Dyrektora, organizowanie i obsługa spotkań oraz konferencji, organizowanie podróży służbowych Dyrektora, sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej, zapewnianie obiegu dokumentów zgodnie z procedurami i dekretacją, przyjmowanie, segregowanie, rozdzielanie, powielanie archiwizowanie korespondencji przychodzącej, przyjmowanie i przekierowywanie rozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

PIEKARZ STOŁOWY - PRUSZKÓW - od 2 800 PLN

wypiek pieczywa, praca po 8-10 godzin od godz. 18.00 lub 20.00 lub 21.00
PIEKARNIA ROGALIK - 2016-05-31 - Pruszków (mazowieckie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 14 PLN

podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Indii, przygotowywanie ofert handlowych w języku hindi, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 100 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 200 PLN

Księgowanie dokumentów w programach komputerowych, sporządzanie i wysyłanie dokumentacji do urzędu skarbowego.
Biuro Podatkowe Grażyna Dziąbor - 2017-12-07 - Częstochowa (śląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 997,4 PLN

oferta stażu w ramach bonu stażowego: sterylizacja narzędzi stomatologicznych
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Wysoka (wielkopolskie)

ASYSTENTKA SEKRETARKI - 997,4 PLN

wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Poznań (wielkopolskie)

ELEKTROMECHANIK - od 3 775 PLN

Brak danych
AUTO MEGA - 2016-02-15 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 100 PLN

Pomoc nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Gościeszyn (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT PARLAMENTARNY - od 2 700 PLN

Organizacja, uczestnictwo wraz z posłem, bądź reprezentowanie posła na spotkaniach z wyborcami, przygotowywanie materiałów merytorycznych do wystąpień poselskich. Współpraca z przedstawicielami mediów. Prowadzenie strony poselskiej oraz konta posła na posrtalach społecznościowych, prowadzenie korespondencji poselskiej.
Biuro Poselskie Posła Na Sejm Anny Nemś - 2017-01-13 - Zawiercie (śląskie)

ASYSTENT ARCHITEKTA - od 1 850 PLN

projektowanie i nadzór na projektami prowadzonymi, nadzór w zakresie branżowym (koordynacja branż), nadzór nad pracami wykonywanymi w pracowni (oprawa prac itp.), nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem Działu, dyscypliną i wykorzystaniem czasu pracy oraz przestrzeganiem przepisów wewnętrznych, nadzór nad prowadzeniem archiwum dokumentacji technicznej, optymalizacja kosztów eksploatacyjnych, współpraca z Pionem Organizacyjnym w zakresie przedstawiania spraw lub składania wniosków, bieżące gromadzenie i aktualizowanie przepisów prawnych dotyczących zakresu działania Działu oraz podnoszenie kwalifikacji i aktualizowanie wiedzy fachowej, współpraca z innym jednostkami organizacyjnymi, nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentacji wewnętrznej, dbanie o dobre imię i wizerunek firmy, przygotowywanie warunków dla opracowania i opiniowania wszelkiego rodzaju dokumentacji, inne zadania zlecone przez przełożonego, nie objęte niniejszym zakresem, a wchodzące w zakres działania Pracownik. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
PAS PROJETK ARCHI STUDIO GOLENKO SŁAWOMIR - 2016-11-28 - Nadarzyn (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

Asystent do spraw księgowości -
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - do 2 100 PLN

Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie mile widziane; obsługa komputera; zakres obowiązków: prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji przychodzącej, kontakty z kontrahentami i klientami; jedna zmiana; miejsce pracy: Toszek;
PRZEDSIĘBIORSTWO GUMITEX SP. Z O.O. - 2018-04-04 - Toszek (śląskie)

MŁODSZY OPERATOR WYCINANIA - od 14,5 PLN

Obsługa maszyn wycinających, ustawianie nadruku, wycinanie itp., znajomość rodzajów opakowań, specyfika ich wycinania, bieżąca kontrola jakości wycinania. Praca na pełny etat, 5 dni w tygodniu w godzianach 8-16.
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Parzniew (mazowieckie)

ASYSTENT KONSTRUKTORA - od 2 100 PLN

praca na stanowisku asystenta konstruktora
Biuro Projektowe KONSTRUKTOR - 2018-01-29 - Chrzanów (małopolskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Realizacja czynności związanych z obsługą zamówienia publicznego. Oferta dostępna w sali C, E.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Wrocław (dolnośląskie)

ASYSTENT PREZESA ZARZĄDU - 2 800 - 3 000 PLN

Ścisła współpraca z prezesem, zarządzanie kalendarzem zarządu, , hierarchią informacji przypływających do przełożonego, obsługa zagadnień administracyjnych związanych z prowadzeniem biura, zapewnienie prawidłowego i sprawnego obiegu korespondencji, dokumentów i informacji, administrowanie korespondencją, organizowanie wyjazdów służbowych, organizowanie i wsparcie asystenckie spotkań biznesowych i narad, reprezentowanie zarządu przed instytucjami zewnętrznymi w zakresie wypełnienia powierzonych obowiązków, współpraca z innymi działami w firmie, dbanie o pozytywny wizerunek spółki
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 500 PLN

prace kadrowo - księgowe; fakturowanie; przygotowywanie dokumentów dla biura rachunkowego; kontrolowanie należności; przygotowywanie płatności
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Gdynia (pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Kraszewo (mazowieckie)

ASYSTENT DZIAŁU SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Kontakt z klientami, przygotowywanie porozumień promocyjnych, prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Nysa (opolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 2 100 - 3 300 PLN

Opracowywanie projektów budowlanych i wykonawczych sieci elektroenergetycznych oraz stacji transformatorowych SN/nN, opracowywanie projektów instalacji elektrycznych budynkowych, przygotowywanie dokumentacji technicznej i formalno-prawnej, prowadzenie uzgodnień oraz pozyskiwanie decycji administracyjnych niezbędnych do opracowania dokumentacji projektowej
PROENERG Łukasz Kaczyński - 2018-01-24 - Brzeziny (łódzkie)


Wybierz powiat