ASYSTENT DS KSIĘGOWOŚCI Tychy oferta pracy PARTNER TAX DR MARIUSZ CIEŚLA, JAN PYTEL SPÓŁKA CYWILNA
Stanowisko: ASYSTENT DS KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Samodzielne księgowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur; sporządzanie deklaracji PIT i VAT; wykonywanie prac biurowych; prowadzenie korespondencji z klientami biura oraz urzędami.
Data publikacji: 2020-03-10
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: PARTNER TAX DR MARIUSZ CIEŚLA, JAN PYTEL SPÓŁKA CYWILNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Samodzielne księgowanie dokumentów księgowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur; sporządzanie deklaracji PIT i VAT; wykonywanie prac biurowych; prowadzenie korespondencji z klientami biura oraz urzędami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komputer - obsługa
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie (preferowane profile: ekonomiczne, matematyczne); znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych (warunek konieczny); dobra organizacja pracy oraz umiejętność analitycznego myślenia; samodzielność i sumienność w wykonywaniu powierzonych zadań; mile widziane doświadczenie księgowe; znajomość prowadzenia KPIR oraz przepisów podatkowo - księgowych będzie dodatkowym atutem
Nazwa pracodawcy:
PARTNER TAX DR MARIUSZ CIEŚLA, JAN PYTEL SPÓŁKA CYWILNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - życiorys zawodowy wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.03.2020
Data dodania oferty pracy: 10.03.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1b6b6c3cff4a2226b0d9479549c3e74b
Podobne oferty pracy
Pomoc w realizacji bieżących zadań Spółki, zarządzanie kalendarzem spotkań, przygotowanie dokumentacji, materiałów na spotkania, pism, prezentacji, zestawień, raportów i analiza oraz archiwizacja dokumentacji, organizacja podróży służbowych, współpraca z partnerami krajowymi i zagranicznymi, praca w systemie SAP
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Grabonóg (wielkopolskie)
organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przypisanych starszych konsulatów (CSS);zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania CSS; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; przygotowywanie starannych, prawidłowo opracowanych dokumentów, raportów, często w ramach ścisłych ograniczeń czasowych; wykonywanie zleconych czynności administracyjnych wspierających CSS; w zależności od potrzeb wsparcie realizacji kluczowych projektów, konferencji i spotkań organizowanych poza siedzibą firmy; współpraca z innymi asystentami Kadry Zarządzającej w celu zagwarantowania zakresu wsparcia.
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Poznań (wielkopolskie)
-zarządzanie oddziałem firmy (biura handlowego)-po okresie próbnym utworzenie biura handlowego w mieście Gdańsk.-możliwość pracy w swoim miejscu zamieszkania.-pozyskiwanie nowych klientów-spotkania z klientami-raportowanie sprzedaży-dbanie o dobre kontakty z klientami-praca w programie pakiecie Office (Word, Excel)-tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów-dbanie o dobry wizerunek firmy-praca w programie e-nova
Pro Automatic Sp. z o.o. - 2016-12-13 - Gdańsk (pomorskie)
- przygotowanie oraz uzbrajanie kompleksowych obrabiarek CNC- wymienianie narzędzi- kontrolowanie części- zapewnianie jakości- usuwanie usterek- przeprowadzanie prac naprzwcych
kontakt przez OHP - 2017-09-04 - Zimna Wódka (opolskie)
Przygotowywanie raportów i zestawień dla działu kadrowo-płacowego i księgowego, fakturowanie, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
aktywne pozyskiwanie ofert podażowych i popytowych, utrzymanie relacji z klientami firmy, działania marketingowe i reklamowe, prezentacja nieruchomości , bezpośredni oraz telefoniczny kontakt z klientami, prowadzenie negocjacji oraz pśrednictwo w sprzedaży/kupnie nieruchomości, gromadzenie dokumentów do transakcji, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
INDOMO NIERUCHOMOŚCI AGNIESZKA MALESZA - 2016-08-26 - Tychy (śląskie)
1. Kompleksowa obsługa biura oraz sekretariatu Kancelarii.2. Prowadzenie kalendarza spotkań. 3. Kontakt z klientami, sądami, prokuraturą oraz komornikami.4. Sporządzanie projektów prostych pism procesowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Tarnów (małopolskie)
pomoc dzieciom w spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych, porządkowanie lokalu i zabawek, opieka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Lublin (lubelskie)
zgodny z zakresem zadań
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Organizowanie pracy biurowej, przygotowywanie i dystrybucja ulotek, folderów etc., organizacja pracy w punkcie medycznym, przygotowanie sprawozdań z działalności placówki.
kontakt przez PUP - 2019-07-12 - Siedlce (mazowieckie)
Pomoc wychowawcom ( rodzicom SOS ) w zakresie: opieki nad dziećmi, prowadzeniu domu, przezwyciężeniu trudności dydaktycznych i wychowawczych, zaspokajanie potrzeb dzieci
Stowarzyszenie "SOS WIOSKI DZIECIĘCE W POLSCE" program SOS Wiosek Dziecięcych Karlino - 2016-12-13 - Karlino (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie zabiegów kosmetycznych, stylizacja paznokci, zarządzanie grafikiem zabiegów, dbanie o dobry wizerunek firmy
ALEKSANDRA RYBARCZYK 1.STREFA URODY IMPRESJE - 2016-12-16 - Zielona Góra (lubuskie)
Wsparcie wychowawcy klasy w realizacji zadań dydaktycznych, opiekuńczych i wychowawczych w stosunku do ucznia w zakresie zalecanym przez wychowawcę klasy oraz inne czynności wynikające z rozkładu zajęć dzieci w ciągu dnia.
Szkoła Podstawowa im. Jana Wyżykowskiego w Krotoszycach - 2017-09-20 - Krotoszyce (dolnośląskie)
1. Tłumaczenie zadań produkcyjnych, instruktaży obsługi maszyn i urządzeń, spraw bieżących z języka polskiego na ukraiński i odwrotnie - rozmieszanie produktów w magazynie 50%2. Kontrola i nadzór pracowników ukraińskich 20%3. obsługa linii produkcyjnych 15%4. Pakowanie i załadunek towarów 15%( % - procent czasowy pracy)
SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- wprowadzanie dokumentacji do systemu księgowo - płacowego, rozliczanie wyciągów bankowych
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Starachowice (świętokrzyskie)
Rejestr poczty przychodzącej i wychodzącej, opis i rejestracja dokumentów wewnętrznych i faktur, przekazanie faktur do opisu merytorycznego, nadzór nad obiegiem elektronicznym faktur, prowadzenie i aktualizacja rejestrów umów spółki, składanie zamówień na materiały biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Gdynia (pomorskie)
Kontakt drogą mailową i telefoniczną z klientem zagranicznym, aktywne poszukiwanie nowych klientów, przygotowywanie faktur związanych z zamówieniem, nadawanie przesyłek, drobne prace biurowe.
EMALCO ENAMELWARE A. BRZOZOWSKA, W. BRZOZOWSKI s.c. - 2017-09-22 - Siedlce (mazowieckie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2019-03-20 - Grabowiec (zachodniopomorskie)
Zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 8 listopada 2012r. w sprawie czynności asystentów sędziów.
Sąd Rejonowy w Żarach - 2018-03-16 - Żary (lubuskie)
x
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Rzeszów (podkarpackie)
Wsparcie w przygotowaniu danych księgowych, obsługa systemu księgowego, inne prace administracyjne.
CLEVER INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-03-05 - Warszawa (mazowieckie)
· przygotowywanie gabinetu i stanowiska pracy lekarza · kompletowanie zestawów podstawowych leków, wyrobów medycznych stosowanych do zabiegów stomatologicznych;· przygotowywanie pacjentów do zabiegów stomatologicznych;· współpraca z lekarzem w czasie wykonywania zabiegów · rozróżnianie grupy leków stosowanych w leczeniu chorób jamy ustnej;· rozróżnianie materiałów stomatologicznych stosowanych w lecznictwie stomatologicznym oraz znajomość sposobów i zasad ich przygotowywania i przechowywania;· przygotowywanie materiałów stomatologicznych do wypełnień i wycisków;· użytkowanie, przechowywanie i konserwowanie urządzeń i aparatów oraz instrumentów stomatologicznych;· przestrzeganie zasad aseptyki i antyseptyki;· przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony
NZOZ MEDICUS - 2016-08-04 - Słupsk (pomorskie)
świadczenie usług opiekuńczych w domach podopiecznych
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Augustowie - 2018-09-28 - Augustów (podlaskie)
Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2020-01-23 - Żary (lubuskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Bytom (śląskie)
wykształcenie bez znaczeniamoże być osoba do przyuczeniachęci do pracy
Firma Handlowo Usługowo Produkcyjna "MARPOL" Radosław Matysek - 2017-05-12 - Świeca (wielkopolskie)
prowadzenie kalendarza spotkań, pilnowanie umówionych terminów i spotkań, przyjmowanie interesantów oraz udzielanie im ogólnych informacji, przygotowanie projektów pism procesowych
kontakt przez PUP - 2019-01-10 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Szlifowanie detali, obróbka metali. Umowa na czas określony, dwie zmiany, 8 godzin.Kontakt kandydatów z pracodawcą: 71 336 78 42, biuro (at) gamet.net.pl
GAMET SP.Z.O.O. - 2017-08-25 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w księgowości hotelu
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Żagań (lubuskie)