ASYSTENT POŚREDNIKA DS. NIERUCHOMOŚCI Tychy oferta pracy INDOMO NIERUCHOMOŚCI AGNIESZKA MALESZA
Stanowisko: ASYSTENT POŚREDNIKA DS. NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie ofert podażowych i popytowych, utrzymanie relacji z klientami firmy, działania marketingowe i reklamowe, prezentacja nieruchomości , bezpośredni oraz telefoniczny kontakt z klientami, prowadzenie negocjacji oraz pśrednictwo w sprzedaży/kupnie nieruchomości, gromadzenie dokumentów do transakcji, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Data publikacji: 2016-08-26
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: INDOMO NIERUCHOMOŚCI AGNIESZKA MALESZA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywne pozyskiwanie ofert podażowych i popytowych, utrzymanie relacji z klientami firmy, działania marketingowe i reklamowe, prezentacja nieruchomości , bezpośredni oraz telefoniczny kontakt z klientami, prowadzenie negocjacji oraz pśrednictwo w sprzedaży/kupnie nieruchomości, gromadzenie dokumentów do transakcji, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + prowizja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: ASYSTENT POŚREDNIKA DS. NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pośrednik w obrocie nieruchomościami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Data zakończenia pracy: 31.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe, prawo jazdy kat B, mile widziana licencja pośrednika w obrocie nieruchomościami lub studia w zakresie obrotu nieruchomościami, bezpośrednia obsługa klienta, obsługa biura i urządzeń biurowych, sprzedaż przez telefon lub sprzedaż bezpośrednia, doświadczenie w pracy na podobnym stanowiska, szybkość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów międzyludzkich, umiejętność samodzielnej pracy, determinacja w realizacji celu, umiejętnośc jazdy samochodem. Wymagany własny samochód.
Nazwa pracodawcy: INDOMO NIERUCHOMOŚCI AGNIESZKA MALESZA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
Wyszyńskiego 40A, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv- życiorys zawodowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: kontakt osobisty; 508 063 856, Godziny : 09:00-17:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Ulica pracodawcy: Wyszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 40A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pośrednik w obrocie nieruchomościami
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.08.2016
Data dodania oferty pracy: 25.08.2016
Oferta pracy ważna do: 23.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
1. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym.2. Opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej.3. Prowadzenie pracy z rodziną za jej zgodą i z jej aktywnym udziałem, motywując rodzinę do aktywnego współdziałania w realizacji planu pracy.4. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i działania o charakterze edukacyjnym w zakresie:a) prawidłowego wychowania i opieki nad dziećmi,b) dbania o zdrowie,c) gospodarowania budżetem domowym,d) wykonywania prac na rzecz domu oraz podziału obowiązków pomiędzy członków rodziny,e) usamodzielnienia się oraz dbałości o edukację i rozwój dzieci.f) propagowanie wzorców prawidłowego funkcjonowania społecznego.5. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną.6. Stała współpraca z pracownikami socjalnymi OPS.7. Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu powierzonych działań.8. Sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach.9. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.10. Współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie.
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-03-01 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
staż w biurze rachunkowym
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Kruszwica (kujawsko-pomorskie)
obsługa komputera, sprzętu biurowego, rozmowy telefoniczne, komunikacja z personelem oraz klientami fimy
KAMIL SIELAŃCZYK - 2016-05-09 - Kraków (małopolskie)
Asystent osoby niepełnosprawnej Praca na terenie gminy Śrem (zwrot kosztów związanych z dojazdem do podopiecznego). Wysokość wynagrodzenia: pon.pt. 10,50 zł brutto/godz., sob.-ndz. 13 zł brutto/godz. Różne godziny pracy. Wysokość wynagrodzenia uzależniona od liczby przepracowanych godzin
Polski Komitet Pomocy Społecznej - 2016-02-12 - Śrem (wielkopolskie)
-organizacja i podział pracy dla grupy pracowników -bieżąceprzestrzeganie i wykonanie planu -nadzór nad jakością i efektywnościąpracy podległych pracowników -zaangażowanie w systematyczneusprawnianie podległego działu -raportowanie wykonanych zadańprzełożonemu -praca w systemie zmianowym 6-14, 14-22
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-07 - Opole (opolskie)
operator maszyny belujacej
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Rąbień AB (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprawdzanie i weryfikacja dokumentów księgowych, wprowadzanie i księgowanie dokumentów, sprawdzanie i uzgadnianie rejestrów Vat, prowadzenie analityki środków trwałych, czynny udział w uzgadnianiu kont księgowych, uczestnictwo w zamykaniu okresów sprawozdawczych
SPM POLAND SP. Z O.O. - 2017-01-09 - Tychy (śląskie)
przygotowanie projektów budowlanych
BIURO ARCHITEKTURY I URBANISTYKI "AKCENT" DARIUSZ POBRUCKI - 2017-12-18 - Lębork (pomorskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Przygotowanie sali do prezentacji produktów, bieżąca obsługa klientów, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie umów z klientami. Miejsce pracy cała Polska.
It Technology Łącki Michał - 2016-07-19 - Besko (podkarpackie)
nadzór nad bieżącym procesem wtrysku zgodnie z kartami technologicznymi;tworzenie i aktualizacja dokumentacji procesowej;rozwiązywanie bieżacych problemów technologicznych;szkolenia nastawiaczy i pracowników odnośnie wprowadzonych zmian
DAEDONG System Poland Spółka z o.o. - 2017-06-21 - Cieszyn (śląskie)
Spawanie CO, praca na warsztacie
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA "KRUPIŃSCY II" SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-22 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
prowadzenie dkokumentacji księgowej,sporządzanie wewnętrznych dowodów księgowych,uzgodnienia bieżące
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Kamionka (lubelskie)
Wykształcenie: wyższe; znajomość języka angielskiego na poziomie B2+; zakres obowiązków: ewidencja dokumentów, ścisła współpraca z zewnętrzną firmą księgową i wsparcie w bieżących sprawach, koordynacja poczty firmowej w języku polskim i angielskim, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie, archiwizacja dokumentów; jedna zmiana: miejsce pracy: Katowice;
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-23 - Katowice (śląskie)
ewidencjonowanie obiegu dokumentów firmy,prowadzenie akt osobowych pracowników,codzienne wsparcie administracyjne właściciela firmy
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pomoc przy wykonywaniu odwiertów. Praca na 1/2 etatu, jednozmianowa w godz. pomiędzy 6.00 a 17.00 (według grafiku) od poniedziałku do piątku na terenie województwa śląskiego i małopolskiego.
Geologia Radosław Michoń - 2017-11-02 - Kozy (śląskie)
tłumaczenie rozmów z klientami z krajów arabskich, obsługa poczty w języku arabskim, dbanie o relacje z klientami
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Higienizacja zębów, scaling, piaskowanie uzębienia, fluoryzacja zębów, wybielanie zębów, instruktaż prawidłowego mycia zębów, asystowanie lekarzowi dentyście, praca na rejestracji
kontakt przez PUP - 2015-11-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami bengalskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w.
Ewa Obarewicz Salon fryzjerski U EWY - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie działalności handlowej, ytrzymanie baz danych, sporządzanie analiza sprzedaży, organizacja spotkań, współpraca z klientami chińskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Wola Mrokowska (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
opracowywanie i realizacja planu z rodziną, udzielanie pomocy rodzinom w poprawianiu ich sytuacji, wspieranie aktywności.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ CZARNA - 2017-12-21 - Czarna Górna (podkarpackie)
segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, archiwizowanie dowodów księgowych, obsługa programów, przyjmowanie towarów
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Cieszyn (śląskie)
Prowadzenie sprzadaży hurtowej owoców i warzyw, nawiązywanie nowych kontaktów handlowych i utrzymanie bieżącymi kontrahentami, prowadzenie negocjacji handlowych, uczestnictwo w targach i wyjazdach zagranicznych
HANDLOPAK Rafał Giza - 2016-04-25 - Konary (mazowieckie)
przygotowanie dokumentacji rysunkowej, projektowanie elementów konstrukcji żelbetowych, stalowych i murowych. Umowa zlecenie lub umowa o pracę, zatrudnienie od zaraz. Kontakt z pracodawcą biuro (at) milicka2.pl lub 667433455.
Milicka 2 Biuro Projektowo Inwestycyjne Marek Kardysz - 2017-02-14 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc uczniom niepełnosprawnym w szkole
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Dobra (małopolskie)
- współudział w wykonywaniu projektów- wykonywanie wizji lokalnych- sporządzanie notatek służbowych- opracowywanie rozwiązań branżowych
BIURO PROJEKTÓW KOMUNIKACYJNYCH W POZNANIU SP. Z O.O. - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)
organizowanie czasu wolnego uczniów, współpraca z wychowawcą i rodzicami, pomoc dzieciom w czasie zajęć, pomoc nauczycielowi w organizacji i prowadzeniu pracy wychowawczo-dydaktyczno-opiekuńczej, dbałość o bezpieczeństwo i zdrowie dzieci.
Szkoła Podstawowa w Mamliczu - 2018-02-27 - Mamlicz (kujawsko-pomorskie)