ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI (J. ANG.) K/M Warszawa oferta pracy CLEVER INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI (J. ANG.) K/M
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Wsparcie w przygotowaniu danych księgowych, obsługa systemu księgowego, inne prace administracyjne.
Data publikacji: 2020-03-05
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: CLEVER INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:NOWOGRODZKA 42/5, 00-695 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wsparcie w przygotowaniu danych księgowych, obsługa systemu księgowego, inne prace administracyjne.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Dodatki; karta Edenred, nauka j. angielskiego, pakiet medyczny
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI (J. ANG.) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.03.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent do spraw księgowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne, kierunek: Rachunkowość
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie pomaturalne/policealne - rachunkowość. Umiejętność obsługi MS Office. Znajomość j. angielskiego na poziomie podstawowym.Obowiązki: wsparcie w przygotowaniu danych księgowych, obsługa systemu księgowego, inne prace administracyjne.[Zgłoszenia: 22 110 55 13, e-mail: jolanta.lewandowska (at) cleverinvestment.pl]
Nazwa pracodawcy:
CLEVER INVESTMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
NOWOGRODZKA 42/5, 00-695 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: NOWOGRODZKA
Numer budynku pracodawcy: 42
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 11.03.2020
Oferta pracy ważna do: 05.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3af41a500bb0a254df6f29096348754c
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie dzieci w szatni, pomoc w rozbieraniu i ubieraniu, dyżur do autobusu, pomoc w karmieniu dzieci, pomoc w prowadzeniu zajęć dydaktycznych, opieka na spacerach, pomoc w porządkowaniu sali i zabawek, pomoc w organizacji imprez okolicznościowych w przedszkolu. Wymiar czasu pracy: 3/4 etatu. Miejsce wykonywania pracy: Punkt Przedszkolny "Zielony Listek" przy Społ. Szkole Podst. w Ładzinie
Społeczna Szkoła Podstawowa w Ładzinie - 2016-11-03 - Ładzin (zachodniopomorskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-04-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
dostarczanie potraw samochodem chłodnią głównie produkty cukiernicze
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Krzywiec (łódzkie)
WYMAGANIAKompleksowe wsparcie działu handlowego w codziennych zadaniach administracyjno–biurowych. Zarządzanie kontraktami, odpowiedzialność za wewnętrzną i zewnętrzną korespondencję oraz dokumentację umów.Dbałość o poprawność danych dostawców i artykułów we współpracy z odpowiedzialnymi kupcami oraz dostawcami. Opracowywanie zgłoszeń zapotrzebowania i tworzenie wynikających zamówień. Wsparcie administracyjne działu, m.in. aktualizowanie danych w ERP. Wsparcie kupców przy przetargach i tworzeniu zestawień cen i kosztów. Organizacja wewnętrznych i zewnętrznych spotkań, np. z dostawcami.Mile widziane doświadczenie w dziale zakupów. Pracodawca oczekuje od kandydatów samodzielności, dokładności, zorientowania na cel, zdolności interpersonalnych i umiejętności pracy w zespole.
ABITOO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-14 - Młyny (podkarpackie)
pomoc nauczycielowi w realizcaji zadań opiekuńczo - wychowawczych i dydaktycznych
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Abramów (lubelskie)
Ewidencja zamówień klientów, fakturowanie sprzedaży zagranicznej, organizacja transportów, nadzorowanie i obsługa reklamacji. Praca od pon-pt w godz. 8-16.
COMENSAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-19 - Janki (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Krzczonów (lubelskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Modliszewice (świętokrzyskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
opisywanie i rejestrowanie dowodów księgowych, uzgadnianie obrotów i zapisów księgowych, dekretacja i księgowanie w księgach pomocniczych, uzgadnianie przelewów z wyciągiem bankowym
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Chojnice (pomorskie)
wykonywanie przewozów drogowych na terenie UE
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Wołów (dolnośląskie)
Pomaganie nauczycielowi w realizacji zadań opiekuńczo - wychowawczych, opiekowanie się dziećmi podczas zabaw.
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Przygotowywanie ofert dla klientów. Prezentacja i sprzedaż ubezpieczeń. Nadzór nad obiegiem dokumentów. Realizacja bieżących zadań administarcyjno-biurowych.
PROTEKTOR Sp z o o SpK - 2016-07-21 - Gdynia (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Strzegom (dolnośląskie)
Przygotowywanie i formowanie ciast , obsługa maszyn,
kontakt przez PUP - 2019-11-25 - Gruszów Wielki (małopolskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Złotoryja (dolnośląskie)
Asystent prawny
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Częstochowa (śląskie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami indyjskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń indyjskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa wielofunkcjonalnego systemu Brixit24, współpraca z urzędami, pomoc w rekrutacji pracowników, tłumaczenia dokumentów, wspieranie codziennej pracy kierownictwa, uczestniczenie w spotkaniach biznesowych i delegacjach do krajów Europy Wschodniej
I CARE DIRECT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-09-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
tworzenie rysunków technicznych,architektonicznych i konstrukcyjnych oraz projektowanie budynków i innych obiektów niekubaturowych i kubaturowych
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
mechanika samochodów osobowych i dostawczych
Jacek Janda Holl Trade - 2016-07-20 - Kraków (małopolskie)
KONKURS:ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 8 listopada 2012 r.w sprawie czynności asystentów sędziów Na podstawie art. 155 § 5 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz. U. Nr 98, poz. 1070, z późn. zm. 1) zarządza się, co następuje:§ 1. Rozporządzenie określa szczegółowy zakres i sposób wykonywania czynności przez asystentów sędziów.§ 2. 1. Na zlecenie sędziego i pod jego kierunkiem asystent sędziego sporządza projekty zarządzeń, orzeczeń lub ich uzasadnień.2. Na zlecenie sędziego asystent sędziego samodzielnie:1) dokonuje analizy akt sprawy we wskazanym zakresie;2) kontroluje stan spraw odroczonych, zawieszonych lub oczekujących na podjęcie czynności przez sędziego albo sąd;3) zwraca się do osób i instytucji o nadesłanie informacji lub dokumentów niezbędnych do przygotowania sprawy do roz - poznania;4) sporządza odpowiedzi na pisma niebędące pismami procesowymi;5) gromadzi, we wskazanym zakresie, orzecznictwo i literaturę przydatne do rozpoznawania spraw lub wykonywania innych zadań powierzonych sędziom w danym wydziale. 3. W uzasadnionych wypadkach, jeżeli wymagają tego zasady sprawności, racjonalności lub ekonomicznego i szybkie-go działania, sędzia może zlecić asystentowi sędziego także wykonanie innych czynności, niezbędnych do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania.§ 3. 1. Termin wykonania czynności określa zlecający ją sędzia.2. W przypadkach wykonywania czynności wskazanych w § 2 ust. 2 pkt 1 i 2 asystent sędziego w zakreślonym terminie przedstawia sędziemu wyniki analizy akt lub podjętych czynności, a jeżeli stan sprawy wymaga podjęcia czynności przez sędziego albo sąd przedstawia akta sprawy wraz z projektem zarządzenia lub orzeczenia. 3. W przypadku wykonywania czynności wskazanych w § 2 ust. 2 pkt 3 asystent sędziego powołuje się w treści swych wystąpień na upoważnienie sędziego.§ 4. Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 7 dni od dnia ogłoszenia.
SĄD REJONOWY W KŁODZKU - 2017-04-27 - Kłodzko (dolnośląskie)
Wykonywanie podstawowoych czynności księgowych
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Sieradz (łódzkie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Garwolin (mazowieckie)
pomoc nauczycielowi
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2016-07-07 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów, kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących, przygotowywanie korespondencji. Praca w godzinach 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Śrem (wielkopolskie)
prowadzeniu biura, sporządzanie protokołów, notatek urzędowych, prowadzenie windykacji telefonicznej, prowadzenie kalendarza spotkań i planów biura, praca w biurze i terenie, przeprowadzanie reportaży telewizyjnych, wywiadów, inne zadania powierzone przez przełożonych
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp z.o.o. - 2020-02-14 - Poznań (wielkopolskie)