ASYSTENT DZIAŁU ZAKUPÓW I SPRZEDAŻY Młyny oferta pracy ABITOO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT DZIAŁU ZAKUPÓW I SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: WYMAGANIAKompleksowe wsparcie działu handlowego w codziennych zadaniach administracyjno–biurowych. Zarządzanie kontraktami, odpowiedzialność za wewnętrzną i zewnętrzną korespondencję oraz dokumentację umów.Dbałość o poprawność danych dostawców i artykułów we współpracy z odpowiedzialnymi kupcami oraz dostawcami. Opracowywanie zgłoszeń zapotrzebowania i tworzenie wynikających zamówień. Wsparcie administracyjne działu, m.in. aktualizowanie danych w ERP. Wsparcie kupców przy przetargach i tworzeniu zestawień cen i kosztów. Organizacja wewnętrznych i zewnętrznych spotkań, np. z dostawcami.Mile widziane doświadczenie w dziale zakupów. Pracodawca oczekuje od kandydatów samodzielności, dokładności, zorientowania na cel, zdolności interpersonalnych i umiejętności pracy w zespole.
Data publikacji: 2018-08-14
Lokalizacja: Młyny (podkarpackie)
Pracodawca: ABITOO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:37-552 Młyny 90, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
WYMAGANIAKompleksowe wsparcie działu handlowego w codziennych zadaniach administracyjno–biurowych. Zarządzanie kontraktami, odpowiedzialność za wewnętrzną i zewnętrzną korespondencję oraz dokumentację umów.Dbałość o poprawność danych dostawców i artykułów we współpracy z odpowiedzialnymi kupcami oraz dostawcami. Opracowywanie zgłoszeń zapotrzebowania i tworzenie wynikających zamówień. Wsparcie administracyjne działu, m.in. aktualizowanie danych w ERP. Wsparcie kupców przy przetargach i tworzeniu zestawień cen i kosztów. Organizacja wewnętrznych i zewnętrznych spotkań, np. z dostawcami.Mile widziane doświadczenie w dziale zakupów. Pracodawca oczekuje od kandydatów samodzielności, dokładności, zorientowania na cel, zdolności interpersonalnych i umiejętności pracy w zespole.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DZIAŁU ZAKUPÓW I SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Młyny
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarosławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jarosław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
Nazwa pracodawcy:
ABITOO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Adres pracodawcy:
Adama Mickiewicza 12B, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: Adama Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 12B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.08.2018
Data dodania oferty pracy: 13.08.2018
Oferta pracy ważna do: 27.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
asystowanie lekarzowi dentyście, przygotowanie stanowiska pracy, dbałość o porządek, mycie narzędzi, sterylizacja, prace na komputerze
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Łąka (śląskie)
zapoznanie z procesami kredytowymi, zapoznanie z dokumentacją kredytową, wprowadzanie wniosków do systemu, pozyskiwanie nowych klientów, doradztwo kredytowe, zapoznanie z przepisami BHP, zapoznanie ze strukturą firmy.
kontakt przez PUP - 2018-06-25 - Biała Podlaska (lubelskie)
Prowadzenie czynności kontrolnych w zakładach nadzorowanych przez Oddział Higieny Komunalnej, zgodnie z opracowanym harmonogramem, pobieranie próbek wody do badań laboratoryjnych, sporządzanie dokumentacji kontrolnej oraz dokumentacji związanej z prowadzonym postępowaniem administracyjnym i egzekucyjnym, sporządzanie informacji do sprawozdań, ocen okresowych jakości wody, rozpatrywanie pism wpływających do Oddziału Higieny Komunalnej, wykonywanie czynności kontrolnych (kontrola obiektów i pobór próbek), nakładanie grzywien w drodze mandatu karnego, podpisywanie protokołów kontroli sanitarnych, protokołu poboru prób.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2017-03-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Kluczbork (opolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Syców (dolnośląskie)
obsługa klienta, przyjmowanie samochodów do serwisu, otwieranie zleceń, nadzór nad prowadzeniem napraw
Sikora AC Sp.z o.o. - 2017-08-08 - Mikołów (śląskie)
obsługa gości i urzadzeń biurowych.Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe, obsługa pakietu Office, znajomość jęz. niemieckiego lub angielskiego. Wynagrodzenie brutto 2500zł.
Hotel "Robert's Port" Żegluga Pasażerska Mikołajki Robert Śliwiński - 2018-01-22 - Stare Sady (warmińsko-mazurskie)
wspomaganie pracy przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Chin, przygotowywanie ofert handlowych w języku chińskim, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Józefosław (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Strzegom (dolnośląskie)
Praca w charakterze asystenta nauczyciela na świetlicy i na lekcjach.
Miejski Zespół Szkół Strzyżów - 2017-05-11 - Strzyżów (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Poznań (wielkopolskie)
asysta w pracy stomatologa, przygotowanie gabinetu do pracy, dbanie o porządek;
Prywatny Gabinet Stomatologiczny - 2017-09-06 - Żarki (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
FAMILIA FORES ALINA TURULSKA APTOWICZ - 2017-10-14 - Bielice (warmińsko-mazurskie)
wystawianie, dekretacja i księgowanie faktur, analiza rozrachunków, przygotowywanie zestawień, obsługa programu CDN OPTIMA, CDN XL(Oferta skierowana dla osób do 30 r.ż. w ramach programu POWER.
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Praca z rodziną we współpracy z członkami rodziny w konsultacji z pracownikiem socjalnym. Udzielanie pomocy rodzinie w poprawie ich sytuacji życiowej, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną. Wykształcenie wyższe pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie praca socjalna lub szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną oraz co najmniej 5 letni staż pracy z dziećmi lub rodzoną. 18 zł / h, 0,5 etatu.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Ulanowie - 2018-02-22 - Ulanów (podkarpackie)
przygotowywanei i wprowadzanie faktur rozliczeniowych do systemukontrola poziomu należności i zobowiązań klientównadzór nad procesem rozliczeń z kontrahentamiprzygotowywanie dokumentów i faktur niezbędnych do rozliczen z klientami
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Gdynia (pomorskie)
Kompletowanie i przygotowywanie towaru do wysyłki, kompletowanie zamówień zgodnie ze specyfiką, zabezpieczanie towaru, obsługa skanera i urządzeń specjalistycznych.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Rysowanie rysunków technicznych, obliczenia techniczne, archiwizacja danych.
KOS - EL Instalacje Elektryczne - Projektowanie, Wykonanie Mariusz Kosiorz - 2016-04-11 - Zabrze (śląskie)
Sterylizacja narzędzi, asysta przy pracy stomatologa
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Kielce (świętokrzyskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskimi, obsługa klientów i kasy fiskalnej, kompletowanie dokumentów, dbałość o ekspozycję towarów, planowanie i rozliczanie, przygotowywanie raportów
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-07 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja pracy biura, archiwizacja oraz koordynacja obiegu dokumentów, bezpośrednia i telefoniczna obsługa gości i pracowników firmy, wspołpraca z firmami świadczącymi usługi na rzecz firmy, wspołpraca z firmami leasingowymi, telekomunikacyjnymi, prawnymi, planowanie i realizacja zaopatrzenia administracyjno-biurowego, obsługa spotkań firmowych, osbsługa asystencka Zarxządu, obsługa poczty
Mesgum Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Kobyłka (mazowieckie)
Asystent do spraw kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Wieliczka (małopolskie)
księgowanie faktur we wspólpracy z poszczególnymi działami dokonującymi zakupów,sporządzanie listy płatności
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Zambrów (podlaskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-01-05 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
wg. załacznika nr 1 do umowy
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Młynkowo (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie książki korospendencji, wpisywanie poczty przychodzącej i wychodzącej ,rejestracja i rozlicznie delegacji służbowych w programie , odbieranie i wysyłanie przesyłek kurierskich, zarządzanie autami służbowymi oraz nadzór nad obiegiem kluczy systemowych , zamawianie artykułów spożywczych, obsługa sekretariatu( rezerwacja hoteli , rezerwacja restauracji, obsługa gości, sporządzanie dokumentów , aktalizacja list telefonicznych,planów awaryjnych , schematu organizacyjnego ) ,dbanie o wystrój wnętrz , wykonywanie dodatkowych poleceń przełożonego , ścisła współpraca z firmą ochroniarską
VORWERK DICHTUNGSSYSTEME POLSKA SP. Z O.O>. - 2016-05-17 - Komorniki (dolnośląskie)