ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI Kołobrzeg oferta pracy "SANI - TECH" Grupa SBS - Wacław Bogdan Łazarczyk
Stanowisko: ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, weryfikacja dokumentów. Praca na umowę o pracę na okres próbny (docelowo praca stała) w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Data publikacji: 2018-09-05
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: "SANI - TECH" Grupa SBS - Wacław Bogdan Łazarczyk
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 10, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie dokumentów, prowadzenie rejestrów, weryfikacja dokumentów. Praca na umowę o pracę na okres próbny (docelowo praca stała) w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: umiejętność obsługi komputera
Nazwa pracodawcy:
"SANI - TECH" Grupa SBS - Wacław Bogdan Łazarczyk
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 10, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny, Godziny : 8-10
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: kołobrzeski
Gmina pracodawcy: Kołobrzeg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: hurtownia z materiałami sanitarno- budowlanymi
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 05.09.2018
Oferta pracy ważna do: 05.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pracę w międzynarodowym środowisku,różnorodność wykonywanych zadań,stały kontakt z językiem angielskim możliwość rozwoju zawodowego,pracę w młodym, sprawnie współdziałającym zespole
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Kraków (małopolskie)
- OBSŁUGA KONTAKTÓW NIEMIECKOJĘZYCZNYCH W MOWIE I PIŚMIE- BEZPOŚREDNI KONTAKT Z USTALONYMI KLIENTAMI
MAKRUM PROJECT MANGEMENT SP. Z O.O. ODDZIAŁ KONIN - 2017-08-04 - Konin (wielkopolskie)
pomoc nauczycielce przedszkola w czynnościach opiekuńczo - wychowawczych i dydaktycznych, dbanie o porządek w sali. Godziny pracy: 8.00- 16.00
Niepubliczne Przedszkole "Na Wydmie" - 2018-05-09 - Ustka (pomorskie)
organizacja planu dnia przełożonego, sprzątanie układu planu dnia, prowadzenie kalendarza spotkań, ewidencjonowanie i monitorowanie terminów i prowadzonych spraw (w tym spraw sądowych), obsługa sekretariatu: przyjmowaniei rozdział korespondencji, rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących, pilnowanie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, obsługa interesanta: przyjmowanie interesantów oraz udzielanie ogólnych informacji, kontakt telefoniczny z klientami, obsługa urządzeń biurowych, pomoc w przygotowaniu analiz prawnych, pism procesowych, opinii prawnych i innych dokumentów, pozostałe zdania wchodzące w zakres funkcji asystenckiej, godziny odbywania stażu pn - pt 10.00-18.00
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Bełchatów (łódzkie)
Obsługa administracyjna biura, fakturowanie usług, monitoring i windykacja należności
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "MODEL" Sebastian Mądrzecki - 2017-05-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Sporządzanie projektów sieci i instalacji sanitarnych
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Kraków (małopolskie)
budowanie dystrybucji, kontakt i obsługa chińskich klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Jabłonowo (mazowieckie)
praca z dziećmi w oddziale przedszkolnym
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Gorenice (małopolskie)
Wymagane wyksztacłenie średnie mechaniczne, uprawnienia TDT, motywacja do pracy. Mile widziane doświadczenie. Charakterystyka pracy: prace diagnostyczne. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty.
RANDSTAD POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-06 - Rybnik (śląskie)
Zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Szaflary (małopolskie)
Asystent działu sprzedaży
Firma Handlowo-Usługowa Gładysz i Synowie s.j. - 2016-12-14 - Zgłobice (małopolskie)
Zapoznanie się z pracą nauczyciela, z dokumentacją szkoły, pomoc w sprawowaniu opieki nad dziećmi.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Borków (lubelskie)
obsługa kamer, montaż filmów, administracja stron internetowych
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
pisanie wezwań do zapłaty i prostych pozwów w postępowaniu nakazowym;
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)
praca z dziećmi w przedszkolu
JAGO OŚRODEK NAUCZANIA JĘZYKÓW OBCYCH Sp. z o.o. - 2016-08-10 - Zielona Góra (lubuskie)
pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie cen, kontakty z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Rozwożenie posiłków.
FILIPOWSKI GRZEGORZ RESTAURACJA "MEGA" - 2016-07-26 - Suchoraba (małopolskie)
pomoc w przedszkolu, praca z dziećmi, prowadzenie zajęć, utrzymanie czystości i porządku w salach
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Krosno (wielkopolskie)
Pomoc dla nauczyciela przedszkola w zakresie edukacji i opieki nad dziećmi. Praca w godzinach 7.00-15.00, 9.30-17.30.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Pruszków (mazowieckie)
- Praca u brokera ubezpieczeniowego u Biurze Prawnym i Odszkodowań w zakresie spraw prawno - ubezpieczeniowych.- Zakres obowiązków:1. Pozyskiwanie informacji o tematyce ubezpieczeniowej z Internetu i innych źródeł.2. Przetwarzanie i analizowanie pozyskiwanych informacji.3. Tworzenie i redagowanie tekstów.4. Umieszczeniu tekstów w Internecie.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe prawnicze. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagana wysoka sprawność w wykorzystywaniu nowoczesnych środków komunikacji. Umiejętność pracy w zespole. Biegła znajomości pakietu MS Office (MS Word, MS Excel, MS Power Point). Bardzo dobra znajomość języka polskiego. Cechy kandydata: DOCIEKLIWOŚĆ, ZAANGAŻOWANIE, DETERMINACJA, KREATYWNOŚĆ, STARANNOŚĆ. Mile widziana znajomość j. angielskiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: wilk (at) akmabrokers.com.pl
AKMA-BROKERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-23 - Katowice (śląskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili odklientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętemkomputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemówzwiązanych z codzienną obsługą komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami;przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednichzespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2016-06-01 - Opole (opolskie)
kontrola zgodności etykiet zamieszczonych na towarach ze specyfikacją, prowadzenie ewidencji i archiwizacja dokumentów jakości przyjmowanych surowców
STELLA PACK S.A. - 2018-08-24 - Poniatowa (lubelskie)
organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu, prowadzenie kalendarza spotkań, prowadzenie rozmów telefonicznych, przyjmowanie interesantów, przygotowywanie i prowadzenie prezentacji, nadzorowanie i odbiór korespondecji
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, dekretacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Niemce (lubelskie)
praca w dziale księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Wykonywanie prac biurowych, asysta w trakcie wykonywania czynności detektywistycznych, obserwacja osób i mienia, praca w biurze i w terenie.
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Radlin (śląskie)
Obsługa klienta, sporzadzanie deserów-BUFFLI,nadzór nad jakściom zamawianych produktów,przygotowanie deserów według przepisów.
Samochodowe Studio Kosmetyczne Modrzyński Robert - 2017-07-19 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
wizualizacja projektów budowlanych
GRUPA BUDOWLANA WCS SP.Z.O.O - 2018-02-01 - Łódź (łódzkie)
Sporządzanie projektów, pomoc biurowa.
ARCHIDOM Biuro Projektów K.Maj-Majewska, J.Jagielska-Norek, J.Mida spółka jawna - 2017-02-27 - Bochnia (małopolskie)