ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI Drobin oferta pracy Delikatesy Stara Wędzarnia Sp. z o.o.

Stanowisko: ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 925 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie dokumentów w systemie komputerowym.
Data publikacji: 2016-04-11
Lokalizacja: Drobin (mazowieckie)
Pracodawca: Delikatesy Stara Wędzarnia Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 19, 09-210 Drobin, powiat: płocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie dokumentów w systemie komputerowym.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 925 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Drobin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Drobin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 925 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana umiejętność organizacji pracy, samodyscyplina oraz dokładność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Delikatesy Stara Wędzarnia Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Rynek 19, 09-210 Drobin, powiat: płocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane proszone są o kontakt osobisty: Dział Księgowości, Delikatesy Stara Wędzarnia, ul. Rynek 19, Drobin, od pon-pt w godz. 8.00-16.00.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: płocki
Gmina pracodawcy: Drobin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Drobin
Ulica pracodawcy: Rynek
Numer budynku pracodawcy: 19
Profil działalności pracodawcy: sprzedaż detaliczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 11.04.2016
Oferta pracy ważna do: 10.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykształcenie średnie techniczne lub wyższemoże być osoba do przyuczenia
Wiązary Burkietowicz SP.J. - 2016-09-01 - Odolanów (wielkopolskie)
Obsługa klienta, obsługa programów, sprzedaz kart kredytowych, opferowanie pożyczek, praca w godz. 9-17/11-19
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2016-12-12 - Zawada (opolskie)
Praca z rodziną przeżywającą trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo wychowawczych.
Ośrodek Pomocy Społecznej Opalenica - 2016-12-21 - Opalenica (wielkopolskie)
Obsługa sekretariatu, obsługa komputera i internetu MS OFFICE, systemu informacji prawnej, pisanie projektów pism, przygotowanie dokumentów rozmowy z klientem.
Kancelaria Adwokacka Beata Matysek - 2016-01-22 - Legnica (dolnośląskie)
DO UZGODNIENIA
Publiczna Szkoła Podstawowa Sióstr Nazaretanek - 2016-08-24 - Bzianka (podkarpackie)
przygotowywanie dokumentacji kadrowej
ORION.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
WPROWADZANIE DOKUMENTÓW DO PODATKOWEJ KSIĘGI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW, SYMFONII I REWIZORA, NUMEROWANIE DOKUMENTÓW W KSIĘDZE I REJESTRACH VAT, GRUPOWANIE I UKŁADANIE DOKUMENTÓW, DEKRETOWANIE I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW
KANCELARIA BIEGŁEGO REWIDENTA BIURO RACHUNKOWE "PLUS" - 2018-03-28 - Polkowice (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Dokumentowanie leczenia, asystowanie dentyście, dbałość o narzędzia, higienistka
Maciej Wojarski LTD Oddział w Polsce - 2017-12-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
prace porządkowo- czystościowe na wyznaczonym odcinku, praca w Krzeczynie Wielkim (Poczta Polska)
IMPEL FACILITY SERVICES Sp. z.o.o. - 2018-02-22 - Krzeczyn Wielki (dolnośląskie)
prowadzenie pojazdu specjalistycznego do wywozu nieczystości
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
opracowanie przedmiarów robót zgodnie z "KNR", zapoznanie się z obsługą programu "NORMA", opracowanie kosztorysów ofertowych, opracowanie obmiarów robót, opracowanie kosztorysu powykonawczego, opracowanie projektu organizacji placu budowy, przygotowanie zamówień materałów budowlanych, przygotowanie zestawień R, M, S
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Golasowice (śląskie)
Oferta stażu przeznaczona wyłącznie dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pucku/ Formalno- rachunkowa kontrola dokumentów, porządkowanie dowodów, przygotowywanie do ksiegowania i wprowadzanie danych do programu FAKT
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Puck (pomorskie)
Praca w biurze rachunkowym, prace biurowe pomocnicze, archiwizacja dokumentów, skanowanie itp.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Zabrze (śląskie)
- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży budowlanej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego (nie obligatoryjnie). Kontakt telefoniczny (32-705-57-00) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-19 - Katowice (śląskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera, w tym MS Office; podstawowa znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: sporządzanie raportów, zestawień, prace administracyjno-biurowe, kontakt z klientem zewnętrznym; jedna zmiana; miejsce stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Gliwice (śląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Białka Tatrzańska (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Asystent prawnyOferta stażu - przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie sekretariatu,zarządzanie korespondencją,rejestracja faktur,obsługa ruchu telefonicznego,prowadzenie kalendarza Dyrektora Generalnego,przyjmowanie gości,organizowanie spotkań służbowych, redagowanie pism,wykonywanie drobnych tłumaczeń z języka angielskiego na polski i odwrotnie,zaopatrzenie firmy w materiały biurowe i artykuły spożywcze, wsparcie organizacyjne i administracyjne pozostałych działów firmy, współpraca z instytucjami zewnętrznymi
kontakt przez OHP - 2016-01-19 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Opracowanie dokumentacji technicznej projektów budowlanych. Teren Polski a w szczególności teren województwa mazowieckiego. Kontakt z pracodawcą w godzinach 7.00 - 7.15 w siedzibie Firmy.
Zakład Elektrotechniczny ZELTECH Stanisław Przesmycki - 2017-03-16 - Siedlce (mazowieckie)
Karmienie ucznia, pomoc w toalecie uczniom niepełnosprawnym na wózkach, w trakcie lekcji pomoc przy sprzątaniu hali. Forma kontaktu z Pracodawcą: 58-671-01-40.
Gimnazjum nr 4 w Rumi - 2015-12-08 - Rumia (pomorskie)
- Zakładanie i weryfikacja akt osobowych, sporządzanie dokumentów związanych z przyjęciem pracownika oraz zmiany w trakcie zatrudnienia, sporządzanie dokumentów związanych ze zwolnieniem pracownika. Rozliczanie parowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, umowy o dzieło i umowy zlecenia. Rozliczanie wynagrodzenia z tytułu posiedzeń zarządu i rad nadzorczych. Sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i wyrejestrowujących. Sporządzanie miesięcznych raportów rozliczeniowych dla pracowników i właścicieli. Reprezentowanie klienta przed kontrolami ZUS i US. - Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku w dziale kadr i płac. Wymagana umiejętność obsługi programu SYMFONIA SAGE KADRY I PŁACE. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: j.nowak (at) tax-net.pl
TAX-NET SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-06 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie ewidencji przydzielonych obiektów podlegających nadzorowi sanitarnemu na określonym obszarze województwa oraz aktualizacja danych;Prowadzenie kontroli sanitarnych w przydzielonych obiektach na obszarze wjewództwa;Prowadzenie działalności oświatowo-zdrowotnej, w zakresach jak wyżej;Prowadzenie działalności zapobiegawczej i przeciwepidemicznej w zakresie chorób zakaźnych i innych chorób powodowanych warunkami środowiska;Prowadzenie dokumentacji własnej;Pomoc w pracach biurowych w siedzibie Zespołu PIS MSWiA na obszarze województwa zgodnie z ustaleniami z Inspektorem;Sporządzanie analiz,sprawozdań i innych dokumentów zbiorczych
Państwowa Inspekcja Sanitarna MSW - 2017-02-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prace remontowo- budowlane
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przypisanych starszych konsultantów (CSS); zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania CSS; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; wykonywanie zleconych czynności administracyjnych wspierających CSS; wspołpraca z innymi asystentami Kadry Zarządzającej w celu zagwarantowania zakresu wsparcia
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Poznań (wielkopolskie)
współorganizacja zajęć edukacyjnych socjoterapełtycznych, prowadzenie różnego rodzaju form pomocy pedag.-psych. dla dziecka i jego rodziny, udzielanie pomocy nauczycielą prowadzącym
Szkoła Podstawowa nr 4 Lubań - 2017-09-19 - Lubań (dolnośląskie)
Prowadzenie i obsługa administracyjna biura projektu. Organizacja szkoleń, współpraca z trenerami i doradcami. Organizacja i prowadzenie rekrutacji. Kontakt tel.17 859 26 68 lub e-mail: k.zmuda (at) abakus-konsulting.pl
Abakus Konsulting R. Żmuda Sp.j - 2016-06-20 - Kielce (świętokrzyskie)