ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI Drobin oferta pracy Delikatesy Stara Wędzarnia Sp. z o.o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 925 PLN

Zakres obowiązków: Księgowanie dokumentów w systemie komputerowym.

Data publikacji: 2016-04-11

Lokalizacja: Drobin (mazowieckie)

Pracodawca: Delikatesy Stara Wędzarnia Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Rynek 19, 09-210 Drobin, powiat: płocki, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Księgowanie dokumentów w systemie komputerowym.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 925 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Drobin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płocki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Drobin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 925 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2016

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana umiejętność organizacji pracy, samodyscyplina oraz dokładność.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Delikatesy Stara Wędzarnia Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Adres pracodawcy:
Rynek 19, 09-210 Drobin, powiat: płocki, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane proszone są o kontakt osobisty: Dział Księgowości, Delikatesy Stara Wędzarnia, ul. Rynek 19, Drobin, od pon-pt w godz. 8.00-16.00.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: płocki

Gmina pracodawcy: Drobin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Drobin

Ulica pracodawcy: Rynek

Numer budynku pracodawcy: 19

Profil działalności pracodawcy: sprzedaż detaliczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Data dodania oferty pracy: 11.04.2016

Oferta pracy ważna do: 10.05.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 11.04.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 11.04.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT PROJEKTANTA KONSTRUKCJI DREWNIANYCH - od 2 000 PLN

wykształcenie średnie techniczne lub wyższemoże być osoba do przyuczenia
Wiązary Burkietowicz SP.J. - 2016-09-01 - Odolanów (wielkopolskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 000 PLN

Obsługa klienta, obsługa programów, sprzedaz kart kredytowych, opferowanie pożyczek, praca w godz. 9-17/11-19
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2016-12-12 - Zawada (opolskie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 000 PLN

Praca z rodziną przeżywającą trudności w wypełnianiu funkcji opiekuńczo wychowawczych.
Ośrodek Pomocy Społecznej Opalenica - 2016-12-21 - Opalenica (wielkopolskie)

ASYSTENT PRAWA - do 1 850 PLN

Obsługa sekretariatu, obsługa komputera i internetu MS OFFICE, systemu informacji prawnej, pisanie projektów pism, przygotowanie dokumentów rozmowy z klientem.
Kancelaria Adwokacka Beata Matysek - 2016-01-22 - Legnica (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

WPROWADZANIE DOKUMENTÓW DO PODATKOWEJ KSIĘGI PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW, SYMFONII I REWIZORA, NUMEROWANIE DOKUMENTÓW W KSIĘDZE I REJESTRACH VAT, GRUPOWANIE I UKŁADANIE DOKUMENTÓW, DEKRETOWANIE I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW
KANCELARIA BIEGŁEGO REWIDENTA BIURO RACHUNKOWE "PLUS" - 2018-03-28 - Polkowice (dolnośląskie)

TECHNIK FARMACEUTYCZNY - od 1 850 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Goleniów (zachodniopomorskie)

ASYSTENTKA DENTYSTYCZNA - od 2 000 PLN

Dokumentowanie leczenia, asystowanie dentyście, dbałość o narzędzia, higienistka
Maciej Wojarski LTD Oddział w Polsce - 2017-12-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK PORZĄDKOWY 1/2 ETATU (OFERTA DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH) - od 1 050 PLN

prace porządkowo- czystościowe na wyznaczonym odcinku, praca w Krzeczynie Wielkim (Poczta Polska)
IMPEL FACILITY SERVICES Sp. z.o.o. - 2018-02-22 - Krzeczyn Wielki (dolnośląskie)

KIEROWCA, ŁADOWACZ - od 2 000 PLN

prowadzenie pojazdu specjalistycznego do wywozu nieczystości
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Morąg (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA BUDOWY - 997,4 PLN

opracowanie przedmiarów robót zgodnie z "KNR", zapoznanie się z obsługą programu "NORMA", opracowanie kosztorysów ofertowych, opracowanie obmiarów robót, opracowanie kosztorysu powykonawczego, opracowanie projektu organizacji placu budowy, przygotowanie zamówień materałów budowlanych, przygotowanie zestawień R, M, S
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Golasowice (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Oferta stażu przeznaczona wyłącznie dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pucku/ Formalno- rachunkowa kontrola dokumentów, porządkowanie dowodów, przygotowywanie do ksiegowania i wprowadzanie danych do programu FAKT
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Puck (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

Praca w biurze rachunkowym, prace biurowe pomocnicze, archiwizacja dokumentów, skanowanie itp.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Zabrze (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA W BRANŻY BUDOWLANEJ - od 2 500 PLN

- Sporządzanie dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej w branży budowlanej a także przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich.- Wynagrodzenie: od 2500 zł/brutto, do negocjacji. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa na czas określony. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:30-14:30 lub 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe, preferowane o profilu budowlanym lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku pracy oraz przy sporządzaniu kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót. Wymagana umiejętność sporządzania dokumentacji projektowej, koncepcyjnej oraz warsztatowej. Mile widziana znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego (nie obligatoryjnie). Kontakt telefoniczny (32-705-57-00) w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) bpseparator.com.pl
BIURO PROJEKTÓW I REALIZACJI INWESTYCJI SEPARATOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-19 - Katowice (śląskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera, w tym MS Office; podstawowa znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: sporządzanie raportów, zestawień, prace administracyjno-biurowe, kontakt z klientem zewnętrznym; jedna zmiana; miejsce stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Białka Tatrzańska (małopolskie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT PRAWNY - 997,4 PLN

Asystent prawnyOferta stażu - przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT/KA ZARZĄDU - od 3 000 PLN

prowadzenie sekretariatu,zarządzanie korespondencją,rejestracja faktur,obsługa ruchu telefonicznego,prowadzenie kalendarza Dyrektora Generalnego,przyjmowanie gości,organizowanie spotkań służbowych, redagowanie pism,wykonywanie drobnych tłumaczeń z języka angielskiego na polski i odwrotnie,zaopatrzenie firmy w materiały biurowe i artykuły spożywcze, wsparcie organizacyjne i administracyjne pozostałych działów firmy, współpraca z instytucjami zewnętrznymi
kontakt przez OHP - 2016-01-19 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA BRANŻY BUDOWLANEJ - od 2 500 PLN

Opracowanie dokumentacji technicznej projektów budowlanych. Teren Polski a w szczególności teren województwa mazowieckiego. Kontakt z pracodawcą w godzinach 7.00 - 7.15 w siedzibie Firmy.
Zakład Elektrotechniczny ZELTECH Stanisław Przesmycki - 2017-03-16 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 1 028 PLN

Karmienie ucznia, pomoc w toalecie uczniom niepełnosprawnym na wózkach, w trakcie lekcji pomoc przy sprzątaniu hali. Forma kontaktu z Pracodawcą: 58-671-01-40.
Gimnazjum nr 4 w Rumi - 2015-12-08 - Rumia (pomorskie)

ASYSTENT DS. KADR, PŁAC I ZUS - od 1 850 PLN

- Zakładanie i weryfikacja akt osobowych, sporządzanie dokumentów związanych z przyjęciem pracownika oraz zmiany w trakcie zatrudnienia, sporządzanie dokumentów związanych ze zwolnieniem pracownika. Rozliczanie parowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, umowy o dzieło i umowy zlecenia. Rozliczanie wynagrodzenia z tytułu posiedzeń zarządu i rad nadzorczych. Sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych i wyrejestrowujących. Sporządzanie miesięcznych raportów rozliczeniowych dla pracowników i właścicieli. Reprezentowanie klienta przed kontrolami ZUS i US. - Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku w dziale kadr i płac. Wymagana umiejętność obsługi programu SYMFONIA SAGE KADRY I PŁACE. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: j.nowak (at) tax-net.pl
TAX-NET SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-06 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT PAŃSTWOWEGO INSPEKTORA SANITARNEGO MSWIA - od 2 000 PLN

Prowadzenie ewidencji przydzielonych obiektów podlegających nadzorowi sanitarnemu na określonym obszarze województwa oraz aktualizacja danych;Prowadzenie kontroli sanitarnych w przydzielonych obiektach na obszarze wjewództwa;Prowadzenie działalności oświatowo-zdrowotnej, w zakresach jak wyżej;Prowadzenie działalności zapobiegawczej i przeciwepidemicznej w zakresie chorób zakaźnych i innych chorób powodowanych warunkami środowiska;Prowadzenie dokumentacji własnej;Pomoc w pracach biurowych w siedzibie Zespołu PIS MSWiA na obszarze województwa zgodnie z ustaleniami z Inspektorem;Sporządzanie analiz,sprawozdań i innych dokumentów zbiorczych
Państwowa Inspekcja Sanitarna MSW - 2017-02-02 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/EXECUTIVE ASSISTANT - od 3 500 PLN

organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przypisanych starszych konsultantów (CSS); zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania CSS; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; wykonywanie zleconych czynności administracyjnych wspierających CSS; wspołpraca z innymi asystentami Kadry Zarządzającej w celu zagwarantowania zakresu wsparcia
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE / NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY - od 2 294 PLN

współorganizacja zajęć edukacyjnych socjoterapełtycznych, prowadzenie różnego rodzaju form pomocy pedag.-psych. dla dziecka i jego rodziny, udzielanie pomocy nauczycielą prowadzącym
Szkoła Podstawowa nr 4 Lubań - 2017-09-19 - Lubań (dolnośląskie)

ASYSTENT PROJEKTU - od 2 800 PLN

Prowadzenie i obsługa administracyjna biura projektu. Organizacja szkoleń, współpraca z trenerami i doradcami. Organizacja i prowadzenie rekrutacji. Kontakt tel.17 859 26 68 lub e-mail: k.zmuda (at) abakus-konsulting.pl
Abakus Konsulting R. Żmuda Sp.j - 2016-06-20 - Kielce (świętokrzyskie)


Wybierz powiat