ASYSTENT DS. KONTROLI JAKOŚCI Mała Wieś oferta pracy AMICAKE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT DS. KONTROLI JAKOŚCI
Wynagrodzenie: 2 600 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór i kontrola nad utrzymaniem odpowiedniego standardu jakościowego surowców, opakowań produktu gotowego, kontrola procesu mycia i dezynfekcji zakładu, rozpatrywanie reklamacji jakościowych, nadzór nad realizacją zadań określonych w HACCP, BRC, IFS. Przeprowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu higieny i jakości, sporządzanie dokumentacji zgodnej z HACCP, BRC, IFS. Inicjowanie działań korygujących, współpraca z działem produkcji.
Data publikacji: 2020-10-09
Lokalizacja: Mała Wieś (mazowieckie)
Pracodawca: AMICAKE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:05-622 Mała Wieś, powiat: grójecki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór i kontrola nad utrzymaniem odpowiedniego standardu jakościowego surowców, opakowań produktu gotowego, kontrola procesu mycia i dezynfekcji zakładu, rozpatrywanie reklamacji jakościowych, nadzór nad realizacją zadań określonych w HACCP, BRC, IFS. Przeprowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu higieny i jakości, sporządzanie dokumentacji zgodnej z HACCP, BRC, IFS. Inicjowanie działań korygujących, współpraca z działem produkcji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DS. KONTROLI JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mała Wieś
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grójecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1406
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Belsk Duży
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie branżowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa komputera (znajomość programu MS-Office)
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: technologia spożywcza, biologia, chemia
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziale jakości w przemyśle spożywczym, znajomość zasad i procedur związanych z zarządzaniem jakością, pracowitość, zaangażowanie w wykonywaną pracę, dyspozycyjność, analityczne myślenie.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
AMICAKE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 5252832228
danePracodawcy_regon: 38676389400000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Adres pracodawcy:
MIKOŁAJA KOPERNIKA 5/LU8, 00-367 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: MIKOŁAJA KOPERNIKA
Numer budynku pracodawcy: 5
danePracodawcy_nrLokalu: LU8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grójcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214109
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 09.10.2020
Oferta pracy ważna do: 10.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 09.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?401983422d5e624df61431b8b7c827b7
Podobne oferty pracy
ewidencjonowanie danych w zintegrowanym systemie logistycznym o nazawie Eilis, asysta podczas kontrolingu, ewidencjonowanie w języku koreańskim, administrowanie dokumentacji transportowej, częsty kontakt z obywatelami Korei i inne
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Żory (śląskie)
Sporządzanie dokumentacji projektowych w branży konstrukcyjnej.
FHU PRO-DOM mgr inż. Tomasz Kłosowski - 2020-04-17 - Tarnów (małopolskie)
asystent rodziny
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Wiśniewo (mazowieckie)
Współpraca z projektantem przy tworzeniu poszczególnych modeli kolekcji marki należącej do LPP, wykonywanie dokumentacji technicznej odzieży, orientacja w bieżących trendach mody.
LPP S.A. - 2019-11-08 - Gdańsk (pomorskie)
praca jako asystent fryzjera
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
pomoc przy montażu i naprawiania centralnego ogrzewania
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zamawianie i przyjmowanie produuktów, kontaktowanie się z pacjentami, opracowywanie receptur żywieniowych
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Głogów (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Słupsk (pomorskie)
art.15 ustawy z dn. 09.06.2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2013r. poz. 135). Zadaniowy czas pracy.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Zbuczyn (mazowieckie)
Wykonywanie prostych czynności przy produkcji części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, montowanie elementów i kontrola ilościowa, uzupełnianie komponentów, pakowanie elementów, kompletów. Miejsce wykonywania pracy: Wykroty, Bolesławiec oraz inne zgodne ze zleceniem.
Personnel Service Sp. z o.o. - 2020-03-03 - Wykroty (dolnośląskie)
Asystent sędziego.(oznaczenie konkursu: Nr A-1116-6/19)* Ogłoszenie jest również zamieszczone na stronie BIP Sądu Okręgowego w Łomży www.lomza.so.gov.pl, zakładka oferty pracy (wraz z formularzami do pobrania)./*Konkurs rozpocznie się w dniu 12 lipca 2019r. (piątek)/
Sąd Okręgowy w Łomży - 2019-06-13 - Łomża (podlaskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, dbałość o dostępność towarów u kontrahentów, zakup towarów, monitorowanie potrzeb klientów, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów, dostarczanie dokumentów do biura, dbałość o ekspozycję towarów, obsługa klientów i kasy fiskalnej
BARDON Sp. z o. o. - 2019-06-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
w/g potrzeb
Przychodnia Dla Rodziny "Galus" - 2017-09-21 - Kielce (świętokrzyskie)
organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw, wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem, przygotowanie dokumentów i raportów.
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Poznań (wielkopolskie)
•KONTAKT Z INSTYTUCJAMI ZAGRANICZNYMI W J. HISZPAŃSKIM•PROWADZENIE SPRAW ADMINISTRACYJNYCH BIURA W J. HISZPAŃSKIM•TŁUMACZENIA KORESPONDENCJI BIUROWEJ
SYNERTE SP. Z O.O. - 2018-01-30 - Rzeszów (podkarpackie)
pomocnik przy prowadzeniu spraw biznesowych, elastyczne godziny pracy -około 30h/tydzień.
Capas International Trading Sp. z o.o - 2019-01-29 - Opole (opolskie)
.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE FIT - 2018-03-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Zadania : Wsparcie Kierownika w zadaniach związanych z koordynacją prowadzonych projektów, tworzenie analiz oraz instrukcji użytkownika realizowanych projektów informatycznych, wykonywanie i przygotowywanie testów konfiguracyjnych oprogramowania, prowadzenie szkoleń dla użytkowników systemu eDokumenty, pomoc w organizowaniu realizacji projektów, rozliczanie projektów, Prowadzenie harmonogramu oraz analiza postępu realizacji projektów, udział w przygotowaniu wszelkiej dokumentacji wymaganej od prawidłowej realizacji projektu, prowadzenie korespondencji z klientami, bieżąca realizacja zadań zleconych przez Kierownika Projektów. - Pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, pracę w firmie informatycznej o stabilnej pozycji rynkowej, istotny udział w tworzeniu ambitnych projektów o zasięgu ogólnopolskim, dostęp do zaawansowanych technologii, możliwość podnoszenia kwalifikacji. - Wynagrodzenie: 2000 - 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie, mile wdziane wyższe. Wymagane: samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność pisania lekkie pióro, chęć ciągłego rozwijania swoich umiejętności, umiejętność obsługi programów komputerowych z pakietu MS Office, doskonała organizacja pracy. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) edokumenty.eu
EDOKUMENTY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-17 - Katowice (śląskie)
telefoniczna współpraca z klientami z Chin , wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Jabłonowo (mazowieckie)
Opiekowanie się dziećmi podczas zabaw, pomoc w organizacji uroczystości przedszkolnych, pomaganie
kontakt przez PUP - 2020-03-09 - Ciechanów (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnej, dbałość o klientów, ekspozycja towaró oraz aktualne ceny, praca na stoisku mięso-wędliny, koordynowanie pracy współpracowników, przestrzeganie zasad higieny
Delikatesy Centrum spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2021-04-16 - Złotoryja (dolnośląskie)
Pomoc w realizacji zadań opiekuńczo- wychowawczych i dydaktycznych. Praca w przedszkolu Akademia Malucha w Kożuchowie w godz. 8:30-16:30
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Stanisław Szpiczakowski - 2018-09-14 - Kożuchów (lubuskie)
- prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów oraz ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych;- ewidencjonowanie faktur VAT w rejestrach VAT oraz sporządzanie deklaracji VAT;- rejestrowanie operacji gospodarczych w księdze handlowej;
kontakt przez PUP - 2019-01-18 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wg stanowiska
AgroTrade Grzegorz Bujak - 2016-02-09 - Kielce (świętokrzyskie)
Zgodnie z ogłoszeniem zamieszczonym na stronie http://miedzylesie.naszops.pl/n,nabor-na-stanowisko-asystenta-rodziny-na-zastepstwo
Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzylesiu - 2018-03-13 - Międzylesie (dolnośląskie)
pomoc nauczycielowi w realizcaji zadań opiekuńczo - wychowawczych i dydaktycznych
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Abramów (lubelskie)
bieżąca pomoc księgowej
kontakt przez PUP - 2021-05-07 - Brzeziny (łódzkie)
Asystowanie osobie niepełnosprawnej przy codziennych czynnościach życiowych.
Fundacja Oczami Brata - 2018-01-04 - Częstochowa (śląskie)
Terenowe pomiary geodezyjne
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
- wykonywanie prac związanych z przygotowywaniem stanowiska pracy dla fryzjera;- wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych włosów;- wykonywanie prac porządkowych stanowiska pracy fryzjera oraz na terenie zakładu fryzjerskiego, - wykonywanie prac pomocniczych związanych z obsługą klientów w zakładzie fryzjerskim oraz prac wspierających czynności wykonywane przez fryzjera;- wykonywanie prostych stylizacji fryzur. Około 120 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godzinach: 9:00-19:00. Przewidywany okres wykonywania pracy: od roku do 3 lat.
007VERSUS Sp. z o.o. - 2020-06-22 - Wrocław (dolnośląskie)