ASYSTENT PROJEKTANTA KONSTRUKCJI BUDOWLANYCH (O) Tarnów oferta pracy FHU PRO-DOM mgr inż. Tomasz Kłosowski
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA KONSTRUKCJI BUDOWLANYCH (O)
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie dokumentacji projektowych w branży konstrukcyjnej.
Data publikacji: 2020-04-17
Lokalizacja: Tarnów (małopolskie)
Pracodawca: FHU PRO-DOM mgr inż. Tomasz Kłosowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krakowska 11, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie dokumentacji projektowych w branży konstrukcyjnej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA KONSTRUKCJI BUDOWLANYCH (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tarnów
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali inżynierowie budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe kierunkowe - budownictwo lądowe, dobra znajomość obsługi komputera (programy CAD). Praca w Tarnowie od pon. do pt. na jedną zmianę w godz.: 8.00-16.00; wynagrodzenie: 3 500 zł brutto. Kontakt: F.H.U. PRO-DOM MGR INŻ. TOMASZ KŁOSOWSKI; ul. Krakowska 11, 33-100 Tarnów; konieczny wcześniejszy kontakt tel.: 501 247 705; CV przesyłać na adres e-mail: tomasz.klosowski (at) pro-dom.net.pl
Nazwa pracodawcy: FHU PRO-DOM mgr inż. Tomasz Kłosowski
danePracodawcy_nip: 7342695285
danePracodawcy_regon: 851773594
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Krakowska 11, 33-100 Tarnów, powiat: m. Tarnów, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV lub bezpośrednio do pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: Wcześniejszy kontakt tel.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Tarnów
danePracodawcy_kodPowiatu: 1263
Gmina pracodawcy: Tarnów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Tarnów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0981570
Ulica pracodawcy: Krakowska
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214290
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie budownictwa
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 17.04.2020
Oferta pracy ważna do: 06.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 17.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 17.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f984fc0372ea4e1328f98fdc9f708f3c
Podobne oferty pracy
Prowadzenie poradnictwa, edukacji,wsparcie i aktywizacji rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Legnicy - 2019-12-19 - Legnica (dolnośląskie)
pomoc w wykonywaniu obowiązków służbowych oraz zadbanie o sprawne funkcjonowanie biura, monitorowanie płatności, tłumaczenia i redagowanie pism związanych z pracą biura/zarządu, przygotowanie i przesłanie ofert handlowych, obsługa programu księgowo-handlowo-magazynowego OPTIMA firmy COMARCH, przygotowywanie zamówień i kontakt z naszym dostawcą we Włoszech, opcjonalniekontakt z klientami firmy
GRANT Michał Stański - 2017-11-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
pn-pt 8:00-16:00
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Opole (opolskie)
Asystentka stomatologicznaasystowanie podczas zabiegów, sterylizacja, rejestracja pacjentow
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Jarosław (podkarpackie)
obsługa magazynu, nadzorowanie przyjmowania i wydawania towarów.
FRESH APPLE Sp. z o.o. - 2018-08-24 - Zakrzew (mazowieckie)
Sporządzanie wykazów materiałowych z uwzgolędnieniem rozkroju i długości oraz ustalenie kolejności zakupówpraca w godz. 7-15
MS KONSTAL MARZEC SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-05 - Chmielów (podkarpackie)
praca z dziećmi
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 10 - 2018-01-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
praca w ośrodku wczasowym w Kołatce
TEMAR S.C. KATARZYNA TRUSZKIEWICZ TERESA TRUSZKIEWICZ - 2017-05-04 - Kołatka (lubuskie)
dbanie o dobry wizerunek firmy i wysoki standard obsługi klienta, obsługa komunikacji z klientami: mailowej, telefonicznej i pocztowej, sprawowanie nadzoru nad dokumentacją serwisową, rozliczanie wyjazdów serwisowych, przyjmowanie, rozliczanie zgłoszeń, współpraca z firmami kurierskimi, zewnętrznymi dostawcami usług, koordynacja korespondencji wychodzącej i przychodzącej, współpraca z innymi działami firmy, CV proszę przesłać na adres: biuro (at) pakiet.com
PAKIET Serwis Paweł Rzeszutek - 2018-08-20 - Rybina (pomorskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa pacjenta onkologicznego: rejestracja pacjentów, przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i osobistych od pacjentów, wykonywanie czynności administracyjnych.Jedna zmiana 8-15.35 pn-ptoferta stażu dla osoby do 29rż
kontakt przez PUP - 2020-02-11 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
WSPÓŁPRACA Z KSIĘGOWĄ W ZAKRESIE KADR I PŁACWERYFIKACJA DOKUMENTÓW FINANSOWYCHPROWADZENIE ROZLICZEŃ I ZESTAWIEŃINNE ZADANIA WYKONYWANE PRZEZ DZIAŁ FINANSOWY
FIRA SP. Z O.O - 2017-07-26 - Dębica (podkarpackie)
Asystent zarządu
kontakt przez PUP - 2018-10-12 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Pomoc przy zabiegach dentystycznych
NZOZ EGODENT Ewelina Gontkowska - 2018-02-23 - Masłowice (łódzkie)
prace wykonywane w ogrodnictwie (koszenie traw, sadzenie drzew i krzewów) praca na terenie Leszna i kraju /wg zleceń/
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Leszno (wielkopolskie)
Księgowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Sierakowice (pomorskie)
odpowiedzialność za współprace prezesa z klientami i kontrahentami firmy z Bangladeszu, redagowanie umów dla bangladeskich kontrahentów, wspomaganie pracy prezesa, przyjmowanie delegacji z Bangladeszu.
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Jabłonowo (mazowieckie)
1) tworzenie, aktualizacja, archiwizacja aktów normatywnych grupy kapitałowej METRON2) prowadzenie rejestrów, aktualizacja, archiwizacja dokumentów, umów itp.3) sporządzanie projektów umów handlowych i cywilno prawnych4) sprawdzanie projektów pism procesowych
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
pomoc przy opiece nad dziećmi, przy czynnościach hig.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Żagań (lubuskie)
pomoc w formalno-rachunkowej kontroli dokumentów,archiwizowanie dokumentów,wprowadzanie danych do systemu księgowego,sporządzanie zestawień,
kontakt przez PUP - 2019-04-02 - Leszno (wielkopolskie)
profesjonalna obsługa klienta usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym,bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizacvji sprzedaży
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-06-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
wyknywanie zdjęć rentgenowskich, asysta przy zabiegach stomatologicznych
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Wieluń (łódzkie)
Zapewnienie wsparcia Wychowawcom/Rodzicom SOS w pełnieniu opieki zastępczej nad 4-6 dzieci i pomaganie we wszystkich obowiązkach: opiece nad dziećmi, prowadzeniu domu, przezwyciężaniu trudności szkolnych, zaspokajaniu potrzeb emocjonalnych, rozwojowych, zdrowotnych i społecznych dzieci, organizowaniu im czasu wolnego. Asystent/ka zastępuje wychowawcę SOS w razie jego nieobecności. Współpracuje z rodzinami pochodzenia dzieci i specjalistami.
STOWARZYSZENIE "SOS WIOSKI DZIECIĘCE W POLSCE" - 2018-11-20 - Karlinko (zachodniopomorskie)
wg załącznika
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- archiwizacja dokumentów finansowo - księgowych- bieżące prace biurowe oraz wsparcie działu księgowości i kadr- bieżąca współpraca z innymi działami spółki w zakresie ładu dokumentacyjnego- weryfikacja oraz księgowanie faktur zakupowych i sprzedażowych- inne
UNO FOODS DUBICKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2019-04-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Magazynier
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Praca czasowa (na okres 3 miesięcy).Kontakt osobisty z pracodawca w godz. 11.00 - 13.00 (wraz z CV).
COM INTERIEUR POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-07 - Krapkowice (opolskie)
- nadzór nad prawidłową i terminową realizacją procesów płacowych oraz bezpośredni kontakt z obsługiwanymi firmami,- efektywne zarządzanie czasem w celu dotrzymywania terminów zamknięć miesiąca, - prowadzenie bieżących zestawień (faktury zakupu, sprzedaży) na wewnętrzne potrzeby firmy
Małgorzata Handzel FIRMA TRANSPORTOWO-USŁUGOWA "EURO-TRANS" - 2017-05-29 - Skawina (małopolskie)
obsługa klienta, redagowanie pism procesowych
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Lubin (dolnośląskie)
- Zgłaszanie szkód do ubezpieczycieli. Stały kontakt z klientem. Monitorowanie przebiegu postępowań likwidacyjnych. Nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania. Aktywna współpraca z zespołem. Przygotowanie materiałów do slipów ofertowych. Pozyskiwanie nowych klientów.- Wynagrodzenie: 2500 -2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca:7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunek dowolny). Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana umiejętność obsługi komputera (Word, Excel). Wymagana umiejętność analitycznego myślenia, systematycznego planowania i realizacji celów, prowadzenia negocjacji, organizacji pracy własnej, budowania długotrwałych relacji z klientami Kancelarii.. Kontakt e-mail: palian (at) akmabrokers.com.pl
AKMA-BROKERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-01 - Katowice (śląskie)