ASYSTENT PRAWNY Toruń oferta pracy Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT PRAWNY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: 1) tworzenie, aktualizacja, archiwizacja aktów normatywnych grupy kapitałowej METRON2) prowadzenie rejestrów, aktualizacja, archiwizacja dokumentów, umów itp.3) sporządzanie projektów umów handlowych i cywilno prawnych4) sprawdzanie projektów pism procesowych
Data publikacji: 2017-07-14
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Targowa 12/22, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1) tworzenie, aktualizacja, archiwizacja aktów normatywnych grupy kapitałowej METRON2) prowadzenie rejestrów, aktualizacja, archiwizacja dokumentów, umów itp.3) sporządzanie projektów umów handlowych i cywilno prawnych4) sprawdzanie projektów pism procesowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2000 + premiaumowa na czas próbny --
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PRAWNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent prawny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Asystent prawny
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
podstawowa znajomość KSH, obsługa komputera (Word, Excel), odpowiedzialność, komunikatywność, konsekwencja w działaniu, zdolności organizacyjne, prawo jazdy kat. B, mile widzana znajomość języka angielskiego
Nazwa pracodawcy:
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Trębacka 4/432-433, 00-074 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Trębacka
Numer budynku pracodawcy: 4/432-433
Profil działalności pracodawcy:
prawidłowe dane: grwil 11.02.11wizyta emrec, agboc 09/05/11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent prawny
Data dodania oferty pracy: 14.07.2017
Oferta pracy ważna do: 14.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca z rodzinami niewydolnymi w zakresie opiekuńczo-wychowawczym.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Tyszowce (lubelskie)
asystentka stomatologiczna
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
jw.
AFRO-TAX Sp. z o. o. - 2017-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Przeszkolenie w zakresie: korzystania z urządzeń biurowych, obsłgi korespondencji wychodzącej i przychodzącej,w zakresie obsługi programu CRM.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Konin (wielkopolskie)
Odbieranie telefonów, przyjmowanie opłat od klientów, robienie zdjęć w przedszkolu i rozsyłanie ich klientom, prowadzenie korespondencji, załatwianie spraw w urzędach, robienie zakupów
Przedszkole Niepubliczne " Calineczka" Marzena Król-Holmer - 2016-06-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Organizacja pracy podległych punktów. Bieżąca kontrola procesów wynajmów. Organizacja i nadzór nad zespołem pracowników. Dbanie o wizerunek firmy. Praca na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premie. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 10:00-18:00 + soboty, niedziele - według grafiku - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> istnieje możliwością przyuczenia. Wymagane czynne Prawo jazdy kat. B min. 2 lata. Wymagana duża dyspozycyjność. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja.auto (at) o2.pl ---> W TYTULE E-MAIL PROSIMY DODAĆ WPIS "KATOWICE".
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Katowice (śląskie)
- opracowanie dokumentacji związanej ze sprawami kancelarii,- obsługa administracyjna,- inne czynnosci zlecone przez pracodawcę.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Łódź (łódzkie)
wprowadzanie danych do systemu wf-mag, sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym
P.P.H.U. "WAGAT" SPÓŁKA JAWNA WIELOGÓRSCY - 2018-08-01 - Węgrów (mazowieckie)
sporządzanie dokumentacji magazynowej, rozliczanie zleceń dokumentem RW i ZW, rozliczanie transportu, przygotowanie raportów i zestawień
JOPPOL Wojciech i Jacek Jopp Sp. z o.o. - 2018-03-23 - Poznań (wielkopolskie)
Pomoc przy sporządzaniu dokumentacji projektowej, obsługa programu AUTOCAD. Praca w Bielsku-Białej od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 a 17.00.
ARCHIconcept Mikołaj Kowalczys - 2017-02-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
Asystent ds. obsługi klienta (staż)
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Tychy (śląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Zakres obowiązków:• Przygotowywanie planów produkcyjnych w oparciu o przesyłane zamówienia, • Tworzenie zleceń produkcyjnych w systemie MRP,• Generowanie i dystrybucja zleceń produkcyjnych,• Kontrola stanów magazynowych materiałów produkcyjnych,• Codzienna współpraca z pozostałymi działami firmy,• Opracowywanie wymaganych raportów i analiz.Wymagania:• Wykształcenie min. średnie techniczne (mile widziane wyższe techniczne),• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. poziom B2) – warunek konieczny • Dobra znajomość obsługi komputera, szczególnie programu Excel,• Umiejętność czytania rysunków technicznych, • Zdolności analityczne,• Zaangażowanie i odpowiedzialność.
Jobhouse Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Kutno (łódzkie)
Wsparcie dla nauczyciela prowadzącego zajęcia. Potrzebne dwie osoby cały etat i 0,5 etatu (wymiar etatu do uzgodnienia).Kontakt z pracodawcą: sekretariat (at) zsp16.wroclaw.pl
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 16 - 2016-09-09 - Wrocław (dolnośląskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-23 - Skierniewice (łódzkie)
prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy;przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz; organizowanie i obsługiwanie spotkań i konferencji; organizowanie podróży służbowych; sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej; przyjmowanie, segregowanie, rozdzielanie, powielanie i archiwizowanie korespondencji przychodzącej; przyjmowaniei przekierowywanie rozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych;organizowanie pracy biura w zakresie zaopatrzenia w artykuły spożywcze, materiały biurowe, reklamowe oraz sprawności urządzeń biurowych; praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17
MBE ENGINEERING Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Pruszków (mazowieckie)
Pomoc w świadczeniu pomocy prawnej, sporządzanie umów i wzorów pism procesowych, obsługa administracyjna kancelarii.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Kraków (małopolskie)
prace biurowe, sporządzanie projektów aktów notarialnych, obsługa sekretariatu, archiwizacja dokumntów
kontakt przez PUP - 2017-09-15 - Pszczyna (śląskie)
obsługa urądzeń biurowych (fax, telefon, kserokopiarka, komputer) obsługa kancelaryjna sekcji kontrolno-rozpoznawczej i obiegu dokumentów zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt dla jednostek organizacyjnych Państwowej Straży Pożarnej, sporządzanie upoważnień do przeprowadzania czynności kontrolno-rozpoznawczych z zakresu ochrony przeciwpożarowej, sporządzanie pism wymaganych w toku postępowania administracyjnego, sporządzanie okresowych analiz i rozliczeń z działalności sekcji.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Gorlice (małopolskie)
PRACA W BIURZE, KONTAKT Z KLIENTEM ZAGRANICZNYMIWYMAGANIA PRACODAWCY:WYŻSZE, ORGANIZACJA I OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH/WORD, EXCEL,OFFICE, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 1-2 LAT, JĘZYK ANGIELSKI I ROSYJSKI W STOPNIU BIEGŁYM
WELD SYSTEMS ANDRZEJ KOSAR - 2016-08-17 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-opieka nad dziećmi w żłobku, opracowywanie i realizacja programu edukacyjnego,
-przygotowywanie, organizacja i prowadzenie zajęć edukacyjnych stymulujący wszechstronny rozwój dzieci,
-wykonywanie codziennych czynności związanych z opieką nad dziećmi z zakresu: karmienia, mycia, układania do snu, przewijania itp. prowadzenie zajęć,
-współpraca z rodzicami uczęszczającymi do żłobka,
Małgorzata Dober - 2017-08-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa programu pocztowego,obsługa klientów agencji pocztowej
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Raszyn (mazowieckie)
Prace pomocnicze na magazynie (branża włókiennicza). Praca od pn do pt.
TEX LINE SP. Z O. O. - 2016-01-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
Asystent projektanta- projektowanie dróg
Zarządzanie, Doradztwo, Budownictwo Lądowe - 2018-03-07 - Mielec (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
- Prowadzenie bazy danych klientów. Prowadzenie dziennika korespondencyjnego. Przygotowywanie zamówień i potwierdzeń zamówień. Opracowywanie dokumentacji technicznej i jakościowej. Organizacja transportu. Sporządzanie raportów i statystyk. Przygotowywanie ofert techniczno - handlowych. Działania marketingowe.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 1 rok. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-730-56-33) lub e-mail: rekrutacja (at) ldm.cz
"LDM POLSKA"SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-02 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
Sporządzanie dokumentacji budowlanej w technice CAD.
Pracownia Projektowa "PROKON" Roman Depka-Prądzyński - 2018-02-22 - Sopot (pomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)