ASYSTENT/KA Z ZNAJOMOŚCIĄ J. HISZPAŃSKIEGO Rzeszów oferta pracy SYNERTE SP. Z O.O.
Stanowisko: ASYSTENT/KA Z ZNAJOMOŚCIĄ J. HISZPAŃSKIEGO
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: •KONTAKT Z INSTYTUCJAMI ZAGRANICZNYMI W J. HISZPAŃSKIM•PROWADZENIE SPRAW ADMINISTRACYJNYCH BIURA W J. HISZPAŃSKIM•TŁUMACZENIA KORESPONDENCJI BIUROWEJ
Data publikacji: 2018-01-30
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: SYNERTE SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:HOFFMANOWEJ 19, 35-016 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•KONTAKT Z INSTYTUCJAMI ZAGRANICZNYMI W J. HISZPAŃSKIM•PROWADZENIE SPRAW ADMINISTRACYJNYCH BIURA W J. HISZPAŃSKIM•TŁUMACZENIA KORESPONDENCJI BIUROWEJ
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA Z ZNAJOMOŚCIĄ J. HISZPAŃSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: hiszpański, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, DOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ[Umiejętność 1] : WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (STUDENTKA/ABSOLWENTKA FILOLOGII HISZPAŃSKIEJ), ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI PAKIETU MICROSOFT OFFICE[Inne] : OFERUJEMY:•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO I ZDOBYCIA DOŚWIADCZENIA W RENOMOWANEJ FIRMIE DZIAŁAJĄCEJ W MIĘDZYNARODOWYM, DYNAMICZNYM ŚRODOWISKU•PRZYJAZNE MIEJSCE PRACY W AMBITNYM ZESPOLE•MOŻLIWOŚĆ PRACY W ODDZIALE FIRMY W MEKSYKU
Nazwa pracodawcy: SYNERTE SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
HOFFMANOWEJ 19, 35-016 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: HOFFMANOWEJ
Numer budynku pracodawcy: 19
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 30.01.2018
Oferta pracy ważna do: 01.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Asystent do spraw księgowości i rachunkowościi- oferta pracy realizowana w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne, mile widziane wyższe, osoba może studiować zaocznie na kierunku ekonomicznym, obsługa komputera. Prowadzenie ksiąg rachunkowych prowadzenie rozliczeń finansowych, sporządzanie i analizowanie sprawozdań.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Nowy Sącz (małopolskie)
sprawdzanie dokumentacji pod względem formalno-rachunkowym, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych, wypelnianie formularzy podatkowych
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Biała Podlaska (lubelskie)
Organizacja dokumentów sądowych między działem handlowym a działem prawnym
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Kraków (małopolskie)
Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju. Segregowanie dokumentów pod względem formalno - rachunkowym. Przygotowanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikajace z zatwierdzonych dowodów księgowych. Wprowadzanie do systemu finansowo - księgowego zadekretowanych dokumentów. Wypełnianie formularzy podatkowych i sporzadzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych.Wymagania: wykształcenie kierunkowe (ekonomia, rachunkowość itp.)Staż EFS POWER dla osób do 30 r.ż. lub EFS RPOWD dla osób od 30 r.ż.Rezerwy Ministra dla osób od 45 r.ż.; długotrwale bezrobotnych lub regionów wysokiego bezrobocia
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Strzelin (dolnośląskie)
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Osięciny (kujawsko-pomorskie)
SPAWANIE, SZLIFOWANIE, CZYSZCZENIE
"PROMOTECH-KM" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-03-07 - Łapy (podlaskie)
prace malarskie, praca na terenie Bydgoszczy pracodawca zapewnia dowóz
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe EURO-DOM Mariusz Wojtczak - 2017-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Jaworzno (śląskie)
redagowanie pism, organizacja szkoleń, obsługa komputera i urządzeń biurowych, prowadzenie, uzupełnianie i aktualizacja baz danych, sporządzanie ofert handlowych, tworzenie dokumentacji BHP, bezpośrednik kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Chrzanów (małopolskie)
Malowanie statków i praca konserwacyjna na stoczni.
Amako Sp.z O.O. - 2017-09-21 - Gdańsk (pomorskie)
- Doradztwo w dziedzinie zarządzania, prowadzenie spraw zarządu firmy. Kontrola i weryfikacja wystawionych faktur sprzedażowych, wystawianie faktur, windykacja, współpraca z prawnikiem (przygotowywanie dokumentów do spraw sądowych, archiwizacja), rozliczanie zakończonych spraw sądowych, koordynacja rozliczeń z kontrahentami zagranicznymi, alokacja faktur kosztowych, opracowanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego, zaopatrzenie biura w artykuły biurowe, środki czystości, artykuły spożywcze, alokacja wpływów z wyciągu bankowego, współpraca z ubezpieczycielami, współpraca z kurierami.- Znajomość języka angielskiego, ukraińskiego oraz rosyjskiego jest wymagana do kontaktowania się i organizowania spotkań z kontrahentami z Rosji, Ukrainy oraz z terenu UE.- Miejsce wykonywania pracy: na terenie województwa Sląskiego, na terenie Rzeczpospolita Polska, na terenie Unii Europejskiej i spoza Unii Europejskiej.- Wynagrodzenie: 1430 zł/brutto/miesięcznie (13 zł/brutto/godzina). Praca na umowę zlecenie na 3 lata.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 9:00-13:00. Wymagane wykształcenie średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 5 letnie na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności i uprawnienia: obsługa programów pakietu MS OFFICE, obsługa komputer, obsługa urządzeń biurowych, prawo jazdy kat. B. Wymagana umiejętność poruszania się w środowisku internetowym, dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność ustalania priorytetów, sumienność, rzetelność oraz terminowość w wykonywaniu zadań, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres, pomysłowość i energia.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Katowice (śląskie)
Obsługa klientów zagranicznych, prowadzenie rozmów handlowych. Praca od 8-16
BTG SP.Z O.O - 2018-09-18 - Opole (opolskie)
ZBIÓR TRUSKAWEK
kontakt przez OHP - 2016-06-08 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Twoje zadania:• sprzedaż produktów i usług oferowanych przez sklep internetowy – połączenia przychodzące,• obsługa procesów sprzedażowych, informacyjnych i reklamacyjnych,• realizacja indywidualnych planów sprzedażowych,• dbanie o wysoki poziom jakości Obsługi Klienta – zgodnie z wyznaczonymi standardami,• doradztwo przy wyborze produktów i usług,• obsługa innych kanałów komunikacji – Chat & Email,• dodatkowe zadania zlecone przez Przełożonego.
"EURO NET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-05 - Lublin (lubelskie)
pozyskiwanie ofert nieruchomości do bazy danych, utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, obsługa transakcji, realizacja spraw administracyjnych oddziału, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Poznań (wielkopolskie)
Zamawianie towaru od chińskich dostawców, realizacja sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów firmy, dbanie o zaopatrzenie sklepu oraz właściwą ekspozycję towaru
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Brańsk (podlaskie)
- pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków- pomaganie dzieciom w czynnościach higienicznych- pomaganie dzieciom w ubieraniu i rozbieraniu się- nadzorowanie dzieci podczas odpoczynku- porządkowanie zabawek i pomocy dydaktycznych- opiekowanie się dziećmi podczas zabaw, spacerów, i wycieczek- organizowanie miejsca pracy zgodnie z przepisami BHP i ochrony PPOŻ
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Kwiatonowice (małopolskie)
prowadzenie rejestru spraw, zarządzanie terminami procesowymi i ich kontrolowanie, porządkowanie dokumentów i ich archiwizacja, odbieranie, nadawanie korespondencji prowadzenie dziennika korespondencji, przygotowywanie umów, pism procesowych, opinii prawnych, itp., utrzymywanie kontaktu z instytucjami wymiaru sprawiedliwości, itp. oraz klientami kancelarii, umawianie spotkań, ich przygotowywanie i obsługiwanie,
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych klientów biznesowych firmy, przyjmowanie zamówień, przygotowywanie ofert handlowych i promocji, negocjacje z odbiorcami i dostawcami.
TECH-MEDIA Sp. z o.o. - 2016-11-04 - Siedlce (mazowieckie)
Wsparcie pracowników działu księgowości w bieżących sprawach i pracach, segregacje i archiwizacje dokumentów, sporządzanie: raportów, zestawień i formularzy zapisów księgowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Niepołomice (małopolskie)
pomoc w nauce niepełnosprawnemu uczniowi, uczęszczającemu do 3 klasy szkoły podstawowej
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM.MARII KONOPNICKIEJ BOGUSŁAWA MYSIORSKA-WOLNY - 2017-11-22 - Brzoskwinia (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
obsługa klienta, przygotowanie ofert handlowych, utrzymywanie stałych relacji z klientami, obsługa dokumentacji w formie papierowej i elektronicznej.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Tarnów (małopolskie)
wg.zawodu
Wik-Bud Buduje Remontuje Rafał Lubowiecki - 2018-09-06 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie map do celów projektowych, digitalizacja map, wykonywanie pomiarów w terenie
Habrajska Bożena ALFA - 2017-09-07 - Będzin (śląskie)
Bezpośrednia obsługa klientów w salonie, przeprowadzanie jazd próbnych, obsługa programów CRM i DMS
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
SPRZĄTANIE ZAPLECZA KUCHENNEGOWYMAGANIA: DOBRA KONDYCJA FIZYCZNA, ZNAJOMOŚĆ STANDARDÓW SIECI HOTELU RADISSON BLU, PRACA W HOTELU 4 GWIAZDKOWYM, PRACA NA TRZY ZMIANY, WYNAGRODZENIE 17,30 ZŁ./H
Pazim Sp. z o.o. - 2018-08-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, kontakt z klientami i kontrahentami indyjskimi, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
wprowadzanie danych księgowych do systemu, archiwizacja dokumentów, nauka obliczania podatku dochodowego, podatku VAT, sporządzanie deklaracji VAT i JPK
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Mława (mazowieckie)