ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Nowy Sącz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Asystent do spraw księgowości i rachunkowościi- oferta pracy realizowana w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne, mile widziane wyższe, osoba może studiować zaocznie na kierunku ekonomicznym, obsługa komputera. Prowadzenie ksiąg rachunkowych prowadzenie rozliczeń finansowych, sporządzanie i analizowanie sprawozdań.
Data publikacji: 2018-08-01
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Asystent do spraw księgowości i rachunkowościi- oferta pracy realizowana w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne, mile widziane wyższe, osoba może studiować zaocznie na kierunku ekonomicznym, obsługa komputera. Prowadzenie ksiąg rachunkowych prowadzenie rozliczeń finansowych, sporządzanie i analizowanie sprawozdań.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Węgierska 146, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Węgierska
Numer budynku pracodawcy: 146
Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 02.08.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 01.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykształcenie mgr inż ochrony środowiska budownictwa itp.Zakres obowiązków: uzgodnienia dot. budowy, dokonywanie uzgodnień przed wydaniem decyzji o środowiskach uwarunkowanych, wydawanie opinii w postepowaniu o wydanie decyzji o warunkach zabudowy
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert ubezpieczenia, negocjowanie warunków ubezpieczenia, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Łódź (łódzkie)
praca z osobą niepełnosprawną w domu, praca na 1/2 etatu
FUNDACJA ANNY DYMNEJ "MIMO WSZYSTKO" - 2017-01-13 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Prowadzenie projektów, rozrysy w CADzie, wykonywanie inwentaryzacji nieruchomości
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Kraków (małopolskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Słubice (lubuskie)
Prace administracyjne związane ze wspieraniem procesu sprzedaży. Obsługa urządzeń biurowych. Współpraca i wspieranie zespołu sprzedażowego w realizacji procesu sprzedaży. Obsługa klienta. Przygotowywanie raportów na temat rynku i wyników sprzedaży.
XIN DA Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTA, POMOC W DOBORZE BIELIZNY, POMOC W DOBORZE WŁAŚCIWEGO ROZMIARU KLIENTOM, ZAMAWIANIE TOWARÓW DLA INDYWIDUALNEGO KLIENTA, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Mstów (śląskie)
- Praca asystenta projektanta polegać będzie na wsparciu organizacyjnym i merytorycznym projektanta głównego. Do obowiązków asystenta należeć będzie nadzór nad powierzonymi mu elementami projektu (wykonywanie rysunków projektowych w programie AutoCAD lub MicroStation oraz przygotowywanie przedmiarów i kosztorysów), sprawnym przepływem informacji między działem projektowym a działem wykonawczym i katalogowanie oraz archiwizowanie dokumentacji związanej z realizowanym projektem.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:00-14:00 lub 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne (inżynier lub magister inżynier). Znajomość i obsługa programów: AutoCAD, Autodesk Revit Architecture, Robot Structural, Project. Znajomość j. angielskiego w stopniu średnim w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (tel.: 600-084-512) w godz.: 07:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) koltechinfra.eu
KOLTECH INFRA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Katowice (śląskie)
tłumaczenie rozmów z klientami z Wietnamu, obsługa poczty w języku wietnamskim, dbanie o relacje z klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Asystowanie stomatologowi i praca na rejesracji.
NALIGONIA Sp. z o.o. - 2018-04-06 - Głogówek (opolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Radom (mazowieckie)
wspomaganie terapeutów w prowadzeniu treningów w formie indywidualnej lub grupowej zgodnie z aktualną diagnozą uczestnika, wspomaganie kształtowania u uczestników prawidłowych nawyków w zakresie higieny żywienia, czynności porządkowych, przygotowywania posiłków, codziennych czynnościach z zakresu samoob-sługi i higieny osobistej, aktywizowanie do zwiększenia samodzielności życiowej,uczestniczenie w procesie rehabilitacji i aktywizacji uczestników oraz wykonywanie określonych zadań pod nadzorem lub na zlecenie terapeuty, pomoc osobom niepełnosprawnym w zaspakajaniu potrzeb fizjologicznych, karmieniu, wspierania osoby niepełnosprawnej w dążeniu do samodzielności życiowej,współuczestniczenie w pracach zespołu wspierająco-aktywizującego, tworzenie i realizowanie Indywidualnych planów postępowania wspierająco- aktywizującego, prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.(wynagrodzenie+premia+dodatek stażowy)
Bonifraterska Fundacja Dobroczynna - 2018-01-29 - Konary (małopolskie)
Sprawowanie nadzoru nad realizacją planu zajęć wychowanków. Pomoc w nauce i przygotowaniu zajęć domowych. Pomoc podczas wydawania obiadów. Opieka oraz organizowanie różnorodnych form spędzania czasu wolnego dla wychowanków. Organizowanie zajęć edukacyjnych, sportowych i artystycznych
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Sieradz (łódzkie)
Pomoc w realizacji Podstway programowe.Wykształcenie wyższe pedagogiczne bądź w trakcie nauki.Umowa na okres próbny z możliwościa pracy na stałe.
Przedszkole Niepubliczne Bajkowy Domek - 2016-05-19 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
obieg dokumentów, zaznajomienie z programami komputerowymi, nanoszenie danych na kartoteki, rejestr faktur VAT, przygotowanie danych do sprawozdań
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
przygotowywanie pism, ofert w języku angielskim i koreańskim; kontakt z koreańskimi klientami; przygotowywanie sprawozdań w języku koreańskim
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Gumna (śląskie)
Rejestracja, asysta stomatologiczna, przce porządkowe.
NZOZ Specjalistyczna Przychodnia Lekarska Lecznicza " Medor" - 2015-12-21 - Częstochowa (śląskie)
1. Prowadzenie sekretariatu:- Obsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącej – przyjmowanie,ewidencjonowanie, rozdzielanie, wysyłanie korespondencji- Obsługa firmowej poczty elektronicznej,- Redagowanie pism wraz z ich tłumaczeniem, tworzenie prezentacji i zestawień na potrzeby przełożonego,- Drukowanie, kopiowanie, faksowanie i kompletowanie dokumentów,- Archiwizacja dokumentów,- Zbieranie danych, ich analiza, raportowanie.2. Reprezentowanie firmy:- Przyjmowanie interesantów (z zewnątrz i z wewnątrz firmy),- Odbieranie telefonów, przyjmowanie i łączenie rozmów,- Organizacja zebrań, konferencji oraz spotkań służbowych przełożonego,- Serwowanie poczęstunku dla gości firmy, organizacja cateringu.3. Wsparcie przełożonego: - Prowadzenie terminarza spotkań i zadań przełożonego, - Umawianie i organizacja spotkań przełożonego, zebrań i konferencji, - Organizacja wyjazdów służbowych przełożonego (rezerwacja biletów lotniczych, rezerwacja hoteli itp.), - Sporządzanie raportów, zestawień, analiz i protokołów na potrzeby przełożonego, - Przygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego. 4. Pozostałe zadania związane z prowadzeniem biura: - Zaopatrywanie biura w materiały biurowe, - Zaopatrywanie biura w artykuły spożywcze (kawa, herbata, woda mineralna), - Dbałość o porządek w biurze i gabinecie przełożonego.Miejsce pracy: Wrocław, pl. StrzegomskiKontakt kandydatów z pracodawcą: praca (at) muzeumwspolczesne.pl1 miesiąc - umowa zlecenia, później umowa o pracędyspozycyjnośc 4 h dziennie w przedziale 8-16 lub 9-17 do ustalenia.sala E, C
Muzeum Współczesne Wrocław - 2017-11-09 - Wrocław (dolnośląskie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku indyjskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą indyjskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Sprzątanie pokoi hotelowych. Umowa zlecenie przez pierwszy miesiąc, docelowo umowa o pracę. Praca na jedną zmianę, 5 dni w tygodniu, również w soboty i niedziele w godz. 7-15.
AFT HOTEL Sp. z o.o. - 2017-11-13 - Kraków (małopolskie)
Samodzielna praca w zawodzie fryzjer.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Chwaszczyno (pomorskie)
Obsługa biura detektywistycznego
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp.zoo - 2017-02-24 - Sady (wielkopolskie)
Zgodnie z zawodem
Przedsiębiorstwo Projektowo Budowlane Andrzej Klincewicz - 2017-08-31 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Brzozów (podkarpackie)
- Transport międzynarodowy towarów m.in. do Francji, Holandii, Belgii.- Wynagrodzenie: od 5000 do 6000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Godziny pracy zgodnie z czasem pracy kierowców. Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 601-530-088) w godzinach: 8:00-22:00.
TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY HANDEL MATERIAŁAMI BUDOWLANYMI I OPAŁEM JAN KRYSIAK - 2017-12-21 - Katowice (śląskie)
Asystent nauczyciela / nabór staż do 30 r. ż.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Pabianice (łódzkie)