ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Zielona Góra oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: dekretowanie dokumentów źródłowych w systemie FK, wprowadzanie danych w systemie kadrowo płacowym, digitalizacja danych
Data publikacji: 2016-09-19
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
dekretowanie dokumentów źródłowych w systemie FK, wprowadzanie danych w systemie kadrowo płacowym, digitalizacja danych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 9, 65-443 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 19.09.2016
Oferta pracy ważna do: 21.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, księgowanie, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie deklaracji VAT, PIT, ZUS.
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Tereszyn (lubelskie)
Obsługa wózka widłowego, przyjmowanie, wydawanie, rozładunek, załadunek oraz kompletowanie towaru, dbanie o prawidłową obsługę dokumentacji magazynowej zgodnie z przyjętymi procedurami, obsługa programu magazynowego, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy i w magazynie, współpraca z innymi działami. Wymagane: prawo jazdy kat. B, uprawnienia do obsługi wózka widłowego, rzetelność, odpowiedzialność, skrupulatność, uczciwość, komunikatywność, obsługa komputera. Praca- Sulęcin, ul. Lipowa 38. Tel.: 505 122 552 Paweł Pędziwiatr. Adres e-mail: kadry (at) procam.pl, strona internetowa: www.procam.pl
"PROCAM POLSKA" SPÓŁKA Z O. O. - 2018-03-09 - Sulęcin (lubuskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym chińskimi lub wietnamskimi, zgodnie z poleceniami
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Kontakt z uczestnikami szkoleń, kontakt z trenerami, wsparcie biura projektu w organizacji, administracji oraz planowaniu projektu, dokumentacja projektu szkoleniowego.Praca w godz. 8-16 w Kołobrzegu
KOMPASS CONSULTING Buczkowski Maciej - 2018-02-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wspieranie prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakty telefoniczne z klientami wietnamskimi, pomoc w opiece nad klientami wietnamskimi
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa dokumentacji, wprowadzanie danych do systemów komputerowych, redagowanie pism urzędowych przygotowywanie korespondencji, zestawień, raportów, organizacja spotkań, wizyt, w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-10-18 - Opole (opolskie)
w/g potrzeb
Pactum Kancelaria Finansowa - 2016-02-05 - Kielce (świętokrzyskie)
Pomoc w naliczaniu wynagrodzeń, rozliczaniu zasiłków oraz terminowym sporządzaniu list plac dla pracowników i zleceniobiorców, udział w sporządzaniu i prowadzeniu dokumentacji kadrowej, rozliczaniu ewidencji czas u pracy pracowników, obsługę pracowników w zakresie dokumentacjidotyczącejzatrudnienia, Tworzenie raportów na potrzeby controllingu personalnego
AWBUD S.A. - 2016-07-13 - Fugasówka (śląskie)
Praca jako pilarz/drwal
Firma Usługowo-Handlowa Radosław Zabder - 2016-04-19 - Kamienica (wielkopolskie)
Asystent nauczyciela
Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mirkowie - 2018-08-07 - Mirków (dolnośląskie)
Pomoc nauczycielowi w pracy z dzieckiem z zespołem Aspergera w szkole podstawowej.
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W KOKANINIE - 2017-10-10 - Kokanin (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, praca socjalna, łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi. Mile widziane doświadczenie w pracy z rodzinami. Charakterystyka pracy: praca z rodzinami w celu zdobycia przez nie kompetencji w zakresie pełnienai ról społecznych, realizowanie zadań okreslonych w art. 15 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. Praca na terenie gminy Świerklany. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty.
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ŚWIERKLANACH - 2018-08-07 - Świerklany Górne (śląskie)
prowadzenie rejestru płatnosci, wystawianie faktur, wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego
Biuro Rachunkowe ROGER sp. z o.o. - 2018-01-30 - Brzeziny (łódzkie)
Pomoc nauczycielowi w organizowaniu pracy z dziećmi. Przygotowywanie pomocy naukowych do zajęć. Pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Stalowa Wola (podkarpackie)
- Wykonywanie prac technicznych, projektowych i przygotowawczych dokumentacji związanej z realizacją projektów z branży gazowej, wodnej i energetycznej.- Znajomość języka angielskiego jest wymagana do pracy z anglojęzyczną dokumentacją techniczną.- Wynagrodzenie: 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat w realizacji projektów gazowych (w tym wysokiego ciśnienia). Wymagana umiejętności: AutoCad, MS Office. Wymagana dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Katowice (śląskie)
zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej /Dz.U. 2016 r. poz. 575/
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodzieży - 2016-09-06 - Chodzież (wielkopolskie)
Prace biurowe, korespondencja, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Grójec (mazowieckie)
Pomoc w prowadzeniu domu, pomoc przy lekcjach
Stowarzyszenie "SOS WIOSKI DZIECIĘCE W POLSCE" program SOS Wiosek Dziecięcych Karlino - 2016-03-18 - Karlino (zachodniopomorskie)
ss
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszowice (śląskie)
Prowadzenie zajęć edukacyjnych w przedszkolu w Otwocku.
CSJO Centrum Szkolenia Języków Obcych Paweł Czmoch - 2017-08-21 - Otwock (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Kotarwice (mazowieckie)
Tworzenie dokumentacji projektowych budowlanych, wykonawczych i powykonawczych, współpraca z projektantami, obsługa programów, wspomagających obliczenia konstrukcji budowlanych (AUTOCAD, EUROCOD).
CONSILIO PROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-06 - Jarosław (podkarpackie)
-wykonywanie prac administracyjnych,-obsługa handlowa bieżących klientow, obsluga zamowień,wsparcie organizacyjne firmy w codziennych zadaniach,-aktualizacja strony internetowej i sklepu internetowego,-zapewnienie właściwego przepływu informacji,-wsparcie pracy zespołu,-współpraca z firmami kurierskimi, dostawcami uslug i firmami zewnetrznymi w bieżących sprawach administracyjno-technicznych,-tworzenie pozytywnego wizerunku firmy.
ALFATEC Sp. z o.o - 2016-08-19 - Suchy Las (wielkopolskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
wg harmonogarmu
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta, sprzedaż suplementów.
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Koło (wielkopolskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Kraków (małopolskie)
opieka nad dziećmi w wieku przedszkolnym, organizacja czasu i prowadzenie zabaw oraz pomoc nauczycielowi
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Banino (pomorskie)
- ASYSTOWANIE PODCZAS ZABIEGÓW STOMATOLOGICZNYCH- PRZYGOTOWANIE GABINETU I ORGANIZOWANIE STANOWISKA PRACY LEKARZA STOMATOLOGA- DOKŁADNOŚĆ I STARANNOŚĆ W WYKONYWANIU SWOICH OBOWIĄZKÓW- KOMUNIKATYWNOŚĆ,- ŁATWOŚĆ I BRAK OBAW W PODEJMOWANIU ROZMÓW Z PACJENTEM- DYSPOZYCYJNOŚĆ
PRODENTICA GABINET STOMATOLOGICZNY RENETA GOTKOWSKA-MOZDRZEŃ - 2016-10-06 - Rzeszów (podkarpackie)