ASYSTENT RODZINY Chodzież oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodzieży
Stanowisko: ASYSTENT RODZINY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej /Dz.U. 2016 r. poz. 575/
Data publikacji: 2016-09-06
Lokalizacja: Chodzież (wielkopolskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodzieży
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krasińskiego 14, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej /Dz.U. 2016 r. poz. 575/
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT RODZINY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chodzież
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chodzieski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chodzież
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent rodziny
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:Kandydatem/ kandydatką może być osoba, która:a) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;b) wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;c) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyśle przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;d) posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;e) posiada wykształcenie:- wyższe na kierunku pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna;- wyższe na dowolnym kierunku uzupełnione szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi i rodziną lub studiami podyplomowymi obejmującymi zakres programowy szkolenia określony na podstawie art. 12 ust. 3 ustawy z 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. z 2016 r., poz. 575) i udokumentuje co najmniej roczny staż pracy z dziećmi lub rodzinąlub- średnie i szkolenie z zakresu pracy z dziećmi lub rodziną, a także udokumentuje co najmniej 3-letni staż pracy z dziećmi lub rodziną.Wymagania dodatkowe:a) półroczne doświadczenie w pracy z osobami z obszaru wykluczenia społecznego będzie dodatkowym atutem;b) znajomość obsługi komputera i programów biurowych;c) umiejętność sprawnej organizacji pracy;d) znajomość przepisów z zakresu ustawy i wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej.
Nazwa pracodawcy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodzieży
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Adres pracodawcy:
Krasińskiego 14, 64-800 Chodzież, powiat: chodzieski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
życiorys, list motywacyjny, kwestionariusz osobowy, kopia dokumentów potwierdzających staż pracy, oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznyh, oświadczenie o niekaralności, podpisane oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danyc osobowych do celów rekrutacji
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: chodzieski
Gmina pracodawcy: Chodzież
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chodzież
Ulica pracodawcy: Krasińskiego
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chodzieży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent rodziny
Data dodania oferty pracy: 06.09.2016
Oferta pracy ważna do: 09.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie na ww. stanowisku; chęci do pracy; brak nałogów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice i okolice; umowa zlecenie z możliwością zawarcia umowy o pracę po okresie próbnym;
Zakład Remontowo Budowlany - 2017-11-17 - Gliwice (śląskie)
- obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych;- sprzedaż towarów handlowych;- bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego;- przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesyłek;- rozliczanie listonoszy;wymagania: wykształcenie średnie, dokładność, komunikatywność, sumienność, kreatywność, profesjonalna obsługa klienta, bardzo dobra obsługa komputera
EM-POST MAGDALENA JÓŹWIAK - 2018-05-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Negocjowanie i nadzorowanie realizacji umów z podwykonawcami. Odpowiedzialność za przygotowanie i realizację budowy. Prowadzenie negocjacji i ustalanie z Inwestorem warunków realizacji umowy. Wymagania: wykształcenie średnie, staż pracy 5 lat, prawo jazdy kat. B, umiejętność i doświadczenie w prowadzeniu negocjacji, minimum 2 letnie doświadczenie w budownictwie. Mile widziane osoby z orzeczeniem niepełnosprawności.
ARKA BUD Sp. z o. o. - 2016-11-14 - Luzino (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Ciechanów (mazowieckie)
Prace związane z geodezją i kartografią.
GGPS SP. Z O.O. - 2017-05-29 - Lublin (lubelskie)
- Zgłaszanie szkód do ubezpieczycieli. Stały kontakt z klientem. Monitorowanie przebiegu postępowań likwidacyjnych. Nadzór nad terminowością umów i okresem ich trwania. Aktywna współpraca z zespołem. Przygotowanie materiałów do slipów ofertowych. Pozyskiwanie nowych klientów.Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana umiejętność obsługi komputera (Word, Excel). Wymagana umiejętność analitycznego myślenia, systematycznego planowania i realizacji celów, prowadzenia negocjacji, organizacji pracy własnej, budowania długotrwałych relacji z klientami Kancelarii. Kontakt osobisty (7:00-15:00) (ul. Poleska 27, 40-733 Katowice) lub pocztowy (ul. Poleska 27, 40-733 Katowice) lub e-mail: palian (at) akmabrokers.com.pl
AKMA-BROKERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Katowice (śląskie)
Rozliczanie i ewaluacja projektów gwarantowanych, stała wspólpraca z grantobiorcami, stała pomoc doradcza w zakresie udrażania LSR praca administracyjna, animowanie aktywności społecznej wśród mieszkańców, wsparcie merytoryczne organizacji społecznych działających na rzech rozwoju LGD Dobra Widawa.
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA DOBRA WIDAWA - 2016-08-01 - Oleśnica (dolnośląskie)
Do zadań kandydata bedzie należało redagowanie tekstów, programów szkoleń, skryptów i podręczników edukacyjnych.
Śląska Akademia Nauki i Rozwoju Sp. z o.o. - 2016-04-28 - Cieszyn (śląskie)
Sporządzanie list płac i deklaracji ZUS, PEFRON, prowadzenie ksiąg podatkowych.
Kancelaria Doradcy Podatkowego Magdalena Gudowska nr wpisu 11971 - 2016-04-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
-asystowanie przy pracy lekarzowi dentyście-przygotowywanie gabinetu stomatologicznego do pracy-organizacja pracy gabinetu stomatologicznego
SEA-DENT Spółka z o.o. - 2016-04-28 - Starogard Gdański (pomorskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje cen, sprzedaż towarów, kontakty z klientami i chińskojęzycznymi producentami i dostawcami towarów
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie działalności handlowej, utrzymywanie baz danych, sporządzanie zestawień i analiz sprzedaży, współpraca z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Garbatka (mazowieckie)
przyjmwoanie dostaw towaruów, obsługa urzadzeń sklepowych, obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie zamówień, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Waplewo Wielkie (pomorskie)
osoby zarejestrowane do 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Zabrze (śląskie)
obsługa klientów serwisu
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Chorzów (śląskie)
obsługa klienta, kasy fiskalnej, wykładanie towarów
MARKET ABC BOŻENA PIEKARZ, WŁADYSŁAW PIEKARZ SPÓŁKA JAWNA - 2018-07-03 - Lubin (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem asystentka stomatologiczna, m.in. przygotowywanie stanowiska pracy, asystowanie przy zabiegach, obsługa pacjenta, dbanie o czystość i porządek w gabinecie.
Rupniewska-Pawelec Grażyna Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej "PARODONT" Kompleksowe Leczenie Stomatologiczne - 2017-07-03 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Współpraca z nauczycielem przy opiece nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Mełgiew (lubelskie)
kontrola, prowadzenie akcji promocyjnych, zbieranie informacji o klientach wietnamskich lub chińskich, wprowadzanie zdobytych informacji, prezentacja ofert w języku wietnamskim lub chińskim
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
astystentkastomatologiczna
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Łomża (podlaskie)
wykładanie towaru na półki sklepowe
kontakt przez OHP - 2016-04-18 - Poczesna (śląskie)
WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU, PROWADZENIE I AKTUALIZACJA BAZ DANYCH, NADZOROWANIE PRZYGOTOWANIA UMÓW DLA KLIENTÓW, OBSŁUGA KORESPONDENCJI PRZYCHODZĄCEJ I WYCHODZĄCEJ, NADZÓR NAD OBIEGIEM DOKUMENTÓW, KREOWANIE SPOSOBÓW PODNOSZENIA PRODUKTYWNOŚCI DZIAŁAŃ W OBRĘBIE ADMINISTRACJI, KONTROLA PRAWIDŁOWOŚCI I TERMINOWOŚCI WYSTAWIANIA DOKUMENTÓW, PRZYGOTOWYWANIE RÓŻNEGO RODZAJU RAPORTÓW, ZAPEWNIENIE BIEŻĄCEJ OBSŁUGI SEKRETARIATU, EDYCJA ORAZ FORMATOWANIE DOKUMENTÓW, PROWADZENIE TERMINARZA SPOTKAŃ, DBANIE O WARUNKI POWIERZCHNI BIUROWEJ;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY, SYSTEMATYCZNOŚĆ, DOKŁADNOŚĆ I TERMINOWOŚĆ, BARDZO DOBRA ZNAJOMOSĆ PAKIETU MS OFFICE, ŁATWOŚĆ W UCZENIU SIĘ NOWYCH NARZĘDZI KOMPUTEROWYCH, WYSOKIE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE I PRACY W ZESPOLE, UMIEJĘTNOŚĆ PROWADZENIA ROZMÓW TELEFONICZNYCH, DOŚWIADCZENIE W PRACY ADMINISTRACYJNEJ ZWIĄZANEJ ZE ZBIERANIEM I ANALIZĄ DOKUMENTACJI I KONTAKTEM Z KLIENTAMI;CV NA ADRES E-MAIL: olszewska.maria (at) aviva.com.pl
MARIA OLSZEWSKA - 2016-10-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Szczawno-Zdrój (dolnośląskie)
ASYSTENT GEODETY
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Wg programu stażu - szkolenie BHP, PPOŻ, instruktaż stanowiskowy, przygotowanie gabinetu do pracy. Asystowanie lekarzowi w czasie pracy. Obsługa rejestracji. Wpisy do dokumentacji na zlecenie lekarza. Prace porządkowe w gabinecie stomatologicznym. Dezynfekcja i sterylizacja narzędzi. Godziny odbywania stażu: poniedziałek w godz. 9:00-11:00 i 15:00-20:35, wtorek, czwartek w godz. 12:25-20:00, środa w godz. 8:25-16:00, piątek 10:25-18:00.
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Bełchatów (łódzkie)
skanowanie dokumentacji zasobu geodezyjnego i kartograficznego, obsługa sprzętu komputerowego, obsługa podstawowego sprzętu biurowego, w tym skanerów dokumentowych, prowadzenie poj. sam. w ramach prawa jazdy kat.B, inne w miarę zaistniałych potrzeb
JAN SACHRYŃ BIURO GEODEZJI I NIERUCHOMOŚCI NOWOCZESNE TECHNOLOGIE INFORMACYJNE GEODEZJAN - 2018-08-29 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
UDZIAŁ W KONTROLACH DROGOWYCH I W PRZEDSIĘBIORSTWIE W ZAKRESIE PRZESTRZEGANIA PRZEPISÓW USTAWY O TRANSPORCIE DROGOWYM I INNYCH OBOWIĄZUJĄCYCH W TYM ZAKRESIE PRZEPISÓW. UDZIAŁ W PROWADZONYCH PRZEZ INSPEKTORÓW POSTĘPOWANIACH ADMINISTRACYJNYCH, ROZLICZANIE I EGZEKUCJA KAR. PROCEDURY ODWOŁAWCZE.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT TRANSPORTU DROGOWEGO W OPOLU - 2015-09-30 - Opole (opolskie)
Obowiązki: kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna członków zarządu;wspieranie pracy i działań członków zarządu; sporządzanie na potrzeby członków zarządu niezbędnych raportów i zestawień. Czuwanie nad logistyką, administracją sprzedaży i funkcjonowaniem biura.
LAAKER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-22 - Legionowo (mazowieckie)