ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Zamość oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: - segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju,- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,- wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów,- przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami,- wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych,- archiwizowanie dowodów księgowych,- obsługa kadr i płac- pomoc w opracowaniu wniosków o fundusze europejskie
Data publikacji: 2019-01-29
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju,- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,- wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów,- przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami,- wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych,- archiwizowanie dowodów księgowych,- obsługa kadr i płac- pomoc w opracowaniu wniosków o fundusze europejskie
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Data zakończenia pracy: 31.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pożądane wykształcenie wyższe lub osoba w trakcie studiów na kierunkach: rachunkowość, prawo, ekonomia. Grupę docelową w projekcie stanowią osoby bezrobotne w wieku 30 lat i więcej dla których został ustalony II profil pomocy, posiadające IPD spełniające poniższe kryteria:- osoby długotrwale bezrobotne,- osoby o niskich kwalifikacjach,- osoby w wieku 50 lat i więcej,- osoby niepełnosprawne,- kobiety.- osoby odchodzące z rolnictwa;lub przed 30 rokiem życia - długotrwale bezrobotne, - orzeczony stopień niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Plac Wolności 1, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamość
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Ulica pracodawcy: Plac Wolności
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 29.01.2019
Oferta pracy ważna do: 28.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 29.01.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
- Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie relacji z dotychczasowymi klientami. Przygotowywanie ofert handlowych.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Mile widziana znajomość języka angielskiego.
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-12 - Katowice (śląskie)
Realizacja prac badawczych w projekcie" Metodyczne aspekty oceny wartości hodowlanej potomstw sosny zwyczajnej w testach wzrokowych" Praca od pon-pt w godz. 7.30-15.30.
Instytut Badawczy Leśnictwa - 2018-05-01 - Sękocin Stary (mazowieckie)
Wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń chińskiego prezesa. Praca na 2/5 etatu od poniedziałku do piątku w godzinach 9-12.
GERBERA FLOWER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
- WSPÓŁPRACA Z KSIĘGOWĄ W ZAKRESIE KADR I PŁAC- WERYFIKACJA DOKUMENTÓW FINANSOWYCH- PROWADZENIE ROZLICZEŃ I ZESTAWIEŃ- INNE ZADANIA WYKONYWANE PRZEZ DZIAŁ FINANSOWY- OBSŁUGA KLIENTA
TMS AUDIT - 2017-07-25 - Trzebownisko (podkarpackie)
Koordynowanie procesu wdrażania metodologii oraz narzędzi i technik Lean Manufacturing ( 5S, Kaizen) w obszarze produkcyjnym w tym wyznaczanie linii, oznakowywanie stanowisk pracy, tworzenie tablic informacyjnych itp.Dokonywanie analizy procesów logistycznych i produkcyjnych pod względem możliwości wyeliminowania strat oraz inicjowanie zmian, których celem jest poprawa warunków pracy.Prowadzenie analiz wydajności linii, identyfikację potencjalnych zagrożeń w obszarze produkcji. Aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań i ulepszeń w obszarze Lean Manufacturing.
Vivenge Produkcja 1 Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Siedlce (mazowieckie)
pomoc nauczycielowi w czynnościachsanitarnych , obsługowych , organizacja zabaw i zajęć dydaktycznych
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Kończyce Wielkie (śląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Legnica (dolnośląskie)
Prowadzenie kalendarza, umawianie spotkan biznesowych, kontakt z interesantami, dbanie o skrzynkę pocztową - zarządanie mailem oraz raporotwanie raz dziennie o najważnieszych widaomościach, zbieranie danych, analiza, tłumaczenie i redagowanie pism związanych z pracą zarządu.
Krw Sp. zo.o. - 2017-01-24 - Gdańsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
- bieżąca obsługa klientów, przyjmowanie i wydawanie dokumentów,- kontakt telefoniczny i mailowy z klientami,- umawianie spotkań i prowadzenie kalendarza właściciela,- obsługa urządzeń biurowych skaner, ksero,- weryfikacja poprawności dokumentów księgowych (faktur, rachunków, wz, pk, kp, i kw),- podział dokumentów na kosztowe i przychodowe,- wprowadzanie dokumentów do programu cdn OPTIMA,- wyliczanie zaliczek na podatek dochodowy oraz sporządzanie deklaracji podatku Vat,- wypełnianie dokumentów zgłoszeniowych oraz rozliczeniowych do ZUS,- sporządzanie listy płac
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Gorlice (małopolskie)
staż - przygotowanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami, segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, przygotowywanie dokumentów do zapłat za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych, sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami, wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadeklarowanych dokumentów, kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących, wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych, archiwizowanie dowodów księgowych, organizowanie stanowiska pracy z uwzględnieniem zasad BHP i ppoż, ochrony środowiska i ergonomii. Praca przy komputerze - ok. 5h/dziennie.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
staż
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Oława (dolnośląskie)
Obsługa klienta , doradztwo.Kontakt tel. lub bezpośredni z klientem.
FUNDACJA ALPHA INSTUTE - 2016-08-19 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa programu sprzedaży, przygotowanie zamówień, przygotowanie ofert handlowych, obsługa urządzeń biurowych
ALEKSANDER ŁUCKI FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA - 2016-04-22 - Gielniów (mazowieckie)
wykonywanie bieżących czynności nadzoru nad dochodzeniemprzeprowadzanie w toku postępowania czynności procesowych,wykonywanie samodzielnie czynności admin istracyjnych związanych z prowadzeniem i nadzorowaniem postępowań przygotowawczych oraz przygotowanie decyzji kończących postępowaniegodz. pracy 7.30-15.30oferta pracy ma charakter konkursu
Prokuratura Okręgowa w Elblągu - 2018-03-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
x
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Białystok (podlaskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Chojna (zachodniopomorskie)
wprowadzanie dokumentów księgowych do programu, nauka pracy w programie ksiegowym 'FAKT", wykonywanie czynności w celu podatkowych rozliczeń miesięcznych, nauka obliczania wynagrodzeń, sporzadzanie list płac
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Środa Śląska (dolnośląskie)
Rejestracja dokumentacji wpływającej do banku. Sekretariat - obsługa urządzeń biurowych. Poznanie zasad udzielania kredytów. Zapozananie się z obiegiem dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
- układanie dokumentów;- dekretowanie;- opisywanie dokuentów'- archiwizacja;- praca w programie REWIZOR
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Wolny Dwór (pomorskie)
jw.
Przedsiębiorstwo Budowlano-Instalacyjne PEBIS - 2018-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sekretariatu Partnera Kancelarii Prawnej, prowadzenie kalendarza spotkań, sporządzanie projektów pism procesowych, kontakt z klientami kancelarii, CV na adres: biuro (at) mgs-group.pl
MGS GROUP Sp. z o.o. - 2016-09-08 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Ząbki (mazowieckie)
- Poznanie zagadnień z zakresu prawa parcy,- Przygotowanie dokumentacji bzwiązanej z zatrudnieniem i zwolnieniem,- Prowadzenie rejestrów odzieży i obuwia roboczego,- Organizowanie podróży służbowych,- Prowadzenie rejestrów badań i szkoleń pracowniczych.
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Łódź (łódzkie)
Praca biurowa, pomoc w opracowywaniu projektów elektrycznych, teletechnicznych
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Kraków (małopolskie)
Rejestracja pacjentów, dezynfekcja i sterylizacja narzędzi, asysta przy zabiegach stomatologicznych. Praca na umowę o pracę w godz. 9-17, 11-19 w Kołobrzegu.
Katarzyna Zawadzka - 2016-12-19 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Praca w wymiarze 1/2 etatu - obsługa skarbca, rozliczanie gotówki, przygotowywanie wysyłki do banku ( kontakt z pracodawcą tel : 797009640, e-mail: 31096hr (at) pl.tesco-europe.co )
TESCO (POLSKA ) SP. Z O.O. - 2016-06-02 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
prace projektowe - konstrukcje budowlane
Pracownia Projektowa COLOSSEUM KONSTRUKCJE BUDOWLANE - 2016-07-20 - Słupsk (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Ostrołęka (mazowieckie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Frydrychowo (kujawsko-pomorskie)