ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Środa Śląska oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów księgowych do programu, nauka pracy w programie ksiegowym 'FAKT", wykonywanie czynności w celu podatkowych rozliczeń miesięcznych, nauka obliczania wynagrodzeń, sporzadzanie list płac
Data publikacji: 2018-03-28
Lokalizacja: Środa Śląska (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Środa Śląska, powiat: średzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
wprowadzanie dokumentów księgowych do programu, nauka pracy w programie ksiegowym 'FAKT", wykonywanie czynności w celu podatkowych rozliczeń miesięcznych, nauka obliczania wynagrodzeń, sporzadzanie list płac
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Środa Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: średzki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2018
Data zakończenia pracy: 31.10.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Wrocławska 4, 55-300 Środa Śląska, powiat: średzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: średzki
Gmina pracodawcy: Środa Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Środa Śląska
Ulica pracodawcy: Wrocławska
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Środzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 28.03.2018
Oferta pracy ważna do: 02.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 28.03.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
gromadzenie,segregowanie,weryfikowanie dokumentów ksiegowych,wprowadzanioe dododów do systemu, sporzadzanie raportów,deklaracji, zbieranie dokumentacji od klientów
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Zgierz (łódzkie)
praca w biurze projektowym: wnętrza-kubatura
BAAZA - STUDIO PROJEKTOWE - WOJCIECH PASTERNY - 2018-04-04 - Będzin (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów, pomoc przy pakowaniu paczek zakupionych przez klientów, obsługa kasy fiskalnej, obsługa programu Small Bussiness, dbanie o ład i porządzek w miejscu pracy, pomoc przy reklamacjach, pomoc klientom w dokonaniu wyboru
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Pszczyna (śląskie)
pomoc w prowadzeniu zajęć dydaktyczno-wychowawczych
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Poniatowa (lubelskie)
- Wsparcie w zakresie rozwiązywania kwestii prawnych oraz przygotowywanie dokumentów prawnych Spółki. Bieżące wsparcie partnerów i menedżerów w przygotowaniu raportów, statystyk, zestawień z działalności Spółki na poziomie regionalnym i globalnym (uzupełnianie dokumentacji, baz danych oraz przygotowywanie raportów). Przygotowywanie rocznych rozliczeń Spółki dla Institute of Chartered Accountants of England and Whales. Przygotowywanie raportów dla regionu EMEIA (Europe Middle East India & Africa). Zarządzanie i kontrola dokumentacji Spółki. Zarządzanie bazami danych Spółki. Wsparcie w przyjmowaniu oraz promocjach dla nowych partnerów, organizowanie spotkań, rozmów kwalifikacyjnych oraz pracy asystentek biurowych w tym zakresie.- Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca w godzinach: 8:30-12:30. Wymagane wykształcenie wyższe, min. poziom licencjatu. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 letnie niezbędne doświadczenie w administracji w międzynarodowej firmie korporacyjnej, znajomość organizacji firm korporacyjnych. Wymagane umiejętności: bardzo dobra organizacja pracy, podejmowanie niezależnych decyzji, doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku oraz wrażliwość na różnice kulturowe, biegła znajomość MS Office, dokładność i punktualność, samodzielność, umiejętność oraz chęć szybkiego uczenia się i adaptacji w nowym środowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Katowice (śląskie)
obsługa dzieci podczas posiłków
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Piła (wielkopolskie)
Asystentka stomatologiczna
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Tarnów (małopolskie)
praca z rodziną w miejscu jej zamieszkania; udzielanie pomocy rodzinie w poprawie ich sytuacji życiowej; rozwiązywanie problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi; udzielanie pomocy w poszukiwaniu pracy; motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; Praca asystenta rodziny będzie wykonywana w ramach stosunku pracy w systemie zadaniowego czasu pracy ( 40 godz. tygodniowo);Praca asystenta rodziny nie może być łączona z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego na terenie gminy, w której praca ta jest prowadzona. Asystent nie może prowadzić postępowań z zakresu świadczeń realizowanych przez gminę;Stanowisko asystenta rodziny należy do stanowisk pomocniczych i obsługi w rozumieniu ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.( Dz.U.2016.902 t.j. z dnia 2016.06.24)
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W IŁOWEJ - 2017-10-20 - Iłowa (lubuskie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Gliwice (śląskie)
PRACA Z LEKARZEM DENTYSTĄ NA CZTERY RĘCE, PRZYGOTOWANIE,ORGANIZACJA I ZAOPATRZENIE STANOWISKA PRACY, OPIEKA NAD PACJENTEM, PRZEPROWADZANIE ZABIEGÓW HIGIENIZACJI, KONTAKT Z PRACOWNIAMI WYKONUJĄCYMI ZLECENIA GABINETU, PRZEPROWADZANIE I KONTROLA POPRAWNYCH PROCESÓW DEZYNFEKCJI I STERYLIZACJI, KONSERWACJA SPRZĘTU
PRODENTs.c.Urszula Odya,Ewa Odya-Bojanowska - 2017-07-07 - Gdańsk (pomorskie)
wprowadzanie faktur zakupów do obiegu dokumentów, sprawdzanie dokumentów pod względem merytorycznym i formalnym, dekretacja faktur zakupu, sprawdzanie rejestrów VAT, przygotowywanie korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, segregowanie dokumentów otrzymywanych poczta, obsługa sprzętu biurowego
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Osie (kujawsko-pomorskie)
1) tworzenie, aktualizacja, archiwizacja aktów normatywnych grupy kapitałowej METRON2) prowadzenie rejestrów, aktualizacja, archiwizacja dokumentów, umów itp.3) sporządzanie projektów umów handlowych i cywilno prawnych4) sprawdzanie projektów pism procesowych
Capital Investment Systemy Opomiarowania Sp. z o.o. - 2018-04-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wykształcenie techniczne lub trwająca nauka na kierunku technicznymbiegła znajomość czytania dokumentacji technicznej-elektrycznejznajomość podstaw programu EPLANznajomość podstaw programu AUTOCADpodstawy zagadnień związanych z pneumatykąprojektowanie automatyki1 zmianawynagrodzenie: 4000 zł brutto
TRASKO AUTOMATYKA Sp. z o. o. - 2017-12-15 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Korespondencja przychodząca i wychodząca. Przygotowywanie dokumentacji księgowej dla księgowego. Przygotowywanie pism i umów.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane ---> instnieje możliwość przyuczenia. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 698-694-297) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Budowlana 8 A, 40-301 Katowice) lub e-mail: marzenalukowskachmiel (at) outlook.com
AKPE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-08 - Katowice (śląskie)
Zamieszkanie w okolicach TczewaZnajomość najważniejszych zagadnień z dziedziny gier, aplikacji mobilnych, StartUPów, aplikacji WebowychMile widziane zainteresowanie branżą nowych technologii, rozwiązań mobilnych, smart, projektów internetowychDoświadczenie jako sprzedawca, przedstawiciel handlowy, B2B, praca w bezpośrednim kontakcie z klientem biznesowymDobra znajomość narzędzi biurowych typu MS Office, praca zespołowa: Google Drive, DropboxGotowość do pracy w delegacji przez pierwszy miesiąc zatrudnieniaCzynne prawo jazdy kat. BPosiadanie własnego auta do pracy przez pierwszy miesiąc zatrudnieniaWysoka kultura osobistaZaangażowanie w tworzony projekt
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Tczew (pomorskie)
Czyszczenie przewodów kominowych w domkach jednorodzinnych, mistrz kominiarski wykonywać będzie także odbiory, przeglądy roczne oraz opiniować
TWÓJ KOMINIARZ Robert Bandurski - 2018-03-02 - Leszno (wielkopolskie)
asystowanie przy zabiegach weterynaryjnych i chirurgicznych oraz przy sekcji;pielęgnowanie zwierząt przed i po zabiegach chirurgicznych;
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Jemielno (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Stepnica (zachodniopomorskie)
- prowadzenie sprzedaży w salonie,- doradztwo w zakresie doboru opraw,- współpraca ze specjalistami i lekarzami,- prowadzenie dokumentacji sprzedażowej firmy.
Centrum Optyczno- Okulistyczne Gollus - 2017-02-21 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Asystowanie podczas zabiegów stomatologicznych, przygotowanie gabinetui stanowiska pracy lekarza dentysty, wykonywanie prostych procedurhigienicznych. Praca w godz. 14-20.
Gabinet Stomatologiczny Aleksandra Wątorska - 2017-05-24 - Opole (opolskie)
asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Mielec (podkarpackie)
- pomoc dzieciom niepełnosprawnym w czynnościach samoobsługowych - pomoc dzieciom niepełnosprawnym przy ubieraniu sie - pomoc dzieciom niepełnosprawnym podczas zajęć wg zaleceń nauczyciela - dbanie o ład i porządek w pomieszczeniach lekcyjnych, w których odbywają się zajęcia
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Starogard Gdański (pomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym bengalskimi
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- Przedstawiciel sieci NATURHAUSE poszukuje osoby na stanowisko: Asystentka / Asyystent dietetyka ds. sprzedaży.- Sprzedaż suplementów diety. Utrzymywanie dobrych relacji z klientami. Pozyskiwanie nowych klientów.- Wynagrodzenie: 1900 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca na jedną zmianę po 8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00-19:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie w kontakcie z kilentem. Umiejętność obsługi kasy fiskalnej. Umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-19:00) (Tel. 730-602-740) lub e-mail: art-kwiat (at) wp.pl
FHU ARTUR KWIATKOWSKI - 2016-09-13 - Katowice (śląskie)
- Obsługa recepcji i centrali telefonicznej oraz urządzeń biurowych, zarządzaniem obiegiem dokumentów oraz informacji wewnątrz firmy, prowadzenie kalendarza spotkań, współpracę z wszytskimi działami oraz wspieranie zespołu w codziennych obowiązkach (tj. m.in. redagowanie pism, wypełnianie wniosków itp.), zamawianie artykułów biurowych, organizacja podróży służbowych, koordynacja i wykonywanie działań w zakresie PR - dbanie o wizerunek firmy, zarządzanie treścią strony internetowej, monitorowanie kontrola nad realizacją umów z dostawcami, umów handlowych oraz umów współpracy. - Wynagrodzenie: 1850-3500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieoznaczony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wynagrodzenie wykształcenie wyższe min. licencjat. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność pisania i redagowania oficjalnych dokumentów, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, umiejętność ustalania priorytetów w odniesieniu do pracy własnej oraz pracy zespołu, elastyczność i umiejętność radzenia sobie w dynamicznym środowisku zawodowym. Znajomość języka niemieckiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 32-381-95-20) w godz.: 9:00-17:00 lub e-mail: office (at) sigmagroup.pl
SIGMA GROUP DK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-25 - Katowice (śląskie)
Nauka/pomoc w:-weryfikacja dokumentów księgowych-dekretowanie i księgowanie dokumentów-wprowadzanie wyciągów bankowych do systemu
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Gdynia (pomorskie)
Nauka rozliczania podatków osób fizycznych i prawnych. Sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Lublin (lubelskie)
Współpraca z nauczycielami prowadzącymi zajęcia edukacyjne w kl. I szkoły podstawowej, praca z uczniem autystycznym, wdrażanie programów terapeutycznych
ZESPÓŁ SZKÓŁ W ŁĘŻYNACH - 2017-01-27 - Łężyny (podkarpackie)
sprzątanie biur z godnie z harmonogramem
PHU "CYMES" Kamil Kokoszka - 2016-02-26 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)