ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Wyszków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: segregowanie i układanie dokumentów ksiegowych, płacowych, wprowadzanie dokumentacji do komputera oraz archiwizacja akt
Data publikacji: 2019-02-12
Lokalizacja: Wyszków (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
segregowanie i układanie dokumentów ksiegowych, płacowych, wprowadzanie dokumentacji do komputera oraz archiwizacja akt
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wyszków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wyszkowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5
Data rozpoczęcia pracy: 11.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Adres pracodawcy:
Tadeusza Kościuszki 15, 07-200 Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: wyszkowski
Gmina pracodawcy: Wyszków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wyszków
Ulica pracodawcy: Tadeusza Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wyszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 14.02.2019
Oferta pracy ważna do: 31.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.02.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta (sprzedaż bezpośrednia), wystawianie i obsługa aukcji internetowych, telefoniczna i mailowa obsługa biura
KS TRADE sp. z o.o. - 2016-02-02 - Zawada (opolskie)
Pomoc nauczycielowi przedszkola i współpraca z nim w zakresie sprawowania właściwej opieki nad dziećmi przebywającymi w przedszkolu. Pomoc dzieciom przy spożywaniu posiłków, a także w sprzątaniu po zajęciach. Czynne uczestniczenie w ubieraniu i rozbieraniu dzieci w szatni oraz przed i po leżakowaniu. Opieka nad dziećmi podczas spacerów, wycieczek, zajęć i zabaw na powietrzu. Wsparcie dzieci w czynnościach higieniczno-sanitarnych. Wspólnie z nauczycielem nauka dzieci dbałości o higienę osobistą, czystość i porządek. Uczestnictwo w przygotowywaniu zajęć objętych planem pracy przedszkola i wraz z nauczycielem koordynowanie ich właściwej realizacji, opieka nad dziećmi ukraińskimi.
WIELKA PRZYGODA Sp. z o.o. - 2019-01-09 - Gdańsk (pomorskie)
-segregacja dokumentów-sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym-wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów-kompletowanie dowodów księgowych do wystawiania dokumentów korygujących-sporządzanie zestawień finansowych
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wieliczka (małopolskie)
- przygotowanie projektów pism procesowych- przygotowanie projektów umów- przygotowanie dokumentów niezbędnych do rejestracji w KRS-sporzadzanie opinii prawnych w zakresie prawa handlowego i podatkowego
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Łódź (łódzkie)
obsługa oraz utrzymanie kontaktów z klientami z Wietnamu, spotkania z klientami na terenie Wólki Kosowskiej oraz terenu powiatu piaseczyńskiego, samodzielna praca z kontrahentami (zostanie przydzielony firmowy laptop oraz telefon)
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
telefoniczna obsługa klineta, pozyskiwanie i analizowanie informacji dot. sprzedaży, aktualizowanie bazy danych, wspieranie zespołu sprzedaży w bieżących zadaniach
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Piasek (śląskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-22 - Lublin (lubelskie)
Sprawne wsparcie menagera w zarządzaniu łańcuchem dostaw-organizowanie transportów krajowych i międzynarodowych; nadzór nad koreańskimi procedurami i technikami efektywnej optymalizacji procesów logistycznych; minimalizacja kosztów logistycznych; przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji logistycznej i celnej; sporządzanie kalkulacji i raportów w języku koreańskim; stała współpraca z koreańskimi przełożonymi oraz wewnętrznymi komórkami firmy; kreowanie pozytywnego wizerunku firmy; sporządzanie raportów i analiz
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Wronki (wielkopolskie)
obsługa w eksporcie partnerów handlowych,prowadzenie bieżącej korespondencji z klientami w j. ang.,utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców,analiza rynku pod kątem cen,biegła znajomość j. angielskiego w mowie i pismie,umiejętność analitycznego myślenia oraz zdolności komunikacujne i negocjacyjne,silna motywacja do działania,wytrwałość i determinacja w dążeniu do celu,bardzo dobra znajomość obsługi komputera(kontakt z wybranymi kandydatami)
DELTA TRADE Małgorzata i Krzysztof Czaja s.j. - 2015-12-11 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
organizacja pracy sekretariatu kancelarii, wysyłka korespondencji, obsługa klienta, przygotowywanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Rydułtowy (śląskie)
obsługa klienta,kasy fiskalnej,uzupełnianie asortymentu na sali sprzedaży, przygotowywanie zwrtów i reklamacji, przyjmowanie towaru na stan magazynowy w programie komputerowym
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Gliwice (śląskie)
wykonywanie prostych czynności księgowych
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Łomianki (mazowieckie)
SPRZEDAŻ PRODUKTÓW FINANSOWYCH PRZEZ TELEFON
kontakt przez OHP - 2016-01-21 - Gdynia (pomorskie)
praca przy wykonywaniu projektów architektonicznych, opracowywanie i analizowanie materiałów wejściowych do projektowania, udział w pracach inwentaryzacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Biała Podlaska (lubelskie)
Pomoc w przygotowywaniu zajęć dydaktycznych, uroczystości przedszkolnych, pomoc w organizacji wycieczek i wyjść poza przedszkole, organizacja czasu wolnego dzieciom, wypełnianie dokumentacji przedszkolnej.
kontakt przez PUP - 2019-04-03 - Końskie (świętokrzyskie)
prowadzenie zajęć pedagogicznych pod kierunkiem pedagogów i terapeutów zatrudnionych w Stowarzyszeniu, prowadzenie pełnej dokumentacji dzieci, tworzenie opinii terapeutycznych i pedagogicznych pod kierunkiem pedagogów i nauczycieli zatrudnionych w Stowarzyszeniu, współpraca przy diagnozie dzieci, uczestnictwo we wszystkich formach terapeutycznych i pedagogicznych organizowanych przez Stowarzyszenie w okresie odbywania stażu, w tym dni otwarte, wystawy, kiermasze, imprezy charytatywne z udziałem uczestników terapii.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Tarnów (małopolskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili odklientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętemkomputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemówzwiązanych z codzienną obsługą komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami;przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednichzespołów wsparcia IT. - serwis 24h/7 dni w tygodniu (każdy pracuje 40h w tygodniu)- są 3 zmiany ośmiogodzinne: ranna (rozpoczęcie pracy między godziną 6:00 a 9:00), popołudniowa (14:00) i nocna (22:00)- pracownicy pracują na kalendarzach naszych klientów, czyli jeśli święto u nas w Polsce wypada w dzień, który u klienta nie jest świętem to pracownicy przychodzą normalnie do pracy, a dzień wolny mają do wybrania w innym terminie (nie przepada im)- pracownikom na zmiany nocne firma zapewnia transport do domu (opłacana taksówka w promieniu 35km)
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2018-09-17 - Opole (opolskie)
odbieranie telefonów służbowych, kontakt z nowymi kierowcami w ramach wykonywanego serwisu przez firmę (w języku ukraińskim), koordynacja nowych kierowców, obsługa komputera i urządzeń biurowych, kontakt z urzędami
Easy Logistic Solutions Sp. z o.o. - 2018-06-01 - Poznań (wielkopolskie)
- opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym,- opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej,- udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;- udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;- wspieranie aktywności społecznej rodzin;- motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;- udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;- motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dlarodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;- udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;- podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych wsytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;- prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;- realizacja zadań określonych w ustawie z dnia 4 listopada 2016r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin Za życiem (Dz.U. z 2016r. Poz. 1860);- prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;- dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niżco pół roku;- monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;- sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;- współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;- współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Chybiu - 2019-01-14 - Chybie (śląskie)
Konserwacja, wykonywanie obsługi technicznej i naprawa silników oraz zespołów i układów mechanicznych w samochodach, pod nadzorem mechanika.
DROMOS Sp z.o.o. - 2017-05-26 - Huta Szklana (wielkopolskie)
wykształcenie średnie / wyższemile widziana znajomość biegła języka niemieckiegowymagana umiejętność obsługi komputeraObsługa biura, obsługa poczty przychodzącej / wychodzącej, kontrola firm zewnętrznych, sprzedaż bonów podarunkowych, obsługa najemców, przyjmowanie awizacjii, zapytań, udzielanie wszelkich informacji klientom centrum handlowego, aktualizacja danych statystycznych oraz ich analiza.2 zmiany w godzinach pracy od 8 do 20 (zdarzają się także soboty)wynagrodzenie: od 4000 do 5500 zł brutto (w zależności od umiejętności i doświadczenia)
ARCOS FM PL "SALLER POLBAU" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-02-05 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
KOORDYNOWANIE AKCJAMI RATOWNICZYMI NA MORZU
Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa - 2018-03-08 - Gdynia (pomorskie)
SPORZĄDZANIE DEKLARACJI- PIT, CIT, VAT I ZUS, SPORZĄDZANIE LISTY PŁAC, OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK, PROWADZENIE WEIDENCJI PODATKOWEJ, PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH PRACOWNIKÓW, NALICZANIE AMORTYZACJI, PROWADZENIE EWIDENCJI ŚRODKÓW TRWAŁYCH
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Asystent biura , prace biurowe i organizacyjne
Solar PV Krzysztof Dorynek - 2019-03-30 - Starogard Gdański (pomorskie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa magazynu w hurtowni spożywczej
KJ PLUS LTD - 2016-09-05 - Cieszyn (śląskie)
Praca za barem - obsługa klientów.Praca w godzinach 12.00-22.00.
RESTAURACJA "ROMA"-Piotr Rębisz - 2016-01-20 - Stalowa Wola (podkarpackie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Gdańsk (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Limanowa (małopolskie)