ASYSTENT/KA W DZIALE ZARZĄDZANIA CENTRUM GALERIA OSTROVIA Ostrów Wielkopolski oferta pracy ARCOS FM PL "SALLER POLBAU" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA


Największy wybór odzieży

Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.

Stanowisko: ASYSTENT/KA W DZIALE ZARZĄDZANIA CENTRUM GALERIA OSTROVIA

Wynagrodzenie: 4 000 - 5 500 PLN

Zakres obowiązków: wykształcenie średnie / wyższemile widziana znajomość biegła języka niemieckiegowymagana umiejętność obsługi komputeraObsługa biura, obsługa poczty przychodzącej / wychodzącej, kontrola firm zewnętrznych, sprzedaż bonów podarunkowych, obsługa najemców, przyjmowanie awizacjii, zapytań, udzielanie wszelkich informacji klientom centrum handlowego, aktualizacja danych statystycznych oraz ich analiza.2 zmiany w godzinach pracy od 8 do 20 (zdarzają się także soboty)wynagrodzenie: od 4000 do 5500 zł brutto (w zależności od umiejętności i doświadczenia)

Data publikacji: 2019-02-05

Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

Pracodawca: ARCOS FM PL "SALLER POLBAU" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kaliska, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
wykształcenie średnie / wyższemile widziana znajomość biegła języka niemieckiegowymagana umiejętność obsługi komputeraObsługa biura, obsługa poczty przychodzącej / wychodzącej, kontrola firm zewnętrznych, sprzedaż bonów podarunkowych, obsługa najemców, przyjmowanie awizacjii, zapytań, udzielanie wszelkich informacji klientom centrum handlowego, aktualizacja danych statystycznych oraz ich analiza.2 zmiany w godzinach pracy od 8 do 20 (zdarzają się także soboty)wynagrodzenie: od 4000 do 5500 zł brutto (w zależności od umiejętności i doświadczenia)

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: dwie zmiany

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 5 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
ASYSTENT/KA W DZIALE ZARZĄDZANIA CENTRUM GALERIA OSTROVIA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 5 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: menadżer - zarządzanie, administracja

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prace biurowe

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
ARCOS FM PL "SALLER POLBAU" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

Adres pracodawcy:
Przyjaźni 141, 53-030 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt osobisty: Galeria Ostrovia (dział zarządzania)kontakt tel.: 726-450-850email: jobs (at) saller-bau.com

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Przyjaźni

Numer budynku pracodawcy: 141

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji

Data dodania oferty pracy: 05.02.2019

Oferta pracy ważna do: 04.03.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DS. OCHRONY ŚRODOWISKA - 1 017,4 PLN

Prace pomocnicze w laboratorium, obsługa klienta, prace biurowe, nauka wykonywania pomiarów.
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENTKA BIURA BUDOWY Z J.NIEMIECKIM - 2 900 - 3 500 PLN

Wykonywanie tłumaczeń ustnych i pisemnych związanych z realizacją projektu Prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem biura budowy Administracyjne wsparcie kierownictwa budowy w codziennych obowiązkach Przygotowywanie i analiza zestawień, sprawozdań i raportów Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, współpraca z centralą firmy Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą Organizacja i obsługa spotkań służbowych Współpraca z firmami podwykonawczymi, dostawczymi i kurierskimi
ELECTRA M&E POSKA Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Białężyce (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY - od 2 100 PLN

Indywidualne wsparcie ucznia i zapewnienie bezpieczeństwa w sytuacjach wybuchów, złości itp.Współorganizacja procesu edukacyjnego / wspieranie nauczyciela prowadzącego zajęcia /.
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Generała Stefana "Grota" Roweckiego - 2017-12-18 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

Praca w kuchni. Zmywanie naczyń. Umiejętność przygotowania produktów do sushi.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Sopot (pomorskie)

PRACOWNIK OBSŁUGI HALI - DZIAŁ MIĘSNY - od 2 100 PLN

Wykładanie towaru, sprawdzanie dat przydatności
ELBLĄGDIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-03 - Malbork (pomorskie)

ASYSTENT DORADCY KLIENTA-STAŻ - 1 017,4 PLN

Obsługa klientów agencji finansowej.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

rozliczanie marketów, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Krotoszyn (wielkopolskie)

ASYSTENT DZIAŁU ADMINISTRACJI - od 2 350 PLN

- przyjmowanie poczty wychodzącej i przychodzącej- pomoc przy załatwianiu spraw w polskich urzędach, bankach, przychodniach obcokrajowców- zawożenie pracowników do medycyny pracy- wydawanie i przyjmowanie odzieży roboczej- lekkie prace serwisowo-naprawcze na terenie firmy- wydawanie i przyjmowanie kluczy od szafek pracowniczych- dbanie o czystość oraz obsługa spotkań biznesowych- koordynowanie transportu pracowniczego
Dongseo Display Poland Sp. z o.o. - 2018-10-05 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)

ASYSTENTKA REKTORA - od 3 200 PLN

Kompleksowa obsługa rektoratu: obsługa centrali telefonicznej, Koordynacja obiegu dokumentów, Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, (m.in. pisanie pism i listów na potrzeby Rektora ), Tworzenie i aktualizacja dokumentów, Sporządzanie raportów z narad pracowniczych, narad senatu, narad wydziałowych, Organizacja podróży służbowych.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2017-11-23 - Gdynia (pomorskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 13,7 PLN

Pomoc w czynnościach dnia codziennego.
Kancelaria Radcy Prawnego Monika Orłowska - 2018-04-24 - Sandomierz (świętokrzyskie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - od 13,7 PLN

Prace porządkowe, koszenie, układanie kostki brukowej. Praca jednozmianowa w godz. 6.00-14.00.
BIALSKI KLUB SPORTOWY ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY - 2018-06-20 - Bielsko-Biała (śląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 13 PLN

przygotowanie gabinetów do pracy asystowanie lekarzowi, sterylizacja, rejestracja, zakładanie holtera EKG i Ciśnieniowego. Praca pomiędzy 8.oo a 21.oo ok. 20 - 25 godzin w miesiącu.
Kardio-Dental specjalistyczna stomatologia i kardiologia Małgorzata Wójcik-Kleczyk, Rafał Kleczyk s.c - 2017-10-20 - Oleśnica (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Zapoznanie się z przepisami w zakresie księgowości i kadr, zapoznanie się z przepisami dotyczącymi płac oraz spraw pracowniczych, zapoznanie się z obiegiem dokumentów, zapoznanie się z rodzajami dokumentów księgowych, obsługa urządzeń biurowych, obsługa programów księgowych i kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Jędrzejów (świętokrzyskie)

ASYSTENT ZARZĄDU / ASYSTENTKA ZARZĄDU - 2 000 - 2 500 PLN

- Wsparcie administracyjne pracy i działań biura Dyrekcji oraz Zarządu. Planowanie czasu pracy, prowadzenie kalendarza spotkań. Przygotowywanie dokumentacji, materiałów na spotkania, pism, prezentacji zestawień, raportów, analiz oraz archiwizacja dokumentacji. Rozliczanie budżetów wewnętrznych i delegacji. Obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych dot. biura Zarządu. Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji. Utrzymywanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi oraz partnerami biznesowymi w tym zagranicznymi (j. angielski w mowie i piśmie). Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych oraz biznesowych, wizyt gości, podróży służbowych krajowych i zagranicznych. Redagowanie pism, tłumaczenia dokumentów, korespondencji. Zarządzanie hierarchią informacji przychodzących i wychodzących, sortowanie i syntetyzowanie najbardziej istotnych danych. Przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji niezbędnych przed spotkaniami, zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu. Koordynowanie współpracy pomiędzy Zarządem, a Dyrektorami.Sporządzanie agendy oraz protokołów ze spotkań Zarządu.- Wynagrodzenie: od 2000-2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, Power Point) oraz obsługi urządzeń biurowych. Szeroko rozwinięte zdolności organizacyjne oraz analityczne. Komunikatywność oraz zdolności interpersonalne. Umiejętności planowania i organizacji pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (6:00-16:00) (Tel. 32-730-38-36) lub e-mail: kadry (at) sutco.pl
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 4 200 PLN

Obsługa korespondecji wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach zarządu.
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT WYCHOWAWCY ŚWIETLICY - do 2 265 PLN

Asystent wychowawcy świetlicy. Okres zatrudnienia - do 23.06.2017 r.
Szkoła Podstawowa Nr 9 w Legnicy - 2017-05-22 - Legnica (dolnośląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA (5 I 6-CIO LATKÓW) - 997,4 PLN

- pomoc nauczycielowi Oddziału Przedszkolnego w sprawowaniu opieki nad dziećmi podczas zajęć w budynku szkoły- sprawowanie opieki nad dziećmi Oddziału Przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej podczas wycieczek bliższych i dalszych oraz zabaw na podwórku szkolnym i placu zabaw- pomoc w przygotowywaniu pomocy i środków dydaktycznych na zajęcia z dziećmi- pomoc w opracowaniu materiałów i wykonywaniu gazetek ściennych informacyjnych dla dzieci i rodziców- pomoc w sprawowaniu opieki nad dziećmi podczas zajęć świetlicowych organizowanych po zakończeniu zajęć szkolnych
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Klęczany (małopolskie)

ASYSTENT INSPEKTORA ROBÓT DROGOWYCH - 1 017,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Radom (mazowieckie)

ASYSTENT W DZIALE HANDLOWYM - 997,4 PLN

Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Mońki (podlaskie)

ASYSTENTKA DO SPRAW KADR - od 1 850 PLN

pomoc w wypełnianiu i prowadzeniu dokumentów kadrowo-płacowych
PLATFORMA USŁUG Jerzy Piechowiak - 2016-07-21 - Piaseczno (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 100 PLN

Pomoc przy zabiegach dentystycznych
NZOZ EGODENT Ewelina Gontkowska - 2018-02-23 - Masłowice (łódzkie)

ASYSTENT KIEROWNIKA POSTERUNKU ( STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż.) - 997,4 PLN

Nauka kierowania interesantów do właściwych pracowników Posterunku Policji i inne
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Mielno (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DS TECHNOLOGIOCZNYCH - do 1 750 PLN

Pomoc przy opracowaniu, wdrażaniu oraz realizowaniu koncepcji nowych produktów, modyfikacja i rozwój istniejących produktów, receptur, tworzenie i aktualizacja dokumentacji technologicznej.
Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o - 2015-11-19 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Gąsów (mazowieckie)

ASYSTENT BIURA - 997,4 PLN

prowadzenie i koordynowanie pracami biura, przygotowywanie i współzarządzanie korespondencją, przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji, wspracie organizatora stażu w poruszaniu się po aglomeracji śląskiej (osoba niewidoma), oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Sosnowiec (śląskie)


Wybierz powiat