ASYSTENT/KA W DZIALE ZARZĄDZANIA CENTRUM GALERIA OSTROVIA Ostrów Wielkopolski oferta pracy ARCOS FM PL "SALLER POLBAU" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: ASYSTENT/KA W DZIALE ZARZĄDZANIA CENTRUM GALERIA OSTROVIA
Wynagrodzenie: 4 000 - 5 500 PLN
Zakres obowiązków: wykształcenie średnie / wyższemile widziana znajomość biegła języka niemieckiegowymagana umiejętność obsługi komputeraObsługa biura, obsługa poczty przychodzącej / wychodzącej, kontrola firm zewnętrznych, sprzedaż bonów podarunkowych, obsługa najemców, przyjmowanie awizacjii, zapytań, udzielanie wszelkich informacji klientom centrum handlowego, aktualizacja danych statystycznych oraz ich analiza.2 zmiany w godzinach pracy od 8 do 20 (zdarzają się także soboty)wynagrodzenie: od 4000 do 5500 zł brutto (w zależności od umiejętności i doświadczenia)
Data publikacji: 2019-02-05
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: ARCOS FM PL "SALLER POLBAU" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kaliska, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykształcenie średnie / wyższemile widziana znajomość biegła języka niemieckiegowymagana umiejętność obsługi komputeraObsługa biura, obsługa poczty przychodzącej / wychodzącej, kontrola firm zewnętrznych, sprzedaż bonów podarunkowych, obsługa najemców, przyjmowanie awizacjii, zapytań, udzielanie wszelkich informacji klientom centrum handlowego, aktualizacja danych statystycznych oraz ich analiza.2 zmiany w godzinach pracy od 8 do 20 (zdarzają się także soboty)wynagrodzenie: od 4000 do 5500 zł brutto (w zależności od umiejętności i doświadczenia)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 5 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT/KA W DZIALE ZARZĄDZANIA CENTRUM GALERIA OSTROVIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: menadżer - zarządzanie, administracja
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prace biurowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
ARCOS FM PL "SALLER POLBAU" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Przyjaźni 141, 53-030 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt osobisty: Galeria Ostrovia (dział zarządzania)kontakt tel.: 726-450-850email: jobs (at) saller-bau.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Przyjaźni
Numer budynku pracodawcy: 141
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 05.02.2019
Oferta pracy ważna do: 04.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace pomocnicze w laboratorium, obsługa klienta, prace biurowe, nauka wykonywania pomiarów.
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Lublin (lubelskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Strzelno (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie tłumaczeń ustnych i pisemnych związanych z realizacją projektu Prowadzenie bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem biura budowy Administracyjne wsparcie kierownictwa budowy w codziennych obowiązkach Przygotowywanie i analiza zestawień, sprawozdań i raportów Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i informacji, współpraca z centralą firmy Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą Organizacja i obsługa spotkań służbowych Współpraca z firmami podwykonawczymi, dostawczymi i kurierskimi
ELECTRA M&E POSKA Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Białężyce (wielkopolskie)
Indywidualne wsparcie ucznia i zapewnienie bezpieczeństwa w sytuacjach wybuchów, złości itp.Współorganizacja procesu edukacyjnego / wspieranie nauczyciela prowadzącego zajęcia /.
Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Generała Stefana "Grota" Roweckiego - 2017-12-18 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Praca w kuchni. Zmywanie naczyń. Umiejętność przygotowania produktów do sushi.
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Sopot (pomorskie)
Wykładanie towaru, sprawdzanie dat przydatności
ELBLĄGDIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-03 - Malbork (pomorskie)
Obsługa klientów agencji finansowej.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
jw.
PROKURATURA REGIONALNA W WARSZAWIE - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
rozliczanie marketów, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- przyjmowanie poczty wychodzącej i przychodzącej- pomoc przy załatwianiu spraw w polskich urzędach, bankach, przychodniach obcokrajowców- zawożenie pracowników do medycyny pracy- wydawanie i przyjmowanie odzieży roboczej- lekkie prace serwisowo-naprawcze na terenie firmy- wydawanie i przyjmowanie kluczy od szafek pracowniczych- dbanie o czystość oraz obsługa spotkań biznesowych- koordynowanie transportu pracowniczego
Dongseo Display Poland Sp. z o.o. - 2018-10-05 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Kompleksowa obsługa rektoratu: obsługa centrali telefonicznej, Koordynacja obiegu dokumentów, Prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, (m.in. pisanie pism i listów na potrzeby Rektora ), Tworzenie i aktualizacja dokumentów, Sporządzanie raportów z narad pracowniczych, narad senatu, narad wydziałowych, Organizacja podróży służbowych.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2017-11-23 - Gdynia (pomorskie)
-
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe MAKO s.c. Grażyna i Konrad Glibowski - 2018-10-01 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Pomoc w czynnościach dnia codziennego.
Kancelaria Radcy Prawnego Monika Orłowska - 2018-04-24 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Prace porządkowe, koszenie, układanie kostki brukowej. Praca jednozmianowa w godz. 6.00-14.00.
BIALSKI KLUB SPORTOWY ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY - 2018-06-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
przygotowanie gabinetów do pracy asystowanie lekarzowi, sterylizacja, rejestracja, zakładanie holtera EKG i Ciśnieniowego. Praca pomiędzy 8.oo a 21.oo ok. 20 - 25 godzin w miesiącu.
Kardio-Dental specjalistyczna stomatologia i kardiologia Małgorzata Wójcik-Kleczyk, Rafał Kleczyk s.c - 2017-10-20 - Oleśnica (dolnośląskie)
Zapoznanie się z przepisami w zakresie księgowości i kadr, zapoznanie się z przepisami dotyczącymi płac oraz spraw pracowniczych, zapoznanie się z obiegiem dokumentów, zapoznanie się z rodzajami dokumentów księgowych, obsługa urządzeń biurowych, obsługa programów księgowych i kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
- Wsparcie administracyjne pracy i działań biura Dyrekcji oraz Zarządu. Planowanie czasu pracy, prowadzenie kalendarza spotkań. Przygotowywanie dokumentacji, materiałów na spotkania, pism, prezentacji zestawień, raportów, analiz oraz archiwizacja dokumentacji. Rozliczanie budżetów wewnętrznych i delegacji. Obsługa korespondencji oraz połączeń telefonicznych dot. biura Zarządu. Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji. Utrzymywanie kontaktów z podmiotami zewnętrznymi oraz partnerami biznesowymi w tym zagranicznymi (j. angielski w mowie i piśmie). Organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych oraz biznesowych, wizyt gości, podróży służbowych krajowych i zagranicznych. Redagowanie pism, tłumaczenia dokumentów, korespondencji. Zarządzanie hierarchią informacji przychodzących i wychodzących, sortowanie i syntetyzowanie najbardziej istotnych danych. Przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji niezbędnych przed spotkaniami, zarówno wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi. Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu. Koordynowanie współpracy pomiędzy Zarządem, a Dyrektorami.Sporządzanie agendy oraz protokołów ze spotkań Zarządu.- Wynagrodzenie: od 2000-2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie wyższe. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, Power Point) oraz obsługi urządzeń biurowych. Szeroko rozwinięte zdolności organizacyjne oraz analityczne. Komunikatywność oraz zdolności interpersonalne. Umiejętności planowania i organizacji pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (6:00-16:00) (Tel. 32-730-38-36) lub e-mail: kadry (at) sutco.pl
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-10 - Katowice (śląskie)
Obsługa korespondecji wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie kalendarza spotkań zarządu, asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach zarządu.
kontakt przez PUP - 2019-02-25 - Kraków (małopolskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
załadunek i rozładunek towarów
PRODUCENT ELEMENTÓW PREFABRYKOWANYCH "BETONIARNIA KACZMAREK" PPHU S.C. - 2016-12-27 - Siedliszowice (śląskie)
Asystent wychowawcy świetlicy. Okres zatrudnienia - do 23.06.2017 r.
Szkoła Podstawowa Nr 9 w Legnicy - 2017-05-22 - Legnica (dolnośląskie)
- pomoc nauczycielowi Oddziału Przedszkolnego w sprawowaniu opieki nad dziećmi podczas zajęć w budynku szkoły- sprawowanie opieki nad dziećmi Oddziału Przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej podczas wycieczek bliższych i dalszych oraz zabaw na podwórku szkolnym i placu zabaw- pomoc w przygotowywaniu pomocy i środków dydaktycznych na zajęcia z dziećmi- pomoc w opracowaniu materiałów i wykonywaniu gazetek ściennych informacyjnych dla dzieci i rodziców- pomoc w sprawowaniu opieki nad dziećmi podczas zajęć świetlicowych organizowanych po zakończeniu zajęć szkolnych
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Klęczany (małopolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Radom (mazowieckie)
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Mońki (podlaskie)
pomoc w wypełnianiu i prowadzeniu dokumentów kadrowo-płacowych
PLATFORMA USŁUG Jerzy Piechowiak - 2016-07-21 - Piaseczno (mazowieckie)
Pomoc przy zabiegach dentystycznych
NZOZ EGODENT Ewelina Gontkowska - 2018-02-23 - Masłowice (łódzkie)
Nauka kierowania interesantów do właściwych pracowników Posterunku Policji i inne
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Mielno (zachodniopomorskie)
Pomoc przy opracowaniu, wdrażaniu oraz realizowaniu koncepcji nowych produktów, modyfikacja i rozwój istniejących produktów, receptur, tworzenie i aktualizacja dokumentacji technologicznej.
Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o - 2015-11-19 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Gąsów (mazowieckie)
prowadzenie i koordynowanie pracami biura, przygotowywanie i współzarządzanie korespondencją, przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji, wspracie organizatora stażu w poruszaniu się po aglomeracji śląskiej (osoba niewidoma), oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Sosnowiec (śląskie)