ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Trąbki Wielkie oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN

Zakres obowiązków: Określony w programie stażu

Data publikacji: 2019-11-26

Lokalizacja: Trąbki Wielkie (pomorskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Trąbki Wielkie, powiat: gdański, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków: Określony w programie stażu

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trąbki Wielkie

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 16.12.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
3 Maja 9, 80-802 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Ulica pracodawcy: 3 Maja

Numer budynku pracodawcy: 9

Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 28.11.2019

Oferta pracy ważna do: 27.12.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2019

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3ff142787d5314a6ca2e70ba320d77be

Podobne oferty pracy

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 250 PLN

kierowanie pojazdem, dostarczanie towarów pod wskazany adres
Zakład Mięsny WASĄG Spółka Jawna - 2019-09-27 - Hedwiżyn (lubelskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

pomoc przy prowadzeniu zajęć z dziećmi, pomoc przy opiece nad dziećmi w trakcie zajęć, spacerów, wydawanie posiłków dzieciom
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Augustów (podlaskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 220 PLN

Przyjmowanie, segregowanie, wprowadzanie dokumentów do programów księgowych,praca biurowa, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Rydułtowy (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Wymagania: wykształcenie wyższe (administracja, finanse, rachunkowość, samodzielność, komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Wejherowo (pomorskie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 2 250 PLN

projektowanie ulotek, stała analiza konkurencji, wsparcie agentów w obszarze marketingu, tworzenie rzutów nieruchomości, kreowanie nowych narzędzi i działań marketingowych, organizacja wydarzeń marketingowych
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Kraków (małopolskie)

DORADCA KLIENTA - od 2 100 PLN

obsługa klienta, sprzedaż produktów bankowych
BANK POCZTOWY SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-14 - Konin (wielkopolskie)

ASYSTENT POŚREDNIKA NIERUCHOMOŚCI - od 1 850 PLN

aktywne pozyskiwanie klientów, nadzór nad obiegiem dokumentów, prezentacja ofert, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, doradztwo w obszarze nieruchomości dla klientów biura, profesjonalna obsługa klientów w zakresie obrotu nieruchomościamigodz. pracy 9.00-17.00I umowa zlecenie, następnie umowa o pracę
CARGOS NIERUCHOMOŚCI Grażyna Gniado - 2015-12-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT/KA ZARZĄDU - od 3 200 PLN

-codzienne prowadzenie sekretariatu-obsługa gości firmy-obsługa telefonicznych połączeń przychodzących i wychodzących-obsługa poczty elektronicznej -ogranizowanie spotkań zarządu, spotkań biznesowych, konferencji, podróży służbowych-tłumaczenie tekstów na potrzeby zarządu-prowadzenie rejestru poczty wychodzącej i przychodzącej - prowadzenie i zarządzanie dokumentacją spółki- wykonywanie biezących zadań zlecanych przez zarząd-zamawianie artykułów biurowych, spożywczych, pieczątek i innych na potrzeby administracji
PROFI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-03 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA (STAŻ DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA) - 1 017,4 PLN

opieka nad dziećmi niepełnosprawnymi w czasie dowozu i trwania zajęć, pomoc w prowadzeniu zajęć wychowawcom
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Starachowice (świętokrzyskie)

NAUCZYCIEL PRZEDMIOTÓW POLIGRAFICZNO-GRAFICZNYCH - od 2 200 PLN

Wymagania dla osób będących nauczycielami: ukończone studia pierwszego stopnia (licencjat), uzupełniające studia magisterskie, jednolite magisterskie, podyplomowe na kierunku zgodnym z nauczanymi przedmiotami (projektowanie graficzne, cyfrowe technologie graficzne, projekty graficzne przestrzenne i płaskie, technologie wizualizacji przestrzennej). Okres zatrudnienia 01.09.2019-31.08.2020. Wymiar czasu pracy min. 10 godz. w tyg. - do uzgodnienia z pracodawcą. Godz. pracy 8-16.
Zespół Szkół Ekonomicznych i Technicznych w Słupsku - 2019-01-07 - Słupsk (pomorskie)

ASYSTENTKA ZARZĄDU - od 2 000 PLN

Obsługa sekretariatu, prace związane z wysyłką korespondecji, obsługa rejestru, faktur, tłumaczenie tekstów.Wyskość wynagrodzenia zależy od posiadanych kwalifikacji. Na spotkanie z pracodawcą należy umawiać się telefonicznie.
POLMLEK Raciąż Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Raciąż (mazowieckie)

MONTER KONSTRUKCJI STALOWYCH (O) - od 3 000 PLN

Monter konstrukcji stalowych
Budowlana Firma K.M.K. Włodek Krzysztof - 2019-05-06 - Tarnów (małopolskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ DO MECHANICZNEJ OBRÓBKI TWORZYW SZTUCZNYCH - od 2 100 PLN

obróbka, montaż i pakowanie detali z tworzyw sztucznychIII zmiany, godz. 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT/ASYSTENTKA ZARZĄDU - od 2 200 PLN

- Bieżąca współpraca z zarządem. Obsługa korespondencji w j. angielskim. Opieka nad stroną internetową Spółki. Przygotowywanie prezentacji w PowerPoint. Realizacja bieżących zadań i dbanie o pozytywny wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto + premia do 50% wynagrodzenia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Prawo jazdy kat. B. Dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie. Bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office i PowerPoint. Sumiennośc, dobra organizacja pracy, zaangażowanie w wykonywanie obowiązków. Kontakt e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI K/M - od 2 500 PLN

Weryfikacja formalna i merytoryczna dowodów księgowych, przyporządkowanie do właściwych dzienników księgowych, sporządzanie rejestrów księgowych, prace pomocnicze dla głównego księgowego.
Podatki i Rachunkowość Sp. z o.o./Sp. k. - 2019-03-14 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT KONTROLERA JAKOŚCI - od 2 000 PLN

Posługiwanie się suwmiarką i mikromierzem, przeprowadzanie pomiaru z użyciem pomiarów i przymiarów.
PPHU PEGAS S.C. J. Gąsior, J.P.P.Paulukiewicz - 2016-04-14 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

Wykształcenie wyższe lub osoba w trakcie studiów, kierunek księgowość lub kierunki pokrewne, wymagane doświadczenie w pracy w dziale ksiegowym np. staż, praktyka. Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, znajomość programu Excel. Zakres obowiązków: pomoc administracyjna w dziale księgowośc i aktywne rozwiązywanie problemów związanych z działem księgowym, pomoc w sprawdzaniu zgodności dokumentów, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie sprawozdań finansowych i raportów w Excelu. Kontakt osobisty oraz telefoniczny z pracodawcą.
NIFCO KOREA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-26 - Żory (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 2 000 - 3 000 PLN

wsparcie zespołu księgowości w realizacji zadań, wprowadzanie danych do systemu księgowego, prace administracyjne
KONECKE SPÓŁKA Z O.O. - 2017-01-26 - Słubice (lubuskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Stromiec (mazowieckie)

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa urządzeń biurowych: kserokopiarka, faks, itp.,- segregowanie, numerowanie i archiwizacja dowodów księgowych,- podstawowa obsługa programów: Księga Podatkowa KP Optima, Comarche Optima),- obsługa klienta, - pisanie pism.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Zgierz (łódzkie)

ASYSTENT DS KSIĘGOWOŚCI - 1 017,4 PLN

Sporządzanie zestawień finansowych w uzgodnieniu z głównym księgowym.Obsługa programów: SIMPLE, VATOWIEC.Dekretowanie wydań i przyjęć magazynowych, sprawdzanie ich pod względem formalnym i rachunkowym.Prowadzenie ewidencji kosztów poszczególnych komórek SP ZOZ.
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Wieluń (łódzkie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Pomoc w opiece nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Grójec (mazowieckie)

MECHANIK (NR 22) - od 2 768 PLN

Naprawa i konserwacja urządzeń ogrodniczych, ewidencjonowanie napraw w systemie informatycznym, przeglądy techniczne silników.
S & Garden Sp. z o.o. Michał Sobota s.c. - 2019-06-27 - Trzebicz (lubuskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - STAŻ RPO III - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA-KONSTRUKTOR BUDOWLANY - od 3 000 PLN

Tworzenie dokumentacji projektowych budowlanych, wykonawczych i powykonawczych, współpraca z projektantami, obsługa programów, wspomagających obliczenia konstrukcji budowlanych (AUTOCAD, EUROCOD).
CONSILIO PROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-06 - Jarosław (podkarpackie)

ASYSTENT ARCHITEKTA - 1 017,4 PLN

wg stanowiska pracy i programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

ASYSTENT DYREKTORA, SPECJALISTA DS. KADR - od 3 400 PLN

1. Uzgadnianie, prowadzenie i nadzór nad kalendarzem Dyrektora.2. Wsparcie Dyrektora w zadaniach informacyjnych i kontrolnych.3. Pomoc w codziennej organizacji i koordynacji działań Dyrektora.4. Komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna w imieniu Dyrektora.5. Zapewnienie przepływu i zarządzanie informacjami pomiędzy Dyrektorem a innymi komórkami organizacyjnymi nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji w Centrum.6. Kontakt z partnerami zewnętrznymi w niezbędnym zakresie.7. Tworzenie zestawień raportów, analiz, prezentacji na potrzeby Dyrektora.8. Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących.9. Zarządzanie dokumentacją w zakresie: wysyłania i odbioru korespondencji, rejestracji pism przychodzących i wychodzących oraz prowadzenia teczek spraw Dyrektora.10. Przygotowywanie spotkań i zebrań w firmie, planowanie podróży służbowych.11. Organizacja i planowanie podróży służbowych.12. Zadania reprezentacyjne: przyjmowanie i opieka nad gośćmi wewnątrz firmy.13. Inne prace związane z codzienną działalnością administracyjną biura.14. Organizowanie, obsługiwanie spotkań i konferencji.15. Prowadzenie spraw osobowych pracowników Centrum, a w szczególności: - kompletowanie dokumentów przy przyjęciu nowego pracownika do pracy oraz wymaganych dokumentów w trakcie zatrudnienia,zakładanie i prowadzenie oddzielnie dla każdego pracownika akt osobowych,- prowadzenie rejestrów pracowników,- obsługa programów użytkowych dotyczących spraw osobowych,- obliczanie wymiarów urlopów wypoczynkowych, kontrola urlopów okolicznościowych, macierzyńskich, wychowawczych i bezpłatnych,- ustalanie prawa do dodatków stażowych, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych i pośmiertnych,- prowadzenie ewidencji w zakresie urlopów pracowniczych,- sporządzanie świadectw pracy dla pracowników,- prowadzenie ewidencji nieobecności w pracy i czasu nieprzepracowanego,- sporządzanie sprawozdań GUS, PFRON ze stanu i struktury zatrudnienia;
REGIONALNE CENTRUM ANIMACJI KULTURY - 2019-02-13 - Zielona Góra (lubuskie)

KUCHARZ - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Nowe Grodziczno (warmińsko-mazurskie)