ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Trąbki Wielkie oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: Określony w programie stażu
Data publikacji: 2019-11-26
Lokalizacja: Trąbki Wielkie (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Trąbki Wielkie, powiat: gdański, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: Określony w programie stażu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trąbki Wielkie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 16.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
3 Maja 9, 80-802 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 28.11.2019
Oferta pracy ważna do: 27.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.11.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3ff142787d5314a6ca2e70ba320d77be
Podobne oferty pracy
kierowanie pojazdem, dostarczanie towarów pod wskazany adres
Zakład Mięsny WASĄG Spółka Jawna - 2019-09-27 - Hedwiżyn (lubelskie)
pomoc przy prowadzeniu zajęć z dziećmi, pomoc przy opiece nad dziećmi w trakcie zajęć, spacerów, wydawanie posiłków dzieciom
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Augustów (podlaskie)
Przyjmowanie, segregowanie, wprowadzanie dokumentów do programów księgowych,praca biurowa, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Rydułtowy (śląskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe (administracja, finanse, rachunkowość, samodzielność, komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Wejherowo (pomorskie)
projektowanie ulotek, stała analiza konkurencji, wsparcie agentów w obszarze marketingu, tworzenie rzutów nieruchomości, kreowanie nowych narzędzi i działań marketingowych, organizacja wydarzeń marketingowych
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, sprzedaż produktów bankowych
BANK POCZTOWY SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-14 - Konin (wielkopolskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, nadzór nad obiegiem dokumentów, prezentacja ofert, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, doradztwo w obszarze nieruchomości dla klientów biura, profesjonalna obsługa klientów w zakresie obrotu nieruchomościamigodz. pracy 9.00-17.00I umowa zlecenie, następnie umowa o pracę
CARGOS NIERUCHOMOŚCI Grażyna Gniado - 2015-12-01 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
-codzienne prowadzenie sekretariatu-obsługa gości firmy-obsługa telefonicznych połączeń przychodzących i wychodzących-obsługa poczty elektronicznej -ogranizowanie spotkań zarządu, spotkań biznesowych, konferencji, podróży służbowych-tłumaczenie tekstów na potrzeby zarządu-prowadzenie rejestru poczty wychodzącej i przychodzącej - prowadzenie i zarządzanie dokumentacją spółki- wykonywanie biezących zadań zlecanych przez zarząd-zamawianie artykułów biurowych, spożywczych, pieczątek i innych na potrzeby administracji
PROFI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-03 - Grabów nad Prosną (wielkopolskie)
opieka nad dziećmi niepełnosprawnymi w czasie dowozu i trwania zajęć, pomoc w prowadzeniu zajęć wychowawcom
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Starachowice (świętokrzyskie)
Wymagania dla osób będących nauczycielami: ukończone studia pierwszego stopnia (licencjat), uzupełniające studia magisterskie, jednolite magisterskie, podyplomowe na kierunku zgodnym z nauczanymi przedmiotami (projektowanie graficzne, cyfrowe technologie graficzne, projekty graficzne przestrzenne i płaskie, technologie wizualizacji przestrzennej). Okres zatrudnienia 01.09.2019-31.08.2020. Wymiar czasu pracy min. 10 godz. w tyg. - do uzgodnienia z pracodawcą. Godz. pracy 8-16.
Zespół Szkół Ekonomicznych i Technicznych w Słupsku - 2019-01-07 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa sekretariatu, prace związane z wysyłką korespondecji, obsługa rejestru, faktur, tłumaczenie tekstów.Wyskość wynagrodzenia zależy od posiadanych kwalifikacji. Na spotkanie z pracodawcą należy umawiać się telefonicznie.
POLMLEK Raciąż Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Raciąż (mazowieckie)
Monter konstrukcji stalowych
Budowlana Firma K.M.K. Włodek Krzysztof - 2019-05-06 - Tarnów (małopolskie)
obróbka, montaż i pakowanie detali z tworzyw sztucznychIII zmiany, godz. 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- Bieżąca współpraca z zarządem. Obsługa korespondencji w j. angielskim. Opieka nad stroną internetową Spółki. Przygotowywanie prezentacji w PowerPoint. Realizacja bieżących zadań i dbanie o pozytywny wizerunek firmy.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto + premia do 50% wynagrodzenia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Prawo jazdy kat. B. Dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie. Bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office i PowerPoint. Sumiennośc, dobra organizacja pracy, zaangażowanie w wykonywanie obowiązków. Kontakt e-mail: agnieszka.szuper (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Katowice (śląskie)
Weryfikacja formalna i merytoryczna dowodów księgowych, przyporządkowanie do właściwych dzienników księgowych, sporządzanie rejestrów księgowych, prace pomocnicze dla głównego księgowego.
Podatki i Rachunkowość Sp. z o.o./Sp. k. - 2019-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
Posługiwanie się suwmiarką i mikromierzem, przeprowadzanie pomiaru z użyciem pomiarów i przymiarów.
PPHU PEGAS S.C. J. Gąsior, J.P.P.Paulukiewicz - 2016-04-14 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wykształcenie wyższe lub osoba w trakcie studiów, kierunek księgowość lub kierunki pokrewne, wymagane doświadczenie w pracy w dziale ksiegowym np. staż, praktyka. Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, znajomość programu Excel. Zakres obowiązków: pomoc administracyjna w dziale księgowośc i aktywne rozwiązywanie problemów związanych z działem księgowym, pomoc w sprawdzaniu zgodności dokumentów, wprowadzanie danych do systemu, przygotowywanie sprawozdań finansowych i raportów w Excelu. Kontakt osobisty oraz telefoniczny z pracodawcą.
NIFCO KOREA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-26 - Żory (śląskie)
wsparcie zespołu księgowości w realizacji zadań, wprowadzanie danych do systemu księgowego, prace administracyjne
KONECKE SPÓŁKA Z O.O. - 2017-01-26 - Słubice (lubuskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Stromiec (mazowieckie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa urządzeń biurowych: kserokopiarka, faks, itp.,- segregowanie, numerowanie i archiwizacja dowodów księgowych,- podstawowa obsługa programów: Księga Podatkowa KP Optima, Comarche Optima),- obsługa klienta, - pisanie pism.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Zgierz (łódzkie)
Sporządzanie zestawień finansowych w uzgodnieniu z głównym księgowym.Obsługa programów: SIMPLE, VATOWIEC.Dekretowanie wydań i przyjęć magazynowych, sprawdzanie ich pod względem formalnym i rachunkowym.Prowadzenie ewidencji kosztów poszczególnych komórek SP ZOZ.
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Wieluń (łódzkie)
Pomoc w opiece nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Grójec (mazowieckie)
Naprawa i konserwacja urządzeń ogrodniczych, ewidencjonowanie napraw w systemie informatycznym, przeglądy techniczne silników.
S & Garden Sp. z o.o. Michał Sobota s.c. - 2019-06-27 - Trzebicz (lubuskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie dokumentacji projektowych budowlanych, wykonawczych i powykonawczych, współpraca z projektantami, obsługa programów, wspomagających obliczenia konstrukcji budowlanych (AUTOCAD, EUROCOD).
CONSILIO PROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-06 - Jarosław (podkarpackie)
wg stanowiska pracy i programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-16 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
1. Uzgadnianie, prowadzenie i nadzór nad kalendarzem Dyrektora.2. Wsparcie Dyrektora w zadaniach informacyjnych i kontrolnych.3. Pomoc w codziennej organizacji i koordynacji działań Dyrektora.4. Komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna w imieniu Dyrektora.5. Zapewnienie przepływu i zarządzanie informacjami pomiędzy Dyrektorem a innymi komórkami organizacyjnymi nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji w Centrum.6. Kontakt z partnerami zewnętrznymi w niezbędnym zakresie.7. Tworzenie zestawień raportów, analiz, prezentacji na potrzeby Dyrektora.8. Samodzielne redagowanie pism, dbałość o właściwą formę dokumentów wychodzących.9. Zarządzanie dokumentacją w zakresie: wysyłania i odbioru korespondencji, rejestracji pism przychodzących i wychodzących oraz prowadzenia teczek spraw Dyrektora.10. Przygotowywanie spotkań i zebrań w firmie, planowanie podróży służbowych.11. Organizacja i planowanie podróży służbowych.12. Zadania reprezentacyjne: przyjmowanie i opieka nad gośćmi wewnątrz firmy.13. Inne prace związane z codzienną działalnością administracyjną biura.14. Organizowanie, obsługiwanie spotkań i konferencji.15. Prowadzenie spraw osobowych pracowników Centrum, a w szczególności: - kompletowanie dokumentów przy przyjęciu nowego pracownika do pracy oraz wymaganych dokumentów w trakcie zatrudnienia,zakładanie i prowadzenie oddzielnie dla każdego pracownika akt osobowych,- prowadzenie rejestrów pracowników,- obsługa programów użytkowych dotyczących spraw osobowych,- obliczanie wymiarów urlopów wypoczynkowych, kontrola urlopów okolicznościowych, macierzyńskich, wychowawczych i bezpłatnych,- ustalanie prawa do dodatków stażowych, nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych i pośmiertnych,- prowadzenie ewidencji w zakresie urlopów pracowniczych,- sporządzanie świadectw pracy dla pracowników,- prowadzenie ewidencji nieobecności w pracy i czasu nieprzepracowanego,- sporządzanie sprawozdań GUS, PFRON ze stanu i struktury zatrudnienia;
REGIONALNE CENTRUM ANIMACJI KULTURY - 2019-02-13 - Zielona Góra (lubuskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Nowe Grodziczno (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Jelenia Góra (dolnośląskie)