ASYSTENT POŚREDNIKA NIERUCHOMOŚCI Elbląg oferta pracy CARGOS NIERUCHOMOŚCI Grażyna Gniado
Stanowisko: ASYSTENT POŚREDNIKA NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie klientów, nadzór nad obiegiem dokumentów, prezentacja ofert, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, doradztwo w obszarze nieruchomości dla klientów biura, profesjonalna obsługa klientów w zakresie obrotu nieruchomościamigodz. pracy 9.00-17.00I umowa zlecenie, następnie umowa o pracę
Data publikacji: 2015-12-01
Lokalizacja: Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: CARGOS NIERUCHOMOŚCI Grażyna Gniado
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stary Rynek 11, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywne pozyskiwanie klientów, nadzór nad obiegiem dokumentów, prezentacja ofert, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, doradztwo w obszarze nieruchomości dla klientów biura, profesjonalna obsługa klientów w zakresie obrotu nieruchomościamigodz. pracy 9.00-17.00I umowa zlecenie, następnie umowa o pracę
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT POŚREDNIKA NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Elbląg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Elbląg
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Elbląg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pośrednik w obrocie nieruchomościami
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.12.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
prawo jazdy kat.B plus własny samochód, dyspozycyjność, biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych (Word, Excel), doświaczenie w pracy biurowej mile widziane, mile widziane doświadczenie w obrocie nieruchomościami, łatwość w nawiązywaniu kontaktówFirma oferuje:możliwość zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, niezbędne narzędzia do pracy (komputer, telefon służbowy, aparat), szkolenie wprowadzające, wsparcie przełożonego na każdym etapie pracy
Nazwa pracodawcy: CARGOS NIERUCHOMOŚCI Grażyna Gniado
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Adres pracodawcy:
Stary Rynek 11, 82-300 Elbląg, powiat: m. Elbląg, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt telefoniczny tel. 510181782 - umówić się na spotkanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Elbląg
Gmina pracodawcy: Elbląg
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Elbląg
Ulica pracodawcy: Stary Rynek
Numer budynku pracodawcy: 11
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Elblągu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pośrednik w obrocie nieruchomościami
Data dodania oferty pracy: 01.12.2015
Oferta pracy ważna do: 30.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca wykonywana będzie w języku fińskim, telefonowanie do klientów, obsługa przychodzących połączeń telefonicznych/e-mail dotyczących zagadnień technicznych związanych z IT, analiza i rozwiązywanie najczęstszych zapytań klientów z przygotowywanych przez nas rozwiązań, współpraca z zespołem specjalistaów IT przy bardziej skomplikowanych zagadnieniach.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Kraków (małopolskie)
Wsparcie administracyjne w dziale zapewnienia jakości, wypełnianie raportów jakościowych. Nadzór i koordynacja systemu reklamacji od klientów oraz do dostawców. Obsługa programu produkcyjnego. Praca w godzinach 7-15.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe OKRUSZEK Tomasz Jarosiński - 2017-04-11 - Rogozino (mazowieckie)
asystent nauczyciela przedszkola- staż EFS POWER II
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Września (wielkopolskie)
praca w księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Augustów (podlaskie)
Koordynacja pracy zarządu.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Kielce (świętokrzyskie)
e-mail: sklep (at) transmich.pl
Waldemar Michna P.T.H. TRANSMICH - 2016-06-09 - Gogolin (opolskie)
Księgowanie dokumentów księgowych Udział w bieżących zadaniach działu finansowo-księgowego Aktywne uczestnictwo w procesie przygotowania zamknięcia miesiąca Aktywne uczestnictwo w przygotowywaniu sprawozdań finansowych oraz raportów na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne firmy. Ścisła współpraca z innymi działami firmy.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Gdańsk (pomorskie)
wg stanowiska
Zespół Szkół w Józefowie - 2017-06-06 - Józefów (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Białystok (podlaskie)
Wykonywanie pomiarów sytuacyjno-wysokościowych z zastosowaniem matod: klasycznej z wykorzystaniem tachymetru elektrycznego i techniki satelitarnej GPS, obliczenia, opracowanie szkiców, pomiary realizacyjne i inwentaryzacyjne.
kontakt przez PUP - 2016-01-25 - Rybnik (śląskie)
prace porządkowe i remontowe na terenie miasta i gminy Dobre Miasto - teren objęty działałnością OSiR
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
w/z
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Jawor (dolnośląskie)
Wymagana komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta, umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, samodzielność, dokładność, zaangażowanie w pracę, dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Word i MS Excel. Mile widziane uprawnienia do obsługi wózków widłowych. Charakterystyka pracy: wprowadzanie danych do systemu zgodnie z obowiązującym harmonogramem w celu wygenerowania prawidłowych zamówień pozwalających na utrzymanie właściwej dostępności produktów w sklepie. Przyjmowanie dostaw, sortowanie, składowanie i przemieszczanie towaru w magazynie oraz zapewnienie właściwej rotacji produktów w magazynie i chłodni. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Zgłoszenie należy wypełnić na podstawie formularza on-line na stronie www.kariera.tesco.pl. Termin nadsyłania podań upływa 31.12.2017 r.
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2017-10-20 - Rybnik (śląskie)
Administracja nieruchomością wraz z bieżącymi naprawami i konserwacją budynku. Nadzór podczas prac związanych z remontami/rozbudową obiektu. Praca z dokumentacją w języku angielskim i ukraińskim. Godziny pracy: 8-16.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Maszewo (mazowieckie)
Wykształcenie: wyższe prawnicze; mile widziane doświadczenie; praca w kancelarii adwokackiej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"JPM ADWOKACI JANSON PULDA MELLER" SPÓŁKA PARTNERSKA - 2015-12-07 - Gliwice (śląskie)
Przygotowywanie zgłoszeń danych, opracowywanie dokumentów, reprezentowanie klienta w Urzędzie Celnym.Praca od pn do pt.
POLBOD BIURO SPEDYCJI MIĘDZYNARODOWEJ SP. Z O.O. - 2017-05-23 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
przygotowanie strategii wprowadzania nowych produktów i projektów, badania marketingowe, analiza rynku,
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Dopiewo (wielkopolskie)
Opieka nad dzieckiem z opinią poradni PPP podczas zajęć lekcyjnych, przerw, wyjść na zajęcia poza szkołą, zajęć w świetlicy.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Turbia (podkarpackie)
Wykonywanie prac terenowych, kompletowanie dokumentacji, obsługa klienta.
Usługi Geodezyjne Geomiedza Magdalena Michalska - 2016-01-11 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
- nadzór nad prawidłową i terminową realizacją procesów płacowych oraz bezpośredni kontakt z obsługiwanymi firmami,- efektywne zarządzanie czasem w celu dotrzymywania terminów zamknięć miesiąca, - prowadzenie bieżących zestawień (faktury zakupu, sprzedaży) na wewnętrzne potrzeby firmy
Małgorzata Handzel FIRMA TRANSPORTOWO-USŁUGOWA "EURO-TRANS" - 2017-05-29 - Skawina (małopolskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Pobiedziska (wielkopolskie)
zapewnianie właścicielowi firmy wsparcia administracyjnego, organizacyjnego, koordynacyjnego, ścisła współpraca z właścicielem
PLAST SERVICE PACK Konrad Rumiński - 2016-08-02 - Kolonia Warszawska (mazowieckie)
- bieżąca obsługa klientów, przyjmowanie i wydawanie dokumentów,- kontakt telefoniczny i mailowy z klientami,- umawianie spotkań i prowadzenie kalendarza właściciela,- obsługa urządzeń biurowych skaner, ksero,- weryfikacja poprawności dokumentów księgowych (faktur, rachunków, wz, pk, kp, i kw),- podział dokumentów na kosztowe i przychodowe,- wprowadzanie dokumentów do programu cdn OPTIMA,- wyliczanie zaliczek na podatek dochodowy oraz sporządzanie deklaracji podatku Vat,- wypełnianie dokumentów zgłoszeniowych oraz rozliczeniowych do ZUS,- sporządzanie listy płac
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Gorlice (małopolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Przasnysz (mazowieckie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Warszawa (mazowieckie)
praca jako rejestratorka i asystentka stomatologiczna
kontakt przez PUP - 2018-03-05 - Poznań (wielkopolskie)
ZGODNIE Z ZAWODEM
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
współpraca z dietetykiem, sprzedaż suplementów, obsługa programów komputerowych, organizacja akcji promocyjnych
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Lubin (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Gąsów (mazowieckie)
odpowiedzialność za współpracę prezesa a klientami i kontrahentami, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)