ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Toruń oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: zgodny z programem
Data publikacji: 2018-07-27
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: zgodny z programem
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Data zakończenia pracy: 31.01.2019
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego
Adres pracodawcy:
Towarowa 4/6, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Towarowa
Numer budynku pracodawcy: 4/6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Toruńskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.07.2018
Data dodania oferty pracy: 25.07.2018
Oferta pracy ważna do: 25.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.07.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta w zakresie sprzedaży okularów korekcyjnych, soczewek kontaktowych i akcesoriów. osoby zainteresowane proszone są o wysyłanie cv drogą pocztową na adres pracodawcy. Punkt w Piszu będzie czynny od maja.
"OPTYKA-OKULISTYKA Aleksander Tracewicz SPÓŁKA JAWNA" - 2017-04-14 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów, prowadzenie działalności handlowej, pozyskiwanie nowych klientów, prezentacja oferty, kontakty z chińskojęzycznymi producentami towarów
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Magdalenka (mazowieckie)
Poszukiwanie i sprzedaż ładunków transportowych na terenie Europy
FONOKAJ SP.ZO.O. SP.K. - 2018-07-26 - Gdynia (pomorskie)
- Pomoc projektantowi w zakresie realizacji dokumentacji z zakresu ochrony środowiska. Praca w siedzibie firmy w biurze oraz w terenie według potrzeb.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie z zakresu ochrony środowiska. Doświadczenie NIE jest wymagane -> może być absolwent. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 507-020-165) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Aleja Walentego Roździeńskiego 188, 40-203 Katowice) lub e-mail: ekoid (at) ekoid.pl
EKOID IWONA MAJEWSKA-DURJASZ - 2016-05-30 - Katowice (śląskie)
- Rozwój aplikacji w Androidzie dla międzynarodowych klientów. Praca w Scrum teamie. Proponowanie innowacyjnych rozwiązań. Dostarczanie wysokiej jakości kodu oraz architektury rozwiązania. Rozwiązywanie problemów i incydentów.- Wynagrodzenie: 10000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny 3 miesiące. Następnie na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca od godziny: 6:00-9:00 do godziny: pon.-czw: 14:30-17:30, pt. 12:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w programowaniu w Androidzie oraz pracy w Scrumie, doświadczenie w rozwoju aplikacji mobilnych. Wymagana wiedza nt. UX, znajomość Java Script, znajomość narzędzi Atlassian, GIT, Continous integration.
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Katowice (śląskie)
Opracowywanie projektów budowlanych w branży sanitarnej (gaz ziemny)
TECH-GAS S.C. Nowoczesne Technologie Gazowe Agnieszka Piasecka Wojciech Piasecki - 2016-06-17 - Białogard (zachodniopomorskie)
Obowiązki związane z wykonywaniem projektów sieci elektroenergetycznych niskich i średnich napięć
Skar Centrum Sp. Z O.O. - 2018-01-18 - Kielce (świętokrzyskie)
Pomoc w pracy nauczyciela
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Grójec (mazowieckie)
pomoc przy montażu napraw centralnego ogrzewania
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zarządzanie procesem produkcji, tworzenie harmonogramów realizacji projektów z uwzględnieniem wykorzystania zasobów własnych i podwykonawców, tworzenie harmonogramów zakupu sprzętu i materiałów, bieżąca i okresowa ocena pracy podwykonawców, systematyczne organizowanie spotkań produkcyjnych, optymalizacja zatrudnienia w poszczególnych specjalnościach produkcyjnych, ścisła współpraca z technologiem, opracowywanie procedur i instrukcji niezbędnych do realizacji projektów, dbałość o przestrzeganie zasad BHP i PPOŻ na terenie stoczni, inicjowanie działań w zakresie ulepszenia technologii i optymalizacji organizacji i planowania produkcji
Poltramp Yard S.A. - 2015-12-22 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
prowadzenie działalności handlowej, analizy sprzedaży, współpraca z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w
JavaX Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Chrzanów Mały (mazowieckie)
ksiegowa
Przedsiębiorstwo "DAMAX" Sp. z o.o. Biuro Rachunkowe - 2017-09-04 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Opole (opolskie)
22. Charakterystyka lub rodzaj wykonywanej pracy:Zakres obowiązków, w szczególności: 1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;3) prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie,6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.),7) ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.Kontakt z pracodawcą: 1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 9.03.2018r. do godziny 15,00
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-02-23 - Wrocław (dolnośląskie)
-obsluga klienta-obsługa systemu ''poczta2000''-awizacja, awizacja powtórna, zwroty i wydawanie listów poleconych i przesyłek nierejestrowanych-dbanie o porządek-przyjmowanie, zwrot, wykładanie towarów pocztowych
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Oleśnica (dolnośląskie)
pomoc nauczycielowi w grupie dzieci z autyzmem i innymi niepełnosprawnościamii
Centrum Terapii Dziecka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-05-24 - Żory (śląskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Tarnów (małopolskie)
Asystent pocztowy (staż)
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Tychy (śląskie)
ksiegowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Elżbieta (lubelskie)
projektowanie sieci
BLUE LINE ENGINEERING S.A. - 2017-02-07 - Krzywopłoty (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
TESCO (POLSKA) Sp.zoo Supermarket - 2016-04-22 - Limanowa (małopolskie)
prace ślusarskie
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Pszczyna (śląskie)
stylizacja fryzur
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Opieka nad osobą niesamodzielną
BIAŁOGARDZKA SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "FENIKS" - 2016-08-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Murarz - prace murarskie i tynkarskie. Praca warmińsko - mazurskie.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE BUDOWNICTWA "BUDOKAR" Bogdan Karpiesiuk - 2017-07-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Udział w projektowaniu, inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2018-01-10 - Zgierz (łódzkie)
Tłumaczenie dokumentów; Tworzenie dokumentacji w języku angielskim; Rozmowy z kontrahentami
"REKORD Hale Namiotowe" Sp. z o.o. - 2018-04-25 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa sekretariatu, przygotowywanie i organizacja spotkań z klientami, zarządzanie obiegiem dokumentów, organizacja podróży służbowych
kontakt przez OHP - 2016-01-13 - Żarów (dolnośląskie)
jw.
ALZAHRANI INTERNATIONAL HOLDING GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-31 - Warszawa (mazowieckie)