ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Terpentyna oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 125 PLN
Zakres obowiązków: pomoc przy sporządzaniu rozliczeń, zestawień dla dowodów księgowych znajdujących się przy wyciągach babkowych
Data publikacji: 2019-08-16
Lokalizacja: Terpentyna (lubelskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Terpentyna, powiat: kraśnicki, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
pomoc przy sporządzaniu rozliczeń, zestawień dla dowodów księgowych znajdujących się przy wyciągach babkowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0.2
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 125 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Terpentyna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kraśnicki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 125 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.08.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kraśniku
Adres pracodawcy:
Aleja Niepodległości 20, 23-204 Kraśnik, powiat: kraśnicki, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: kraśnicki
Gmina pracodawcy: Kraśnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraśnik
Ulica pracodawcy: Aleja Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kraśniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 16.08.2019
Oferta pracy ważna do: 26.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 16.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5a989e56927f1fb63d4d248feb3d7998
Podobne oferty pracy
zbiór szparagów na polu, czyszczenie, sortowanie, pakowanie
kontakt przez OHP - 2019-04-10 - Holandia (Holandia)
współpraca z dostawcami towaru z Chin, składanie zamówień na towary u chińskich dostawców, koordynacja terminowości dostaw, wspomaganie pracy chińskich handlowców
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
organizowanie i uczestniczenie w posiedzeniach i naradach zarządu, zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz poprawnej komunikacji wewnętrznej zarządu, nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych wpływających do zarządu, prowadzenie kalendarza spotkań, obsługiwanie korespondencji firmowej kierowanej do członków zarządu, zarządzanie pracą biura zarządu, archiwizacja dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Zabrze (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Zawiercie (śląskie)
szpachlowanie, malowanie, docieplanie budynków, prace ogólnobudowlane
Zakład Wielobranżowy EWMAR Marian Sroka - 2017-08-16 - Gorzewo (wielkopolskie)
Pomoc uczestnikom projektu w zaspokojeniu codziennych potrzeb życiowych. Pomoc w czynnościach pielęgnacyjnych, wsparcie podczas pobytu w mieszkaniu wspieranycm, w tym przeprowadzaniu treningów.WYMAGANIA: wyksztalcenie min.średnie, kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów tj.opiekun środowiskowy, asystent osoby niepełnosprawnej, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany w domu pomocy społecznej, opiekun w ośrodku pomocy społecznej (szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej, 80 godzinne szkolenie z zakresu reazlizowanej usługi opiekuńczej), doświadczenie w realizacji usłyug opiekuńczychw tym zawodowe, wolontariacki lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego.KONTAKT: j.magdziak (at) psoni-jaroslaw.org.pl
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu - 2018-04-27 - Jarosław (podkarpackie)
praca w biurze przy obsłudze programów-księgowego,Płatnika
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Asystowanie lekarzowi dentyście, prowadzenie gabinetu stomatologicznego
CENTRUM "DENTEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-21 - Zielona Góra (lubuskie)
kontakt z dostawcami i odbiorcami chińskojęzycznymi, dbałość o dostępność towarów u kontrahentów, monitorowanie potrzeb klientów, planowanie, rozliczanie, przygotowywanie raportów, kompletowanie dokumentów, dbałość o ekspozycję towarów, obsługa klientów i kasy fiskalnej.
FORDE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-11 - Kozery (mazowieckie)
Bieżące wsparcie działu logistyki i magazynu
SOBTRADE Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Oddział w Ostrówku. - 2018-02-01 - Ostrówek (mazowieckie)
Montowanie elementów reklamowych. Możliwość wyjazdów na terenie kraju, w zależności od zleceń. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie.
Vivenge Produkcja 1 Sp. z o.o. - 2019-04-02 - Siedlce (mazowieckie)
Nauka oraz pomoc w:- planowaniu produkcji,- obsługa maszyny do lakierowania i szlifowania, frezowania,- ustawiania i programowania maszyn,- kontroli jakości,- nauka samodzielnego rozwiązywania problemów technologicznych.Staż odbywać się będzie w gminie Nowa Wieś Wielka.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Tarkowo Dolne (kujawsko-pomorskie)
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:-Praca od poniedziałku do piątku oraz okazjonalnie w soboty.-Przygotowywanie gabinetów lekarskich do zabiegów m.in. stomatologii ogólnej, chirurgii, implantologii, endodoncji, ortodoncji;-Czynne asystowanie w trakcie prowadzonych zabiegów medycznych, w tym chirurgicznych - praca na cztery ręce; Dezynfekcja i sterylizacja narzędzi stomatologicznych oraz nadzór i konserwacja sprzętu stomatologicznego;-Uzupełnianie brakujących materiałów i instrumentów w gabinetach, zarządzanie podległym stanem magazynowym;Asystowanie przy wykonywaniu zdjęć RTG.Wymagania:-Mile widziane roczne doświadczenie w pracy na 4 ręce, również w zabiegach chirurgicznych,jako asysta;-Dyspozycyjność do pracy w systemie dwuzmianowym oraz w soboty;-Samodzielność w działaniu i chęć nauki;-Wysoki poziom kultury osobistej.Oferujemy:-Umowę o pracę bądź zlecenie;-Możliwość pracy w trybie elastycznego czasu;-Szkolenia zawodowe podnoszące kompetencje oraz wiele możliwości rozwoju;-Pracę w ambitnym i doświadczonym zespole.Informacje dodatkowe:Prosimy o przesyłanie CV oraz ewentualnych referencji na: gabinet (at) triodental.pl Informujemy, iż skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
"TRIO-DENTAL" Grupowa Praktyka Lekarska Spółka Cywilna, Obałka Małgorzata, Czarnecka Anna - 2019-04-17 - Tczew (pomorskie)
Obsługa: urządzeń biurowych, programów finansowo-księgowych, kadrowych, nadzór nad obiegiem dokumentacji, segregowanie i weyfikacja dokumentów finansowo-księgowych, numeracja dokumentacji księgowej, pomoc w kontroli rozrachunków, tworzenia raportów i zestawień na potrzeby rozliczeń finansowo-księgowych, prowadzenie księgi poczty przychodzącej i wychodzącej, bieżąca obsługa biura, wykonywanie zadań zleconych przez opiekuna stażu.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracownika, obsługa programu kadrowo-płacowego "OPTIMA"
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Łochowice (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe,obsługa komputera, składanie i kompletowanie dokumentacji, obsługa graficzna plików, archiwizacja projektów w wersji elektronicznej, rysowanieinstalacji wentylacji
kontakt przez PUP - 2019-06-12 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Opis stanowiska:• prowadzenie KPIR oraz ewidencji VAT;• sporządzanie deklaracji podatkowych;• praca w biurze rachunkowym• dekretacja dokumentów• terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej• prowadzenie bieżących rozliczeń z bankami i innymi instytucjami finansowymi,
BIURO RACHUNKOWE GRAŻYNA STRZELECKA - 2018-02-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie rysunków do projektów budowlanych i wykonawczych. Inwentaryzacja architektoniczna budynków
Pracownia Projektowa "MIZAWA" Mirosław Zawartka - 2016-06-13 - Sosnowiec (śląskie)
Zadania asystenta rodziny:1.Współpraca i utrzymanie osobuistego kontaktu z wskazanymi rodzinami, 2. Diagnozowanie sytuacji rodziny w oparciu o badanie potrzeb i możliwości, 3. Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną, 4. Podejmowanie działaniań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa rodziny i jej członków, w szczególności dzieci.5. Wspieranie rodziny poprzez konsultacje i poradnictwospecjalistyczne w szzególnościw zakresie:a) wychowania i opieki nad dziećmi (budowanie więzi między członkami rodziny, rozwijanie umiejętności wychowawczych, konstruktywne rozwiązywanie konfliktów itp.) budowania systemu wsparcia w rozwoju i edukacji dziecka, np. (pomoc dzieciom w nauce itp.),b)podziału obowiązków domowychna poszczególnych członków rodziny, c) promowanie zdrowego stylu życia (edukacja w zakresie higieny osobistej członków rodziny, prawidłowe odżywianie, edukacja w zakresie organizacji czasu wolnego itp.)d) gospodarowanie budżetem domowym,e) usamodzielnienia się członków rozdziny poprzez uzupełnienie wykształcenia, , kwalifikacji zawodowych, podjęcie działań zmierzających do poszukiwania, podejmowania i utrzymania pracy zarobkowej.6. Wspieranie aktywności społeecznej rodzin i rozszerzenie kontaktów społecznych rodziny m. in.poprzez:a) ułątwianie rodzinie kontaktów z innymi osobami, specjalistami, instytucjami,b) stymulowanie do samodzielnego poszukiwania w swoim otoczeniu nowych możliwości, c) pobudzenie do korzystania z własnych możliwości i uprawnień,d) uczenie dostępu do nowych technologii, zasobów kultury.
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie - 2019-02-25 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
przygotowanie gabinetu do pracy z pacjentem, czyszczenie oraz sterylizacka narzędzi, czynne asystowanie podczas zabiegu, praca na "4"ręce; dbanie o czystość i porządek na stanowisku pracy
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Medicus - 2019-02-21 - Sobienie-Jeziory (mazowieckie)
Wykonywanie obliczeń statycznych i wymiarowanie elementów konstrukcji budowlanych, sporządzanie rysunków branżowych w programie AutoCad, prace biurowe (skladanie gotowej dokumentacjii)
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Olszyny (małopolskie)
Praca z rodziną z dziećmi. Zakres obowiązków określa ustawa o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej. Praca na terenie gm. Siemyśl na umowę zlecenie (około 15 godz. miesięcznie/ jedna rodzina).
Ośrodek Pomocy Społecznej w Siemyślu - 2018-07-02 - Siemyśl (zachodniopomorskie)
Praca w pizzerii
PIZZERIA "ROMA" sp. c. - 2016-08-02 - Gostyń (wielkopolskie)
praca na programie Rewizor, przygotowywanie dokumentacji do księgowania
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Wola Wiązowa (łódzkie)
Pomoc przy pracach elewacyjnych i wykończeniowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Władysławowo (pomorskie)
kontrola i ocena jakości surowca, prowadzenie dokumentacjireklamacyjnych, Kontrola CP i OOP, sporządzanie zestawień iraportów, kontrola i ocena przestrzegania zasad GMP i GHP, jedna zmiana 7-15
Animex Foods sp. z o.o.sp.k. - 2016-05-13 - Opole (opolskie)
Projektowanie instalacji sanitarnych wentylacji, klimatyzacji, ogrzewania.
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Kielce (świętokrzyskie)
Kontakt i współpraca z pracownikami, obsługa recepcji: urządzeń biurowych, korespondencji, odbieranie telefonów. Dokonywanie rezerwacji w międzynarodowych serwisach internetowych: zakwaterowania, podróży, samochodów itp. Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji. Obsługa gości biura. Dbałość o estetykę, czystość i bieżące funkcjonowanie biura.Wynagrodzenie 20zł - 25zł na godzinę brutto.
kontakt przez PUP - 2019-08-19 - Kraków (małopolskie)
Wydawanie posiłków, obsługa kasy, produkcja na kuchni, sprzątanie. Umowa zlecenie- praca wg grafiku 10.30-22.30 (do uzg.), istnieje możliwość umowy o pracę w późniejszym terminie-dla osób solidnych ichętnych do pracy.
PITAGIROS IRENEUSZ CHECHELSKI - 2019-05-17 - Kraków (małopolskie)
- Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, - zapoznanie się i wprowadzanie dokumentów do systemu książki przychodów i rozchodów, księgi rachunkowe.
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Gdynia (pomorskie)