ASYSTENTKA PROJEKTANTA Aleksandrów Łódzki oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENTKA PROJEKTANTA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: prace biurowe,obsługa komputera, składanie i kompletowanie dokumentacji, obsługa graficzna plików, archiwizacja projektów w wersji elektronicznej, rysowanieinstalacji wentylacji
Data publikacji: 2019-06-12
Lokalizacja: Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleksandrów Łódzki, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prace biurowe,obsługa komputera, składanie i kompletowanie dokumentacji, obsługa graficzna plików, archiwizacja projektów w wersji elektronicznej, rysowanieinstalacji wentylacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA PROJEKTANTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Aleksandrów Łódzki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgierski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.08.2019
Data zakończenia pracy: 14.08.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa drukarkek
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Adres pracodawcy:
Barona 10/10, 95-100 Zgierz, powiat: zgierski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie-oferta dostępna wyłącznie dla osób zarejestrowanych w PUP w Zgierzu, dane pracodawcy dostępne w Urzędzie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: zgierski
Gmina pracodawcy: Zgierz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zgierz
Ulica pracodawcy: Barona
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 14.06.2019
Oferta pracy ważna do: 13.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b1c5b75e4496555a8747a119b526e49d
Podobne oferty pracy
Zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Łozienica (zachodniopomorskie)
wykonywanie poleceń przełożonego, kontakt z klientami i dostawcami firmy, głównie wietnamskimi, zastępowanie Prezesa podczas jego nieobecności
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prace przy produkcji mebli
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
dysponowanie środkami transportu,kon trola paliwa, rozliczenie czasu pracy kierowców, kontrola terminów przegladów technicznych
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Mostkowo (zachodniopomorskie)
asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, 1/2 etatu lub 3/4 etatu (do uzgodnienia z pracodawcą)
PRZYCHODNIA STOMATOLOGICZNA "KORONA" s.c. - 2018-01-24 - Lubin (dolnośląskie)
Rozliczenia podatkowe i księgowe
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Słupca (wielkopolskie)
Prace biurowo księgowe
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zarządzanie kalendarzem oraz organizacja spotkań i podróży służbowych, bieżąca obsługa biura pod względem administracyjnym, przygotowywanie raportów, analiz, dokumentów, opracowywanie raportów ze spotkań operacyjnych, realizowanie zadań administracyjnych związanych z funkcjonowaniem Zarządu, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, bezpośrednia współpraca z pozostałymi działami Hotelu
GHT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-04-26 - Borek (warmińsko-mazurskie)
-
Andrzej Karpiński "Motor-Serwis" - 2018-06-28 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
wspracie Eksport menagera w realizacji sprzedazy. koordynacja zamówień i wysyłek towarów, wspólpraca pomiedzy innymi działami spólki, przygotowanie raportów i analiz
Polmlek Sp. z o. o. - 2017-06-07 - Pułtusk (mazowieckie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Wałcz (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-01 - Żuromin (mazowieckie)
Zgodnie z ogłoszeniem zamieszczonym na Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej MOPS
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Kościerzynie - 2019-05-06 - Kościerzyna (pomorskie)
- przyjmowanie zleceń do produkcji i ich kontrola- nadzorowanie procesu produkcji- nadzorowanie magazynu pod kątem wysyłek do klientów- bierzące informowanie przedstawicieli handlowych o terminach realizacji zamówień- współpraca z pozostałymi działami w firmie- archiwizowanie zleceń produkcyjnych
Zakład Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2016-04-06 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
zaopatrywanie jednostki w materiały pędne, smary, opał, części zamienne, środki higieny osobistej, sprzęt i materiały dla psów służbowych, wyposażenie w materiały administracyjno-biurowe, kwaterunkowe, gospodarcze i p.poż., środki opatrunkowe itp., informowanie o powstałych szkodach, ewidencjonowanie oraz sporządzanie stosownych protokołów celem nadania biegu w kierunku wyjaśnienia przyczyn i wskazania osoby odpowiedzialnej za ich powstanie- sporządzanie comiesięcznych zestawień z ilości przejechanych kilometrów i zużytego paliwa przez samochody służbowe oraz łodzie motorowe- dbanie o pełną gotowość i sprawność pojazdów samochodowych i łodzi motorowych- planowanie i organizowanie przeglądów pojazdów samochodowych i łodzi motorowych- naliczanie dodatkowych należności za prowadzenie i obsługę pojazdów samochodowych oraz łodzi motorowych - sporządzanie list policjantów obsługujących pojazdy służbowe celem naliczania równoważnika za obsługę codzienną pojazdów- planowanie i koordynacja prac konserwacyjno-remontowych w obiektach KPP - sporządzanie grafików pracy palaczy w sezonie grzewczym oraz wykonywanie zestawień ich godzin pracy i terminowe przekazywanie ich do Wydziału Finansów KWP w Olsztynie celem naliczania płac - prowadzenie ksiąg ewidencyjnych sprzętu kwaterunkowego i technicznego oraz jego ewidencjonowanie zgodnie z podziałem na pomieszczenia służbowe i osoby odpowiedzialne za jego użytkowanie - sprawowanie nadzoru nad prawidłową eksploatacją sprzętu - organizowanie przeglądów i napraw sprzętu technicznego - prowadzenie okresowych kontroli sprzętu technicznego i brakowanie sprzętu nie nadającego się do użytku
Komenda Powiatowa Policji w Olecku - 2016-03-25 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
Profesonajla obsługa klienta w zakresie usług pocztowych i finansowych
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2017-10-18 - Olszanica (podkarpackie)
Wprowadzanie dokumentów , prowadzenie kadr
FHU GOLD MONEY Sebastian Goliński - 2018-08-17 - Pomysk Wielki (pomorskie)
Sprzedaż mebli, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Nysa (opolskie)
gromadzenie dokumentacji niezbędnej do uczestnictwa w zajęciach, prowadzenie dokumentacji uczestników zajęć, wspomaganie uczestników w osiągnięciu możliwie pełnej aktywności społecznej i zawodowej, współtworzenie oraz współudział w realizacji indywidualnych planów rehabilitacji i terapii, współpraca z rodziną lub opiekunami uczestników zajęć, prowadzenie działań w zakresie aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych
Powiatowy Dom Pomocy Społecznej FENIKS w Skoczowie - 2019-01-04 - Drogomyśl (śląskie)
1. Zapoznanie się z pracą w biurze.2. Obsługa sprzętu biurowego: komputera, faksu, drukarki, wielofunkcyjnego urządzenia kopiująco-skanującego.3. Obsługa poczty elektronicznej.4. Archiwizacja dokumentów.5. Nauka zasad księgowania i prowadzenia ewidencji środków trwałych.6. Nauka obsługi programu PŁATNIK oraz zdobywanie wiedzy w zakresie kadr i płac.7. Nauka księgowania dokumentów księgowych w programie INFOR SYSTEM MAŁE BIURO DGCS.8. Księgowanie i wyliczanie podatku.9. Kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Kartuzy (pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Łozienica (zachodniopomorskie)
cięcie, układanie, sortowanie oraz łączenie drewnianych elementów
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Koniaków (śląskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Białobrzegi (mazowieckie)
wymagane doświadczenie w pracy na ww. stanowisku
ATK Marciniak Spółka Jawna - 2017-02-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Częstochowa (śląskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie faktur sprzedaży VAT, przyjmowanie i obróbka faktur zakupowych i kosztowych, ewidencja korekt sprzedażowych i zakupowych, rejestr faktur kosztowych
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Katowice (śląskie)
Zszywanie skórzanych i tekstylnych elementów tapicerki, obsługa maszyny przemysłowej, kontrola i prace pomocnicze.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-09-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętem komputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienie profesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanie oraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń; określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera zgodnie z dostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami; przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednich zespołów wsparcia IT,
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Opole (opolskie)
Koordynowanie procesu wdrażania metodologii oraz narzędzi i technik Lean Manufacturing ( 5S, Kaizen) w obszarze produkcyjnym w tym wyznaczanie linii, oznakowywanie stanowisk pracy, tworzenie tablic informacyjnych itp.- Dokonywanie analizy procesów logistycznych i produkcyjnych pod względem możliwości wyeliminowania strat oraz inicjowanie zmian, których celem jest poprawa warunków pracy- Prowadzenie analiz wydajności linii, identyfikację potencjalnych zagrożeń w obszarze produkcji - Aktywne poszukiwanie nowych rozwiązań i ulepszeń w obszarze Lean Manufacturing
Vivenge sp. z o.o. - 2017-09-13 - Gręzówka-Kolonia (lubelskie)