ASYSTENTKA BIURA Krak贸w oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENTKA BIURA
Wynagrodzenie: 20 - 25 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: Kontakt i wsp贸艂praca z pracownikami, obs艂uga recepcji: urz膮dze艅 biurowych, korespondencji, odbieranie telefon贸w. Dokonywanie rezerwacji w mi臋dzynarodowych serwisach internetowych: zakwaterowania, podr贸偶y, samochod贸w itp. Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji. Obs艂uga go艣ci biura. Dba艂o艣膰 o estetyk臋, czysto艣膰 i bie偶膮ce funkcjonowanie biura.Wynagrodzenie 20z艂 - 25z艂 na godzin臋 brutto.
Data publikacji: 2019-08-19
Lokalizacja: Krak贸w (ma艂opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Krak贸w, powiat: m. Krak贸w, woj: ma艂opolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
Kontakt i wsp贸艂praca z pracownikami, obs艂uga recepcji: urz膮dze艅 biurowych, korespondencji, odbieranie telefon贸w. Dokonywanie rezerwacji w mi臋dzynarodowych serwisach internetowych: zakwaterowania, podr贸偶y, samochod贸w itp. Pomoc w przygotowywaniu dokumentacji. Obs艂uga go艣ci biura. Dba艂o艣膰 o estetyk臋, czysto艣膰 i bie偶膮ce funkcjonowanie biura.Wynagrodzenie 20z艂 - 25z艂 na godzin臋 brutto.
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 20 - 25 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Czy pracodawca szuka pracownik贸w gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENTKA BIURA
Data rozpocz臋cia pracy: 23.08.2019
Data zako艅czenia pracy: 22.11.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: brak lub niepe艂ne podstawowe
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Wykszta艂cenie dowolne, komunikatywna znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego lub francuskiego - wymagana
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Grodzki Urz膮d Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.08.2019
Data dodania oferty pracy: 19.08.2019
Oferta pracy wa偶na do: 19.09.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 19.08.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 19.08.2019
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?757add7b0e7ada5c03c6c1ed2c120ec6
Podobne oferty pracy
Kontakt z klientem angloj臋zycznym, t艂umaczenie dokumentacji handlowych, przygotowywanie ofert.
REGALUX Krzysztof Sutowski - 2016-04-12 - Chojnice (pomorskie)
- Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych typu: ploter, skaner, ksero. Podstawowe rysunki kre艣larskie.- Wynagrodzenie: 1850 z艂/brutto. Praca na umow臋 o prac臋 na pocz膮tek na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykszta艂cenie 艣rednie technik budownictwa lub wy偶sze budownictwo, obs艂uga komputera, mile widziane prawo jazdy.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Katowice (艣l膮skie)
Zgodnie z Programem sta偶u m.in:- organizacja pracy opieku艅czo-wychowawczej- opracowanie dokumentacji- pomoc wychowawcom klas w zajeciach opieku艅czych
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - S贸l (艣l膮skie)
1. Uzgadnianie, prowadzenie i nadz贸r nad kalendarzem Dyrektora.2. Wsparcie Dyrektora w zadaniach informacyjnych i kontrolnych.3. Pomoc w codziennej organizacji i koordynacji dzia艂a艅 Dyrektora.4. Komunikacja zewn臋trzna i wewn臋trzna w imieniu Dyrektora.5. Zapewnienie przep艂ywu i zarz膮dzanie informacjami pomi臋dzy Dyrektorem a innymi kom贸rkami organizacyjnymi nadz贸r nad prawid艂owym obiegiem dokument贸w i informacji w Centrum.6. Kontakt z partnerami zewn臋trznymi w niezb臋dnym zakresie.7. Tworzenie zestawie艅 raport贸w, analiz, prezentacji na potrzeby Dyrektora.8. Samodzielne redagowanie pism, dba艂o艣膰 o w艂a艣ciw膮 form臋 dokument贸w wychodz膮cych.9. Zarz膮dzanie dokumentacj膮 w zakresie: wysy艂ania i odbioru korespondencji, rejestracji pism przychodz膮cych i wychodz膮cych oraz prowadzenia teczek spraw Dyrektora.10. Przygotowywanie spotka艅 i zebra艅 w firmie, planowanie podr贸偶y s艂u偶bowych.11. Organizacja i planowanie podr贸偶y s艂u偶bowych.12. Zadania reprezentacyjne: przyjmowanie i opieka nad go艣膰mi wewn膮trz firmy.13. Inne prace zwi膮zane z codzienn膮 dzia艂alno艣ci膮 administracyjn膮 biura.14. Organizowanie, obs艂ugiwanie spotka艅 i konferencji.15. Prowadzenie spraw osobowych pracownik贸w Centrum, a w szczeg贸lno艣ci: - kompletowanie dokument贸w przy przyj臋ciu nowego pracownika do pracy oraz wymaganych dokument贸w w trakcie zatrudnienia,zak艂adanie i prowadzenie oddzielnie dla ka偶dego pracownika akt osobowych,- prowadzenie rejestr贸w pracownik贸w,- obs艂uga program贸w u偶ytkowych dotycz膮cych spraw osobowych,- obliczanie wymiar贸w urlop贸w wypoczynkowych, kontrola urlop贸w okoliczno艣ciowych, macierzy艅skich, wychowawczych i bezp艂atnych,- ustalanie prawa do dodatk贸w sta偶owych, nagr贸d jubileuszowych, odpraw emerytalnych i po艣miertnych,- prowadzenie ewidencji w zakresie urlop贸w pracowniczych,- sporz膮dzanie 艣wiadectw pracy dla pracownik贸w,- prowadzenie ewidencji nieobecno艣ci w pracy i czasu nieprzepracowanego,- sporz膮dzanie sprawozda艅 GUS, PFRON ze stanu i struktury zatrudnienia;
REGIONALNE CENTRUM ANIMACJI KULTURY - 2019-02-13 - Zielona G贸ra (lubuskie)
-rejestracja poczty przychodz膮cej i wychodzacej,-wysy艂anie korespondencji,-obieg dokument贸w,-tworzenie i wysy艂anie zam贸wie艅 i zlece艅 do kontrahent贸w,-tworzenie zestawie艅 dokument贸w,-rejestracja faktur zakupowych.
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Gdynia (pomorskie)
wsparcie sprzeda偶y i logistyki, telefoniczna i mailowa obs艂uga klienta, rejestracja zam贸wie艅, pomoc w przygotowywaniu um贸w, raport贸w, wystawianie faktur, weryfikacja bazy klient贸w , zarzadzanie obiegiem dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Tychy (艣l膮skie)
Sporz膮dzanie dokument贸w szkoleniowych, poradnictwa, spotka艅 i wyjazd贸w edukacyjnych, kontakt z trenerami i specjalistami, organizacja poradnictwa specjalistycznego, wyjazd贸w edukacyjnych, spotka艅 i szkole艅, sporz膮dzanie wykaz贸w danych, obs艂uga kursant贸w, przygotowywanie materia艂贸w szkoleniowych.
Akademia Kszta艂cenia Zawodowego Sp z o.o. - 2019-06-13 - Gda艅sk (pomorskie)
Transport towar贸w na terenie UE
Adam 呕ygawski - 2017-08-10 - Wierzbie (lubelskie)
wykonywanie czynno艣ci opieku艅czo - wychowawczych, pomaganie dzieciom, nadzorowanie
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Nowy S膮cz (ma艂opolskie)
Prace biurowe, obs艂uga systemu Insert. Praca od poniedzia艂ku do pi膮tku w godz. 8.00-16.00 w Pisarzowicach.
INTER TAP SP脫艁KA CYWILNA ILONA BINDA, MATEUSZ BINDA, INTER TAP SP.Z O.O. - 2016-12-21 - Pisarzowice (艣l膮skie)
1. opracowanie i realizacja planu pracy z rodzin膮2. udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji 偶yciowej3. udzielanie pomocy w rozwi膮zywaniu problem贸w socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dzie膰mi,4. podejmowanie dzia艂a艅 interwencyjnych i zaradczych5. dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny6. wsp贸艂praca z instytucjamiwymagane wykszta艂cenie wy偶sze: pedagogika, psychologia, socjologia, nauki o rodzinie lub praca socjalna
Gminny O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej 艁yszkowice - 2019-02-07 - 艁yszkowice (艂贸dzkie)
transport
MAR-TOM MARZENA KRUSZCZAK - 2018-03-01 - Nowiny Wielkie (lubuskie)
Utrzymanie czysto艣ci w PCM Sp. z o.o. Czas pracy: ruch ci膮g艂y. Umowa zlecenie: 3 mce.
Pabianickie Centrum Medyczne Sp贸艂ka z o.o. - 2018-12-10 - Pabianice (艂贸dzkie)
Monitorowanie cen produkt贸w przeznaczonych do sprzeda偶y w celu zapewnienia ich zgodno艣ci z cenami wsystemie. Przygotowanie i wyeksponowanie towar贸w zgodnie z dostarczonymi planami oraz dbanie o utrzymaniew艂a艣ciwej ekspozycji produkt贸w, w celu zapewnienia zgodno艣ci z obowi膮zuj膮cymi standardami i proceduramifirmy.Oferta r贸wnie偶 dla os贸b z orzeczeniem o niepe艂nosprawno艣ci.
kontakt przez PUP - 2017-04-29 - Starogard Gda艅ski (pomorskie)
Przygotowywanie miejsca pracy dla stomatologa, dezynfekcja i sterylizacja narz臋dzi, utrzymywanie porz膮dku i czysto艣ci miejsca pracy, przestrzeganie przepis贸w BHP, dba艂o艣膰 o sprz臋t stomatologiczny, asystowanie podczas zabieg贸w stomatologicznych.
kontakt przez PUP - 2019-08-30 - Ciechan贸w (mazowieckie)
Pomoc nauczycielowi w prowadzeniu zaj臋膰, opieka podczas zaj臋膰 ruchowych, opieka podczas wyj艣膰 i wycieczek grupowych.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Horyniec-Zdr贸j (podkarpackie)
obs艂uga programu ksi臋gowego, sporz膮dzanie raport贸w, monitorowanie nale偶no艣cii zobowiaza艅
kontakt przez PUP - 2018-11-14 - Lublin (lubelskie)
segregowanie i archiwizowanie dokument贸w w j臋zyku wietnamskim, przetwarzanie danych w j臋zyku wietnamskim w systemach komputerowych, zarz膮dzanie wprowadzonymi danymi, plikami i katalogami
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)
opieka nad dziecmi
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - D艂ugosiod艂o (mazowieckie)
Udzia艂 w projektowaniu; inwentaryzacje budowlane
Przedsi臋biorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2018-06-07 - Zgierz (艂贸dzkie)
Obs艂uga biura detektywistycznego
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp.zoo - 2017-05-19 - Sady (wielkopolskie)
Asystent do spraw ksi臋gowo艣ci
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)
Tworzenie prezentacji, opracowanie danych statystycznych (tworzenie tabel, diagram贸w), archiwizowanie danych, przygotowanie dokument贸w dla Prezesa, tworzenie baz danych. Praca w godzinach 7:30-15:30.
Alu-Druckguss Sp. z o. o. - 2019-03-01 - Nowa S贸l (lubuskie)
Prowadzenie, porz膮dkowanie, rejestracja dokument贸w Dzia艂u Handlowego, Prowadzenie dokumentacji zwi膮zanej z obowi膮zuj膮cymi w firmie systemami jako艣ci i obrotem specjalnymi towarami strategicznymi,Utrzymanie kontakt贸w z klientami, potencjalnymi klientami oraz podmiotami wsp贸艂pracuj膮cymi - prowadzenie korespondencji i komunikacja telefonicznaPrzygotowywanie i wysy艂ka ofert w uzgodnieniu z Dyrektorem Dzia艂u Handlowego,Udzia艂 w odpowiednich targach, konferencjach oraz organizowanie konferencji,Dbanie o dobry wizerunek firmy,Przestrzeganie zasad etyki zawodowej w relacjach wewnatrz firmy oraz kooperantami,
Jakusz Sp.z o.o. - 2018-04-18 - Ko艣cierzyna (pomorskie)
-obs艂uga maszyny szwalniczej Stebn贸wki,-przygotowanie materia艂贸w do szycia,-nadz贸r nad procesem szycia,-przestrzeganie ustalonych standard贸w jako艣ci i bhp.
GRAFJET.COM Dariusz G贸rny - 2017-04-27 - Ryczyw贸艂 (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Gorz贸w Wielkopolski (lubuskie)
Planowanie oraz koordynowanie pracy serwisu w celu uzyskania optymalnej efektywno艣ci i rentowno艣ci, systematyczna analiza czynnik贸w maj膮cych wp艂yw na wyniki ekonomiczne serwisu, organizacja oraz nadz贸r nad sprawnym funkcjonowaniem serwisu, dba艂o艣膰 o wysoki poziom obs艂ugi klienta zgodnie ze standardami firmy, efektywne zarz膮dzanie i koordynowanie dzia艂a艅 podleg艂ych pracownik贸w, doradztwo techniczne, zbieranie danych i sporz膮dzanie raport贸w, prowadzenie dokumentacji technicznej serwisu, nadz贸r nad prawid艂owym i terminowym rozliczaniem zlece艅 serwisowych, wsp贸艂praca z dostawcami.
AUTOCONSULT S.A. - 2016-01-19 - Pruszcz Gda艅ski (pomorskie)
Wykonywanie analiz koszt贸w produktu. Tworzenie modeli kalkulacji koszt贸w, kontrola zmian w temacie kontroli koszt贸w. Przygotowywanie szczeg贸艂owych oblicze艅 koszt贸w dla produkt贸w.
kontakt przez PUP - 2018-05-04 - Zabrze (艣l膮skie)
ZAKRES OBOWI膭ZK脫W: przygotowywanie dokumentacji projektowych i kosztorysowych, prace biurowe, WYMAGANIA: wykszt. wy偶sze budownictwo, mile widziane doswiadczenie.
BUDBANK Gawron Czes艂aw Kochanowice - 2016-04-01 - Kochanowice (艣l膮skie)
Wed艂ug stanowiska.
PHU "INOX INSTAL" ALINA STAFA KRZEMIENICA 935 - 2016-10-06 - G艂uch贸w (podkarpackie)