ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Słupsk oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie czynności z zakresu windykacji w tym:1) archiwizacja dokumentów,2) ustalanie stanu spraw sądowych,3) sporządzanie wniosków w postępowaniu sądowym,4) sporządzanie, układanie i kompletowanie dokumentacji windykacyjnej,5) dostarczanie pism do sądu, komornika i urzędów,6) przygotowywanie prostych pism procesowych,7) ewidencja akt lokalowych, procesowych i egzekucyjnych,8) sporządzanie zapytań i pism związanych z ustaleniem danych osobowych i adresów następców prawnych dłużników.
Data publikacji: 2019-06-18
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Wykonywanie czynności z zakresu windykacji w tym:1) archiwizacja dokumentów,2) ustalanie stanu spraw sądowych,3) sporządzanie wniosków w postępowaniu sądowym,4) sporządzanie, układanie i kompletowanie dokumentacji windykacyjnej,5) dostarczanie pism do sądu, komornika i urzędów,6) przygotowywanie prostych pism procesowych,7) ewidencja akt lokalowych, procesowych i egzekucyjnych,8) sporządzanie zapytań i pism związanych z ustaleniem danych osobowych i adresów następców prawnych dłużników.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2019
Data zakończenia pracy: 30.11.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_3: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Rekrutacja w ramach : RPO- EFS: skierowana do osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia spełniających dodatkowo jedno z nw. warunków tj. długotrwale bezrobotnych, posiadających stopień niepełnosprawności, POWER- EFS: program skierowany do osób bezrobotnych w wieku do 29 roku życia w tym: osoby do 25 roku życia pozostające w ewidencji urzędu pracy nie dłużej niż 4 miesiące; w szczególności osób długotrwale bezrobotnych, o niskich kwalifikacjach zawodowych tj. maksymalnie do poziomu średniego zawodowego z wyłączeniem szkół policealnych/pomaturalnych,
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Leszczyńskiego 8, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Leszczyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.06.2019
Data dodania oferty pracy: 18.06.2019
Oferta pracy ważna do: 17.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?43419b0bea4294804c253ce4779072c6
Podobne oferty pracy
Obsługa kancelarii biura rachunkowego, wprowadzanie dokumentów księgowych, bieżąca obsługa administracyjna biura, obsługa klientów biura rachunkowego (z wyłączeniem prowadzenia obsługi księgowej). Wymagania: orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, wykształcenie średnie zawodowe 4-letnie ekonomiczne, biegła obsługa komputera w tym pakietu Office, podstawowa znajomość zagadnień księgowych, obsługa programu rewizor mile widziana, znajomość j. angielskiego w stopniu biegłym mile widziana. Forma kontaktu z Pracodawcą: przez e-mail: aleksander (at) asesore.pl
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Wejherowo (pomorskie)
Prace pomocnicze przy wykonywaniu projektów wykonawczych oraz dokumentacji powykonawczych. Wprowadzanie danych do systemów wspomagających prace projektowe. Asystowanie przy weryfikacji założeń projektowych w terenie. Konsultacje z ekipami wykonawczymi. Pomoc przy weryfikacji zamówień materiałowych. Uzupełnianie danych w systemie.
kontakt przez PUP - 2019-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-01-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pomoc nauczyciela
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Cel:Celem stanowiska jest wsparcie w zakresie zapewnienia surowców i materiałów niezbędnych w procesie produkcyjnym, negocjacji cenowych i zapewnienia płynności zakupionych towarów.Opis stanowiskaDo najważniejszych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należeć będzie:- Przyjmowanie zleceń zakupu oraz przeprowadzanie akcji ofertowych;- Przygotowanie dokumentów zakupowych;- Ewidencjonowanie Umów/Kontraktów Zamówień;- Prowadzenie uporządkowanych zbiorów komputerowych;- Wprowadzanie zamówień do systemu komputerowego i ich rozliczanie;- Przygotowywanie spotkań handlowych z kontrahentami;- Prowadzenie rozmów oraz korespondencji z dostawcami;- Zlecanie transportu na dostawę zamówionych materiałów;- Kontrola realizacji dostaw pod względem terminowym, ilościowym oraz cenowym zgodnym z zamówieniem;- Rozliczanie faktur zakupowych;- Archiwizacja dokumentacji.Wymagana wiedza, umiejętności, doświadczenieOczekiwania wobec Kandydatów:- Wykształcenie min. średnie- BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE- Biegła znajomość pakietu MS Office- Wiedza z zakresu importu i eksportu produktów // lub z zakresu zakupów - mile widziana - Doświadczenie w pracy - mile widzianeOferujemyW zamian oferujemy:-stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełny etat),-atrakcyjne wynagrodzenie,-bogaty pakiet socjalny,-liczne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
VVF Sp. z o. o. - 2016-08-26 - Racibórz (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
prace biurowe, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie materiałów szkoleniowych, redagowanie tekstów, obsługa biura
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Łódź (łódzkie)
rozliczania, dokumentacja powykonawcza, ofertowanie
"METROLOG" SP. Z O.O. - 2016-10-20 - Stargard (zachodniopomorskie)
- obsługa programów AUTOCAD, AUTOPROFIL, WISELMAGE- obsługa procesu projektowania- wykonywanie profili sieci- wykonywanie planów zagospodarowania terenu- komplentacja dokumentacji - redagowanie pism
Biuro Projektowania i Usług Technicznych PROKOM Bartłomiej Piłat - 2018-10-30 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili odklientów zagranicznych dotyczących problemów ze sprzętemkomputerowym, oprogramowaniem oraz siecią; zapewnienieprofesjonalnego i rzetelnego wsparcia dla klientów; rejestrowanieoraz klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń;określanie priorytetównadchodzących zgłoszeń; analizowanie i rozwiązywanie problemówzwiązanych z codzienną obsługą komputera zgodnie zdostarczonymi procedurami i wypracowanymi rozwiązaniami;przekazywanie bardziej złożonych zapytań do odpowiednichzespołów wsparcia IT
Capgemini Polska Sp. z o.o. - 2017-11-20 - Opole (opolskie)
Kontakt z klientem anglojęzycznym, tłumaczenie dokumentacji handlowych, przygotowywanie ofert.
REGALUX Krzysztof Sutowski - 2016-04-12 - Chojnice (pomorskie)
Asysta przy zabiegach stomatologicznych, sterylizacja i czyszczenie narzędzi, przygotowywanie stanowiska do zabiegu
AGATA BIL-MIECHÓWKA - 2015-12-15 - Węgrzce (małopolskie)
obsługa biura, prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Tychy (śląskie)
Rysowanie projektów budowlanych w systemie AUTOCAD, załatwianie formalności w urzędach w związku z uzyskaniem pozwolenia na budowę, uzgadniania branżowe dot. projektów, wypełnianie dok. formalnej. Staż w Płocku w godz. 8 - 16.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Płock (mazowieckie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami z Indii, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
* kontakt mailowy i telefoniczny z klientami firmy * organizacja pracyzarządu * prowadzenia kalendarza zarządu * wykonywanie zadańzleconych przez zarząd; prace biurowe i ogólnoadministracyjne
Fundacja Football Academy Group - 2017-01-13 - Opole (opolskie)
wykonywanie podstawowych czynności księgowych, obsługa pocztynelektronicznej, sporządzanie raportów oraz przygotowanie prezentacji multimedialnych
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Łódź (łódzkie)
organizowanie procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie, zamawianie towarów u dostawców z Wietnamu, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Wietnamu
168.PL Sp. z o. o. - 2018-03-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
mile widziane doświadczenie średnie oraz doświadczenie w zawodzie, umiejętność organizowania miejsca pracy i przystosowania do wykonywania różnych zadań, umiejętność obsługi wózka widłowego, sumienność, punktualność, odpowiedzialność, osoby niepalące
Info Global Sp.J. - 2016-02-02 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
praca na stanowisku operatora koparki
ZAKŁAD ROBÓT ZIEMNYCH INSTALACJI WOD.-KAN. KONSERWACJI URZĄDZEŃ MELIORACYJNYCH WODO-KOP WŁADYSŁAW RADACZEWSKI - 2017-07-31 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE KORESPONDENCJI SPÓŁKI,REDAGOWANIE PISM, PROWADZENIETERMINARZA SPOTKAŃ ZARZĄDU,ORGANIZOWANIE SPRAWNEJ PRACY BIURA,KIEROWANIE RUCHEM TELEFONICZNYM IOSOBOWYM.
SAVEX ZGORZELEC SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-03 - Legnica (dolnośląskie)
Administracyjno-techniczne wsparcie działu w zakresie : - obsługi zapytań, zamówień klientów polskich i zagranicznych - pomocy w przygotowywaniu ofert, zapytań, kalkulacji technicznych.- nadzoru nad poprawnym obiegiem dokumentacji .
TERMIK Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Marcinkowo (warmińsko-mazurskie)
przygotowywanie dokumentów i kwalifikowanie ich do ujęcia w księgach
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Biłgoraj (lubelskie)
Przyjmowanie i wydawanie zamówień. Kontakt tel. 502-228-519
Przedsiębiorstwo Handlowe "BOMAX", Płucki 60, Łagów - 2016-08-05 - Złota Woda (świętokrzyskie)
Obsługa klienta, fakturowanie, wykładanie towaru
Eurocash S.A. - 2016-06-16 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Wspomaganie w działalności dyrektorów.
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Kraków (małopolskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Częstochowa (śląskie)
obsługa programu WF- MAG, wprowadzanie danych do systemu, oraz sprawdzanie ich poprawności, przeprowadzanie inwentaryzacji, przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji księgowej i magazynowej
"AGRO - MAX" Krzysztof Pstrągowski - 2018-05-11 - Będzymin (mazowieckie)
Asystowianie i wspieranie nauczyciela przedszkola w organizacji klasy , uzupełnieniu dokumentacji w języku angielskim i w swoim języku ojczystym, dbanie o higienę i bezpieczeństwo dzieci w klasie, komunikacja z rodzicami w jezyku angielskim. Miejsce pracy: Wrocław ul. Partynicka 29-37Oferta znajduje się w sali: C
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Realizacja zadań administracyjnych i organizacyjnych zleconych przez Zarząd, tłumaczenie pisemne i ustne z / i na język angielski, rosyjski, zbieranie i przetwarzanie informacji potrzebnych do przygotowania, raportów, protokołów i zestawień, zapewnienie sprawnej i profesjonalnej komunikacji z Zarządem poprzez codzienną weryfikację korespondencji (mailowej i listownej), organizacja spotkań i innych wydarzeń zlecanych przez Zarząd, przygotowywanie dokumentacji na spotkania z klientami i dostawcami.Wymagania: wykształcenie wyższe, 4 letnie doświadczenie zawodowe, znajomość języków rosyjskiego i angielskiego na poziomie C2, znajomość prawa podatkowego i zasad rachunkowości, biegła obsługa komputera z obsługą internetu, wiedza Microsoft Office oraz Coral Draw.Praca w godzinach 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2019-06-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)