ASYSTENT PROJEKTANTA Dzierżoniów oferta pracy Biuro Projektowania i Usług Technicznych PROKOM Bartłomiej Piłat
Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa programów AUTOCAD, AUTOPROFIL, WISELMAGE- obsługa procesu projektowania- wykonywanie profili sieci- wykonywanie planów zagospodarowania terenu- komplentacja dokumentacji - redagowanie pism
Data publikacji: 2018-10-30
Lokalizacja: Dzierżoniów (dolnośląskie)
Pracodawca: Biuro Projektowania i Usług Technicznych PROKOM Bartłomiej Piłat
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przesmyk 7, 58-200 Dzierżoniów, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa programów AUTOCAD, AUTOPROFIL, WISELMAGE- obsługa procesu projektowania- wykonywanie profili sieci- wykonywanie planów zagospodarowania terenu- komplentacja dokumentacji - redagowanie pism
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
2.100 bruttoumowa na czas określony 05.11.2018 - 05.02.2019
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dzierżoniów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dzierżoniowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dzierżoniów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali inżynierowie budownictwa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.11.2018
Data zakończenia pracy: 05.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: inżynier środowiska
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia - wyższeKierunek wykształcenia - inżynier środowiskaUmiejętności - obsługa komputera
Nazwa pracodawcy:
Biuro Projektowania i Usług Technicznych PROKOM Bartłomiej Piłat
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie
Adres pracodawcy:
Przesmyk 7, 58-200 Dzierżoniów, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: dzierżoniowski
Gmina pracodawcy: Dzierżoniów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dzierżoniów
Ulica pracodawcy: Przesmyk
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali inżynierowie budownictwa
Data dodania oferty pracy: 30.10.2018
Oferta pracy ważna do: 28.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 30.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 30.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
•przyjmowanie na magazyn i wydawanie z magazynu towarów•prowadzenie dokumentacji magazynowej przychodowej i rozchodowej•bieżąca kontrola stanów magazynowych i terminów przydatności do spożycia towarów•utrzymanie ładu i porządku na magazynie
Drimpol Sp. z o.o. - 2018-02-27 - Będzin (śląskie)
Obsługa maszy do produkcji okien i drzwi z PCV.
KSM-SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2018-07-09 - Lubaczów (podkarpackie)
prowadzeniu biura, sporządzanie protokołów, notatek urzędowych, prowadzenie windykacji telefonicznej, prowadzenie kalendarza spotkań i planów biura, praca w biurze i terenie, przeprowadzanie reportaży telewizyjnych, wywiadów, inne zadania powierzone przez przełożonych
Agencja Ochrony Mienia i Konwoju K-4 Patrol Sp z.o.o. - 2018-07-26 - Poznań (wielkopolskie)
prace biurowewymagana znajomość jęz rosyjskiego lub ukraińskiego
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Piaseczno (mazowieckie)
jw.
SARENS POLSKA SHARED SERVICE CENTER SP. Z. O.O. - 2017-02-07 - Warszawa (mazowieckie)
Prace administracyjne związane ze wspieraniem procesu sprzedaży. Obsługa urządzeń biurowych. Współpraca i wspieranie zespołu sprzedażowego w realizacji procesu sprzedaży. Obsługa klienta. Przygotowywanie raportów na temat rynku i wyników sprzedaży.
XIN DA Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Organizacja pracy i nadzór
" HETMAN " Produkcja S.C. W. Korzep, K. Korzep w Kolnie - 2018-07-25 - Kolno (podlaskie)
Kierowca ciągnika rolniczego
USŁUGI LEŚNE JAN CZARNIK - 2017-07-21 - Breń (zachodniopomorskie)
Pomoc przy sporzadzaniu pism prawniczych. Praca na jedną zmianę w godzinach 08.00-16.00.
Kancelaria Adwokacka mgr Patrycja Complak - 2018-09-26 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracownik warsztatu samochodowego (staż)
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Imielin (śląskie)
kontrola formalna otrzymywanych faktur, wprowadzanie faktur do systemu księgowego, przygotowywanie zestawień kadrowo-księgowych w formularzu kalkulacyjnym, prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie dokumentacji kadrowej, prowadzenie ewidencji urlopów wypoczynkowych i innych nieobecności, nadzór nad szkoleniami zewnętrznymi
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Mielec (podkarpackie)
przygotowywanie pism procesowych, obsługa sekretariatu kancelarii, występowanie wraz z opiekunem przed sądami powszechnymi i organami ścigania, kontakt z klientem kancelarii.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Lublin (lubelskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Słupsk (pomorskie)
- Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało wsparcie administracyjne firmy w zakresie: obsługa korespondencji wychodzącej przychodzącej, przygotowywanie przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów, archiwizowanie dokumentów , wsparcie organizacji szkoleń, dbanie o salę konferencyjna i szkoleniową, przyjmowanie gości.- Wynagrodzenie: 2000 do 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo: 25.04.2017 do 15.10.2017. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów. Mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kariera (at) mediarecovery.pl
MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-27 - Katowice (śląskie)
projektowanie ulotek, stała analiza konkurencji, wsparcie agentów w obszarze marketingu, tworzenie rzutów nieruchomości, kreowanie nowych narzędzi i działań marketingowych, organizacja wydarzeń marketingowych
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta. Przygotowywanie planów sprzedażowych, kontraktów.Kontrolowanie realizacji kontraktów. Współpraca z działem księgowości. Praca w godz. 8-16
BTG SP.Z O.O - 2018-04-18 - Opole (opolskie)
Obsługa maszyn i urządzeń stosowanych w procesie przetwórstwa tworzyw sztucznych.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Michałów-Reginów (mazowieckie)
praca w magazynie w piekarni
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
opieka nad dziećmi w klasie I
Szkoła Podstawowa w Marklowicach Górnych - 2017-09-07 - Marklowice Górne (śląskie)
Opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym zdobywanie umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinie w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymaniu pracy zarobkowej; motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności; udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co poł roku; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; sporządzanie na wniosek sądu opinii o rodzinie i jej członkach; współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-09-14 - Złotoryja (dolnośląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
koordynacja pracy biurowej,umawianie spotkań biznesowych
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Pyrzowice (śląskie)
zgodne ze stanowiskiem
Ba Le Do - Leszek Chrzanowski - 2016-08-01 - Zgierz (łódzkie)
Nauka: wprowadzanie faktur do rejestru VAT, księgowanie dokumentów pkpir. Sporządzenie wydruków pkpir, rejestrów VAT. nadawanie dokumentom księgowym numeracji z rejestru i porównywanie zgodności ww. dokumentacji z rejestrem. Dekretacja dokumentów. Księgowanie wyciągów bankowych, kont kontrahentów
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
PPHU KOLMAX MAREK KOLCZ - 2018-03-27 - Bielice (warmińsko-mazurskie)
Pomoc nauczyciela przy pracy z grupą, pomoc dla dziecka z orzeczeniem.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 97 - 2017-09-14 - Kraków (małopolskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy, współpraca z biurem obsługi pacjenta
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Kraków (małopolskie)
Brak danych
INEZ Januszewski Hubert - 2016-09-06 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
kopleksowa obsługa sekretariatu, prowadzenie kalendarza zarządu, organizowanie i obsługa spotkań dla zarządu, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów wpływających do sekretariatu, wsparcie administracyjne zarządu
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W RZESZOWIE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-09 - Rzeszów (podkarpackie)
-obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym poczty elektronicznej-udzielanie informacji na temat oferty i przedmiotu działalności firmy potencjalnym klientom,-skanowanie, segrowanie, archiwizacja faktur i innych dokumentów księgowych- księgowanie faktur,- pomoc w sporządzaniu dokumentów urzędowych-deklaracji VAT, PIT, ZUS< JPK
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Piaseczno (mazowieckie)