ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Siedlec Duży oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie czynności księgowych wspomagających pracę księgowej na podstawie zleceń transportowych, przygotowywanie dokumentów do dekretacji, sporządzanie ewidencji pomocniczych.
Data publikacji: 2018-02-15
Lokalizacja: Siedlec Duży (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Siedlec Duży, powiat: myszkowski, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie czynności księgowych wspomagających pracę księgowej na podstawie zleceń transportowych, przygotowywanie dokumentów do dekretacji, sporządzanie ewidencji pomocniczych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siedlec Duży
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: myszkowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2018
Data zakończenia pracy: 30.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, inne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: pomaturalne/policealne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie,CV,świadectwo ukończenia szkoły,dodatkowe kursy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: Szymanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 15.02.2018
Oferta pracy ważna do: 14.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 15.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace związane z udziałem w dużym projekcie informatycznym. Praca w Bielsku-Białej w godz. 8-16.00, możliwe również inne godziny pracy do ustalenia. Pierwsza umowa zostanie zawarta na okres próbny na 3 miesiące, docelowo umowa na czas nieokreślony.
SKG S. A. - 2018-09-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
Pomoc inżynierowi geodezji w pracach związanych z geodezyjną obsługą inwestycji drogowej (droga ekspresowa S5) - lekka praca fizyczna.
Polservice Geo Sp. z o.o. - 2018-06-05 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
asystent prezesa
PHU WIELOBRANŻOWE Jan Kiełb - 2018-03-05 - Żory (śląskie)
Zakres zadań wynikających z ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,tj. m.in.: opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym; udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznychi wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin; motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej; motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku i przekazywanie tej oceny przełożonemu; monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną; sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach; współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny; współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą bądź innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.Zakres obowiązków m.in.: sporządzenie diagnozy sytuacji rodzinnej; ustalenie potrzeb i zakresu pomocy rodzinie; prowadzenie działań pedagogicznych w rodzinie; prowadzenie Indywidualnego treningu kompetencji i umiejętności społecznych; realizacja usług zgodnie z ustalonym harmonogramem; prowadzenie odpowiedniej dokumentacji;
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Zalewo - 2017-01-12 - Zalewo (warmińsko-mazurskie)
- Przygotowanie i kompletowanie dokumentów. Sporzadzanie wyceny robót.Praca na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto + premia do 50% wynagrodzenia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy z możliwością przedłużenia umowy na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne (budowlane, elektryczne, teletechniczne). Wymagane prawo jazdy kat. "B". Znajomość programu AutoCad oraz pakietu Office. Kontakt wyłącznie e-mail: slawomir.kupinska (at) prt.pl
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-11 - Katowice (śląskie)
sprzwdzanie rejestrów akupowych,sprzedaży,,wprowadzanie towaru do systemu,księgowanie faktur kosztowych
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kozienice (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-12 - Warszawa (mazowieckie)
asystent rodziny Algorytm art. 51.1
Ośrodek Pomocy Społecznej w Janowie Lubelskim - 2017-06-07 - Janów Lubelski (lubelskie)
wspomaganie wychowawcy klasy pierwszej podczas procesu dydaktyczno - wychowawczego
Szkoła Podstawowa Nr 34 - 2016-01-08 - Łódź (łódzkie)
wspomaganie pracy pakistańskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie relacji z kontrahentami i klientami z Pakistanu, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zapoznanie z funkcjonowaniem i warunkami pracy w sklepie samoobsługowym, obsługa urządzeń biurowych, wprowadzenie do systemu obsługi sprzedaży "KC-Firma", ekspozycja i kontrola terminów przydatności do spożycia towarów, obsługa klienta, przyjmowanie zwrotów i reklamacji
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Niedomice (małopolskie)
Przygotowywanie dokumentów do księgowania, obsługa programu rewizor, zbieranie dokumentów z punktów i dostarczanie ich do siedziby firmy
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Wola Wiązowa (łódzkie)
Sporzadzanie projektów pism prawniczych,wyszukiwanie przepisów w systemie LEX,analiza prawna dokumentacji,koordynacja pracy pomiędzy adwokatem a sekretariatem kancelarii,asystowanie podczas rozpraw sądowych.
Kancelaria Adwokacka Adwokat Eligiusz Gala - 2016-03-16 - Sochaczew (mazowieckie)
kontrola zgodności cenowej; kontrola zapasów; 1/2 etatu z możliwością zwiększenia do pełnego etatu;
TESCO (POLSKA) SP. Z O.O - 2018-03-07 - Bogatynia (dolnośląskie)
-
Biuro Rachunkowe Ewelina Węsierska - 2016-03-11 - Kościerzyna (pomorskie)
Tworzenie, opracowywanie i zarządzanie dokumentacją techniczną (AutoCad/Solidworks), nadzór nad funkcjonowaniem i organizacja biura działu technicznego. Organizowanie i planowanie prac, pilnowanie terminów, nadzór nad aktualizacją dokumentacji i wewnętrzną stroną internetową, okresowa weryfikacja produktów z dokumentacją, tworzenie procedur i wytycznych do systemu zakładowej kontroli jakości, opracowywanie dokumentacji do wniosków patentowych, badań okresowych, Aprobat Technicznych i badań typu wg PN EN, prowadzenie wewnętrznych badań wyrobów, kontakt z placówkami badawczymi, nadzór nad dokumentacją obiektu oraz prowadzenie okresowych kontroli.
CAPEK Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Skrzyszów (śląskie)
Analiza rynku i konkurencji, promowanie wyrobów i usług realizowanych przez pracodawcę, wykonywanie ofert techniczno-cenowych w wersjach językowych - koreańskiej i angielskiej, ich optymalizacja. Prowadzenie negocjacji handlowych. Kontakt z potencjalnymi inwestorami oraz podwykonawcami. Korespondencja w języku koreańskim i angielskim z kontrahentami z Republiki Korei.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Tychy (śląskie)
Obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych, współpraca z serwisem i magazynem, wydawanie aut klientom, obsługa programów do administrowania sprzedażą.
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Płock (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami wietnamskimi, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Katowice (śląskie)
wprowadzanie dokumentów, dekretacja dokumentów, prowadzenie uproszczonej księgowości, naliczanie podatków, naliczanie składek ZUS, wsparcie współpracowników, kontakt z US, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc nauczycielowi w prowadzeniu zajęć, pomoc przy posiłkach, opieka nad dziećmi w czasie spacerów, leżakowania itp.
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Biała Podlaska (lubelskie)
DO OBOWIĄZKÓW NALEŻAŁOBY: WPROWADZANIE I KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH DO PROGRAMU SYMFONIA TJ. DO KSIĄZKI PRZYCHÓDW I ROZCHODÓW ORAZ REJESTRÓW VAT
Kancelaria Podatkowo-Prawna Micramet Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie: min. średnie; mile widziane doświadczenie w dziale księgowości lub administracji; dobra znajomość języka angielskiego; umiejętność obsługi komputera, spostrzegawczość, dokładność; zakres obowiązków: wprowadzanie danych do systemu, rozliczanie otwartych pozycji rozrachunków, zakładanie nowych kontrahentów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
ROEDL OUTSOURCING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-12 - Gliwice (śląskie)
Wprowadzanie, skanowanie dokumentów księgowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Zakopane (małopolskie)
- Wykonywanie czynności projektowych pod nadzorem projektanta. Praca w programach MICROSTATION oraz AUTOCAD.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto, do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 lub 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe budowlane - specjalizacja budowa dróg. Mile widziane doświadczenie w projektowaniu. Wymagana umiejętność obsługi jednego z programów MICROSTATION lub AUTOCAD. Kontakt e-mail: a.kwiatek (at) egis-poland.com , a.kwiatek (at) egis-polska-inzynieria.com, biuro.katowice (at) egis-polska-inzynieria.com
EGIS POLSKA INŻYNIERIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-11 - Katowice (śląskie)
-
PPHU PROMODA & PROHIPO - 2015-11-30 - Chrósty Wysińskie (pomorskie)
wykonywanie podstawowych czynności księgowych wspomagajacych prace księgowego.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Lisie Pole (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Lipno (kujawsko-pomorskie)