ASYSTENT DYREKTORA DS. CERTYFIKACJI I WDROŻEŃ Skrzyszów oferta pracy CAPEK Sp. z o.o.

Stanowisko: ASYSTENT DYREKTORA DS. CERTYFIKACJI I WDROŻEŃ
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: Tworzenie, opracowywanie i zarządzanie dokumentacją techniczną (AutoCad/Solidworks), nadzór nad funkcjonowaniem i organizacja biura działu technicznego. Organizowanie i planowanie prac, pilnowanie terminów, nadzór nad aktualizacją dokumentacji i wewnętrzną stroną internetową, okresowa weryfikacja produktów z dokumentacją, tworzenie procedur i wytycznych do systemu zakładowej kontroli jakości, opracowywanie dokumentacji do wniosków patentowych, badań okresowych, Aprobat Technicznych i badań typu wg PN EN, prowadzenie wewnętrznych badań wyrobów, kontakt z placówkami badawczymi, nadzór nad dokumentacją obiektu oraz prowadzenie okresowych kontroli.
Data publikacji: 2016-11-28
Lokalizacja: Skrzyszów (śląskie)
Pracodawca: CAPEK Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Powstańców Śląskich 236, 44-348 Skrzyszów, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Tworzenie, opracowywanie i zarządzanie dokumentacją techniczną (AutoCad/Solidworks), nadzór nad funkcjonowaniem i organizacja biura działu technicznego. Organizowanie i planowanie prac, pilnowanie terminów, nadzór nad aktualizacją dokumentacji i wewnętrzną stroną internetową, okresowa weryfikacja produktów z dokumentacją, tworzenie procedur i wytycznych do systemu zakładowej kontroli jakości, opracowywanie dokumentacji do wniosków patentowych, badań okresowych, Aprobat Technicznych i badań typu wg PN EN, prowadzenie wewnętrznych badań wyrobów, kontakt z placówkami badawczymi, nadzór nad dokumentacją obiektu oraz prowadzenie okresowych kontroli.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DYREKTORA DS. CERTYFIKACJI I WDROŻEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skrzyszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Godów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent dyrektora
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie min. 2 lata w tworzeniu, wdrażaniu i audytowaniu różnego rodzaju procedur np. ISO, SZKP, TPM, produkcyjne, mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku audytora systemu ISO, bardzo dobra znajomość i doświadczenie w pracy w programach AUTOCAD, SOLIDWORKS, umiejętność przygotowywania dokumentacji do aprobat technicznych, badań itp. Dokładność, staranność, doskonała organizacja pracy.
Nazwa pracodawcy: CAPEK Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Adres pracodawcy:
Powstańców Śląskich 236, 44-348 Skrzyszów, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: wodzisławski
Gmina pracodawcy: Godów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Skrzyszów
Ulica pracodawcy: Powstańców Śląskich
Numer budynku pracodawcy: 236
Profil działalności pracodawcy:
produkcja drzwi i ośnieżnic metalowych,produkcja drzwi stalowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora
Data dodania oferty pracy: 29.11.2016
Oferta pracy ważna do: 30.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w biurze projektowym - administracja biura.
Aples Sp. z o. o. - 2018-06-19 - Zielona Góra (lubuskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Płonne (kujawsko-pomorskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, przyjmowanie reklamacji.
MICHAŁ PABICH - 2015-11-30 - Kalisz (wielkopolskie)
Prezes Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskimogłasza konkurs na stanowisko asystenta sędziegow Sądzie Rejonowym w Ostrowie Wielkopolskim; Kandydat na stanowisko asystenta sędziego musi odpowiadać wymaganiom określonym w art. 155 §2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (j.t. Dz. U. 2016, poz. 2062 ze zm.).Zgodnie z art. 155 §2 powołanej ustawy, na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniony ten, kto:- jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych obywatelskich;- jest nieskazitelnego charakteru;- ukończył wyższe studia prawnicze w Polsce i uzyskał tytuł magistra lub zagraniczne uznane w Polsce;- ukończył 24 lata.III. Kandydat na stanowisko asystenta sędziego składa zgłoszenie o przystąpieniu do konkursu wraz z dokumentami, o których mowa w punkcie IV, w nieprzekraczalnym terminie do 02 października 2017 r. - bezpośrednio w Oddziale Administracyjnym Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim w pokoju nr 29 (I piętro) lub przesyła drogą pocztową z podaniem oznaczenia konkursu (Konkurs na stanowisko asystenta sędziego A-134-7/2017) na adres:Sąd Rejonowy w Ostrowie WielkopolskimOddział Administracyjnyul. Sądowa 263- 400 Ostrów WielkopolskiW przypadku przesyłania dokumentów drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę stempla pocztowego.
Sąd Rejonowy w Ostrowie Wielkopolskim - 2017-09-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zamawianie surowców i materiałow do praodukcji, zabezpieczanie stanów magazynowych, wspólpraca z dostawcami
IRMARK Sp. z o.o. - 2017-04-07 - Grabówiec (mazowieckie)
prowadzenie korespondencji wydziałupisanie tekstów informacyjnych i promocyjnych do mediów na stronę www oraz broszurorganizacja konsultacji społecznychorganizacja konferencji prasowychprowadzenie fotograficznego archiwumprzygotwanie wywiadów radiowych i telewizyjnychStaż odbywać się będzie na Bartodziejach
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac projektowych w branży mechanicznej według wskazówek i w porozumieniu z prowadzącym projektantem, wykonywanie nadzoru autorskiego nad wdrażanymi projektami, sprawdzanie dokumentacji, inne prace zlecone przez przełożonego ze swojego zakresu działania
IZOPROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wystawianie faktur, przyjęcie towaru, załadunek towaru, np. wapno, cement, farby, klej itp.
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Tarnów (małopolskie)
Wspomaganie nauczyciela w przygotowywaniu i prowadzeniu zajęć,współpraca z nauczycielem w zakresie zapewnienia opieki uczniom.
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi im. Leonida Teligi - 2015-12-22 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
przewóz kontenerów z odpadami, miejsce pracy- Polkowice
REMONDIS POLKOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-02 - Polkowice (dolnośląskie)
opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczyzastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej, udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego; udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;wspieranie aktywności społecznej rodzin;motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celukształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych; udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciachpsychoedukacyjnych;podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną; dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku;monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Międzylesiu - 2018-04-06 - Międzylesie (dolnośląskie)
obsługa księgowości firm w zakresie księgowości uproszczonej i pełnej księgowości; przytowanie dokumentów do księgowania; księgowanie; sporządzanie zestawień i deklaracji podatkowych; obsługa ZUS i aplikacji Płatnik;sprawozdania GUS
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Częstochowa (śląskie)
Wykonywanie zabiegów.Praca w godz. 7-15 na umowę o pracę, również w weekendy w Dźwirzynie.
PHU WSP OPOLE Sp. z o. o. - 2017-02-03 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju
- sprawdzenie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym
- sprawdzenie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z
dostawcami i odbiorcami
- wprowadzanie do programu Symfonia zadekretowanych dokumentów
- przygotowanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami
- archiwizowanie dowodów księgowych
- sporządzanie listy płac
- wystawianie zaświadczeń i dokumentów związanych z wynagrodzeniem
- prowadzenie ewidencji kasowej
- prowad
Euroconsulting Group Sp.z o.o. - 2017-03-08 - Kraków (małopolskie)
wspomaganie przedstawiciela handlowego, pozyskiwanie i budowanie bazy klientów, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
Agencja "Solid Security" Sp. zoo - 2017-11-13 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
praca przy rozliczaniu gotówki
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2017-12-18 - Chrzanów (małopolskie)
Fakturowanie, układanie dokumentów, prace na programach komputerowych fakt, exel, word, archiwizacjia dokumentów, obsługa poczty, inne prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Rumia (pomorskie)
Oferta pracy dla osób zarejestrowanych w PUP Rypin w ramach prac interwencyjnych
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Kontakty telefoniczne (telemarketing). Porządkowanie bazy danych. Archiwizowanie kontaktów w systemie. Pomoc w przygotowywaniu ofert.
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Porządkowanie dokumentów księgowych, wykonywanie pomocniczych prac księgowych, opracowanie pism i odpowiedzi.
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Kaplonosy (lubelskie)
Asystent sędziego wykonuje czynności zmierzające do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania oraz czynności z zakresu działalności administracyjnej sądów, o których mowa w art. 8 pkt 2 Ustawy prawo o ustroju sądów powszechnych
Sąd Rejonowy w Bytomiu - 2016-08-11 - Bytom (śląskie)
Praca asystenta będzie polegała na konsultacji w terenie z właścicielami działek,proponowanego przebiegu sieci oraz pozyskiwaniu od nich oświadczeń o zgodzie na wejście w teren
CONSEKO-SAFEGE S.A. - 2016-11-23 - Kraków (małopolskie)
Asystent w Dziale Sprzedaży:- utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami i Partnerami firmy- udzielanie informacji na temat produktów firmy- aktualizacja i rozbudowa bazy danych klientów- aktywny udział w bieżących działaniach i projektach działu sprzedaży- wsparcie przy tworzeniu raportów i zestawień - organizowanie spotkań handlowych
MONUMENT FUND SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-03-31 - Kraków (małopolskie)
pomoc w prowadzeniu zajęć ,uczestnictwo w imprezach przedszkolnych,wycieczki ,spacery,
Niepubliczne Przedszkole Nr 1 "Zielony Zakątek" Suwałki - 2017-07-14 - Suwałki (podlaskie)
Głównym obowiązkiem Eksperta IMR jest ocena użyteczności tworzonych przez zespół Market Risk modeli, Przeprowadzanie analizy ryzyka dla wybranych modeli,Przeprowadzanie analizy w celu oceny funkcjonalności zaproponowanych modeli oraz identyfikacji ograniczeń, Współpraca z innymi członkami zespołu IMR na świecie,Sprawdzanie, czy modele są dobrze zrozumiałe i przedstawione oraz, że są zgodne z Regulacjami Group Standard Manual and Markets IMR Policy,Raportowanie do działu globalnego IMR, przygotowywanie updateów, Wspieranie oraz szkolenie nowych pracowników zespołu,Budowanie relacji z innymi zespołami, szczególnie członkami zespołu odpowiedzialnego za tworzenie modeli,Umiejętność przedstawiania analitycznych problemów i syntezy analizy w sposób zrozumiały dla innych zespołów
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Kraków (małopolskie)
częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- zapoznanie się z dokumentami w obrocie;- poznanie zasad funkcjonowania ewidencji księgowych i podatkowych;- poznanie zasad funkcjonowania kadr, naliczania płac i programu Płatnik.
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Brzeszcze (małopolskie)
wspomaganie pracy indyjskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami indyjskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń indyjskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)