ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (PRACE INTERWENCYJNE) Grybów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (PRACE INTERWENCYJNE)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: pomoc w wykonywaniu obowiązków księgowych
Data publikacji: 2019-02-14
Lokalizacja: Grybów (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Grybów, powiat: nowosądecki, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: pomoc w wykonywaniu obowiązków księgowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: godz. pracy: 7- 15Okres zatrudnienia- 1 rok
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (PRACE INTERWENCYJNE)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grybów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowosądecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Data zakończenia pracy: 30.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Adres pracodawcy:
Michalusa 18, 38-300 Gorlice, powiat: gorlicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: gorlicki
Gmina pracodawcy: Gorlice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorlice
Ulica pracodawcy: Michalusa
Numer budynku pracodawcy: 18
Profil działalności pracodawcy: biuro rachunkowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 14.02.2019
Oferta pracy ważna do: 05.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa i doradztwo klientom, praca z mikrofonem, przygotowywanie i prowadzenie stoiska, degustacje
TESCO POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-08 - Lubin (dolnośląskie)
Wspieranie osób z niepełnosprawnościami w wykonywaniu podstaowych czynności dnia codziennego, niezbędnych do aktywnego funkcjonowania społecznego, zawodowego, edukacyjnego. Współpraca z kordynatorem projektu "Centrum Usług Społecznych" w powiecie sieradzkim.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie - 2017-09-15 - Sieradz (łódzkie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym indyjskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wprowadzanie danych do systemu ERP, pomoc przy przygotowywaniu kalkulacji wyrobów, pomoc w przygotowywaniu i prowadzeniu dokumentacji technicznej. Wymagania: wykształcenie techniczne - technolog, mile widziana znajomość j. angielskiego, znajomość rysunku technicznego oraz zasad wymiarowania, umiejętność projektowania w programach typu CAD, znajomość MS Office.
ARMET BIS sp. z o.o. - 2016-08-16 - Jeleńska Huta (pomorskie)
SZCZEGÓŁY W OGŁOSZENIU O KONKURSIE ZAMIESZCZONYM NA STRONIE WWW.RZESZOW.SA.GOV.PL, SZCZEGÓŁOWY ZAKRES I SPOSÓB WYKONYWANIA CZYNNOŚCI PRZEZ ASYSTENTÓW SĘDZIÓW OKREŚLA ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI Z DNIA 8 LISTOPADA 2012 R. W SPRAWIE CZYNNOŚCI ASYSTENTÓW SĘDZIÓW (DZ. U. Z 2012 R., POZ. 1270)
SĄD APELACYJNY W RZESZOWIE - 2019-02-08 - Rzeszów (podkarpackie)
- prowadzenie spraw administracyjnych i organizacyjnych,- przygotowywanie raportów i zestawień,- przygotowanie ofert dla klientów,- udział w spotkaniach z Klientami.
Kancelaria Brokerska RZEŹNIEWSKI - 2017-05-19 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
pomoc w prowadzeniu zajęć w szkole
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Niezabitów (lubelskie)
praca biurowa, wykonywanie raportów dla działu sprzedaży, ewidencja, archiwizowanie i rozliczanie umów handlowych; oferta równiez dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
JANTOŃ SA Sp.K - 2017-12-18 - Dobroń (łódzkie)
Rejestr poczty przychodzącej i wychodzącej, opis i rejestracja dokumentów wewnętrznych i faktur, przekazanie faktur do opisu merytorycznego, nadzór nad obiegiem elektronicznym faktur, prowadzenie i aktualizacja rejestrów umów spółki, składanie zamówień na materiały biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Gdynia (pomorskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- wspieranie osób niepełnosprawnych pod kierunkiem terapeuty: czynności samoobsługowych, zaradności życiowej, asystowanie podczas zajęć rehabilitacji ruchowej, integracja społeczna, opieka w czasie transportu osób niepełnosprawnych,- dbałość o estetykę, wystrój i ład w pomieszczeniach placówek,- promowanie i prezentacja umiejętności osób niepełnosprawnych,- wspieranie osób niepełnosprawnych podczas zajęć terapeutycznych i rehabilitacyjnych, zapoznanie z dokumentacją,- współpraca z rodzicami, opiekunami i terapeutami, - udział w pracach związanych z bieżącą działalnością Stowarzyszenia.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Zgierz (łódzkie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Kamesznica (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju,- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,- przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych,- sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald,- wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów,- przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami, bankami.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Ozorków (łódzkie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Nowa Brzeźnica (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie dokumentów do systemu obiegu dokumentów i księgowego, zarządzanie korespondencją, organizacja pracy biura, zamawianie materiałów biurowych, zaopatrzenie, organizacja kalendarza, przyjmowanie gości, obslługa spotkań, obsługa urządzeń biurowych i telefonu
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Poznań (wielkopolskie)
umawianie spotkań przełożonym, prowadzenie terminarza spotkań, prowadzenie dokumentacji administracyjno- biurowej, opracowywanie pism zlecnonych przez Przełożonego, obsługa firmowej poczty elektronicznej, redagowanie pism, drukowanie, kopiowanie i kompletowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Lusowo (wielkopolskie)
prace pomocnicze przy obsłudze pacjentów
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Malbork (pomorskie)
Zapewnienie profesjonalnej i kompleksowej obsługi administracyjnej biuraZapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i przepływu informacji w SpółceZarządzanie kalendarzem spotkańProwadzenie korespondencjiprzygotowywanie prezentacji, protokołów, sprawozdań, raportów itp.Redagowanie dokumentów w języku angielskimOrganizacja i obsługa spotkań wewnętrznych, zewnętrznychOrganizowanie wyjazdów słuzbowych (rezerwacja hotelu, biletów, programu pobytu)Organizowanie pobytu gości
FORTUNA Zakłady Bukmacherskie sp. z o.o. - 2018-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad wdrożonym systemem zarządzania, tworzenie i prowadzenie dokumentacji jakościowej, statystyczna analiza zdolności procesów, opracowywanie reklamacji, raportów
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2017-04-12 - Mława (mazowieckie)
zapoznanie się z programem stazu, przepisami i regulaminem sklepu, przygotowanie stanowiska pracy, przyjmowanie dostaw towarów, ich weryfikacja oraz regulowanie płatności za dostawy, obsluga urządzen sklepowych tj. lodówki, zamrażarka, fax, komuter itp. obsługa kasy fiskalnej, przygotowanie towarów do sprzedazy, metkowanie, eksponowanie towaru na półkach, sprawdzanie terminów przydatności, bezpośrednia obsluga klienta, pakowanie towaru, przyjmowanie platności gotówkowych, platności kartami płatniczymi oraz płatności bonami żywieniowymi, organizowanie zaoptarzenia, zamówienia towarów u dostawców, przygotowanie zapotrzebowań na brakujące towary
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Ruda Śląska (śląskie)
sporządzanie projektów zarządzeń, orzeczeń i uzasadnień, analiza akt sprawy, kontrola stanu spraw zawieszonych.
SĄD REJONOWY W TARNOWSKICH GÓRACH - 2016-06-14 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Opieka nad dzieckiem autystycznym
Kukuruku Marcin Ogórek - 2017-03-09 - Opole (opolskie)
Projektowanie, rysowanie cad
BIURO PROJEKTOWE "KONSTRUKTOR" DR INŻ. KRZYSZTOF MICHALIK - 2018-10-12 - Chrzanów (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Sejny (podlaskie)
jw.
EKOPROJEKT Sp. z o.o. - 2018-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
koordynowanie pracy kierowców, pilnowanie terminowości załadunków/rozładunków, kontakt z klientami w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Gądki (wielkopolskie)
przyjmowanie i przekazywanie do realizacji zleceń tłumaczeń, przygotowywanie ofert, umów i korespondencji dla klientów i kontrahentów, organizacja i uczestnictwo w spotkaniach z klientami i kontrahentami, egzekwowanie poprawnego i terminowego wykonywania zleceń od tłumaczy, nadzór nad poprawnością i aktualnością bazy danych, prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z umowami zawieranymi z klientami i tłumaczami.
Capital Work - 2018-04-03 - Warszawa (mazowieckie)
- praca z lekarzem na 4 ręce- obsługa rejestracji i kontakt z pacjentem- obsługa programu PRODENTIS, AUTOKLAWU DAMINA PLUS- obsługa programu "ZNANY LEKARZ"
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Łódź (łódzkie)
Przewożenie osób z i do miejsca pracy, ustawianie pracy prafcowników, sprawdzanie wykonanej pracy, wykonywanie raportów w excelu, rozliczanie pracowników z odzieży służbowej (pracownicy obcokrajowcy). Praca 20 godzin tygodniowo, od środy do inedzieli w godzinach 18-20, 3-5.
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Pruszków (mazowieckie)