ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Nowa Brzeźnica oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: zgodnie z programem
Data publikacji: 2018-07-05
Lokalizacja: Nowa Brzeźnica (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowa Brzeźnica, powiat: pajęczański, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: zgodnie z programem
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Brzeźnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pajęczański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 18.08.2018
Data zakończenia pracy: 17.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie
Adres pracodawcy:
1 Maja 65, 98-330 Pajęczno, powiat: pajęczański, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: pajęczański
Gmina pracodawcy: Pajęczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pajęczno
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 65
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 26.07.2018
Oferta pracy ważna do: 18.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Główny księgowy. Praca na umowę o zastępstwo na minimum rok.
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych - 2015-12-08 - Bolesławiec (dolnośląskie)
pomoc nauczycielowi przedszkola w opiece nad dziećmi. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Grzybowie.
Towarzystwo Przyjaciół Dzieci Oddział Okręgowy w Koszalinie - 2018-07-23 - Grzybowo (zachodniopomorskie)
obsługa klienta, dobór okularów, soczewek okularowych, naprawa okularów
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Piła (wielkopolskie)
praca przy stomatologu, obsługa pacjenta, rejestracje, prace porządkowe
MEDICUS - 2016-07-12 - Trzebinia (małopolskie)
Asystent sędziego
SĄD REJONOWY W KOLE - 2016-09-19 - Koło (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
praca biurowa,prawidłowy obieg dokumentów, realizacja zamówień, tworzenie raportów,archiwizacja dokumentów,sporządzanie ofert,
Technobeton Sp. z o. o. - 2018-01-10 - Stężyca (lubelskie)
Realizacja projektów
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kraków (małopolskie)
Zapewnienie wsparcia Wychowawcom/ Rodzicom SOS w pełnieniu opieki zastępczej nad 4-6 dzieci i pomaganie we wszystkich obowiązkach: opiece nad dziećmi, prowadzenie domu, przezwyciężaniu trudności szkolnych, zaspokajaniu potrzeb emocjonalnych, rozwojowych, zdrowotnych i społecznych dzieci, organizowaniu im czasu wolnego. Asystent/ka zastępuje wychowawcę SOS w razie jego nieobecności. Współpracuje z rodzinami pochodzenia dzieci specjalistami.
STOWARZYSZENIE "SOS WIOSKI DZIECIĘCE W POLSCE" - 2018-06-12 - Karlino (zachodniopomorskie)
Nauka prowadzenia obliczeń i inne
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Praca ręczna- obsługa tytularki i komputera
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Składanie zamówień, wyszukiwanie dostawców,kontrola podwykonawców, ustalanie terminów montaży,sporządzanie dokumentów, wystawianie faktur, przygotowywanie dokumentów dla biura rachunkowego, utrzymywanie czystości w biurze,archiwizacja, zakupy biurowe,przygotowywanie raportów i zestawień, umowa o prace na czas określony, na jedna zmiane w godzinach od 8 do 16,wysokość wynagrodzenia 2130zł brutto na okresie próbnym + premia, miejsce wykonywania pracy Wrocław, ul.Krakowska 100, kontakt kandydatów z pracodawcą emailowy: joasia (at) aroma-marketing.eu
SCENTCARE POLSKA Marcin Kasprzak - 2017-02-13 - Wrocław (dolnośląskie)
organizowanie spotkań biznesowych, szkoleń, prowadzenie sekretariatu, obsługa korespondencji, połączeń telefonicznych, nadzorowanie obiegu dokumentów, dbanie o wizerunek firmy
C.T. SERVICE Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Lesznowola (mazowieckie)
Segregowanie dokumentów, wprowadzanie dokumentów do programu, przygotowywanie prostej dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Nowa Sól (lubuskie)
- Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało wsparcie administracyjne firmy w zakresie: obsługa korespondencji wychodzącej przychodzącej, przygotowywanie przesyłek kurierskich, odbieranie telefonów, archiwizowanie dokumentów , wsparcie organizacji szkoleń, dbanie o salę konferencyjna i szkoleniową, przyjmowanie gości.- Wynagrodzenie: 2000 do 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo: 25.04.2017 do 15.10.2017. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów. Mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kariera (at) mediarecovery.pl
MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-27 - Katowice (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Kowale (pomorskie)
nadzór nad przestrzeganie w zakładzie pracy przepisów prawa i wymogów w zakresie ochrony środowiska; prowadzenie kontroli wewnętrznych i definiowanie działań pokontrolnych, sporządzanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Mława (mazowieckie)
cv
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Baboszewo (mazowieckie)
Asystent Zarządu (Centrala Banku). Osoba zatrudniona na stanowisku Asystent Zarządu będzie odpowiedzialna za organizację pracy biura oraz dokumentację (w tym czynności sekretarskie), kontakty z klientami, kancelarią prawną oraz korespondencję i dokumentację związaną z funkcjonowaniem banku oraz Zarządu. Będzie uczestniczyła także w tworzeniu i redagowaniu dokumentacji Banku (opracowywania raportów, sprawozdań, prezentacji, analiz dla Zarządu). Wyzwania: powadzenie sekretariatu Banku, prowadzenie dokumentacji rejestrowej Banku, organizacja archiwum bankowego, obsługa organów statutowych oraz prowadzenie rejestru i dokumentacji członkowskiej, prowadzenie zbioru umów zawartych z kontrahentami, administrowanie flotą samochodową, administrowanie pełnomocnictwami, prowadzenie ogólno bankowego rejestru regulacji wewnętrznych, prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz monitorowanie terminów ich rozstrzygnięć, prowadzenie rejestru dokumentów poufnych oraz dziennika korespondencji tych pism, organizacja spotkań i obsługa naradWymagania: wykształcenie wyższe, znajomość prawa bankowego (dodatkowy atut), dobra znajomość programów pakietu MS Office, znajomość języka angielskiego (dodatkowy atut), samodzielność w działaniu i silne poczucie odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań, umiejętność organizacji pracy własnej i priorytetyzacji zadań, znajomości zasad obsługi sekretariatu, komunikatywność, otwartość i wysoka kultura osobista, dyskrecja, dyspozycyjność i asertywność, posiadania prawa jazdy kat. B.Oferujemy: dobre warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, ambitne i odpowiedzialne zadania gwarantujące rozwój osobisty i zawodowy, atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą, pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją, wsparcie w rozwoju. CV i List Motywacyjny. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail: kkilanowska (at) bank-kaszubski.pl
Kaszubski Bank Spółdzielczy - 2016-02-02 - Wejherowo (pomorskie)
sprawowanie opieki nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Pstroszyce Pierwsze (małopolskie)
prace stolarskie
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Kosieczyn (lubuskie)
Asystent nauczyciela przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Kościan (wielkopolskie)
-Tłumaczenie i redagowanie pism-pisanie pism w języku ukraińskim-koordynacja spotkań biznesowych-organizowanie i uczestniczenie w posiedzeniach i naradach zarządu-koordynowanie działań w zakresie organizacji spotkań zarządu-prowadzenie kalendarza spotkań członków zarząduWymagania pracodawcy: wykształcenie średnie, obsługa komputera, prawo jazdy kat. B, biegła znajomość języka ukraińskiego, komunikatywna znajomość języka angielskiego.Miejsce wykonywania pracy: Lublin, kraje Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Lublin (lubelskie)
Księgowanie dokumentów źródłowych w prograie księgowym prowadzenie dokumentacji podatkowej, porządkowanie, archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Kielce (świętokrzyskie)
Wymagania:- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów zaocznych,- Bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego w mowie i w piśmie – poziom min. C1 (codzienny kontakt z zagranicznymi klientami),- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,- Doświadczenie w dziale sprzedaży/handlowym lub w innych pracach biurowych związanych z obsługą klienta,- Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,- Umiejętność analitycznego myślenia. Zakres obowiązków:- Bieżąca współpraca z Klientami zagranicznymi, - Przygotowywanie ofert sprzedażowych,- Nadzór nad realizacją zamówień,- Przygotowywanie oraz kontrola dokumentacji sprzedażowych.
Jobhouse Sp. z o.o. - 2018-03-20 - Kutno (łódzkie)
Pomoc nauczycielowi w pracy z dziećmi, sprzątanie, pomoc w obsłudze dzieci.
kontakt przez PUP - 2016-01-30 - Śrem (wielkopolskie)
praca na magazynie wydawanie i przyjmowanie towarów rozkładanie towarów inne prace magazynowe
''EKONSTAL'' sp. z o.o. sp. komandytowa - 2018-04-16 - Piotrków Kujawski (kujawsko-pomorskie)
jw.
DOM OZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie; preferowane roczne doświadczenie w sądzie lub kancelarii prawnej; biegła obsługa komputera, szybkie i sprawne pisanie na komputerze; podstawowa znajomość funkcjonowania organów administracji; wykonywanie prac biurowych w kancelarii; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Gliwice (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym indyjskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)