ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Ostrów Mazowiecka oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowiązków: praca w księgowości

Data publikacji: 2017-05-17

Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ostrów Mazowiecka, powiat: ostrowski, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków: praca w księgowości

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Mazowiecka

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 4

Data rozpoczęcia pracy: 13.07.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej

Adres pracodawcy:
3-go Maja 55, 07-300 Ostrów Mazowiecka, powiat: ostrowski, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: ostrowski

Gmina pracodawcy: Ostrów Mazowiecka

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Ostrów Mazowiecka

Ulica pracodawcy: 3-go Maja

Numer budynku pracodawcy: 55

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 13.06.2017

Oferta pracy ważna do: 12.07.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 17.05.2017

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 387,5 PLN

praca w Gabinecie, pomoc przy zabiegach, sterylizowanie narzędzi, wykonywanie czynności administracyjnych
Gabinet Stomatologiczny lek.stom. Małgorzata Rojek Limanowa - 2016-03-10 - Limanowa (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Według programu stażu.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPAWACZ - do 17,84 PLN

spawanie, prace ślusarskie, cięcie acetylenowo-tlenowe, prace gospodarcze na hali
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Kraków (małopolskie)

MURARZ - od 3 000 PLN

praca jako murarz
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

dekretowanie dokumentów, księgowaniegodz. pracy 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT DS. HANDLU - 997,4 PLN

Kontakt z dostawcami, wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców, organizacja promocji, wykonywanie raportów sprzedaży, analiza cen konkurencji, spotkania z producentami w celu zapoznania się z wstępna ofertą, kompletowanie materiałów promocyjnych
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW SZKOLEŃ - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Wymagania: wykształcenie wyższe (administracja, finanse, rachunkowość, samodzielność, komunikatywność.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Wejherowo (pomorskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 200 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie, komunikatywna znajomość języka rosyjskiego, prawo jazdy kat. B, znajomość pakietu MS Ofiice, bardzo dobra organizacja pracy i wysoka kultura osobista, komunikatywność, samodzielność i asertywność. Ogólny zakres obowiązków: - organizacja posiedzeń organów Spółki, spotkań Członków Zarządu oraz obsługa logistyczna wizyt gości Spółki, -przygotowywanie korespondencji, raportów, analiz i prezentacji,-prowadzenie stałej bieżącej komunikacji w językach niemieckim (i angielskim) oraz tłumaczenie dokumentów i spotkań,-prowadzenie spraw rejestrowych oraz wieczystoksięgowych Spółki,-prowadzenie rejestrów dokumentacji Zarządu i Spółki (umowy/ akty prawa wewnętrznego/ pełnomocnictwa),-współpraca z zewnętrznymi kancelariami prawniczymi oraz organami administracyjnymi,-pozyskiwanie zaświadczeń urzędowych, niezbędnych do bieżącego funkcjonowania Spółki,-obsługa korespondencji zewnętrznej i wewnętrznej, -organizacja zakupów art. biurowych na potrzeby Spółki,-nadzór nad wybranymi usługami zewnętrznymi,
PROTEKTOR Spółka Akcyjna - 2015-12-07 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 2 500 PLN

pozyskiwanie nowych klientów, negocjacje cen, sprzedaż towarów, kontakt z klientami, producentami i dostawcami towarów z Indii
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT SPEDYTORA - od 1 850 PLN

pr.interw.
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Kraków (małopolskie)

OPERATOR OBRABIAREK CNC [MIKOŁÓW] - 15 - 20 PLN

- WIROMET S.A. jest znanym na rynku krajowym i zagranicznym doświadczonym prodecentem wysokiej jakości urządzeń oraz części zamiennych dla energetyki, górnictwa i innych dziedzin przemysłu. Spółka świadczy również szeroką gamę usług przemysłowych, głównie w zakresie obróbki mechanicznej, cieplno-chemicznej oraz odlewnictwa. W bogatej ofercie znajdują się usługi serwisowe, remontowe, narzędziowej, laboratoryjne i dokumentacyjne, a także szereg wyrobów i usług specjalistycznych realizowanych na indywidualne zamówienia.- Zakłady Mechniczne "WIROMET" S.A. z siedzibą w Mikołowie poszukuja kandydatów na stanowisko: operator obrabiarek CNC.- Opis obowiązków na tym stanowisku: Obsługa numerycznych maszyn CNC. Przygotowanie i uzbrojenie obrabiarek CNC. Ustawienie detalu na maszynie. Kontrola jakości w procesie wytwarzanego produktu. Ścisła współpraca z działem technologicznym.- Pracodawa oferuje: stabilną pracę na podstawie umowy o pracę; pracę w kreatywnym, doświadczonym zespole; wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności; szkolenia doskonalące; przyjazną atmosferę oraz szacunek względem pracowników; możliwość rozwoju zawodowego.- Wynagrodzenie: 15-20 zł/brutto/godzina. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00. Wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne /kierunkowe/. Mile widziane doświadczenie w obsłudze maszyn CNC min. 2 lata. Bardzo dobra znajomość rysunku technicznego. Znajomość narzędzi do obróbki CNC. Znajomość sterowania SINUMERIK, FANUC, FIDIA, HEIDENHAIN. Umiejętność obsługi urządzeń kontrolno-pomiarowych np. suwmiarka, wysokościomierz, mikromierz, głębokościomierz. Zainteresowane osoby prosimy o nadsyłanie aplikacji zawierających CV na adres: praca (at) wiromet.com.pl ---> Prosimy o dopisanie następującej klazuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w mojej ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883).
ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-10 - Mikołów (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 2 000 PLN

współprowadzenie zjęć edukacyjnych, sprawowanie opieki nad dziećmi, przygotowywanie materiałów edukacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Pszczyna (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW REKRUTACJI W DZIALE PROJEKTÓW UE - 1 017,4 PLN

Zgodny z przedłozonym programem stażu przez Organizatora tj. FORBIS Sp. zo.o. 47-100 Strzelce Opolskie, ul.Gogolińska 2, tel. 505 088 202 - Anna Matusiak
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Strzelce Opolskie (opolskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 500 PLN

Obsługa korespondencji, przygotowywanie pism, profesjonalna obsługa zarządu w zakresie opracowywania materiałów na posiedzenia zarządu. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Kołobrzegu.
Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. - 2016-09-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

praca umysłowa, samodzielne księgowanie faktur zakupu, wystawianie faktur sprzedaży, samodzielne księgowanie wszelkich dokumentów księgowych w ramach potrzeb
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Żnin (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT INŻYNIERYJNO-TECHNICZNY - od 2 300 PLN

Analiza chemiczna prób środowiskowych i biologicznych, opracowywanie nowych metod analitycznych.
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Noferaw Łodzi - 2017-02-22 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT ZARZĄDU - 2 600 - 3 200 PLN

Koordynacja współpracy członków Zarządu z poszczególnymi działami firmy, przygotowywanie dokumentacji dla celów obsługi prawnej oraz ich koordynowanie, kontakt z prawnikami współpracującymi ze Spółką, opracowywanie pod kątem administracyjnym regulaminów , procedur obowiązujących wewnątrz firmy, współpraca z działem kadr pod kątem znajomości prawa pracy, prowadzenie oficjalnej korespondencji, tłumaczenie spotkań i dokumentów, raportowanie i sporządzanie protokołów, kontakty z instytucjami zewnętrznymi i kontrahentami, współpraca z firmami świadczącymi usługi na rzecz firmy, sporządzanie i aktualizowanie umów, kontraktów, nadzór nad dokumentami założycielskimi firmy, nad umowami krajowymi i zagranicznymi.
HLT sp. z o.o. - 2017-05-12 - Głuchołazy (opolskie)

ASYSTENT DS. KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI KLIENTA - od 2 200 PLN

praca związana ze sprzedażą produktów bankowych, CV na adres: sekretariat (at) bssztum.pl, miejsce pracy- Filia Banku w Ostaszewie
Bank Spółdzielczy w Sztumie - 2016-02-17 - Ostaszewo (pomorskie)

ASYSTENT/KA DZIAŁU HANDLOWEGO - od 2 500 PLN

Aktywne wsparcie sprzedaży, sporządzanie dokumentacji handlowej i księgowej, fakturowanie, zamówienia, wydawanie pojazdów, prowadzenie korespondencji z klientami, osobami prezentującymi leasingi, itp. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Praca jednozmianowa w godz.: 08:00-16:00. Wynagrodzenie 2 500 zł brutto/miesięcznie.
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-05-09 - Andrychów (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA (OFERTA PRACY PO STAŻU) - od 1 850 PLN

Pomaganie dzieciom w czynnościach samoobsługowych. Wykonywanie czynności przygotowawczych do zabaw i zajęć. Pomoc w dekoracji przedszkola, organizacji uroczystości przedszkolnych. Sprawowanie opieki nad dziećmi podczas zabaw, spacerów, wycieczek. Porządkowanie zabawek i pomocy dydaktycznych, pomoc w utrzymaniu czystości.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Stróżówka (małopolskie)

ASYSTENT KUCHARZA - od 1 200 PLN

Asysta przy przygotowywaniu i podawaniu potraw kuchni bengalskiej
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Puławy (lubelskie)

ASYSTENT DS. MARKETINGU - od 1 200 PLN

wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z kontrahentami indyjskimi lub bengalskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SEKRETARKA ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKÓW OBCYCH - od 2 850 PLN

organizacja pracy personelu, przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji, modbiór poczty elektronicznej, przygotowanie korespondencji w j. arabskim
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Poznań (wielkopolskie)

ASYSTENT DZIAŁU TECHNICZNEGO I PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - od 1 850 PLN

• bieżąca obsługa technologiczna zleceń produkcyjnych, • przygotowanie dokumentów produkcyjnych,• zamawianie towaru do bieżącej produkcji • współpraca z innymi działami Firmy.
APBUILDING SP. Z O.O. - 2016-06-30 - Czempiń (wielkopolskie)

ASYSTENTKA BIURA NIERUCHOMOŚCI - od 2 000 PLN

pr.interw.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat