ASYSTENT ZARZĄDU Głuchołazy oferta pracy HLT sp. z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT ZARZĄDU
Wynagrodzenie: 2 600 - 3 200 PLN
Zakres obowiązków: Koordynacja współpracy członków Zarządu z poszczególnymi działami firmy, przygotowywanie dokumentacji dla celów obsługi prawnej oraz ich koordynowanie, kontakt z prawnikami współpracującymi ze Spółką, opracowywanie pod kątem administracyjnym regulaminów , procedur obowiązujących wewnątrz firmy, współpraca z działem kadr pod kątem znajomości prawa pracy, prowadzenie oficjalnej korespondencji, tłumaczenie spotkań i dokumentów, raportowanie i sporządzanie protokołów, kontakty z instytucjami zewnętrznymi i kontrahentami, współpraca z firmami świadczącymi usługi na rzecz firmy, sporządzanie i aktualizowanie umów, kontraktów, nadzór nad dokumentami założycielskimi firmy, nad umowami krajowymi i zagranicznymi.
Data publikacji: 2017-05-12
Lokalizacja: Głuchołazy (opolskie)
Pracodawca: HLT sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 2a, 48-340 Głuchołazy, powiat: nyski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Koordynacja współpracy członków Zarządu z poszczególnymi działami firmy, przygotowywanie dokumentacji dla celów obsługi prawnej oraz ich koordynowanie, kontakt z prawnikami współpracującymi ze Spółką, opracowywanie pod kątem administracyjnym regulaminów , procedur obowiązujących wewnątrz firmy, współpraca z działem kadr pod kątem znajomości prawa pracy, prowadzenie oficjalnej korespondencji, tłumaczenie spotkań i dokumentów, raportowanie i sporządzanie protokołów, kontakty z instytucjami zewnętrznymi i kontrahentami, współpraca z firmami świadczącymi usługi na rzecz firmy, sporządzanie i aktualizowanie umów, kontraktów, nadzór nad dokumentami założycielskimi firmy, nad umowami krajowymi i zagranicznymi.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 3 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT ZARZĄDU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głuchołazy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Głuchołazy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe prawo i administracja lub pokrewne - warunek konieczny, znajomość języka angielskiego, znajomość programów MS Office, Windows.
Nazwa pracodawcy: HLT sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Adres pracodawcy:
Kolejowa 5, 48-340 Głuchołazy, powiat: nyski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji na stanowisko, proszone są o wysyłanie aplikacji (List motywacyjny + C.V.) na adres mailowy: sekretariat (at) hlt.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: nyski
Gmina pracodawcy: Głuchołazy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głuchołazy
Adres strony pracodawcy: www.hlt.pl
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: produkcja i sprzedaż oświetlenia meblowego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent zarządu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.05.2017
Data dodania oferty pracy: 09.05.2017
Oferta pracy ważna do: 08.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 09.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie i doświadczenie: brak wymagań; jedna zmiana;umowa o dzieło; miejsce pracy: Gliwice
ESBUD Firma Budowlano-Remontowa KRYSTYNA STARAŃCZUK - 2017-06-30 - Gliwice (śląskie)
Podawanie posiłków dzieciom, podawanie dzieciom napoi w ciągu dnia, pomaganie przy karmieniu dzieci słabo jedzących, sprzątanie sali i toalety, pomaganie dzieciom przy rozbieraniu i ubieraniu się, uczestniczenie w wyjściach dzieci poza przedszkole, branie udziału w przygotowaniach pomocy do zajęć, sprzątanie po nagłych zdarzeniach, przebieranie dziecka, pomaganie dzieciom w sytuacjach tego wymagających, pomaganie przy robieniu kanapek dla dzieci, zadania zlecone przez dyrektora.
Przedszkole "ZOBI" S.C. - 2018-06-25 - Kębłowo (pomorskie)
kontakt z klientami, oofertowanie, spotkania handlowe
LIGHT ERP Sp. z o.o. - 2018-06-06 - Poznań (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie biura, m.in.: odbieranie telefonów (także w jęz. angielskim), odbieranie i wysyłanie korespondencji (również elektronicznej), obsługę urządzeń biurowych, kontakt z interesantami, etc.
Atlantic Marine Sp. z o.o., sp. k - 2018-02-13 - Augustów (podlaskie)
obieranie warzyw, sprzątanie stanowiska pracy
kontakt przez OHP - 2017-01-11 - Dobrzyń nad Wisłą (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z programem stażu m.in:dbanie o bezpieczeństwo dziecka przy wykonywaniu zabiegów higienicznych, pomoc w spożywaniu posiłków, opieka podczas spacerów, wycieczek, zajęć na powietrzu
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Żywiec (śląskie)
Obsługa klienta, fakturowanie, przyjmowanie dostaw w systemie, realizacja zamówień.
PORZEDSIĘBIORSTWO OBROTU HURTOWEGO WOD BUD - 2018-08-16 - Legnica (dolnośląskie)
Obsługa maszyn typu: podszywarka, dziurkarka, guzikarka. Zgłoszenia telefoniczne do pracodawcy.
POLGAN PHPU GRAŻYNA NOWICKA - 2016-05-02 - Łódź (łódzkie)
nadzór nad zapewnieniem sprawnego funkcjonowania biura, wsparcie administracyjne projektów (budżety, harmonogramy, zasoby), współpraca z zewnętrzną firmą księgową i dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji księgowej, wsparcie pracowników w kwestiach administracyjno-biurowych, prowadzenie rozliczeń z dostawcami i usługodawcami, przygotowywanie zestawień, raportów bieżących, dbanie o zaopatrzenie biura, prowadzenie kalendarzy członków zarządu, planowanie, organizacja i rozliczenia wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych, organizacja imprez okolicznościowych
Związek Zawodowy Pracowników Przemysłu Miedziowego przy O/ZG Polkowice-Sieroszowice - 2018-02-02 - Kaźmierzów (dolnośląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Chojna (zachodniopomorskie)
Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Krasocin (świętokrzyskie)
wystawianie faktur, prowadzenie terminarza płatności, obsługa korespondencji handlowej, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w Chinach, , kompletowanie dokumentów do księgowości, spotkania z kontrahentami w kraju, wykonywanie innych poleceń przełożonych..
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Węgrów (mazowieckie)
oferta stażu: prowadzenie spraw związanych z ewidencją. księgowo-finansowy plan kont,
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Wyrzysk (wielkopolskie)
Składanie zamówień u dostawców, przyjmowanie zamówień od klientów i pracowników działu sprzedaży, wprowadzanie dokumentów zakupu, przygotowywanie dokumentów sprzedaży, koordynowanie i wspieranie działań operacyjnych w firmie, kontakt z dostawcami, realizacja bieżących zadań operacyjnych związanych z funkcjonowaniem biura, obsługa gości biura.Wymagane wykształcenie średnie, obsługa komputera MS OFFICE, znajomość podstaw rachunkowości, j. angielski komunikatywny-mile widziany, bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, wysoki poziom dyskrecji i kultury osobistej, samodzielność w działaniu i realizacji obowiązków.
MATERIAL HANDLING EXPERTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-16 - Sulejówek (mazowieckie)
prace administracyjno-biurowe; weryfikacja raportów pracy pracowników produkcji; przygotowywanie dokumentów w systemie ERP CDN XL; przygotowywanie zestawień i raportów dla Zarządu i przełożonego; przygotowywanie pracowników do zatrudnienia; kontrola nieobecności pracowników, rekrutacja pracownikówDEKL.ZATR.: umowa zlecenie na min. 3 m-ce, pełen wymiar godzin
kontakt przez PUP - 2017-05-14 - Pruszków (mazowieckie)
Wysoka kultura osobista, samodzielne prowadzenie sekretariatu, komunikowanie się z klientami z Ukrainy, Rosji oraz Białorusi, obsługa linii w języku rosyjskim, agielski i ukraińskim
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Płońsk (mazowieckie)
wydawanie samochodów, przygotowywanie umowy z klientem, korespondowanie mailowe, telefoniczne, listowne
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Poznań (wielkopolskie)
Staż organizowany przez GUP.Księgowanie dokumentów w systemie, prowadzenie kadr i płac, archiwizacja dokumentów, kontakty z klientami i instytucjami.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Gdańsk (pomorskie)
naliczanie płac, prowadzenie spraw osobowych
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Lubin (dolnośląskie)
Wysyłka poczty firmowej, odpowiedzialność za kontrole, serwisy, ubezpieczenia, naprawy dotyczące urządzeń biurowych i produkcyjnych budynków. Odpowiedzialność za samochody firmowe, zamawianie zakupów biurowych, pomoc dla pracowników- obcokrajowców.
MCNS POLYURETHANES EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-10 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
praca na stanowisku asystenta sędziego
Sąd Rejonowy w Świnoujściu - 2015-12-23 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
pomoc w sprawowaniu opieki nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Zabrze (śląskie)
Wykonywanie manicure, pedicure leczniczego, biologicznego. Podologia.
LAKMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-10 - Sopot (pomorskie)
praca w godzinach od 12.00 do 20.00, orgazizacja czasu wolnego, czuwanie nad rozwojem wszelkich form integracji i usamodzielniania, pomoc w codziennych czynnosciach.
Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Stargardzie - 2017-10-13 - Stargard (zachodniopomorskie)
pomoc w obsłudze klienta, kontakt z dostawcami, przygotowywanie ofert, zamawianie towaru, prace biurowe
GONER STEEL Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-04-19 - Piaseczno (mazowieckie)
Sterylizacja, przygotowanie gabinetu.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Asysta w sporządzaniu dokumentacji technicznej instalacji: telekomunikacyjnych, teletechnicznych, elektrycznych.
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA SIECI ELEKTRYCZNYCH Sp. zo.o. - 2016-03-16 - Łomża (podlaskie)
Praca kasjer-sprzedawca na stacji samoobsługowej, sprzedaż produktów dostępnych na stacji. Przyjmowanie zapłaty za paliwo gotówką lub kartą. Sprzątanie wnętrza stacji i placu. Obsługa klientów
KAMIT POLSKA Jędrusik Kamil - 2017-06-13 - Jaworzno (śląskie)
Obsługa osób niedosłyszących w zakresie protetyki słuch, pomoc protetykowi słuchu w doborze oraz sprzedaży aparatów słuchowych, umawianie pacjentów w kalendarzu spotkań. Wymagania: wykształcenie wyższe, mile widziany staż pracy w sprzedaży lub bezpośrednim kontakcie z klientem, bankowości, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera, obsługa kasy fiskalnej, miła aparycja, komunikatywność. Kontakt z pracodawcą e-mailowy rekrutacja (at) sluchmed.pl.
ACS SŁUCHMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-04 - Rybnik (śląskie)