ASYSTENT SĘDZIEGO Świnoujście oferta pracy Sąd Rejonowy w Świnoujściu
Stanowisko: ASYSTENT SĘDZIEGO
Wynagrodzenie: 2 675 - 3 824 PLN
Zakres obowiązków: praca na stanowisku asystenta sędziego
Data publikacji: 2015-12-23
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Sąd Rejonowy w Świnoujściu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Paderewskiego 6, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca na stanowisku asystenta sędziego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 675 - 3 824 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT SĘDZIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent sędziego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 675 - 3 824 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Data zakończenia pracy: 31.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obywatel Rzeczypospolitej Polskiej, nieskazitelny charakter
Nazwa pracodawcy: Sąd Rejonowy w Świnoujściu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Paderewskiego 6, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1) wniosek o zatrudnienie, 2) własnoręcznie sporządzony życiorys i informacja o przebiegu kariery zawodowej, 3) oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie studiów wyższych na kierunku prawo w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskanie tytułu zawodowego magistra albo zaświadczenie o zdanym egzaminie magisterskim, albo oryginał lub urzędowo poświadczony odpis dokumentu potwierdzającego ukończenie zagranicznych studiów wyższych na kierunku prawo uznanych w Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów,4) oświadczenie, że nie jest prowadzone przeciwko kandydatowi postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,5) oświadczenie, że jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich,6) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu,6) aktualna fotografia zgodna z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 13.01.2016r., pok. 210
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: m. Świnoujście
Gmina pracodawcy: Świnoujście
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świnoujście
Ulica pracodawcy: Paderewskiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent sędziego
Data dodania oferty pracy: 28.12.2015
Oferta pracy ważna do: 13.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 23.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prace przy naprawie taboru kolejowego
"Koleje Mazowieckie-KM" Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Sochaczew (mazowieckie)
wykonywanie prac związanych z wytwarzaniem prefabrykatów żelbetowych, montowanie, zalewanie oraz demontowanie form i deskowań do wykonania elementów żelbetowych, spawanie metoda MIG/MAG
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Radzionków (śląskie)
Pomoc Nauczycielowi w opiece nad dziećmi.
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Września (wielkopolskie)
Na tym stanowisku pracownik będzie odpowiedzialny za organizowanie biura oraz wykonywanie prac biurowo-administracyjnych, przygotowanie narad, zebrań, konferencji oraz spotkań słuzbowych, gromadzenie, rejestrowania oraz przetwarzanie informacji, sporządzanie, przewchowywanie i archiwizowanie dokumentów związanych z fukcjinowaniem jednostki organizacyjnej, obslugiwanie sprzętu biurowego. Oferta dostepna w sali E
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Wrocław (dolnośląskie)
znajomość receptur kuchi indyjskiej, prezentacja karty menu, obsługa klienta w języku hindi dla gości z indi
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Kraków (małopolskie)
czynności związane z prowadzeniem biura, obsługa korespondencji, klientów, komputera, odczytywanie danych z raportów - rozsyałanie do współpracownikó w formie elektronicznej
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Białystok (podlaskie)
obsługa klientów wietnamskich lub chińskich, wsparcie pracy pozostalych pracowników, obsługa korespondencji klientów pochodzenia chńskiego lub wietnamskiego, aktywna sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wg Programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-11 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za współpracę pomiędzy prezesem a klientami i kontrahentami z Chin
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Mroków (mazowieckie)
Obsługa programu administracyjnego umiejętność w redagowaniu tekstów,pism, biuletynów, wprowadzanie i weryfikacja archiwizowanie danychpowstałych w procesie handlowym, nadzorowanie zgodności procesu wprzebiegu dokumentacji. Kontroling standardów firmy, nadzór nadprojektami w realizacji. Aktywność w inicjowaniu nowych rozwiązań.Redagowanie ofert handlowych oraz zarządzanie pełną dokumentacjąhandlową, monitoring bieżącej współpracy z klientami, raportowaniewyników, bieżące wsparcie działu handlowego w realizacji celów.Organizacyjna i przygotowanie wizyt kontrahentów w firmie. Praca w godzinach: 09.00-17.00.
Eko-Rent Sp. z o.o - 2015-12-02 - Opole (opolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Poznań (wielkopolskie)
wspomaganie kierownika działu w realizacji wyznaczonego planu sprzedaży oraz w zarządzaniu podległym zespołem pracowników, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, dbałość o dobry wizerunek firmy
kontakt przez OHP - 2017-05-09 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie działalności handlowej, utrzymywanie baz danych, organizacja spotkań, sporządzanie analiz sprzedaży, kontakt z klientami i chińskojęzycznymi producentami towarów
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa urządzeń/sprzętów restauracyjnych. Kontakt i obsługa gości restauracji/w razie potrzeby/. Pomoc w przeprowadzaniu rekrutacji. Pomoc przy prowadzeniu rozliczeń obrotów, sprawowaniu kontroli nad pracownikami. Nadzór nad monitoringiem restauracji.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Gdańsk (pomorskie)
oferta pracy subsydiowanej skierowana do osób bezrobotnych, które ukończyły 50 rok życia: bezpośrednia i telefoniczna obsługa pacjentów, umawianie pacjentów na wizyty, udzielanie informacji o zakresie i możliwościach wykonywanych usług, obsługa współpracy z partnerami i podwykonawcami, obsługa kasy fiskalnej i terminala płątniczego, zapewnienie przepływu informacji i dokumentów, obsługa programu ProDentis, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Otwock (mazowieckie)
Sprawdzanie i księgowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Słupca (wielkopolskie)
•wsparcie działu sprzedaży, •obsługa administracyjna (awizacje, rozliczenia, logistyka podróży służbowych), •pomoc przy prowadzeniu dokumentacji technicznej i handlowej, przygotowywanie prezentacji, •rozwój i nadzór nad bazą klientów, •przygotowanie i ewidencjonowanie ofert, •pozyskiwanie nowych klientów, •podejmowanie własnych inicjatyw, •gotowość do podróży służbowychKontakt z pracodawcą KINGA.BUCZEK (at) PRODIGO.EU lub 607074705.Informacja o ofercie w sali C, E.
PRODIGO SP. Z O.O - 2016-01-28 - Wrocław (dolnośląskie)
branża - usługi kosmetyczne
DEPIL CONCEPT S.C. - ZBIGNIEW ZAPERT, MARIA ROGOWSKA - 2016-05-27 - Białystok (podlaskie)
wykonywanie obowiązków dozorcy i rzemieślnika
Poznańska Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna II stopnia - 2017-01-27 - Poznań (wielkopolskie)
Asystent nauczyciela przedszkola- staż Fp
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Września (wielkopolskie)
tłumaczenie zadań produkcyjnych, instruktaży obsługi maszyn i urządzeń, spraw bieżących z języka polskiego na ukraiński i odwrotnie - 50%, kontrola i nadzór pracowników ukraińskich - 20%,obsługa linii produkcyjnej - 15%,pakowanie i załadunek towarów - 15%% czasowy pracy
SERWIS-PERSONEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
referent ds. księgowo-rachunkowych (staż dla os. do 30 rż);
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Pabianice (łódzkie)
wydawanie posiłków dzieciom, nakrywanie do stołu, sprzątanie po posiłkach, pomoc przy przewijaniu dzieci, myciu rąk po spacerze, jedzeniu, pracach plastycznych, utrzymywanie poprządku w placówcepraca na umowę na czas określony (1 rok) poprzedzona 3-miesięcznym okresem próbnym, praca jednozmianowa w godzinach 8:00-16:00oferta dostępna w sali C
NIEPUBLICZNY JĘZYKOWY ŻŁOBEK WESOŁE BĄBELKI TAMARA SZCZEKOT - 2018-07-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Asystent w dziale higieny żywności i żywienia.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Płońsku - 2018-01-04 - Płońsk (mazowieckie)
Zadania określone w art. 15 ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 697 z p.zm.) sporządzanie planów pracy, wspieranie, doradztwo rodziny, utrzymywanie kontaktu z pracownikiem socjalnym OPS.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Adamów - 2017-09-08 - Adamów (lubelskie)
Zapoznanie z zasadami: obsługi giełd transportowych, kontaktów z klientami w tym obcojęzycznymi, organizacji i sprawowania kontroli transportu towarów, negocjacji, zawierania transakcji transportowych, nauka obsługi programów komputerowych użytkowanych przez firmę, nauka wprowadzania zleceń do programów komputerowych
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Asysta lekarza stomatologa.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Konin (wielkopolskie)
pomoc w przygotowaniu dokumentacji dotyczącej zleceń transportowychpomoc przy rozliczniu tras kierowcówStaż odbywać się będzie w Lisim Ogonie
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)