ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (NR 1313) Kruszwica oferta pracy BUDPOM BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (NR 1313)
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: proste czynnosci księgowe , wspomagające pracę księgowego
Data publikacji: 2020-06-29
Lokalizacja: Kruszwica (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: BUDPOM BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 44, 88-150 Kruszwica, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
proste czynnosci księgowe , wspomagające pracę księgowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (NR 1313)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kruszwica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0407
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kruszwica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2020
Data zakończenia pracy: 01.06.2021
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: min. 1 rok doswiadczenia zawodowego
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
BUDPOM BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 5562762692
danePracodawcy_regon: 36376735800000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Niepodległości 44, 88-150 Kruszwica, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt w sprawie oferty pod nr tel. 606 809 891 od pon. do pt. w godz. 8-15, lub dokumenty aplikacyjne można przesłać na e-mail: ksiegowosc.budpom (at) gmail.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Godziny : 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: inowrocławski
danePracodawcy_kodPowiatu: 0407
Gmina pracodawcy: Kruszwica
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kruszwica
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929380
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 44
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.06.2020
Data dodania oferty pracy: 29.06.2020
Oferta pracy ważna do: 29.07.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 29.06.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d59625614c14716437a5d13051abc3df
Podobne oferty pracy
Wykształcenie średnie kierunkowe; mile widziane doświadczenie na ww. stanowisku; Zakres obowiązków: prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej; przygotowywanie gabinetu do pracy i czynna asysta przy zabiegach; wymiar etatu do uzgodnienia, dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
KĘPA-BARYLUK KATARZYNA " EUROMED" NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ KATARZYNA KĘPA -BARYLUK - 2019-04-26 - Gliwice (śląskie)
Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na ww. stanowisku zajmuje się dokonywaniem wymiaru podatku od nieruchomości osób fizycznych oraz podatku rolnego i leśnego osób fizycznych.Ważniejsze zadania:prowadzenie postępowań podatkowych kończących się przygotowaniem decyzji;prowadzenie dokumentacji wymiarowej, rejestrów wymiarowych, przypisów i odpisów oraz nadpłat z wykorzystaniem odpowiednich programów komputerowych;przechowywanie i archiwizowanie dokumentów;prawidłowa obsługa podatników;wystawianie zaświadczeń o pomocy publicznej de minimis;przeprowadzanie kontroli podatkowych;rozpatrywaniem odwołań i skarg w sprawach wymiaru ww. podatków;przygotowywanie interpretacji przepisów prawa podatkowego;podejmowanie działań dotyczących zabezpieczenia powszechności opodatkowania;
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-03 - Słupsk (pomorskie)
rekrutacja kandydatów, telefoniczna akwizycja i obsługa pracowników Pracodawcy stwarzanie profiliipotencjalnym kandydatom w języku niemieckim obsługa urządzeń biurowychprzygotowywanie, segregowanie i kompletowanie dokumentów orazskanowanie i ich archiwizowanie publikacja ofert pracy obsługa firmowejpoczty elektronicznej, dokonywanie drobnych tłumaczeń (j. niemiecki)kontakt telefoniczny oraz mailowy z naszymi dysponentami zagranicznymiobsługa korespondencji przychodzącej do firmy i wychodzącejprzygotowywanie dokumentów i materiałów dla przełożonego,zaopatrywanie biura w materiały biurowe oraz eksploatacyjne zaopatrywaniebiura w materiały spożywcze (kawa, herbata, woda mineralna), dbałość oporządek w biurze i gabinecie przełożonego.
TRUMMER PERSONALSERVICE OPOLE SPÓŁKA z o.o. - 2017-07-19 - Opole (opolskie)
zgodnie z programem staz
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Lublin (lubelskie)
Zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Słupsk (pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : wyższe lub średnie; znajomość podstaw rachunkowości; podstawowa znajomość języka angielskiego; obsługa komputera; zakres obowiązków: sporządzanie listy płac, poznanie podstawowych zasad rozliczenia podatku Vat; praca na programie Płatnik; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Gliwice (śląskie)
pozyskiwanie i bieżąca obsługa najważniejszych i największych klientów firmy ( narodowości chińskiej), utrzymywanie i rozwijanie relacji handlowych z kluczowymi klientami firmy, współtworznie strategii sprzedażowej, budowanie, planowanie i zarządzanie bazą najważniejszych i największych klientów firmy, monitorowanie potencjału klientów na danym rynku, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z najważniejszymi i największymi klientami firmy, prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych klientów w zakresie sprzedaży produktów i zapewnianie najwyższej jakości obsługi, przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2019-12-19 - Łazy (mazowieckie)
Codzienne sprzątanie korytarzy i klatek schodowych; odkurzanie wykładzin dywanowych na korytarzach hotelowych; odplamianie i pranie wykładzin dywanowych na korytarzach i w pokojach hotelowych; odbieranie wózków z brudną bielizną hotelową od pokojowych i zrzucanie do zsypu; czyszczenie elementów wyposażenia korytarzy - balustrady, elementy dekoracyjne, ściany, kosze, czyścibuty; zbieranie i zwożenie śmieci z pięter; pomoc przy okresowym doczyszczaniu - zdejmowanie, zawieszanie zasłon i firan; mycie okien i czyszczenie parapetów; przekazywanie do biura Służby Pięter informacji o zauważonych usterkach i awariach, w nagłych awariach bezpośrednio do Działu Technicznego.
Hotel Narvil Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Serock (mazowieckie)
WG PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Kujanki (wielkopolskie)
Asystent Księgowystaż w godz. 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi, socjalnych, psychologicznych; opracowanie i realizacja planu pracy z rodzina we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikiem socjalnym, wspieranie aktywności społecznej rodzin, udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymaniu pracy zarobkowej; podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin; prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną, dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną etc. Umowa na 2,5 roku; godziny pracy: 7.30- 15.30; zadaniowy system czasu pracy
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ustce - 2018-08-14 - Ustka (pomorskie)
pomoc w prowadzeniu zajęć, pomoc w samoobsłudze i czynnościach higienicznych
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Wolbrom (małopolskie)
projektowanie, nadzór nad pracownikami budowlanymi, tłumaczenie dokumentów
RODŹKO DEWELOPMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługę Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Kłodzko (dolnośląskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Strączno (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie ofert oraz kalkulacji zamówień, kontakt z Klientami w języku niemieckim (kontakt mailowy oraz telefoniczny), dbałość o wysoki standard obsługi klienta
Lynka Sp. z o. o. - 2017-02-24 - Rybnik (śląskie)
prowadzenie badań technicznych pojazdów mechanicznych
HERMES PPHU Stanisław Zaborski - 2016-07-20 - Starachowice (świętokrzyskie)
asysta przy zabiegach, rejestracja , komunikacja z pacjentem, sprzątanie gabinetu i poczekalniwymagane prawo jazdy kat. B1/2 etatuwynagrodzenie: 1050 zł brutto
Renata Barczyńska NZOZ POLDENTAL Stomatologia Ortodoncja - 2017-11-30 - Wtórek (wielkopolskie)
podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami chińskimi, przygotowywanie ofert handlowych w języku chińskim, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Opiekowanie się wraz z nauczycielem prowadzącym grupą przedszkolną podczas zabaw w sali, w ogrodzie przedszkolnym, podczas spacerów, wycieczek. Pomaganie w opracowaniu i przygotowaniu uroczystości przedszkolnych. Wykonywanie innych poleceń dyrektora związanych z pracą przedszkola.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Zagórzany (małopolskie)
ogólna codzienna obsługa systemu CMS, codzienna opieka nad profilami serwisu w mediach społecznościowych, edytowanie materiałów nadesłanych przez internautów, ekspertów i autorów wewnętrznych i zewnętrznych, redagowanie i opracowywanie innych niż własne tekstów dziennikarskich, materiałów agencyjnych krajowych i zagranicznych, przygotowywanie własnych materiałów dziennikarskich na platformy elektroniczne (serwisy internetowe, tablety, e-wydania
Capital Work - 2017-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wymagane wykształcenie średnie, znajomość obsługi komputera, prawo jazdy kat. B, dobry stan zdrowia. Charakterystyka pracy: obsługa sklepu internetowego, strony internetowej, realizowanie zamówień, dodawanie nowych produktów do oferty sklepu, przygotowywanie opisów towarów na stronę internetową. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: artur (at) wisp.pl.
ALLNET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-08-06 - Bełk (śląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, aktywne pozyskiwanie klientów na produkty firmy, ralizacja złożonego planu sprzedaży.
GREEN ENERGIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-20 - Genowefa (wielkopolskie)
Efektywne zarządzanie kluczowymi klientami w celu stworzenia silnej pozycji i zagwarantowania maksymalnego poziomu zadowolenia klienta. Wsparcie sprzedażowe przed i w trakcie trwania projektu. Wizyty na forach i wystawach oraz wykorzystywanie ich jako instrument sprzedaży. Praca w języku urdu. Praca odbywa się jak w biurze, tak i zdalne: przez internet i telefon.
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Kraków (małopolskie)
Realizacja pracy z rodziną, pomoc w rozwiązywaniu trudności w sprawowaniu funkcji opiekuńczo-wychowawczych, udzielanie pomocy w poprawie sytuacji życiowej, rozwiazywaniu problemów socjalnych, wychowawczych, psychologicznych zgodnie z ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Drwini - 2018-10-03 - Drwinia (małopolskie)
- samodzielne i terminowe dokonywanie archiwizacji dokumentów.- porządkowanie dokumentacji służbowej, celem zapewnienia prawidłowego sposobu archiwizacji materiałów i właściwego przy-gotowania ich do przekazania do archiwum.- prowadzenie czynności w zakresie brakowania dokumentacji służbowej dot. kat BC, archiwizacji dokumentów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w celu zapewnienia właściwego niszczenia lub przekazania dokumentacji pracownikom kancelarii do odesłania do archiwum zakładowego.- wykonywanie uwierzytelnionych kopii dokumentów celem udostępnienia ich uprawnionym organom.- przyjmowanie i kompletowanie dokumentacji funkcjonariuszy Zespołu ds. Migracji celem ich przygotowania do archiwizacji lub brakowania.- prowadzenie obowiązujących rejestrów.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2019-04-12 - Terespol (lubelskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-09 - Kłodzko (dolnośląskie)
oferta stażu z przeznaczeniem dla osób do 30 roku życia: prowadzenie dokumentacji technicznej, współpraca z osobami działu wsparcia technicznego, prowadzenie systemu Utrzymania Ruchu, koordynacja zleceń i zakupów.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Karczew (mazowieckie)
-rejestracja poczty przychodzącej i wychodzacej,-wysyłanie korespondencji,-obieg dokumentów,-tworzenie i wysyłanie zamówień i zleceń do kontrahentów,-tworzenie zestawień dokumentów,-rejestracja faktur zakupowych.
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Gdynia (pomorskie)