ASYSTENT MENEDŻERA SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM URDU Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT MENEDŻERA SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM URDU
Wynagrodzenie: od 2 650 PLN
Zakres obowiązków: Efektywne zarządzanie kluczowymi klientami w celu stworzenia silnej pozycji i zagwarantowania maksymalnego poziomu zadowolenia klienta. Wsparcie sprzedażowe przed i w trakcie trwania projektu. Wizyty na forach i wystawach oraz wykorzystywanie ich jako instrument sprzedaży. Praca w języku urdu. Praca odbywa się jak w biurze, tak i zdalne: przez internet i telefon.
Data publikacji: 2019-01-28
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Efektywne zarządzanie kluczowymi klientami w celu stworzenia silnej pozycji i zagwarantowania maksymalnego poziomu zadowolenia klienta. Wsparcie sprzedażowe przed i w trakcie trwania projektu. Wizyty na forach i wystawach oraz wykorzystywanie ich jako instrument sprzedaży. Praca w języku urdu. Praca odbywa się jak w biurze, tak i zdalne: przez internet i telefon.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 650 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Praca na czas określony: 04.03.2019-02.11.2021Godzina zakończenia pracy: 17:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT MENEDŻERA SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM URDU
Data rozpoczęcia pracy: 04.03.2019
Data zakończenia pracy: 02.11.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: język urdu w stopniu zaawansowanym
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.01.2019
Data dodania oferty pracy: 28.01.2019
Oferta pracy ważna do: 07.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 28.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.01.2019
Podobne oferty pracy
Pomoc geodecie w prowadzeniu pomiarów. Dbanie o stan sprzętu. Prowadzenie samochodu służbowego. Praca na terenie powiatu płockiego w godz. 7-15.
GEOTRONIKA MARIUSZ WILAMOWSKI - 2017-08-28 - Płock (mazowieckie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem, a klientami i kontrahentami z Chin, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku chińskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej pracy
kontakt przez PUP - 2017-10-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzi pracę z rodziną w miejscu zamieszkania lub w miejscu wskazanym przez rodzinę; udziela pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych, w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy przez członków rodziny; wspiera aktywność społeczną rodzin; podejmuje dziaania interwencyjne i zaradcze w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Czernichów (małopolskie)
jw
Solidex S.A - 2016-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
Dziekan Wydziału Nauk o Zdrowiu PSW za zgodą JM Rektora PSW ogłasza konkurs na stanowisko adiunkta/ asystenta na Wydziale Nauk o Zdrowiu, kierunku Pielęgniarstwo. Do konkursu mogą przystąpić osoby posiadające stopień naukowy doktora nauk medycznych, nauk o zdrowiu, posiadające dorobek naukowy. Dodatkowo od kandydata wymagana jest dokumentacja potwierdzająca doświadczenie w pracy naukowej oraz dydaktycznej.Kandydat zobowiązany jest do spełnieniu wymogów wynikających z art. 109 ust.1 oraz art. 129. l. ustawy z dnia 27 lipca 2005r. Prawo o Szkolnictwie Wyższym (Dz.U. 2017, poz. 2183).
Powiślańska Szkoła Wyższa w Kwidzynie - 2018-04-24 - Kwidzyn (pomorskie)
praca wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Lubaczów (podkarpackie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Budownictwo drogowe i sporzadzanie projektów drogowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Łódź (łódzkie)
Praca zgodnie ze stanowiskiem przy budowie busów, pracach wykończeniowych. Praca w godz. 7-15. Okres próbny 1-3 m-cy, po okresie próbnym wynagrodzenie do uzgodnienia indywidualnego.
P.H.U. "BUS-PRESTIGE" S.C. MARCIN KOMOSIŃSKI, PIOTR KOMOSIŃSKI - 2018-06-20 - Kębłowo (pomorskie)
montaż - obsługa, prace konserwacyjne, naprawa urządzeń grzewczych, prace instalatorskie
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Kiekrz (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc wychowawcy podczas prowadzenia zajęć edukacyjnych, prowadzenie czynności opiekuńczych.
Tęczowa Przygoda - opieka nad dziećmi Anna Burzyńska - 2016-08-08 - Banino (pomorskie)
obsługa klientów odwiedzających placówkę banku, sprzedaż produktów i usług bankowych, dbanie o pzytywny wizerunek banku i najwyższe standardy obsługi klienta
Powiatowy Bank Spółdzielczy w Lubaczowie - 2018-10-03 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Kartuzy (pomorskie)
Opieka nad dziećmi, prowadzenie domu, przezwyciężanie trudności dydaktycznych i wychowawczych, zaspokajanie potrzeb dzieci
Stowarzyszenie "SOS WIOSKI DZIECIĘCE W POLSCE" program SOS Wiosek Dziecięcych Karlino - 2015-12-18 - Karlino (zachodniopomorskie)
pozyskiwnie funduszy zewnętrznych, przytotowywnie wniosków, prowadzenie sekretariatu
Muzeum Archeologiczno-Historyczne w Głogowie - 2018-02-01 - Głogów (dolnośląskie)
Udział w projektowaniu; inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2018-07-06 - Zgierz (łódzkie)
Rejestratorka medyczna (staż)
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Tychy (śląskie)
prowadzenie obsługi administracyjnej sprzedaży, obieg dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Zabrze (śląskie)
Diagnosta laboratoryjny; godziny pracy: 7.25- 15.00; okres zatrudnienia: 1 rok
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2017-03-03 - Słupsk (pomorskie)
Prowadzenie działalności handlowej, uzgadnianie specyfikacji dostaw, współpraca z działem eksportu, optymalizacja kosztów logistycznych, monitorowanie wysyłki na terenie, kontakty z producentami i klientami chińskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykształcenie: średnie; doświadczenie: brak wymagań; obsługa komputera, dyspozycyjność, niekaralność; mile widziane uprawnienia do obsługi lottomatu; zakres obowiązków: przyjmowanie wpłat, sprzedaż, obsługa lottomatu (placówka pocztowa); mile widziani studenci lub osoby uczące się; 1/2 etatu; miejsce pracy: Toszek;
Joanna Rösner - 2018-03-01 - Toszek (śląskie)
Prowadzenie biura firmy, obsługa korespondencji zagranicznej, organizacja spotkań z klientami firmy na terenie całego kraju, kontakttelefoniczny i mailowy z kontrahentami w Chinach, wspomaganie pracy personelu
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE FIT - 2018-07-13 - Szpetal Górny (kujawsko-pomorskie)
opracowanie wyników pomiarów geodezyjnych
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami rosyjskimi i uzbeckimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2016-10-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zapewnienie prawidłowego funkcjonowania biura;Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów w firmie; Obsługa interesantów.
MAGTRANS SP. Z O.O. - 2017-11-22 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
sprawdzanie dokumentó prawnych, sporządzanie draftów/zworó operatów / nabór staż POWER/
kontakt przez PUP - 2018-08-31 - Pabianice (łódzkie)
Asystent Zarządu (Centrala Banku). Osoba zatrudniona na stanowisku Asystent Zarządu będzie odpowiedzialna za organizację pracy biura oraz dokumentację (w tym czynności sekretarskie), kontakty z klientami, kancelarią prawną oraz korespondencję i dokumentację związaną z funkcjonowaniem banku oraz Zarządu. Będzie uczestniczyła także w tworzeniu i redagowaniu dokumentacji Banku (opracowywania raportów, sprawozdań, prezentacji, analiz dla Zarządu). Wyzwania: powadzenie sekretariatu Banku, prowadzenie dokumentacji rejestrowej Banku, organizacja archiwum bankowego, obsługa organów statutowych oraz prowadzenie rejestru i dokumentacji członkowskiej, prowadzenie zbioru umów zawartych z kontrahentami, administrowanie flotą samochodową, administrowanie pełnomocnictwami, prowadzenie ogólno bankowego rejestru regulacji wewnętrznych, prowadzenie rejestru skarg i wniosków oraz monitorowanie terminów ich rozstrzygnięć, prowadzenie rejestru dokumentów poufnych oraz dziennika korespondencji tych pism, organizacja spotkań i obsługa naradWymagania: wykształcenie wyższe, znajomość prawa bankowego (dodatkowy atut), dobra znajomość programów pakietu MS Office, znajomość języka angielskiego (dodatkowy atut), samodzielność w działaniu i silne poczucie odpowiedzialności za realizację powierzonych zadań, umiejętność organizacji pracy własnej i priorytetyzacji zadań, znajomości zasad obsługi sekretariatu, komunikatywność, otwartość i wysoka kultura osobista, dyskrecja, dyspozycyjność i asertywność, posiadania prawa jazdy kat. B.Oferujemy: dobre warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, ambitne i odpowiedzialne zadania gwarantujące rozwój osobisty i zawodowy, atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą, pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją, wsparcie w rozwoju. CV i List Motywacyjny. Forma kontaktu z Pracodawcą: e-mail: kkilanowska (at) bank-kaszubski.pl
Kaszubski Bank Spółdzielczy - 2016-02-02 - Wejherowo (pomorskie)
Koordynowanie przepływu informacji między działami, wsparcie pracowników biura, i weryfikacja faktur sprzedażowych, wystawianie faktur, windykacja, współpraca z prawnikiem, koordynacja rozliczeń z kontrahentami zagranicznymi, alokacja faktur kosztowych, opracowanie dokumentów dla zewnętrznego biura rachunkowego, współpraca z ubezpieczycielami, organizacja spotkań i wyjazdów służbowych. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Czechowicach-Dziedzicach.
3 CARGO Beata Jastrzębska - 2017-08-01 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)