ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (MOŻLIWOŚĆ PRZYUCZENIA) Kościerzyna oferta pracy Biuro Rachunkowe Ewelina Węsierska
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (MOŻLIWOŚĆ PRZYUCZENIA)
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów księgowych, analiza rozrachunków kontrahentów, sporządzanie zestawień, raportów
Data publikacji: 2019-05-23
Lokalizacja: Kościerzyna (pomorskie)
Pracodawca: Biuro Rachunkowe Ewelina Węsierska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:M.C. Skłodowskiej 36 D/1, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wprowadzanie dokumentów księgowych, analiza rozrachunków kontrahentów, sporządzanie zestawień, raportów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI (MOŻLIWOŚĆ PRZYUCZENIA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościerski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2019
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne, rachunkowość- znajomość EXCEL- mile widziane osoby zaraz po szkole
Nazwa pracodawcy: Biuro Rachunkowe Ewelina Węsierska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Adres pracodawcy:
M.C. Skłodowskiej 36 D/1, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kościerski
Gmina pracodawcy: Kościerzyna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kościerzyna
Ulica pracodawcy: M.C. Skłodowskiej
Numer budynku pracodawcy: 36 D
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 23.05.2019
Oferta pracy ważna do: 31.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 23.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 23.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0e8963232f929d53900d5e4f7643984a
Podobne oferty pracy
Prowadzenie terminarza spotkań, sporządzanie raportów i protokołów, przygotowywanie dokumentów i tłumaczeń. Praca na pełny etat, od poniedziałku do soboty w godzinach 9-17
USŁUGI TRANSPORTOWE KATARZYNA RĘBIŚ - 2017-02-16 - Rybie (mazowieckie)
obsługa administracyjno - biurowa kancelarii
KANCELARIA NOTARIALNA BARTOSZ BERLIŃSKI Wolsztyn - 2015-11-30 - Wolsztyn (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Michałowo (podlaskie)
Wykształcenie średnie; wymagane doświadczenie w administracji biurowej; komunikatywna znajomość j. włoskiego; dodatkowym atutem będzie znajomość j. angielskiego; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
LEF POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-29 - Gliwice (śląskie)
Organizacja spraw związanych z administracyjnym i logistycznym funkcjonowaniem stanowiska dyrektora
kontakt przez PUP - 2018-11-21 - Kraków (małopolskie)
nawiązywanie i rozwijanie współpracy ze zleceniodawcami, realizacja zleceń spedycyjnych w międzynarodowym transporcie drogowym, monitoring przebiegu zlecenia, dbałość o dobre relacje z partnerami i klientami, prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy
TERWER LOGISTIC SPÓŁKA Z O.O SP. K. - 2018-01-12 - Świdnica (dolnośląskie)
Czynności księgowe wspomagające pracę księgowej (cv na adres e-mail: rekrutacja (at) woodica.pl).
Surmiak Mateusz MADE OF WOOD Group - 2016-07-20 - Świnna Poręba (małopolskie)
MONTAŻ IZOLACJI TERMICZNEJ, ŻAROODPORNEJ I ZIMNOCHRONNEJ WRAZ Z OBLACHOWANIEM, PRACA NA TRZY ZMIANY W GODZ. 07-15,15-23,23-07. DOWÓZ PRACOWNIKÓW DO MIEJSCA PRACY. KONTAKT Z PRACODAWCĄ W DNIACH 16-21.05.2016 W GODZ. 08.00-16.00
KMB Jacek Portee - 2016-05-11 - Chwaszczyno (pomorskie)
sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym, wprowadzanie do systemu zadekretowanych dikumentów, archiwowanie dowodów księgowych, uzgadnianie sald, przygotowanie korespondencji, przelewów bankowych
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Wsparcie operacyjne pracy dyrektora sprzedaży, prowadzenie terminarza spotkań przełożonego.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-02-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Radom (mazowieckie)
czynna asysta przy zabiegach, organizacja pracy gabinetu, aseptyka i antyseptyka
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Swarzędz (wielkopolskie)
Dekretacja i księgowanie dokumentów zakupu i sprzedaży zgodnie zobowiązującymi przepisami. Uzgadnianie kont księgowych oraz rachunków zkontrahentami. Księgowanie raportów kasowych i wyciągów bankowych, wwalucie PLN i EUR. sporządzanie deklaracjiVAT 7,VAT 27,VAT UE oraz intrastat,a także sprawozdań GUS, rozliczanie deklaracji krajowych i zagranicznychvat7, VAT-27, vat ue sporządzanie list płac, deklaracji do ZUS ORAZ ZEZNAŃROCZNYCH pit, rozliczanie różnic kursowych, sporządzanie bilansu orazrachunku zysków i strat. praca w godzinach 7-15
DOMIX-P Joanna Poniży - 2017-03-08 - Dobrzeń Mały (opolskie)
- opracowywanie planu produkcji i kolejności zleceń produkcyjnych, - kontrola i bieżące korygowanie planów produkcyjnych zgodnie z zamówieniam, - wykonywanie analiz, raportów i zestawień potrzebnych do poprawnego opracowania planu produkcyjnego, - utrzymywanie kontaktów z działem marketingu i logistyki.
FLEX FILMS EUROPA Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Września (wielkopolskie)
Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Strumiany (łódzkie)
Koordynacja współpracy członków Zarządu z poszczególnymi działami firmy, przygotowywanie dokumentacji dla celów obsługi prawnej oraz ich koordynowanie, kontakt z prawnikami współpracującymi ze Spółką, opracowywanie pod kątem administracyjnym regulaminów , procedur obowiązujących wewnątrz firmy, współpraca z działem kadr pod kątem znajomości prawa pracy, prowadzenie oficjalnej korespondencji, tłumaczenie spotkań i dokumentów, raportowanie i sporządzanie protokołów, kontakty z instytucjami zewnętrznymi i kontrahentami, współpraca z firmami świadczącymi usługi na rzecz firmy, sporządzanie i aktualizowanie umów, kontraktów, nadzór nad dokumentami założycielskimi firmy, nad umowami krajowymi i zagranicznymi.
HLT sp. z o.o. - 2017-05-12 - Głuchołazy (opolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Bielsko-Biała (śląskie)
zbiór wiśni
kontakt przez OHP - 2018-07-16 - Samostrzel (kujawsko-pomorskie)
Proste prace budowlane jako pracownik budowlany, porządkowy Praca do przyuczenia.
MIKABO Marcin Granaszewski - 2019-03-11 - Łapy (podlaskie)
prace pomocnicze przy prowadzeniu księgowości,płac,kadr i ZUS,obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Częstochowa (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Lublin (lubelskie)
asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, organizacja pracy gabinetu, sterylizacja narzędzi,
"JBJ CLINIC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-16 - Słubice (lubuskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Opole (opolskie)
Wykształcenie średnie kierunkowe; mile widziane doświadczenie na ww. stanowisku; Zakres obowiązków: prowadzenie elektronicznej dokumentacji medycznej; przygotowywanie gabinetu do pracy i czynna asysta przy zabiegach; wymiar etatu do uzgodnienia, dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
KĘPA-BARYLUK KATARZYNA " EUROMED" NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ KATARZYNA KĘPA -BARYLUK - 2019-04-26 - Gliwice (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
prace malarskie
Tadeusz Jaworski Zakład Malarsko-Tapeciarski - 2016-07-28 - Kościan (wielkopolskie)
KORESPONDENCJA MAILOWA ORAZ LISTOWNA W JĘZYKU POLSKIM I NIEMIECKIM, SPORZĄDZANIE PODSTAWOWEJ DOKUMENTACJI KSIĘGOWEJ, WSPÓŁPRACA Z ZUS, URZĘDEM SKARBOWYM
ZAKŁAD WIELOBRANŻOWY "TAM-DREW" PAWEŁ TAŚMIŃSKI - 2017-12-08 - Płoty (zachodniopomorskie)
organizowanie pracy biura, dbanie o stałą dostępność towarów, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Chin, zamawianie towarów u dostawców z Chin
kontakt przez PUP - 2018-12-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
nadzór nad wykonywaniem prac wykończeniowych i remontowych
Jan Szymański PPUH "AGRO-BUD" - 2016-10-05 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Firma: Biuro Projektowe TOKBUD zatrudni asystenta lub projektanta branży mostowej lub konstrukcyjnej.OBOWIĄZKI:1) wykonywanie inwentaryzacji i dokumentacji rysunkowej,2) wykonywanie obliczeń elementów konstrukcyjnych,3) wykonywanie opisów, przedmiarów, kosztorysów,4) wyjazdy w teren (cała Polska) w celu pomiarów i wykonaniu badań obiektów.MIEJSCE PRACY: Skoczów, ul. Słoneczna 16UMOWA: po okresie próbnym umowa na stałe (pełny etat)WYNAGRODZENIE: min 3`200 zł brutto, do uzgodnienia w trakcie rozmowy i wykazanego doświadczenia (wszystko zależy od zaangażowania się w projekty)Zainteresowane osoby proszę o składanie CV i listu motywacyjnego na adres: biuro (at) tokbud.com.pl
Krzysztof Tokarek - 2019-05-09 - Skoczów (śląskie)